Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 18 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Printje vr 4 jan 2013 - 9:05

Wat een geweldig nieuws dat hij thuis is, vergeet alleen ook jezelf niet meis, ik spreek uit ervaring.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella vr 4 jan 2013 - 9:07

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 281626781Jee wat fijn dat hij thuis is. Scheelt voor jouw ook weer heen en weer rijden! Maar denk ook nu aan jezelf!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mezzoforte vr 4 jan 2013 - 9:45

Wat enorm fijn voor je dat hij weer thuis is Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 4 jan 2013 - 9:50

Ik doe mijn best! Heb in ieder geval gewoon eten laten bezorgen vanavond, A. Heeft er ook van zitten smullen. Morgen komt Albert (AH) voor de hele week boodschappen brengen. De thuiszorg komt 3x per week zijn benen zwachtelen, dus daarvoor met hij dan douchen. Ik vind het alleen moeilijk om niet om hem heen te drentelen de hele tijd, ik met gewoon gaan zitten en als hij iets wil hoor ik het wel.

Op dit moment geeft mijn lijf wel aan dat het op is. Pijn in mijn onderrug, ribben, billen en been, kan alleen nog maar waggelen en tussendoor harde buiken.
Maar ja, hij heeft momenteel verschrikkelijk veel pijn als hij met hoesten, de pijnstilling die hij mee heeft gekregen werkt niet voldoende. Maar hij wil ook niet dat ik de huisartsenpost of iets bel. Tja dan zit je wel een beetje met je handen in het haar. Ik heb een hele tijd naast hem op bed gelegen en hem over zijn rug geaaid. Voor hem werkte dat wel een beetje tegen de pijn, voor mij fijn om iets te kunnen doen en voor mijn lijf fijn dat ik lag en niet fysiek bezig was. Maar het blijft behelpen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jezzie vr 4 jan 2013 - 10:07

Fijn dat hij thuis is!
Maar denk ook goed om jezelf!
Hopelijk knappen jullie nu allebei snel op!.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Kowalski vr 4 jan 2013 - 10:36

Wat fijn voor jullie Pompoen! Doe rustig aan meid, heel veel sterkte met het herstel! Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Stuiterbal vr 4 jan 2013 - 10:48

Ik ben blij te horen dat jullie weer samen thuis zijn. Heel veel sterkte de komende tijd. hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  LDJ vr 4 jan 2013 - 11:09

Wat fijn dat je man weer thuis is hug
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Burn vr 4 jan 2013 - 12:19

Wat fijn dat hij thuis is!
Gebruikt hij ook een kussen oid met hoesten? Dat hielp bij mijn vader een beetje..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 4 jan 2013 - 12:23

Burn schreef:Wat fijn dat hij thuis is!
Gebruikt hij ook een kussen oid met hoesten? Dat hielp bij mijn vader een beetje..

Ja dat heeft hij idd! Het hoesten doet enorm veel pijn, bijna onhoudbaar, maar hij ligt nu wel tussendoor steeds te slapen dus t gaat wel voor nu iig.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Burn vr 4 jan 2013 - 12:29

Gelukkig slaapt hij tussendoor wel!x
Ja, ik 'weet' hoeveel pijn dat doet inderdaad..
Is sterkere medicatie vragen geen oplossing?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella za 5 jan 2013 - 2:34

Hoe is het gegaan?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gympie za 5 jan 2013 - 3:44

Wat fijn dat hij thuis is en lief om te lezen hoe je voor hem zorgt. Ik hoop dat jij ook lichamelijk wat rust kan hebben.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 5:39

Nou, hier maar weer een kleine update, hij was de afgelopen dagen erg aan het modderen, 's nachts benauwd, weinig eetlust etc., gisteren bij de huisarts (in opleiding)geweest maar die kon niet echt iets bijzonders vinden. Vannacht echter werd de benauwdheid nog erger en heeft hij helemaal niet geslapen. Vanmorgen dus met de huisarts gebeld en vanmiddag maar weer langsgegaan, deze keer bij onze eigen huisarts en die hoorde toch vocht achter zijn longen. Vervolgens bleek zijn saturatie (zuurstofgehalte) maar 84 dus de huisarts heeft 'm gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar zijn we nu en het is idd vocht dus hij wordt opgenomen. Eerst op de hartbewaking, daarna mag hij wellicht naar de afdeling. Gaat sowieso wel een paar dagen duren!

Het is vervelend, maar wel fijn dat het een duidelijke oorzaak heeft waar ze wat aan kunnen doen! Hoe voelt zich ook stukken beter nu hij aan de zuurstof zit! Ik hoop dat ik zelf nu ook een wat rustigere nacht heb want ik heb uiteraard niet veel geslapen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jasmine di 5 feb 2013 - 5:41

Balen dat hij weer in het ziekenhuis ligt. Sterkte hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Printje di 5 feb 2013 - 5:42

He verdorie meis... wat een situatie de hele tijd.... trek jij het allemaal nog?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 5:51

Wat vervelend weer Pompoen, heel veel sterkte en beterschap voor je man!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 5:53

Ik was net weer een beetje tot rust aan het komen, ik heb wel 't gevoel dat ik dit aan kan, maar moet wel een beetje op mijn tellen passen. Aan de andere kant hoef ik nu even niet voor hem te zorgen, dat is wel fijn! En prosecco zorgt heel lief voor mijn avondeten komende dagen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 7:10

He wat naar dat hij toch weer opgenomen is. En wat lief dat proscecco een beetje voor je zorgt.
Sterkte weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  sterremaan di 5 feb 2013 - 9:12

He pompoen, wat vreselijk zeg. Ik had zo gehoopt, dat het voor jou nu eindelijk een beetje rustig mocht zijn. Maar helaas, gelukkig word er goed voor jou gezorgd. En ook voor je mannetje. Maar jeetje echt vind het zo erg voor jullie. Heel veel beterschapwensen jou kant op.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella di 5 feb 2013 - 9:31

he jeetje wat vervelend allemaal weer. Hopelijk knapt hij snel op!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Snoes di 5 feb 2013 - 10:51

Wat een ellende allemaal Pompoen. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Hoeveel moet het saturatiegehalte van een volwassene minimaal zijn? Mijn zoon hangt nu ook continu aan de monitor en daar moet het minstens 92 zijn, maar ik heb geen idee of dat bij een volwassene hetzelfde is?

Sterkte!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  June di 5 feb 2013 - 10:55

Fijn dat je nu even niet voor hem hoeft te zorgen, maar weer steeds naar het ziekenhuis is ook niet fijn natuurlijk. Hopelijk knapt hij in ieder geval snel op. Sterkte met alles en denk aan jezelf. Neem echt de rust die je nodig hebt nu.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 10:58

Snoes schreef:Wat een ellende allemaal Pompoen. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Hoeveel moet het saturatiegehalte van een volwassene minimaal zijn? Mijn zoon hangt nu ook continu aan de monitor en daar moet het minstens 92 zijn, maar ik heb geen idee of dat bij een volwassene hetzelfde is?

Sterkte!

Ja in ieder geval boven de 90, bij hem begint ie te piepen als ie 90 ofminder wordt. Met zuurstofbrilletje is het nu wel goed gelukkig!

@june, ik doe mijn best! Het is wel heel lastig zo, aan de andere kant was ik afgelopen dagen dag en nacht voor hem aan het rennen, dat hoeft nu even niet!

Oh en ik ging net googlen, had ik geloof ik beter niet kunnen doen. Kwam bij hartfalen uit (dat gaan ze nog checken, maar een maand geleden was dit nog goed) en daar werd ik niet vrolijk van. Stonden dingen als rolstoel en scootmobiel, nog enkele jaren te leven en dat soort ongein...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Snoes di 5 feb 2013 - 11:05

Zo verleidelijk he, om te gaan googlen, maar zo slecht. Ik deed/doe het zelf ook altijd hoor, maar je maakt jezelf er alleen maar gek mee.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 18 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum