Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 17 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 4:14

Is hij uiteindelijk gisteravond nog overgelaatst pompoen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 9:01

Ja, hij was uiteindelijk om 19.45 u in Amersfoort. Ze waren heel verbaasd dat ze nog een patiënt kregen op 1e kerstdag 's avonds. Maar hij is zó blij dat hij daar weer is! Ze zijn heel aardig en bijna iedereen weet nog wie hij is en ons verhaal. Er zijn er al een aantal een praatje komen maken en ze bieden aan dat hij altijd met ze mag praten als hij wat kwijt moet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 9:06

Pompoen schreef:Ja, hij was uiteindelijk om 19.45 u in Amersfoort. Ze waren heel verbaasd dat ze nog een patiënt kregen op 1e kerstdag 's avonds. Maar hij is zó blij dat hij daar weer is! Ze zijn heel aardig en bijna iedereen weet nog wie hij is en ons verhaal. Er zijn er al een aantal een praatje komen maken en ze bieden aan dat hij altijd met ze mag praten als hij wat kwijt moet.

Oh wat fijn!!!! En natuurlijk ook voor jouw dat hij dichterbij is. Hebben ze al gezegd of ze enig idee hebben hoelang hij sowieso nog in het zkh moet blijven?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 9:22

Hij had het zelf over weken, maar ik weet niet zo goed waar hij dat vandaan heeft! Hoop ergens komende dagen eens een keer een dokter te treffen. Want ik weet niet zo Gied wat de voorwaarden zijn waaronder hij weer naar huis mag.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mezzoforte zo 30 dec 2012 - 21:53

Pompoen hoe gaat het nu met je man? smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 31 dec 2012 - 2:58

Hij ligt sinds 1e kerstdag in amersfoort in t ziekenhuis en helaas schiet het herstel niet zo op. Hij heeft nog steeds vocht achter zijn long en hoest behoorlijk en dat doet enorm zeer en in zijn bloed heeft hij enorme ontstekingswaarden alleen hij heeft niet de bijbehorende symptomen. Geen koorts in ieder geval en zij eetlust is ook gewoon goed.
Ze willen woensdag wellicht een punctie doen en misschien ook weer een drain plaatsen. Mijn man wil alleen niet, hij wil niets meer van dat gedoe aan zijn lijf... Snap t wel, maar hoop dat hij het toch wel doet.
We hebben nog geen idee wanneer hij naar huis mag. Daar baal ik wel van want ik durf niet meer goed naar huis door die inbraak...

Nou ja wij gaan op naar een geweldig 2013, dat moet gewoon!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Burn wo 2 jan 2013 - 12:19

Ik wens jullie een fantastisch 2013!
Dat moet inderdaad gewoon..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Minx wo 2 jan 2013 - 12:45

Pompoen schreef:Het verhaal was toch een klein beetje anders, de arts die dienst had op de afdeling en dat dus zou gaan regelen vandaag werd vanmiddag weggeroepen voor een spoedoperatie en die spoedoperatie heeft vervolgens de hele middag en avond geduurd, daardoor heeft de arts het niet kunnen regelen. Uiteindelijk is een arts eindverantwoordelijke namelijk. Het blijft kut en balen, maar het is wel wat begrijpelijker dan gewoon iets met druk en de papierwinkel nog niet op orde hebben vanwege weekenddiensten. Hoewel dit ook wel een uitvloeisel is van die weekenddienst, maar wel een onverwachte zeg maar.

Ik lees dit stukje nu pas, ik denk dat dit om de man van een collega van mijn moeder ging.

Wel fijn in ieder geval dat hij nu weer in A is. Had hier nog niet eens op gereageerd hopelijk is hij snel weer thuis.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mezzoforte wo 2 jan 2013 - 20:53

Pompoen schreef:Hij ligt sinds 1e kerstdag in amersfoort in t ziekenhuis en helaas schiet het herstel niet zo op. Hij heeft nog steeds vocht achter zijn long en hoest behoorlijk en dat doet enorm zeer en in zijn bloed heeft hij enorme ontstekingswaarden alleen hij heeft niet de bijbehorende symptomen. Geen koorts in ieder geval en zij eetlust is ook gewoon goed.
Ze willen woensdag wellicht een punctie doen en misschien ook weer een drain plaatsen. Mijn man wil alleen niet, hij wil niets meer van dat gedoe aan zijn lijf... Snap t wel, maar hoop dat hij het toch wel doet.
We hebben nog geen idee wanneer hij naar huis mag. Daar baal ik wel van want ik durf niet meer goed naar huis door die inbraak...

Nou ja wij gaan op naar een geweldig 2013, dat moet gewoon!!

Hebben ze gisteren nog wat gedaan? En is je man alweer wat hersteld?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 2 jan 2013 - 22:11

Nee, ze hebben niets gedaan, ik weet eigenlijk niet goed wat mu de bedoeling is, wilde graag een arts spreken, maar ik ben zo vreselijk verkouden geworden dat ik niet langs mag komen dus nu weet ik helemaal niet meer wat er speelt en mijn man doet aan de telefoon alleen maar raar en kortaf. Volgens mij vind hij telefoongesprekken lastig om te volgen en hij onderbreekt me ook steeds enzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen wo 2 jan 2013 - 23:38

Okeeeee....

Hij mag naar huis. Nu, dus. Nou is dat helemaal niet bol te werken dus wordt het of morgenmiddag of zaterdagochtend. Ik ben wel blij, maar moet ook even schakelen. En ik vind het vaag dat hij wel naar huis mag terwijl ik niet bij hem op bezoek mag omdat ik zo zwaar verkouden ben! Raaaar!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Minx wo 2 jan 2013 - 23:42

Snap dat je dat raar vind, maar denk dat het gewoon de protocollen zijn. A is natuurlijk niet de enige die daar ligt. En waarschijnlijk is hij weer sterk genoeg om er tegen te kunnen smile. Niet te druk over maken lekker gaan genieten nu!
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 3 jan 2013 - 3:55

Ach ze spreken elkaar continue tegen...
Morgen ga ik de boel op orde maken en dan ga ik hem zaterdagochtend ophalen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jade do 3 jan 2013 - 4:00

fijn dat hij weer naar huis mag! Ik hoop dat je de boel een beetje op orde krijgt. Heb je wel hulp de komende dagen?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Happinaz do 3 jan 2013 - 5:10

sterkte met alles Pompoen. Ga je samen met je man wel terug naar je eigen woning? Of ga je, je man ook tijdelijk bij jou ouders onderbrengen?

Ik hoop oprecht dat jullie over niet al te lange tijd weer samen kunnen genieten en de zwangerschap van je kindje samen intens kunnen gaan beleven!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 4 jan 2013 - 7:57

Ja! Hij is thuis! WIJ zijn thuis! Ik voel me met hem ook een stuk veiliger, al wilde ik wel éérst het huis checken voor hij de auto uit mocht. Eigenlijk wel gek dat ik me veiliger voel haha. Hij is nog zo zwak! Hij zit nu rechtop in bed te slapen zo moe was hij en hij kan maar met moeite van een stoel of de bank af komen, het liefst met mijn hulp. Hij schuifelt een beetje door het huis en hij was echt kapot van de trap oplopen net. Hij moedt echt een half uur bij komen op de rand van het bed en toen pas mocht ik zijn pantoffels en broek uit doen.

Kortom, ik mag de komende tijd verpleegstertje spelen en niet ver bij hem uit de buurt gaan. Ik moet zeggen dat het fijn vind dat ik eindelijk wat voor hem kan doen en dat hij weer bij me is. Nu kan ik hem in ieder geval onbeperkt knuffelen. Of nou ja, onbeperkt als hij geen pijn heeft en wakker is, maar dat is al heel wat meer dan eerst.

Hij heeft er trouwens moeite mee dat hij zo afhankelijk van me is, noemt zichzelf een kleuter enzo. Vind k wel sneu voor hem, maar ik ben wel streng en zeg dat hij zo vaak voor mij gezorgd heeft en dat het nu mijn beurt is en dat hij echt rustig aan moet doen ook al wil hij het liefst alles zelf doen.

Ik ben wel kapot trouwens, veel te veel gedaan vandaag. Morgen maar wat rustiger doen. Nu lekker televisie kijken en om 22 uur 'm nog even wakker maken voor zijn medicijnen.

Ik ga maar weer eens om het hoekje gluren, ik zit in de kamer naast de slaapkamer, ben ik in de buurt als hij me nodig heeft.



Laatst aangepast door Pompoen op vr 4 jan 2013 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Happinaz vr 4 jan 2013 - 8:00

Pompoen schreef:Ja! Hij is thuis! WIJ zijn thuis! Ik voel me met hem ook een stuk veiliger, al wilde ik wel éérst het huis checken voor hij de auto uit mocht. Eigenlijk wel gek dat ik me veiliger voel haha. Hij is nog zo zwak! Hij zit nu rechtop in bed te slapen zo moe was hij en hij kan maar met moeite van een stoel of de bank af komen, het liefst met mijn hulp. Hij schuifelt een beetje door het huis en hij was echt kapot van de trap oplopen net. Hij moedt echt een half uur bij komen op de rand van het bed en toen pas mocht ik zijn pantoffels en broek uit doen.

Kortom, ik mag de komende tijd verpleegstertje spelen en niet ver bij hem uit de buurt gaan. Ik moet zeggen dat het fijn vind dat ik eindelijk wat voor hem kan doen en dat hij weer bij me is. Nu kan ik hem in ieder geval onbeperkt knuffelen. Of nou ja, onbeperkt als hij geen pijn heeft en wakker is, maar dat is al heel wat meer dan eerst.

Hij heeft er trouwens moeite mee dat hij zo afhankelijk van me is, noemt zichzelf een kleuter enzo. Vind k wel sneu voor hem, maar ik ben wel streng en zeg dat hij zo vaak voor mij gezorgd heeft en dat het nu mijn beurt is en dat hij echt rustig aan moet doen ook al wil hij het liefst alles zelf doen.

Ik ga maar weer eens om het hoekje gluren, ik zit in de kamer naast de slaapkamer, ben ik in de buurt als hij me nodig heeft.

Wat heerlijk dat jullie samen zijn. Samen is al zoveel waard. En dan heeft hij nog wel te herstellen, en jij hebt nog tot rust te komen (toch?) maar samen ben je toch sterker dan alleen. Je beschrijft het heel mooi. En ook samen praten en verwerken en plannen maken en fantaseren gaat samen makkelijker dan alleen! En ik ben ervan overtuigd dat iedereen in zijn eigen bed/huis beter kan herstellen dan in een onrustig ziekenhuis.

Veel sterkte, maar ook geluk en succes samen! 'Leuk' om je hier te volgen!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 8:01

Fijn dat hij weer thuis is. Ik kan me voorstellen dat je je nu een stuk veiliger voelt. Ik hoop dat jullie allebei weer opknappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  sanne-84 vr 4 jan 2013 - 8:02

haha weer een dagje eerder;)
maar wat fijn!!
hoewel ik er wel bij ga zeggen; kijk uit voor jezelf, nu je zoveel moet zorgen voor hem. Als ik lees wat hij kan (of niet kan) dan komt er heel veel op je schouders neer, en je hebt al een behoorlijke tijd achter de rug.. blijf aan jezelf denken
maar geniet ook van het feit dat jullie weer thuis zijn (want voor je het weet ben je niet meer met zn 2tjes!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 8:24

Wat fijn dat hij thuis is!!!

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwebbeltje vr 4 jan 2013 - 8:27

Heerlijk dat hij weer thuis is. Hopelijk knapt hij snel thuis verder op.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Floor vr 4 jan 2013 - 8:33

Wat fijn dat hij thuis is, dicht bij jullie en dat je hem kunt verzorgen. Hopelijk knapt hij snel weer op. Hoe gaat het nu met jou?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Smaragdje vr 4 jan 2013 - 8:41

Fijn dat hij thuis is! Neem zelf ook goed je rust als hij bijv. slaapt hé. Geniet van het weer samen zijn!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Raindrop vr 4 jan 2013 - 8:44

Wat fijn dat hij weer thuis is! Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwak vr 4 jan 2013 - 8:59

Fijn dat hij thuis is!

hebben jullie ook een bed beneden? zou dat niet fijner zijn, dan hoeft hij de trap niet zo vaak op en af.
hopelijk knapt hij snel op.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 17 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum