Ben jij ordinair geweest?
+53
Rouxxxe
Ilovethe90s
Exogenesis
Niekske
VeryCherry
Lot
Blair
Bay
Star007
Bliss
Linda
Printje
Monte
PapillonRose
Ella
Thunder
Poubelle
Suus
Susan
Katrien
Flippin' Bitch
Aziraphale
Mamsie
Mermaid
SuperGrover
SDL
minoessepoes
Sugarfall
loura
xCherona
Lady Starstruck
M@niek
SoGood
Blond
Mizz_S
Elliot
Rush
Paper Crown
Theeleut
_Summer
Antibes
Kaboutertje
Phileine
Parel
Mees
Caramba
Jeanette
JD
_Lacey_
Marin
Minx
Twellie
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij ordinair geweest?
flink geblondeerd haar, een hele rits oorbellen en neusbel( heb ik nu nog )
Op elke vinger een ring en een arm vol armbandjes, hex schoenen, korte truitjes, spice girl schoenen, nike air max met een opengeknipte spijkerbroek erop, veel make-up incl. donker randje om de nude lippenstift
Ik heb het allemaal gedaan. Wat een ordinair figuur was ik zeg hahaha
Tegenwoordig zie ik er stukken beter uit
Op elke vinger een ring en een arm vol armbandjes, hex schoenen, korte truitjes, spice girl schoenen, nike air max met een opengeknipte spijkerbroek erop, veel make-up incl. donker randje om de nude lippenstift
Ik heb het allemaal gedaan. Wat een ordinair figuur was ik zeg hahaha
Tegenwoordig zie ik er stukken beter uit
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
O ja, die Hex schoenen heb ik ook nog gehad in 3 kleuren en 3 hoogtes . Volgens mij komt het allemaal door de Spicegirls. Ik was gewoon een mix van alle Spicegirls.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Haha! Ik leek op Desi vab Dunya en Desi! Grote gouden oorbellen, glimmende jasjes.. Schapenhaar..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee, ik heb volgens mij nooit een ordinaire periode gehad. Maar dat komt meer omdat ik kleding altijd al leuk gevonden heb en vanaf groep 8/ 1e ook wel snel wist wat 'hip' was
Ik heb trouwens wel in de eerste een miss sixty periode gehad (vooral denim) en Fornarina. Al mijn kleedgeld ging er aan op haha. Verder waren we toen ook gek van Diesel broeken, maar die kon ik echt alleen in de uitverkoop kopen.
Ik heb trouwens wel in de eerste een miss sixty periode gehad (vooral denim) en Fornarina. Al mijn kleedgeld ging er aan op haha. Verder waren we toen ook gek van Diesel broeken, maar die kon ik echt alleen in de uitverkoop kopen.
Gast- Gast
Ik droeg meestal een jeans met enorm hoge hakken, shirtje en een jasje. Weinig spannends dus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik was vrij saai. Het meest rebelse wat ik ooit aan had was een truitje waarbij je een randje blote buik zag en een minirokje met netpanty! Maar die trok ik dan stiekem op school aan want mijn moeder wilde niet dat ik in zulke kleren over straat ging Verder had ik eigenlijk altijd een spijkerbroek aan met een basic shirtje. Ik heb ook geen piercings, tattoos of wat dan ook.. I'm boring!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Nee, helemaal niet. Eerder saai haha! En toen ik 16/17 was een beetje alto maar ook dat viel wel mee.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Piercings en tattoos vind ik trouwens niet ordinair.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, behalve de uitspatting die een neuspiercing heette. Maar die heb ik maar 4 maanden gehad.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Piercings en tattoos vind ik trouwens niet ordinair.
Ik vind piercings in het gezicht vrijwel altijd wel ordinair. Vooral een wenkbrauwpiercing.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Oh ja ik was de queen van ordinair! Nepstaart of zo'n wantstaltige staart van gekleurde dreads. Wenkbrauwpiercing heb ik ook gehad. String boven mijn broek uit met van die strassteentjes. Hotpants met witte laarzen in de zomer. Gaan stappen in een witte nauwsluitende glitterjurk, van die goedkope stof. En HEX schoenen, die heb ik ook gehad! Ik heb nog ergens een foto maar die durf ik niet te laten zien haha.
Gast- Gast
Ohja, die wel haha. Wenkbrauwpiercing heb ik nooit gehad omdat ik het bij vrouwen echt verschrikkelijk lelijk vind.Chance schreef:Rush schreef:Piercings en tattoos vind ik trouwens niet ordinair.
Ik vind piercings in het gezicht vrijwel altijd wel ordinair. Vooral een wenkbrauwpiercing.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik dacht van niet maar ik kwam pas een foto tegen... Weet nog dat ik me toen super cool voelde in mijn outfit: Minirokje met netpanty's en een doorzichtig zwart blousje met paarse stipjes van Morgan. Op zich was het niet eens zo'n hele foute outfit maar de combinatie met de netpanty's en de paarse lippenstift en teveel schuim in mijn krullen maakte het wel een tikkeltje ordie.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Carrie schreef:Oh ja ik was de queen van ordinair! Nepstaart of zo'n wantstaltige staart van gekleurde dreads. Wenkbrauwpiercing heb ik ook gehad. String boven mijn broek uit met van die strassteentjes. Hotpants met witte laarzen in de zomer. Gaan stappen in een witte nauwsluitende glitterjurk, van die goedkope stof. En HEX schoenen, die heb ik ook gehad! Ik heb nog ergens een foto maar die durf ik niet te laten zien haha.
