Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 19 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  June di 5 feb 2013 - 11:07

Nee, niet googelen! Hopelijk valt het mee! Ik zag je laatst al ergens schrijven dat het verzorgen eigenlijk te zwaar was. Let op en als hij straks terug is ook. Als het niet gaat, moet iemand anders maar even helpen. Je krijgt al steeds zoveel te verduren.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  NoName88 di 5 feb 2013 - 11:09

Sterkte en beterschap pompoen!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Oasis di 5 feb 2013 - 11:22

Nee toch he, jullie hebben al zoveel op jullie bordje gehad.. Sad
Ik hoop dat je man snel opknapt en jullie eindelijk/weer kunnen genieten van de zwangerschap
hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Floor di 5 feb 2013 - 19:54

Nee he het zit jullie echt niet mee. Gelukkig wordt er voor jou ook gezorgd en is je man in goede handen. Sterkte
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Derpy di 5 feb 2013 - 21:19

Dat is inderdaad een heel laag zuurstofgehalte, dan moet hij wel flink benauwd zijn. Ik had er met 96 al merkbaar last van, kun je nagaan. En met googelen vind je altijd de ergste dingen, dat wil niet zeggen dat het bij jullie zo gaat. Hopelijk knapt hij snel op!
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 21:24

@derpy, bij mijn man is 95 een normale saturatie, daar heeft hij geen last van! Komt omdat hij een ex-roker is. Maar toen hij op 84 zat voelde hij zich al wat beter, dus wij denken dat zijn saturatie nog lager moet hebben gezeten!

Hij heeft vannacht in ieder geval wat geslapen, nog niet goed, hij was toch duidelijk nog niet lekker, maar de druk is van de ketel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Lonely Goatherd di 5 feb 2013 - 21:31

Oh jee, dat is nog best even schrikken Pompoen. Gelukkig is hij in goede handen, hoop dat jij ook een beetje bij kunt komen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 6 feb 2013 - 5:09

Nou hij voelt zich nog helemaal niet lekker, maar hij mag vanavond wel over naar de gewone afdeling. Vanmorgen de cardioloog gesproken, ze weten niet zo goed waar dit vocht nu vandaan komt, hartfalen verwachten ze niet omdat ze dat nog gecontroleerd hebben voor hij naar huis ging en toen gewoon goed was. Het kan wel een operatiecomplicatie zijn nog, een bepaald syndroom, maar dat is vrij zeldzaam en hij heeft daarvan ook niet alle symptomen.
Ik heb zo'n gevoel dat ik hem net voor het weekend thuis hoef te verwachten, maar we zullen het wel zien. Morgen de uitslag van de echo die vandaag gemaakt is.
Hij was daar zonder zuurstof heen gegaan en had toen hij terugkwam een saturatie van 81, hij heeft de zuurstof dus nog hard nodig!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Parisienne wo 6 feb 2013 - 5:44

Nee toch Pompoen.. niet weer. Wat vervelend zeg! Ik hoop dat het gauw weer allemaal beter wordt en hij weer in alle rust thuis verder kan herstellen. Voor nu hoop ik dat jij de komende dagen even wat rust voor jezelf kunt pakken. Om telkens voor hem te moeten zorgen zal ook erg vermoeiend zijn. Sterkte! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Purpleflower wo 6 feb 2013 - 6:16

Pompoen, als ik je ergens mee kan helpen?? Woon ook in de buurt volgens mij ?

Sterkte
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Lady4 wo 6 feb 2013 - 9:17

Wat naar Pompen!

Een normale saturatie (zuurstofgehalte) zit bij gezonde mensen tussen de 95 en 100 procent, dus 84 is echt erg laag. Door het vocht longen verslechterd de gaswisseling van zuurstof tussen de longblaasjes en het bloed. Hij zal naast zuurstof ook plasmedicatie hebben gekregen om te ontwateren? Die combinatie doet vaak wonderen.

Ik hoop dat hij snel weer naar huis mag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 6 feb 2013 - 9:37

@Lady, Ja hij heeft idd plasmedicatie, eerst via het infuus en nu weer tabletten geloof ik. Hij moet idd ontwateren, dan heeft hij straks de zuurstof ook niet meer nodig.

@puple, dat is lief aangeboden dank je! Ik weet alleen niet wat ik zou moeten vragen!

@all, ik heb een rustige avond voor de buis na een lekkere curry van Prosecco als avondeten. Mijn man ligt inmiddels op de afdeling en de echo van het hart was gunstig, geen vocht rond het hart en de pompfunctie lijkt ook nog steeds goed. Wat het precies veroorzaakt heeft is nog niet helemaal duidelijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Purpleflower wo 6 feb 2013 - 10:26

Pompoen schreef:@Lady, Ja hij heeft idd plasmedicatie, eerst via het infuus en nu weer tabletten geloof ik. Hij moet idd ontwateren, dan heeft hij straks de zuurstof ook niet meer nodig.

@puple, dat is lief aangeboden dank je! Ik weet alleen niet wat ik zou moeten vragen!

@all, ik heb een rustige avond voor de buis na een lekkere curry van Prosecco als avondeten. Mijn man ligt inmiddels op de afdeling en de echo van het hart was gunstig, geen vocht rond het hart en de pompfunctie lijkt ook nog steeds goed. Wat het precies veroorzaakt heeft is nog niet helemaal duidelijk.

Ik ook niet.. Maar wil het je aanbieden..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Katrien wo 6 feb 2013 - 20:59

Jeetje zeg! Het zit jullie echt niet mee. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 699888
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Sterre wo 6 feb 2013 - 21:05

Aw Pompoen, wat k*t dat er toch nog complicaties zijn. Ik vind je wel vrij rustig overkomen, hopelijk klopt dat en kun je toch nog een beetje je rust nemen nu. Sterkte allebei Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 699888

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 6 feb 2013 - 22:14

Sterre schreef:Aw Pompoen, wat k*t dat er toch nog complicaties zijn. Ik vind je wel vrij rustig overkomen, hopelijk klopt dat en kun je toch nog een beetje je rust nemen nu. Sterkte allebei Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 699888

Klopt hoor, ik voel me vrij rustig eigenlijk. Vind het kut om hem weer te moeten missen en ik baal net zo hard als hij dat hij nu weer een tegenslag heeft, maar hij is daar in goede handen en ik merk dat het me toch ook wel even wat rust geeft zo. Ik ben wel steeds naar het ziekenhuis, maar thuis kan ik nu ook gewoon eens even rustig zittenen 's nachts schrik ik niet steeds wakker van mijn man die naar adem zit te happen. Ik maak me nog wel een beetje zorgen natuurlijk, maar heb ook het idee dat het wel goed gaat komen.

Het gaat trouwens nog niet echt lekker, hij heeft die zuurstof nog steeds hard nodig, zijn bloeddruk is hoog en hij slaapt nog steeds erg slecht. De cardioloog heeft gezegd dat hij hem wat langere tijd wil houden, dat het geen kwestie van een paar dagen is, om het ook als het vocht weg is nog even goed in de gaten te houden. Wel is de verwachting dat hij hier uiteindelijk gewoon helemaal vanaf komt. Geen idee trouwens wat hij bedoeld met langere tijd, in het ziekenhuis kan dit vanalles betekenen, we zullen het gaan zien.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  SoGood wo 6 feb 2013 - 23:07

Pompoen toch.. Wat rot allemaal, sterkte. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Chocolate Cookie do 7 feb 2013 - 0:14

Jeetje Sad Wat naar allemaal! Sterkte, Pompoen Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 699888
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Peanut do 7 feb 2013 - 0:33

Het houdt echt gewoon niet op. Hopelijk knap je man weer snel op.
En als we wat voor je kunnen doen gewoon zeggen he. Er zijn genoeg meiden die je willen helpen
Hele dikke knuffel Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 699888

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 8 feb 2013 - 11:44

Weeeeh, ik mis mijn man! Het was welswaar heel zwaar afgelopen weken, maar ook zó fijn om na twee maanden elkaar gewoon weer vast te kunnen houden en samen te kunnen zijn. Nu voel ik het gemis nog harder. 'T helpt ook niet dat ik door de inbraak nu echt extreem waakzaam ben. Voel me echt nog niet helemaal op mijn gemak in huis zo in mijn uppie.
Mijn man mist mij trouwens ook enorm, hij wil het liefst dat ik me stiekem in zijn kast verstop en de hele nacht bij hem blijf... Jammer dat ik niet meer in zijn kast pas Wink .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Happinaz vr 8 feb 2013 - 20:43

Stomme situatie Evil or Very Mad

Heel veel sterkte Pompoen! hug
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 22:36

Bah Pompoen, wat rot allemaal weer!

Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Purpleflower ma 11 feb 2013 - 9:57

Hoe gaat het met jou?
En is er al iets meer bekend over hoelang hij moet blijven?
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 11 feb 2013 - 11:10

Met mij gaat het wel, wel moe, heb ook gewoon minder energie en mijn lijf werkt niet meer mee. Maar ik heb wel het gevoel dat ik dit aankan. De komende weken komen er allerlei mensen helpen in huis om de boel babyklaar te maken, dat zal wel zwaar worden, maar ik heb zoveel mogelijk ingedekt, dus ook geregeld dat iemand op een klusdag voor de hapjes en de drankjes zorgt. Het zou ook wel érg fijn zijn als het allemaal gereed is!
Ik heb woensdag weer controle en een groeiecho om te kijken of de baby niet te veel last ondervind van alle stress.

Met mijn man gaat het op en af. Vanmorgn was hij van de zuurstof af en waren de artsen optimistisch en werd er gesproken over woensdag naar huis gaan. Vanmiddag was zijn saturatie weer naar 83 gekelderd en lag hij er dus weer aan. Zijn ontstekingswaarden zijn wel naar beneden, maar zijn bloedstolling klopt van geen kanten (is belangrijk vanwege zijn mechanische hartklep) en ze kwamen zelfs vragen of hij soms nog een kruidenmiddeltje gebruikte buiten hun weten (niet dus). Raadselachtig weer, de longarts gaat nu misschien ook meekijken.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 14 feb 2013 - 6:09

Ik dacht dat ik hier een update had geplaatst, maar dat is blijkbaar niet zo! Mijn man mocht afgelopen dinsdag weer naar huis, het was echt ontzettend fijn, we waren erg blij. Maar ik had ook behoorlijk wat twijfel, hij had nog geen nacht zonder zuurstof geslapen en ik vond die arts wel érg optimistisch.
Helaas heb ik gelijk gekregen, na weer een (eigenlijk twee) doorwaakte nacht waarin mijn man het benauwd had en niet kon slapen omdat hij zodra hij ging liggen het benauwd kreeg heb ik vanmorgen om 8 uur de huisarts gebeld. De assistente heeft even overlegd en aangeraden gewoon met de poli cardiologie te gaan bellen omdat dat waarschijnlijk sneller zou gaan. Dat ging het inderdaad, na het horen van het verhaal mochten we gelijk naar de eerste harthulp gaan en daar kregen we na een paar uur wachten te horen dat hij ook weer opgenomen moest worden. De arts zei dat ze misschien te optimistisch waren geweest met naar huis sturen en dat er nog wel wat vocht in zijn longen zit, niet spectaculair, maar hij heeft er duidelijk last van. Dus weer aan het infuus om te ontwateren. Balen!

Ik ben het nu echt wel een beetje zat, ik ben zelf doodmoe van die rare nachten (die nacht daarvoor was ook al niet echt een onverdeeld succes) en ook niet echt lekker, heb een of andere rare infectie in mijn keel, waarschijnlijk veroorzaakt door een neusspray die de huisarts me voorgeschreven had (dus moest nu stoppen en dan kijken of het minder werd). Mijn keel doet hartstikke zeer. Mijn bekken doet ook afschuwelijk pijn, zak soms gewoon door mijn been bij een verkeerde beweging. Ik kan zo geen kant op. Echt zo'n punt waarop je wel kunt janken van ellende. Heb ook wel even een paar traantjes gelaten vanmiddag aan de telefoon met mijn man, ook van frustratie dat ik niet naar 'm toe kon. Ik doe maar even lief voor mezelf, morgen maar weer richting ziekenhuis, vanavond lekker voor de televisie hangen, een warm bad nemen en bijtijds naar bed met een pijnstiller.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 19 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum