Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 16 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  liesje za 22 dec 2012 - 22:02

o meis fijn om te lezen dat hij misschien maandag naar Amersfoort komt. en wat andere meiden zeiden misschien mag ie nog een paar uurtjes thuis zijn. fijn dat je vriendin je geholpen heeft met het huis een beetje op orde te brengen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen zo 23 dec 2012 - 5:17

Nou er is contact geweest met Amersfoort, de boel is in ieder geval in gang gezet. Hopelijk gaat het ook gewoon lukken om morgen naar Amersfoort te gaan. Ik hoop een beetje bijtijds ook!
Ik merk echt dat die rust hard nodig is, helaas voel ik me nu nóg vermoeider dan een paar dagen terug want alle vermoeidheid komt er nu uit. Ik ben vandaag dus ook niet naar A. toegeweest, hij vond echt dat ik nog een dagje moest uitrusten.
Ik heb wel alle kerstboodschappen gedaan vandaag, tenminste, voor het avondeten, bedenk net dat ik er niet echt aan gedacht heb dat ik wellicht overdag ook nog wat moet eten ;-), lekker suf weer maar ach. Heb in ieder geval yoghurt, melk, cruesli en cornflakes dus verhongeren zal ik niet en 2e kerstdag is de supermarkt volgens mij weer open. Ben wel blij dat ik het vandaag gedaan heb want het was prima te doen en nog niet extreem druk.
Ik heb ook een kerstboompje en led-waxinelichtjes gekocht en een potje waar dat in kan, als hij morgen in Amersfoort ligt leuk ik daar de boel een beetje op, misschien krijgen we dan toch nog een beetje een kerstgevoel, want het is eerlijk gezegd ver te zoeken bij mij!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Shisha zo 23 dec 2012 - 5:30

Ik duim voor jullie dat hij morgen gewoon naar Amersfoort kan! Dat zou al zoveel schelen.
En ik snap dat jullie dit jaar ook niet echt een kerstgevoel hebben. Het is allemaal wat. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 20:36

Ik hoop dat hij vandaag naar Amersfoort kan. Dan is hij toch dichterbij en het is voor jou gewoon makkelijker. Heel goed dat je even aan jezelf denkt. Het is ook niet niks. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mzcharlotte zo 23 dec 2012 - 21:33

Wat goed dat het nu in werking is. Ik ben benieuwd! Ik kan me zo voorstellen dat het kerstgevoel ver te zoeken is, maar ik ben blij dat jullie wat dichter bij elkaar zijn. Dat en je boom zullen de kerstgedachte wel wat bevorderen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella zo 23 dec 2012 - 22:21

Ik hoop ook echt voor je dat hij vandaag naar Amersfoort kan! Zou voor jouw zelf ook al een hoop schelen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 24 dec 2012 - 1:08

Nou helaas, vandaag komt hij niet meer naar Amersfoort. Ze draaien vandaag weekenddiensten in het ziekenhuis en daardoor gaat het allemaal een stuk moeizamer. Het is wel de bedoeling dat hij morgenochtend gaat! En anders kom ik hem persoonlijk halen...grrrrr! Ben wel een beetje pissig, heb echt zoiets van, jullie weten al het hele weekend dat het de bedoeling is dat hij maandag zou gaan, afhankelijk van de controles, dat hadden jullie toch wel een beetje voor kunnen bereiden? Maar goed, als hij morgen niet komt ga ik echt HEEL hard gillen!

Nu vanmiddag toch maar weer op naar Nieuwegein, hoop dat het een beetje rustig op de weg is want ik heb écht geen zin meer in files!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 2:54

He wat vervelend dit. Wat jammer dat het ziekenhuis daar niet eerder aan dacht/mee kwam. Zo moeilijk is het allemaal toch niet om iemand te verplaatsen naar een ander ziekenhuis. Ik hoop echt dat hij dan morgenochtend gaat.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jasmine ma 24 dec 2012 - 4:46

Pff, ze roepen al de hele week dat hij vandaag naar Amersfoort zou mogen en dan kan het nu niet vanwege weekenddiensten? En morgen kan wel, terwijl het dan een feestdag is? Wat een flauwekul zeg. Logisch dat je daar nogal pissig om bent.

Ik duim voor je dat morgen dan wel gewoon goed gaat komen en je je man lekker weer in Amersfoort hebt. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 24 dec 2012 - 9:36

Het verhaal was toch een klein beetje anders, de arts die dienst had op de afdeling en dat dus zou gaan regelen vandaag werd vanmiddag weggeroepen voor een spoedoperatie en die spoedoperatie heeft vervolgens de hele middag en avond geduurd, daardoor heeft de arts het niet kunnen regelen. Uiteindelijk is een arts eindverantwoordelijke namelijk. Het blijft kut en balen, maar het is wel wat begrijpelijker dan gewoon iets met druk en de papierwinkel nog niet op orde hebben vanwege weekenddiensten. Hoewel dit ook wel een uitvloeisel is van die weekenddienst, maar wel een onverwachte zeg maar.

Ik heb een heel gezellig bezoekuur gehad, had eten voor hem meegenomen en hij was helemaal in de hemel zo lekker vond hij het. En het was echt het simpelste van het simpelste, pasta met saus en gehakt en een beetje kaas wat we altijd eten als we iets makkelijks willen eten. Hij zat zo snel te eten in het begin dat hij de hik kreeg Laughing.

Hij slaapt trouwens al vanaf dat hij daar is verschrikkelijk slecht, hij heeft vooral 's nachts enorm last van een zere keel, droge mond etc.. Nu zag ik een tuutje met vernevelvloeistof liggen en ik dacht ineens, verrek dat krijgt hij ook sinds hij hier is en dat doet hij o.a. voor het slapen gaan. Dus ik ging googlen op de bijwerkingen en ja hoor, 1 op de 10 mensen heeft last van zere keel, droge mond etc.! Zou dus zomaar kunnen dat hij al die tijd daar zo'n last van heeft gehad! Hij wilde het dan ook vanavond echt niet meer nemen, wat ik me levendig in kan denken want hij is echt helemaal doodop van die nachten niet slapen (hij is blij als hij 2 uur heeft geslapen!). Als dat het is vind ik het trouwens wel erg slecht van de verpleging want hij heeft al zó vaak gezegd dat hij daar last van had en dat hij er verschrikkelijk slecht door kon slapen, ze hebben er gewoon echt geen aandacht aan besteed en al helemaal niet 1+1 gedaan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 12:23

Hopelijk mag je man dan later vandaag ein-de-lijk over naar het ziekenhuis wat wat dichterbij is...

Dan hebben jullie toch nog een heel klein beetje kerst samen....

*duimt*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 22:05

Ik duim voor jullie dat hij dan vandaag naar Amersfoort mag!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Sterre ma 24 dec 2012 - 23:14

Aw Pompoen, ik hoop dat hij vandaag alsnog naar Amersfoort kan komen! Wel heel fijn om te lezen dat hij aan de beterende hand is.

Blijf goed om jezelf denken hè! hug


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 24 dec 2012 - 23:15

Nou wachten duurt lang... Wij hebben allebei het gevoel dat het niet gaat gebeuren vandaag...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 23:33

Pompoen schreef:Nou wachten duurt lang... Wij hebben allebei het gevoel dat het niet gaat gebeuren vandaag...

Neeeee, het zal toch niet.....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 2:23

We moeten wachten tot het ziekenhuis in Amersfoort belt dat er plek is. De verpleegkundige zit er wel steeds achteraan, maar ja als er geen plek is heeft dat ook niet veel zin. Het ziet er dus steeds meer naar uit dat het gewoon niet gaat gebeuren.
Ik ga straks maar gewoon mijn hele hebben en houwen (kerstdiner) inpakken en hopen dat er nog wat van over is als ik eindelijk daar ben, heb op zich maar 1 warm gerecht wat eventueel ook nog wel lekker is als het minder warm is. Helaas is het niet echt in de magnetron op te warmen want dan word het een slappe benden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella di 25 dec 2012 - 2:37

He ik hoop dat ze daar dan snel plek hebben voor je man. Ik hoop dat jullie in ieder geval een beetje van de kerst kunnen genieten straks samen!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 3:13

Dank je Ella! Lief dat je zo meeleeft! Ik hoop het ook, maar ik ga er vanuit dat ik straks onderweg ben naar Nieuwegein. Ik begin alleen een beetje de kriebels te krijgen want straks mag hij ineens over tijdens etenstijd ofzo, of als ik net daar ben, dan valt onze 'kerst' ook nog in duigen! Ze zijn er toe in staat... laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mzcharlotte di 25 dec 2012 - 4:13

Dat zou jammer zijn, maar het is veel fijner om anders morgen op een rustige manier alsnog kerst te vieren toch? Ik ben in elk geval blij voor jullie dat hij richting hometown mag! Dat is een goed teken!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 8:51

Nou, terwijl wij aan mijn zelfbereide kerstdiner zaten (inclusief boompje met lichtjes, kerstballetjes en houten kerstengeltjes) in Nieuwegein kwam de zuster met het bericht dat er plek was in Amersfoort en dat ze een ambulance ging regelen. Nou toen was het feest wel compleet moet ik zeggen!
Mijn man heeft trouwens gigantisch zitten genieten van het kerstdiner, ik had het vrij simpel gehouden, griekse salade (met feta), gevulde eitjes, gevulde papadews, cherrytomaatjes en een gehaktbrood maar hij waande zich echt in de hemel! Vooral de Griekse salade kon hij maar niet over uit hoe lekker die was ("wauw, feta, en echte tomaten en echte komkommer, vers, wauw, echte tomaten"). Ben wel gesloopt maar eerlijk, het was het meer dan waard!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:17

pompoen, jij bent volgens mij echt heel lief voor je man! je kerstdiner-actie vind ik echt lief!
Heerlijk dat je man zo heeft kunnen genieten!
hopelijk kun je straks zelf ook wat meer ontspannen en rusten als hij in A'foort ligt!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ibbeltje di 25 dec 2012 - 9:18

Pompoen wat fijn dat hij en jij er zo van genoten hebben. En helemaal geweldig dat er nu wel plek is! Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella di 25 dec 2012 - 10:28

He wat fijn dat er plek is :cheering: en super dat je man zo genoten heeft van je eten. Hij boft met jou!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  sanne-84 di 25 dec 2012 - 22:19

Ah wat lief dat ie er zo van heeft genoten!
En fijn dat ie eindelijk overhuist is. Hopenlijk krijg jij dan ook meer rust
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Shisha di 25 dec 2012 - 22:24

Wat fijn dat hij er zo van genoten heeft! En erg fijn dat hij nu gelukkig weer wat dichter bij is. Dat scheelt ook al weer een hoop.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 16 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum