Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 19 dec 2012 - 0:23

Zo even een update, ik ben aan het eind van mijn Latijn, daardoor weinig puf om te reageren hier, ik lees wel elke keer dingen.

Het gaat eindelijk écht de goede kant uit, zo goed dat hij al bijna naar huis zou mogen, ware het niet dat hij nog vocht rond zijn hart heeft. Daardoor ligt hij nog steeds in het Antonius in Nieuwegein. Ze hopen het met medicatie te kunnen oplossen want anders moeten ze het misschien opereren. En omdat het anders misschien geopereerd moet worden houden ze 'm daar en mocht hij niet naar Amersfoort terug deze week.
De arts zei heel enthousiast dat hij naar huis mag als de echo morgen goed is, maar daar was hij het zelf niet zo mee eens omdat hij nog helemaal niet zo veel kan en veel dingen voor mij écht te zwaar zijn. Maar goed er is een doortastende verpleegkundige die alles regelt en in de gaten houd en hij heeft dus ook aangegeven dat hij het er niet zo mee eens is. Dus we zullen wel zien.
Ik zelf zit er een beetje doorheen nu, ik heb verschrikkelijk slecht geslapen de afgelopen weken dus de energie is nu wel zo'n beetje op. Ik wil 'm dolgraag thuis hebben, maar heb ook het idee dat ik dan ineens héél veel moet doen en regelen vóór dat hij naar huis kan komen maar ook daarna. Dat is eigenlijk even een beetje teveel. Ik ben toe aan een paar daagjes rust zeg maar. Maar het zit er denk ik niet in...

Zelf heb ik ondertussen nog steeds wekelijks controles van mijn kindje/mijn baarmoeder, de harde buiken zijn nu toch wel écht een stukje minder gelukkig én ik voel sinds een kleine week mijn kindje bewegen. Ik geloof dat hij besloten heeft het ook maar gelijk goed te doen want ik voel hem echt regelmatig bewegen als ik rustig zit en als ik onderuit ga zitten of ga liggen dan zie ik af en toe zelfs mijn buik al bewegen. Door mijn voorliggende placenta heen dus Wink . Het is ontzettend fijn, al vind ik het niet echt een heel comfortabel gevoel moet ik zeggen.
Vanmorgen trouwens een glucosetolerantietest moeten doen om te kijken of ik zwangerschapsdiabetes heb. Ik krijg morgen of overmorgen daarvan de uitslag. Moet zeggen dat ik me daar dan weer niet zo druk om maak, hoop wel dat ik het niet heb, maar maak me niet echt zorgen bij het idee dat ik het wel heb. Daar kom ik wel uit zeg maar.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella wo 19 dec 2012 - 6:21

Wat fijn dat het met je man nu de goede kant op gaat. En super dat hij waarschijnlijk snel naar huis mag. Maar kan me goed jouw zorgen voorstellen. Dat je dan veel moet doen/regelen. Heb je fam dicht in de buurt wonen die jullie kunnen helpen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 20 dec 2012 - 11:41

Hij is vanavond weer geopereerd, ditmaal om drains te plaatsen om het teveel aan vocht bij het hart en de longen af te voeren. Kleine ingreep maar toch wel weer een tegenvaller! Maar wel goed gegaan en ik heb hemzelf ook al gepeoken, hij klonk helder en maakte flauwe grapjes (stond zeker een leuke zuster bij Wink ).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 11:43

Wel ontzettend rot dat hij wéér geopereerd moest worden, maar fijn dat het wel goed is gegaan de operatie en dat het wel redelijk met hem ging. Hopelijk blijft het nu in een stijgende lijn gaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 11:46

Hopelijk is dit dan toch de laatste ingreep. Rot dat het nodig was, maar wellicht wel beter dan hem nog tijdenlang laten aansukkelen met dat vocht wat maar niet weg wil....

Nu verder op de goede weg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 20 dec 2012 - 11:51

Ja ik ben wel blij dat ze het niet nóg langer aankijken, hij knapt hier waarschijnlijk ook snel van op want het was écht veel vocht wat ze al hebben afgetapt zei de arts net dus daar heeft hij waarschijnlijk toch wel last van gehad.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mezzoforte do 20 dec 2012 - 16:50

Hopelijk gaat het nu snel beter met je man hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Vancity_girl vr 21 dec 2012 - 2:24

Even weer een Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 699888voor jou!
Wat zal jij het zwaar hebben. Gelukkig worden de harde buiken minder en kan je de kleine nu voelen. Dat is vast een geruststelling.
Ik hoop dat je man nu snel genoeg opknapt om naar huis te kunnen met de feestdagen. Hebben jullie niet recht op thuiszorg oid nu jij je man niet goed zal kunnen verzorgen omdat je zwanger bent?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwebbeltje vr 21 dec 2012 - 2:46

Hopelijk gaat het nu snel wat heterr met je man, ook goed aan jezelf denken !
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 3:23

He wat vervelend dat hij weer geopereerd is. hopelijk neemt het teveel aan vocht snel af!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 21 dec 2012 - 4:35

Nou goed nieuws hoor! Hij bleek niet alleen rond zijn hart maar ook bij zijn linkerlong vocht te hebben zitten, ze hebben twee drains geplaatst en die gingen gelijk als een malle lopen. Het deed behoorlijk pijn, maar hij voelde zich ook echt wel beter, hij kon beter ademen en zijn hart werd rustiger. Hij heeft zelf ook écht het gevoel dat dit het laatste was. Hij zegt dat hij tot nu toe steeds een soort onbestemd gevoel had dat het nog niet goed was, dat maakte hem angstig, hij voelde zich alsof er elk moment weer wat kon gebeuren. Dat is nu weg!
En nog mooier, de controlefoto's én de echo waren goed dus hebben ze de drains alweer verwijderd! Nu gaan ze morgen kijken of hij naar Amersfoort mag. Finally!! Ik hoop het echt zo! Ik hoop ook gewoon morgen trouwens!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jasmine vr 21 dec 2012 - 4:38

Wat fijn Pompoen! Zou wel heel fijn zijn als hij met de kerst op zijn minst in Amersfoort is!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 21 dec 2012 - 4:43

Ja precies, hij mag van mij ook naar huis komen, maar alles op zijn tijd en ik ben al dolgelukkig als hij in Amersfoort is en ik gewoon lekker makkelijk naar hem toe kan. En dan ga ik voor het kerstdiner wat lekkers voor hem maken en samen met hem opeten in het ziekenhuis (als ik tenminste toestemming krijg, maar anders neem ik hem persoonlijk mee naar huis Yes) of zoiets.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwebbeltje vr 21 dec 2012 - 4:48

Wat fijn zeg dathet nu de goede kant op gaat!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 5:13

He wat fijn dat het nu de goede kant opgaat!!!! Duimen dat hij morgen naar Amersfoort mag
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Katrien vr 21 dec 2012 - 5:42

Wat fijn dat hij er nu een veel beter gevoel bij heeft en dat het al zo veel verschil maakt nu. Het zou helemaal fijn zijn als hij morgen verhuizen mag!
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  piertje vr 21 dec 2012 - 6:58

Ik heb het hele topic gevolgd, maar niet altijd gereageerd.
Wat fijn dat het nu eindelijk de goede kant op lijkt te gaan!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Sarah1985 vr 21 dec 2012 - 7:20

wat fijn zeg. Hopelijk gaat het nu steeds beter. En misschien mag die met kerst wel een paar uur naar huis. Toen mijn vader in het ziekenhuis lag mocht hij 1 middag een paar uurtjes naar huis toe
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Mees vr 21 dec 2012 - 7:33

Dat moet echt een opluchting zijn voor jullie (en vooral voor hem!). Hopelijk hebben jullie een fijne kerst samen thuis..
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 7:59

Eindelijk echt de goede kant op!! Gelukkig smilesmile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  _Jet vr 21 dec 2012 - 8:19

Wat goed om te lezen! Ik duim met je mee!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Caresses vr 21 dec 2012 - 8:26

Fijn om een positief bericht van je te lezen smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Minx vr 21 dec 2012 - 12:48

Fijn, dat het nu zo veel beter gaat.

(Stiekem ga ik duimen dat ze zeggen sla Amersfoort maar over het gaat nu zo goed ga maar lekker thuis kerst vieren)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 21:18

Hopelijk horen jullie straks dat hij terug mag naar Amersfoort
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 10:18

maandag mag hij waarschijnlijk naar Amersfoort, het was nog te kort voor de operatie. En zoals ik in het biechttopic al schreef, ik ben erg moe en zag er erg tegenop weer heen en weer te sjezen komende dagen. Nu heb ik even twee dagen ziekenhuis-vrij, mijn man heeft me dat min of meer opgedragen.
En ik heb een lieve vriendin een sms gestuurd of ze me misschien kon helpen in huis, want het is hier echt een zooi. Ze is gelijk vanmiddag een paar uur komen schoonmaken en opruimen en ze komt maandagochtend weer. Echt ontzettend fijn en lief! Vond het wel supermoeilijk om te vragen en heb haar gevraagd omdat ik weet dat ze kerstvakantie heeft maar ben toch wel heel blij dat ik dat gedaan heb hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 15 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum