Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

+54
Marin
PiP
TukTuk
Paper Crown
Flip Fluitketel
Marcellah89
-Ieniemienie-
Jezzie
Printje
Filoria
hellowkitty
Ellebel
strawberry
Thunder
Flower_L
Sophiee
Rush
studiebol
Roodkapje
Mamsie
Parel
Dora
*Lookie*
Susan
Parisienne
blondje1313
rapa nui
Aagje!
bolus26
Mida4you
Rouge
Limburg85
Slakje
Jade
SarahKey
Happydobby
M@niek
moepie
Océane
_Mashimaro_
Jasmine
Annie24
Manderijn
Vancity_girl
Liadan
Clapperdie
liesje
Purpleflower
Tania
PapillonRose
kwak
Coco
_Jet
Annemie
58 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Printje za 17 nov 2012 - 9:11

Veel kindjes zullen vandaag wel de schoen gezet hebben. Wat krijgen ze er morgen in?


Hier 'het' boek van Sinterklaas!
Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Sinterklaas-charlotte-dematons
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Parisienne za 17 nov 2012 - 9:12

Sint & Piet van Little People
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Vancity_girl za 17 nov 2012 - 9:13

D krijgt ook Sint en Piet van Little people en een mandarijntje.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Annemie za 17 nov 2012 - 9:14

Mijn zoontje zet hem morgen, vandaag helemaal vergeten. Hij krijgt dan een rode bal waar een yoshi in een auto inzit. Hij vind Yoshi erg leuk en auto's ook, dus hopelijk vind hij het leuk.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  _Jet za 17 nov 2012 - 9:15

Hier ook het paard, de Sint en de piet van Little People.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Coco za 17 nov 2012 - 9:16

Oh gut, goed dat ik dit topic zie. Was het al helemaal vergeten. Ze krijgen beiden een prikblok..
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  kwak za 17 nov 2012 - 9:24

D. krijgt een bumba puzzel en een knijpfruitje met wat pepernoten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Clapperdie za 17 nov 2012 - 9:24

Een mandarijntje in een schoen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  PapillonRose za 17 nov 2012 - 9:25

Het ligt er hier even aan hoe het gaat vanavond/vannacht. We hebben namelijk alle speentjes in haar schoentje gestopt voor babypiet. Die was heel zielig en moest huilen omdat hij geen speentjes heeft. Dus gingen wij de speentjes van A. in de schoen doen voor babypiet.

Ze krijgt sowieso een kartonnen boekje over Sint en Piet van Woezel in Pip in haar schoen. En als het goed gaat, heb ik gezegd dat babypiet zo blij zal zijn dat ze vast een groot cadeau krijgt. Dan krijgt ze een campeersetje van Little People erbij.

Verder heb ik allemaal redelijk bescheiden schoencadeautjes, maar voor de gelegenheid van de speen wegdoen vond ik dat ze wel wat extra's verdiend had. Ben benieuwd! Als het vannacht goed gaat krijgt ze dat morgen, en dan hou ik ook vol dat de speentjes echt weg zijn en nooit meet terugkomen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 9:25

Zoon: Cars autootje en mini sintje met spekjes erin
Dochter: set van lp Sint en piet en paard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Tania za 17 nov 2012 - 9:33

J. een sinterklaaspuzzel en M. een teletubbiesboekje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Purpleflower za 17 nov 2012 - 9:34

Hier nog geen schoen gezet. We gaan het nog wel een keer doen.
Vandaag en morgen vieren we haar 2e verjaardag. Dus dit weekend al kadotjes genoeg.

Is het raar? Als we sint nog een jaartje overslaan? Nu gewoon 2 keer schoen zetten en meer niet.
Heb al boekjes met haar gelezen, filmpjes.op tv gegeten. Maar als ze in een boekje sinterklaas of de fkerstman ziet roept ze KABOUTERSPILLEBEEN
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  liesje za 17 nov 2012 - 9:39

verschillende snoepjes zoals een kleine chocolade letter, geld (chocola)
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Vancity_girl za 17 nov 2012 - 9:41

Clapperdie schreef:Een mandarijntje in een schoen?

Is dat zo raar dan? Wij kregen vroeger op school ook altijd een mandarijn van Sinterklaas. En mijn dochter vind mandarijnen echt super lekker, pepernoten vind ze vies. Dus ik doe haar een groter plezier met een mandarijn denk ik zo.

@purpleflower: ik vind dat niet raar hoor, je dochter zal er niks van merken lijkt me zo en kadootjes heeft ze al genoeg gehad. Gefeliciteerd met je dochter trouwens.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Liadan za 17 nov 2012 - 9:44

De oudste krijgt sint, piet en paard van playmobil, de jongste krijgt sint, piet en paard van little people en samen krijgen ze ook nog het boek 'Sinterklaas'.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 9:47

Purpleflower schreef:Hier nog geen schoen gezet. We gaan het nog wel een keer doen.
Vandaag en morgen vieren we haar 2e verjaardag. Dus dit weekend al kadotjes genoeg.

Is het raar? Als we sint nog een jaartje overslaan? Nu gewoon 2 keer schoen zetten en meer niet.
Heb al boekjes met haar gelezen, filmpjes.op tv gegeten. Maar als ze in een boekje sinterklaas of de fkerstman ziet roept ze KABOUTERSPILLEBEEN

Wij vieren het ook niet uitbundig. Ook 1 of 2x schoen zetten en klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Clapperdie za 17 nov 2012 - 9:49

Vancity_girl schreef:
Clapperdie schreef:Een mandarijntje in een schoen?

Is dat zo raar dan? Wij kregen vroeger op school ook altijd een mandarijn van Sinterklaas. En mijn dochter vind mandarijnen echt super lekker, pepernoten vind ze vies. Dus ik doe haar een groter plezier met een mandarijn denk ik zo.

@purpleflower: ik vind dat niet raar hoor, je dochter zal er niks van merken lijkt me zo en kadootjes heeft ze al genoeg gehad. Gefeliciteerd met je dochter trouwens.

Kijk dat de school dat geeft dat snap ik nog wel. Maar thuis? Mandarijntjes liggen hier op de fruitschaal en als T. zometeen ouder is kan hij die altijd krijgen. Dan zou ik dat niet als extra cadeautje in zijn schoentje doen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Liadan za 17 nov 2012 - 9:53

Wij doen ook wel eens een mandarijntje in de schoen, ik vind dat helemaal niet raar.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Vancity_girl za 17 nov 2012 - 9:53

Clapperdie schreef:
Vancity_girl schreef:
Clapperdie schreef:Een mandarijntje in een schoen?

Is dat zo raar dan? Wij kregen vroeger op school ook altijd een mandarijn van Sinterklaas. En mijn dochter vind mandarijnen echt super lekker, pepernoten vind ze vies. Dus ik doe haar een groter plezier met een mandarijn denk ik zo.

@purpleflower: ik vind dat niet raar hoor, je dochter zal er niks van merken lijkt me zo en kadootjes heeft ze al genoeg gehad. Gefeliciteerd met je dochter trouwens.

Kijk dat de school dat geeft dat snap ik nog wel. Maar thuis? Mandarijntjes liggen hier op de fruitschaal en als T. zometeen ouder is kan hij die altijd krijgen. Dan zou ik dat niet als extra cadeautje in zijn schoentje doen.


Hier liggen mandarijntjes ook op de fruitschaal en eet ze die de hele dag door, maar ze krijgt er ook een in haar schoen. Zie het probleem niet echt eigenlijk, kind is er net zo blij mee.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Clapperdie za 17 nov 2012 - 9:54

Is ook geen probleem. Maar ik vind het een beetje raar om dat als schoencadeautje te geven. Maar ieder zijn ding toch?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Manderijn za 17 nov 2012 - 10:02

Niks, schoenen niet gezet. Hij komt hier ook pas volgende week. Maar met 1 of 2 keer de schoen zetten vind ik het ook wel prima. Moet leuk blijven.
Vorig jaar 2 keer gedaan, al begreep ze er volgens mij toen nog weinig van.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 10:03

Hier ga ik iets in de schoenen doen als de rest in bed ligt. F krijgt een pyjama met knuffel (kadodoos van woezel en pip)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Vancity_girl za 17 nov 2012 - 10:04

Clapperdie schreef:Is ook geen probleem. Maar ik vind het een beetje raar om dat als schoencadeautje te geven. Maar ieder zijn ding toch?

Dat kan dat jij dat raar vind. Binnen onze familie is het igg heel normaal om naast snoep en kleine cadeautjes ook wel eens een mandarijn in de schoen te doen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 10:26

Vanmiddag hebben we de schoen gezet omdat ze nu uit logeren zijn, maar daar zat het sint en piet setje van lp in en een autootje van lp. Volgend weekend mogen ze ook hun schoen zetten en krijgen ze ieder een paar sokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Annie24 za 17 nov 2012 - 10:33

Hier zetten we morgenavond Y. zijn schoen voor het eerst. Mijn vriend was al naar zijn werk voor Y. naar bed ging, dus die kon het schoentje zetten dan niet meemaken en morgenochtend slaapt mijn vriend nog omdat hij pas laat in bed zal liggen, dus kan hij er ook niet bij zijn als Y. had pakje uitpakt. Vandaar dus morgenavond smile

Hij krijgt dan het kartonnen Woezel en Pip sinterklaasboekje van de AH. smile Ondanks dat hij nog geen pepernoot snapt van Sinterklaas en/of Zwarte Piet hoort het schoentje zetten er toch een klein beetje bij vind ik. Volgend weekend mag hij hem nog 1x zetten en dan krijgt hij een auto voor zijn Toet-Toet garage.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen? Empty Re: Wat krijgt jouw kind morgen in de schoen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum