Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

+54
Marin
PiP
TukTuk
Paper Crown
Flip Fluitketel
Marcellah89
-Ieniemienie-
Jezzie
Printje
Filoria
hellowkitty
Ellebel
strawberry
Thunder
Flower_L
Sophiee
Rush
studiebol
Roodkapje
Mamsie
Parel
Dora
*Lookie*
Susan
Parisienne
blondje1313
rapa nui
Aagje!
bolus26
Mida4you
Rouge
Limburg85
Slakje
Jade
SarahKey
Happydobby
M@niek
moepie
Océane
_Mashimaro_
Jasmine
Annie24
Manderijn
Vancity_girl
Liadan
Clapperdie
liesje
Purpleflower
Tania
PapillonRose
kwak
Coco
_Jet
Annemie
58 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Susan za 17 nov 2012 - 10:38

Yrsa: een klein doosje Playmobil met een zeemeermin en een schelp met kleine zeepaardjes. Ezra: een karaokemicrofoon op batterijen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Jasmine za 17 nov 2012 - 10:38

J. krijgt een DVD van Angelina Ballerina
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  _Mashimaro_ za 17 nov 2012 - 10:56

Parisienne schreef:Sint & Piet van Little People

Hier ook
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 10:57

Hier mag onze zoon woensdag avond zijn schoentje zetten. Hij heeft eigenlijk nog niks van Sint en Piet gezien. Vandaag moest ik ook werken en heb dus niet met hem voor de tv kunnen zitten en uitleg kunnen geven van het allemaal inhoud. Maandag moet ik ook werken en dinsdag en woensdag wil ik samen met hem een boekje over Sint en Piet lezen en me hem samen het Sinterklaas journaal kijken. Hij is 2,5 en vorig jaar heeft hij er weinig tot niks van mee gekregen. Hij krijg een autootje van Cars (Takel) en een doosje snoepjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Océane za 17 nov 2012 - 11:55

Dochter krijgt een rompertje en luiertjes voor haar pop. Zoon krijgt een rammelaar...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  moepie za 17 nov 2012 - 12:06

Dochter; notitieboekjes met pen en kleine wascokrijtjes en douchegelletjes van de prinsessen.

Zoon; 2 kartonnen boekjes
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  M@niek za 17 nov 2012 - 12:20

2 kleine doosjes van duplo en een emmertje voor in bad.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 12:44

Vanavond heeft mijn zoon zijn schoen gezet en hij krijgt een boek over Sinterklaas en z'n paard en een kwartet spel. Hij mag lekker vaak z'n schoen zetten. Heb gewoon leuke, kleine dingetjes gekocht bij de action enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Roodkapje za 17 nov 2012 - 13:49

Printje schreef:Veel kindjes zullen vandaag wel de schoen gezet hebben. Wat krijgen ze er morgen in?


Hier 'het' boek van Sinterklaas!
Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Sinterklaas-charlotte-dematons

Dat is zo'n geweldig boek! Wij hebben hem ook sinds 2010. Als tip gekregen van de kinderarts van O. smile Ze zijn er nog weg van!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Happydobby za 17 nov 2012 - 13:50

Sint & Piet van Little People!



Vorig jaar had ik de schoen van M gezet bij de AH en daar zat ook een manderijn bij.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  bolus26 za 17 nov 2012 - 17:50

[quote="Roodkapje"]
Printje schreef:Veel kindjes zullen vandaag wel de schoen gezet hebben. Wat krijgen ze er morgen in?


Hier 'het' boek van Sinterklaas!
Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Sinterklaas-charlotte-dematons

Dat is zo'n geweldig boek! opschool ( zelfs inde bovenbouw) zijnde kinderen er dol op ivm de zoekopdrachten.

Wat betreft mandarijntjes: ze zingen zelfs: rij ermee naar amsterdam,van amsterdam naar spanje, appeltjes van oranje!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  SarahKey za 17 nov 2012 - 20:24

Dat boek is idd erg leuk! Als S wat ouder is ga ik hem ook kopen.

S kreeg een dvd van sesamstraat in zijn mega groot laarsje. Maar hij vond het papier leuker haha. Nu de dvd bewaren tot hij er interesse in krijgt Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 20:53

De oudste heeft een autootje van spiderman en een chocolade Sint. De jongste heeft 3 badeentjes gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Jade za 17 nov 2012 - 20:56

mandarijntjes zijn nu ook in de aanbieding, zelfs supermarkten spelen erop in. Ik vind het ook niet raar om in de schoen te krijgen, kregen wij ook vaak. Ons kind zal ook mandarijntjes in de schoen krijgen over een paar jaar.

Ik hoop dat jullie vanmorgen hebben genoten van de blije gezichtjes van jullie kindjes!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Slakje za 17 nov 2012 - 20:59

Huh, was dat niet 5/6 december?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Rouge za 17 nov 2012 - 21:03

Ja heb ik een belangrijke regel gemist dat het schoenzetten is tijdens de intocht van Sinterklaas? Hier nog geen schoen gezet hoor, ik vind dat zo lang van te voren...Sinterklaas is pas 5 december. Dan vind ik volgende week wel vroeg zat.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Limburg85 za 17 nov 2012 - 21:11

Tijdens de intocht zegt Sinterklaas dat de schoen gezet mag worden, het is dus geen achterlijke regel maar er aan mee doen hoef natuurlijk niet.

Hier geen schoen gezet want de oudste is er niet, die is er woensdag weer en dan mogen ze hem beide zetten.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Rouge za 17 nov 2012 - 21:15

Ik vind het geen achterlijke regel? Alleen wij hebben heel Sinterklaas niet gezien op tv dus weet ook niet dat hij dat zegt Wink (keek zelf vroeger ook nooit volgens mij!?)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Printje za 17 nov 2012 - 21:39

Ik vind het er gewoon bij horen, Sinterklaas is er weer dus mag hij de schoen zetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 21:50

Ik heb me rot gelachen vanmorgen.. Mijn zoon pakt het setje van little people uit voor onze dochter en zegt: kijk *naam* dit is zwarte piet, dit is het paard en dit is.. Eehhh een kabouter! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Mida4you za 17 nov 2012 - 21:51

Z. Heeft een prinsessen paraplu gekregen van Sinterklaas. Ze is er helemaal blij mee :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Aagje! za 17 nov 2012 - 22:13

misschien heel erg, maar wij zijn vergeten gister om samen haar schoentje te laten zetten.... had het setje van LP sint.

Dan vanavond maar....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  bolus26 za 17 nov 2012 - 22:15

Laurientje85 schreef:Ik heb me rot gelachen vanmorgen.. Mijn zoon pakt het setje van little people uit voor onze dochter en zegt: kijk *naam* dit is zwarte piet, dit is het paard en dit is.. Eehhh een kabouter! lol!



haha! iemand heeft duidelijk geen indruk gemaakt! of geen duidelijk poppetje...
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Aagje! za 17 nov 2012 - 22:17

bolus26 schreef:
Laurientje85 schreef:Ik heb me rot gelachen vanmorgen.. Mijn zoon pakt het setje van little people uit voor onze dochter en zegt: kijk *naam* dit is zwarte piet, dit is het paard en dit is.. Eehhh een kabouter! lol!



haha! iemand heeft duidelijk geen indruk gemaakt! of geen duidelijk poppetje...



mijn dochter zei toen sinterklaas op tv was: heeee een kabouter... Laughing
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  rapa nui za 17 nov 2012 - 22:29

Slakje schreef:Huh, was dat niet 5/6 december?

Slakje: hoe vieren ze Sinterklaar in België? Komt de Sint daar ook op TV met een boot aan? Mogen kinderen daar ook vaker hun schoen van te voren zetten? of is het alleen op 5/6 december?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? - Pagina 2 Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum