Ben jij ordinair geweest?
+53
Rouxxxe
Ilovethe90s
Exogenesis
Niekske
VeryCherry
Lot
Blair
Bay
Star007
Bliss
Linda
Printje
Monte
PapillonRose
Ella
Thunder
Poubelle
Suus
Susan
Katrien
Flippin' Bitch
Aziraphale
Mamsie
Mermaid
SuperGrover
SDL
minoessepoes
Sugarfall
loura
xCherona
Lady Starstruck
M@niek
SoGood
Blond
Mizz_S
Elliot
Rush
Paper Crown
Theeleut
_Summer
Antibes
Kaboutertje
Phileine
Parel
Mees
Caramba
Jeanette
JD
_Lacey_
Marin
Minx
Twellie
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij ordinair geweest?
Nee. In de tijd dat naveltruitjes en Spice Girls plateauschoenen in waren, was ik echt nog een klein meisje. Ik heb nooit veel make-up gedragen, en korte leren rokjes/grote oorbellen/netpanty's/luipaardprint heb ik altijd al vreselijk gevonden.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, ik was zo'n onzeker alternatief meisje dat zich het liefst verstopte in grote truien en ribbroeken. En make up deed ik niet aan. T meest beschamend voor mij is de periode geweest waarin ik altijd met truien en t shirts van de kelly family liep..,
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Whahah theeleut, Carrie en papercrowm. Zo liep ik er ook wel bij ja!
Laatst aangepast door Mamsie op ma 26 nov 2012 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
SDL schreef:Aziraphale schreef:Als tattoos ordinair zijn, dan ben ik nu wel ordinair
Nee, mits je tattoo een grote Winnie de Poe, een tweety of Andre Hazes is?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Slechts heel erg gekleurd...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Nee ordinair heb ik mij nooit gekleed. Ik kleedde mij altijd vrij basic in een spijkerbroek met gympen en een t-shirt of trui. Toen ik wat ouder werd begon ik meer een eigen stijl te ontwikkelen die vaak een tikkeltje alternatief was.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Niet echt, ik heb wel van die periodes gehad, ik heb bijvoorbeeld een tijdje korte truitjes gedragen, maar nooit van die hele korte en ook niet van die heel ordinaire met van die opschriften als '100% sexy' enzo. Meestal droeg ik ze in de vakantie, er is ook een tijd geweest (toen No Doubt populair was) dat het in was om zo'n truitje te dragen op een skatebroek. Ik heb ook een neusknopje gehad, maar dat was weer jaren later. Overigens vind ik piercings niet altijd ordinair, ik vind het soms ook meer bij alternatieve types passen. Dat neusknopje heb ik maar kort gehad, na een paar maanden ging het ontsteken en toen was ik het zat. Het grootste deel van de tijd droeg ik gewoon een spijkerbroek en een shirt. Ik had altijd wel heel hoge hakken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
@ mamsie, ik vind het ergens nog wel meevallen. dat was toen vooral mode, vind het nog wel mee vallen hoe ordinair. En hee je kon het hebben
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
nee heb me nooit ordi gekleed, niet mijn smaak kleding en ik heb mijn middelbare schooltijd in belgie gedaan en daar waren nogal wat eisen wat betreft kleding, haarkleur, piercings/tattoos enzo.
Bij mij op school waren toen de hex schoenen ook superpopulair maar ook de buffalo schoenen:
Bij mij op school waren toen de hex schoenen ook superpopulair maar ook de buffalo schoenen:
Gast- Gast
Nee, ik hield vooral van kleurige kleding
Wat zijn HEX schoenen?
Wat zijn HEX schoenen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Nee, ik hield vooral van kleurige kleding
Wat zijn HEX schoenen?
Dat zijn van die megaplateauzolen
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Whaha die mocht ik echt niet van mijn ouders aan/hebben. Ik had een vriendin en die had ze ook, en die ging ermee paardrijden. En beledigd dat ze was toen de instructrice haar verzocht die schoenen voortaan niet meer te combineren met paarden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik was wel een beetje ordinair denk ik.
Met uitgaan was mijn kledingstijl 'kort, strak en weinig', al gold dat vooral voor topjes. En ik hield van make-up, véél, make-up!
Hmm als ik er zo over nadenk denk ik dat ik er nu op m'n ordinairst uitzie, met m'n uitgeblondeerde haar, luipaardprintjes en felroze lippen
Met uitgaan was mijn kledingstijl 'kort, strak en weinig', al gold dat vooral voor topjes. En ik hield van make-up, véél, make-up!
Hmm als ik er zo over nadenk denk ik dat ik er nu op m'n ordinairst uitzie, met m'n uitgeblondeerde haar, luipaardprintjes en felroze lippen
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja, ik ging volledig op in de gabbertijd. Aussie's, Cavello's, van die gekleurde truien, super korte topjes, Nike's en strak achter over gekamd haar. Ja, ik had het allemaal.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Naveltruitjes had ik ook wel, en knipte ook mijn spijkerbroeken in
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ja, ik ben wel ordinair geweest denk ik. Gelukkig wel steeds met iets anders, bijna nooit allerlei aspecten tegelijk. Ik heb ook diverse plateauschoenen gehad, heb een neus- en tongpiercing gehad, had aardig wat oorbellen..
Heb een tijdje vreselijke lipliner gedragen (man, hoe kwam ik erbij?!) en was meestal behoorlijk in de make-up. Soms echt overdaad op alle fronten!
Aan de andere kant compenseerde ik dat vaak weer met was anders. Zo heb ik een tijdje rondgelopen met een ketting (naja, meer halsband..) met spikes en dan droeg ik rustig een lieflijk gebloemd jurkje erbij
Ik ben ook wel een tijdje meer alto/gothic geweest. In ieder geval ben ik nu geloof ik nog het meest blij met de manier waarop ik me kleed en opmaak. Alleen mijn figuur van die tijd mag wel terugkomen.
Heb een tijdje vreselijke lipliner gedragen (man, hoe kwam ik erbij?!) en was meestal behoorlijk in de make-up. Soms echt overdaad op alle fronten!
Aan de andere kant compenseerde ik dat vaak weer met was anders. Zo heb ik een tijdje rondgelopen met een ketting (naja, meer halsband..) met spikes en dan droeg ik rustig een lieflijk gebloemd jurkje erbij
Ik ben ook wel een tijdje meer alto/gothic geweest. In ieder geval ben ik nu geloof ik nog het meest blij met de manier waarop ik me kleed en opmaak. Alleen mijn figuur van die tijd mag wel terugkomen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee ik ben nooit ordinair geweest, ik liep eerder wat achter qua ontwikkeling. Ik was meer het verlegen nerd kind van de klas.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Nee nooit, nu nog steeds niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja, ik wel, heel erg. Ik huppelde op m'n 14e door Hollywood in minirok met super kort truitje (met navelpiercing uiteraard). Haha, dat m'n ouders me zo de deur uit hebben laten gaan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb wel een keer een heel ordinair vriendje gehad, mijn ouders bleven er bijna in toen ze hem zagen. Gelukkig was het maar van korte duur.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Chance schreef:Whaha die mocht ik echt niet van mijn ouders aan/hebben. Ik had een vriendin en die had ze ook, en die ging ermee paardrijden. En beledigd dat ze was toen de instructrice haar verzocht die schoenen voortaan niet meer te combineren met paarden.
Hahahaha hoe dan?! Dat past toch nooit in die dingen waar je je voeten in stopt?
Gast- Gast
Ooh Carrie, ik wil foto's zien!
Ik ben nooit ordinair geweest. Liep er altijd vrij casual bij en neigde soms ietsje richting alternatief (Dr. Martens enzo).
Ik ben nooit ordinair geweest. Liep er altijd vrij casual bij en neigde soms ietsje richting alternatief (Dr. Martens enzo).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Soms wel . Ik droeg naveltruitjes, grote zilveren ringen in mijn oren, strakke broeken. Ik had trouwens ook zo,n strakke spijker tuinbroek , die toen even 'in' was , gecombineerd met 'spice girls' schoenen. Van die hele hoge haha
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Nee nooit! Zou wat zijn van Oilily meisje naar korte rokjes en naveltruitje
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Haha, dank je!SDL schreef:Suus schreef:Nee, ik hield vooral van kleurige kleding
Wat zijn HEX schoenen?
Dat zijn van die megaplateauzolen
Monte schreef:Nee ik ben nooit ordinair geweest, ik liep eerder wat achter qua ontwikkeling. Ik was meer het verlegen nerd kind van de klas.
Zo was ik ook hoor, ik was op de middelbare school ook nog helemaal niet bezig met kleren en wat hip was enzo. Vandaar de kleurtjes En ik was ontzettend verlegen. Ik weet me nog een keer te herinneren in de brugklas dat ik in een korte broek naar school kwam. Ik kreeg toen te horen dat het zo dapper was dat ik dat durfde, echt gewaagd enzo. Terwijl ik gewoon heel onschuldig in een korte broek kwam, deed ik op de basisschool ook Maar blijkbaar was dat toen niet hip ofzo.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ordinair.
» Wat vind je ordinair?
» Is mijn jurk ordinair?
» dom geweest wat nu ?
» terug van weg geweest...
» Wat vind je ordinair?