Oooh, plaats!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja, veel korte rokjes met laag uitgesneden truitjes.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik was vroeger heel erg alternatief/ rock achtig. Ik droeg wijde pijpen broeken en hippy vestjes of ik droeg gescheurde broeken met een metal shirt en een houthakkers bloes dus ik was verre van ordinair haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Joan schreef:Niet ordinair, ik was meer alto. Ik droeg veel zwart, maakte me donker op en was gek op buttons, veiligheidsspelden en heel veel sieraden. Mijn haar was kort en donker. Nu ik wat ouder ben, ben ik nog steeds geen modemeisje. Ik ben nog steeds gek op m'n sneakers en ook m'n gescheurde spijkerbroeken blijven favoriet Wel netjes, maar met een randje.
+1. Toen ik nog op de middelbare school zat had je de groepen 'normale mensen' (die saai werder gevonden), nazi's/gabbers', 'kakkers' en 'goths/alto's/skaters'. Zó kinderachtig, maar zo ging dat toendertijd. Ik hoorde bij die laatste groep, heb er bijgelopen zeg haha. Ik zie er nu niet meer zo uit qua kleding, heb de bandshirts en wijde broeken vaarwel gezegd. Ik ben nog steeds helemaal gek op die 50's jurkjes etc, dat dan weer wel.
Gast- Gast
Ik was niet ordinair, droeg meestal een spijkerbroek en een basic shirtje (nu nog steeds)
Wel heb ik een periode gehad dat ik veel te grote, met lelijke opdruk mannen vesten droeg en air max schoenen
Wel heb ik een periode gehad dat ik veel te grote, met lelijke opdruk mannen vesten droeg en air max schoenen
xCherona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 21
Mwa echt ordi was ik niet, maar echt kledingsmaak had ik ook zeker niet. Ik droeg veel zwart en had donker haar en een neuspiercing. Ik leek denk ik voor een ander een beetje op een alto. Dat was ik alleen totaal niet. Ik heb wel duidelijk verschillende stylen gehad dus dat donkere was toen ik 15/16 was. Toen ik een jaar of 13/14 was droeg ik voornamelijk loonytones T-shirts met een levi broek (altijd standaard) en van die Nike air max eronder. Toen ik iets ouder was droeg ik vooral markt kleding, van die dunne rokjes met leggings bijvoorbeeld. Pas rond mijn 22ste ben ik mij beter gaan kleden hhaha vrij lang voor schut gelopen dus Maar goed dat zal ik waarschijnlijk over 10 jaar weer over mijzelf zeggen zoals ik nu ben gekleed.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, ik werd altijd aangekleed in hele nette jurkjes, en dat ben ik daarna eigenlijk zelf ook wel blijven doen. Niet altijd jurkjes, maar nooit echt iets ordinairs gedragen. Ik heb wel een paar keer een verkeerde/ordinaire kleur lippenstift op gehad, inclusief met zo'n lelijk randje eromheen, vreselijk!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nooit ordinair geweest maar ik heb jaaaren terug natuurlijk wel geëxperimenteerd met make up, en daar zijn toen wel voor mijn doen wel 'ordinaire' foto's uit gekomen. Echt ordinair niet, maar gewoon behoorlijk over the top. Heb ze alleen niet hier op de laptop, want die willen jullie nu natuurlijk zien
Gast- Gast
Nee, die Spice Girls kleding en plateauzolen die kwamen er gewoon niet in bij ons thuis, hoewel dat ook niet mijn smaak was, maar toe ik een jaar of twaalf was had mijn moede nog wel zoveel invloed op mijn kleding dat ze er voor zorgde dat dat er ook niet in kwam.
Ik was wat alternatiever, droeg wijde skate broeken met strakke truitjes , of strakke broeken met wijde pijpen van baby rib, Dr. Martens, of een hoodie met Elmo erop bijvoorbeeld. Mijn haar had ik toen in een bob, ik heb het weleens rood geverfd en koperblond en ooit 1 groen plukje gehad, maar dat was het dan ook.
Daarna kwam de Diesel/ Replay periode, dat was alleen best een beetje boven mijn budget dus in de uitverkoop sloeg ik mijn slag. En dan ging ik serieus op mijn diesel gympen in mijn diesel spijkerbroek, met mijn diesel t-shirt (zelfde lijn als de gympen) een een diesel jasje (spijkerjasjemodel, maar andere stof) op pad. Ze hadden me wel geld toe mogen geven, zoveel reclame maakte ik voor ze
Ik was wat alternatiever, droeg wijde skate broeken met strakke truitjes , of strakke broeken met wijde pijpen van baby rib, Dr. Martens, of een hoodie met Elmo erop bijvoorbeeld. Mijn haar had ik toen in een bob, ik heb het weleens rood geverfd en koperblond en ooit 1 groen plukje gehad, maar dat was het dan ook.
Daarna kwam de Diesel/ Replay periode, dat was alleen best een beetje boven mijn budget dus in de uitverkoop sloeg ik mijn slag. En dan ging ik serieus op mijn diesel gympen in mijn diesel spijkerbroek, met mijn diesel t-shirt (zelfde lijn als de gympen) een een diesel jasje (spijkerjasjemodel, maar andere stof) op pad. Ze hadden me wel geld toe mogen geven, zoveel reclame maakte ik voor ze
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Als tattoos ordinair zijn, dan ben ik nu wel ordinair
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Als tattoos ordinair zijn, dan ben ik nu wel ordinair
Nee, mits je tattoo een grote Winnie de Poe, een tweety of Andre Hazes is?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ordinair.
» Wat vind je ordinair?
» Is mijn jurk ordinair?
» dom geweest wat nu ?
» terug van weg geweest...
» Wat vind je ordinair?