Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekkere acties

+11
Shisha
Marsy28
Pompoen
Mermaid
Rush
Urban Naked
Paper Crown
sanne-84
Sterre
bolus26
Minx
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Urban Naked za 17 nov 2012 - 4:33

Eucalypta schreef:Joh, fijn voor je. Daar heb ik het natuurlijk niet over. Dat kan me echt geen reet bommen en niemand heeft het over uitmaken.
Hoi, ga je lekker? Ik bedoelde dat niet naar jou toe, ik zie dat het sarcastisch op te vatten valt maar dat was niet mijn intentie. Ik moest echt lachen. Doei.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:35

Je toon komt niet echt heel vriendelijk over, daar pas ik mijn toon uiteraard naadloos op aan, maar dat kan ik verkeerd lezen natuurlijk. Waarvoor dan excuus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:38

Waar is Youandi als je d'r nodig hebt?

Dan geef ik die intens leuke reactie maar:

popcorn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Marsy28 za 17 nov 2012 - 4:46

Eucalypta schreef:Dat bedoel ik inderdaad. Niet dat hij een pak koekjes opeet of dat blijkt dat de chocola van de supermarkt alweer op is, dat mag gewoon. Maar stel dat ik van mijn werk iets mee krijg, en ik wil dat de avond erna opeten, maar mijn man is overdag thuis en eet alles op, zonder wat over te laten, dan vind ik dat best aso. Niet omdat ik geen nieuwe dingen kan halen ofzo, en het gaat niet om het eten, maar ik vind het gewoon behoorlijk aso om iets van een ander op te eten zonder het te delen.

Het spijt me als hierdoor een rel vooroorzaak maar ik krijg ook bijna de slappe lach van dit bericht, waar HEB je het over, werkelijk. Ik kan er alleen een kinderstemmetje bij voorstellen. Als iets van MIJ is, mag HIJ het niet! nananana
Behalve als het van de supermarkt is, dan mag het gewoon. Dan MAG het gewoon? Ik vind het werkelijk idioot, sorry. Helemaal het stukje dat je plant dat je iets opeet.
Maar het zal wel aan mijn karakter liggen dan. Beetje CBL niveau.. Ik irriteer me in elk geval niet zo snel en kan me werkelijk om andere dingen druk maken.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:48

Hahaha UN. Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:50

God, dat wordt heus geen ruzie hoor. Want ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat het voorkomt hier in huis. We delen de meeste dingen gewoon met elkaar. En nee, ik plan niet wanneer ik iets opeet.

Ik heb gewoon geleerd dat je afblijft van spullen van een ander. Ik leer mijn kinderen ook dat ze niet de traktatie van hun broer of zus mogen opeten als die niet in de buurt is. Maar ook zij delen met elkaar, uit zichzelf. Als iemand iets voor z'n verjaardag krijgt ga ik dat ook niet zonder te vragen opmaken of gebruiken, dat vraag je of overleg je. Het gaat niet eens om eten, maar gewoon om dingen die iemand krijgt, en of dat nou een doos bonbons is of een bioscoopbon of een lekkere fles douchegel of een zakje snoep (van de kinderen dan) van een verjaardag.

Als jij op je werk een lunch in de koelkast legt en je collega eet hem op, dan is dat toch ook lullig? Of je kerstpakket mee naar huis neemt omdat je er een dag niet was? Natuurlijk is een relatie anders, maar beleefd blijven is toch niet zoveel moeite?


Laatst aangepast door Eucalypta op za 17 nov 2012 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:51

Marsy28 schreef:
Eucalypta schreef:Dat bedoel ik inderdaad. Niet dat hij een pak koekjes opeet of dat blijkt dat de chocola van de supermarkt alweer op is, dat mag gewoon. Maar stel dat ik van mijn werk iets mee krijg, en ik wil dat de avond erna opeten, maar mijn man is overdag thuis en eet alles op, zonder wat over te laten, dan vind ik dat best aso. Niet omdat ik geen nieuwe dingen kan halen ofzo, en het gaat niet om het eten, maar ik vind het gewoon behoorlijk aso om iets van een ander op te eten zonder het te delen.

Het spijt me als hierdoor een rel vooroorzaak maar ik krijg ook bijna de slappe lach van dit bericht, waar HEB je het over, werkelijk. Ik kan er alleen een kinderstemmetje bij voorstellen. Als iets van MIJ is, mag HIJ het niet! nananana
Behalve als het van de supermarkt is, dan mag het gewoon. Dan MAG het gewoon? Ik vind het werkelijk idioot, sorry. Helemaal het stukje dat je plant dat je iets opeet.
Maar het zal wel aan mijn karakter liggen dan. Beetje CBL niveau.. Ik irriteer me in elk geval niet zo snel en kan me werkelijk om andere dingen druk maken.
Ik vind echt dat jij een hele nare manier hebt van jouw relatie promoten. Het spijt me al ik hiermee een rel veroorzaak nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Rush za 17 nov 2012 - 4:52

Nou dan maar kinderachtig, maar als ik iets heb gekregen en de volgende dag vind ik die verpakking leeg terug. Dan vind ik dat niet echt netjes. Ik lig er niet wakker van en ga er ook niet ruzie om maken, maar ik vind het wel best aso. Suspect
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:58

Ik Harisson? Of Marsy?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 4:59

Ik ben het voor het eerst eens met Euc volgens mij. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:05

Eucalypta schreef:Ik Harisson? Of Marsy?
Nee Marsy inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:06

Rush schreef:Nou dan maar kinderachtig, maar als ik iets heb gekregen en de volgende dag vind ik die verpakking leeg terug. Dan vind ik dat niet echt netjes. Ik lig er niet wakker van en ga er ook niet ruzie om maken, maar ik vind het wel best aso. Suspect

Nou inderdaad. Ik heb vroeger geleerd om te DELEN. Niks kinderachtigs aan vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Mermaid za 17 nov 2012 - 5:10

ik ben het wel met je eens hoor harrison.

En kom op zeg, iedereen heeft toch wel eens iets thuis liggen waar je heel erg zin in kan hebben als je dan overdag op je werk zit? Ik kan me dan wel de frustratie voorstellen als je vriend alles al op heeft gegeten.

Iets opeten wat de ander heeft gekregen vind ik ook niet erg netjes. Dingen die mijn vriend heeft gekregen kan ik altijd prima met rust laten. Tenzij hij net weer 4 maanden weg gaat, dan mag ik het best op eten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:12

Ik kan me juist enorm verheugen op iets wat ik nog thuis heb liggen na een lange dag werken! ik MOET het dan ook hebben die dag :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:18

En Marsy, ik weet dat je waarschijnlijk blij bent dat je eens een keer iets hebt om flink naar me uit te halen, maar je bent je ervan bewust dat je vrijwel alles wat je schrijft zelf verzint? Ik bedoel helemaal niet 'dan mág hij dat wel opeten'. Het is meer dat wat we aan boodschappen in huis hebben, dat is van ons samen, maar eerlijk gezegd houden we daarin ook rekening met elkaar. Als ik een reep chocola heb gekocht en ik ben thuis overdag, dan eet ik niet álles op, maar dan bewaar ik ook wat voor hem. Andersom net zo. Niet omdat ik die niet mág opeten, maar gewoon omdat ik het niet netjes vindt om alles voor mezelf te houden en ik weet dat hij zich er misschien ook wel op verheugt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Mermaid za 17 nov 2012 - 5:19

Ja dat heb ik ook Pippa! Ik zou er niet zo blij van worden als dan blijkt dat mijn vriend het al heeft opgesnoept.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Marsy28 za 17 nov 2012 - 5:25

Eucalypta schreef:En Marsy, ik weet dat je waarschijnlijk blij bent dat je eens een keer iets hebt om flink naar me uit te halen, maar je bent je ervan bewust dat je vrijwel alles wat je schrijft zelf verzint? Ik bedoel helemaal niet 'dan mág hij dat wel opeten'. Het is meer dat wat we aan boodschappen in huis hebben, dat is van ons samen, maar eerlijk gezegd houden we daarin ook rekening met elkaar. Als ik een reep chocola heb gekocht en ik ben thuis overdag, dan eet ik niet álles op, maar dan bewaar ik ook wat voor hem. Andersom net zo. Niet omdat ik die niet mág opeten, maar gewoon omdat ik het niet netjes vindt om alles voor mezelf te houden en ik weet dat hij zich er misschien ook wel op verheugt.

Huh, wat? Blij ben naar jou uit te halen? Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb er zelfs nog nooit over nagedacht en ik zou ook geen reden kunnen verzinnen om dat te willen? Hopelijk leg je me dat even uit...

Ik nee, ik ben het met jullie eens dat als iemand mijn lunchpakket opeet, ik dat niet leuk vind en ook aso. Maar ook ik ben opgevoed met dat wat van mijn zusjes is, niet van mij is. Maar in mijn relatie heb ik dat gewoon niet. En Harrison, werkelijk Cool mijn relatie promoten? Wel beetje rare manier vind je niet? Ik zeg gewoon dat ik het niet erg zou vinden als mijn vriend iets opeet of opdrinkt dat 'van mij' is of andersom. En ook dat ik nooit een moment heb dat ik naar iets uitkijk qua snoepen ofzo. Maakt niet dat ik een betere relatie heb ofzo haha..
Wow, hoe mensen iets uit het verband kunnen trekken zeg.. Maarre, vervelend voor iedereen die een man heeft die zijn vingers qua lekkerheid niet thuis kan houden terwijl jullie net zoveel zin hadden in dat ene eetbaar voorwerp dat hij heeft opgegeten.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:29

Dat hebben we allemaal niet Marsy, ik niet iig smile

Doe je dat zelf dan ook? Alles opeten waar je zin in hebt zonder rekening te houden met een ander?

Of als jij een lekkere badschuim krijgt en je bent aan het werk en je wilt 's avonds eens lekker uitgebreid in bad, en je vriend heeft het opgemaakt?

Mijn man mag werkelijk alles van me hebben, maar hij zal uit zichzelf nooit iets pakken. Andersom ook niet. Dat houdt het wel zo netjes allemaal. We delen alles, maar dan is het omdat we delen, niet omdat je er als de kippen bij moet zijn om maar iets te krijgen omdat de ander het al opgemaakt heeft. Wel zo ontspannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:30

En je hebt nóóit dat je je ergens op verheugd? Niet dat je denkt 'oh, we eten vanavond...' als je onderweg naar huis bent? Of dat je denkt 'ik ga vanavond lekker uitgebreid in bad' of 'ik ga vanavond heerlijk op de bank hangen met een koekje en een kopje thee'? Nooit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Mermaid za 17 nov 2012 - 5:30

Weet je wat t is Marsy/ jij doet nu alsof er een groot drama van wordt gemaakt als iemands vriend/man eens iets opeet en dat is heus niet zo. Maar iedereen heeft toch wel eens kleine frustraties over haar vent? Je maakt het nu veel groter dan het is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 5:31

Mermaid schreef:Weet je wat t is Marsy/ jij doet nu alsof er een groot drama van wordt gemaakt als iemands vriend/man eens iets opeet en dat is heus niet zo. Maar iedereen heeft toch wel eens kleine frustraties over haar vent? Je maakt het nu veel groter dan het is.

Sterker nog, er is er maar 1 ofzo die aangeeft dat haar vriend alles opeet wat hij tegenkomt zonder rekening met haar te houden. De rest geeft allemaal aan dat ze zich dat niet kunnen voorstellen omdat dat heel anders gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Shisha za 17 nov 2012 - 5:37

Nou inderdaad. Lekkere acties - Pagina 2 394967
Als het echt zo'n drama was geweest was ik niet met hem getrouwd hoor. En heel fijn voor jou dat jij je nooit ergens op verheugd (of eigenlijk vind ik dat eerder een beetje triest) en het daardoor geen probleem vindt maar ik vind het gewoon niet netjes en dat weet hij ook.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Marsy28 za 17 nov 2012 - 5:38

Mermaid, er wordt een topic over gemaakt toch? En ik reageer op de voorbeelden die hier zijn gegeven: chocola die opeens weg is of dat hij, God forbid, 2!! broodjes meenam ipv 1.
Nee, daar kan ik me niet in verplaatsen, sorry.
En me ergens op verheugen.. Ik dacht vanmorgen wel even: ik ga zo 2 eieren maken. Maar mijn moeder heeft gisteravond pannenkoeken zitten bakken en de eieren waren op. Das dan jammer maar tja.. Dus 2 tosti's gemaakt. En als het badschuim op is als ik zin heb in een bad, dan kan dat toch ook gebeuren? Als het een dagelijks terugkerend iets is, dan wordt het inderdaad vervelend en zou ik er misschien in een topic hier ook wel op reageren. Maar dat overkomt me niet, niet toen ik samenwoonde, niet nu bij mijn moeder. En mocht ik het nou wel jammer vinden, dan rij ik even langs de supermarkt om een lekker iets te halen, ga naar huis en eet het op. Helemaal ook, als ik daar zin in heb. Ik deel heel graag met mijn vriend maar ik hoef toch niet bij elk wissewasje te denken: oh, ik laat een restje cola over want het is de laatste fles?

En nogmaals, ik reageer alleen op de zaken die gezegd zijn hier hoor. En die vond ik gewoon wat overtrokken.
Eucalypta, wil je nog wel even reageren waarom ik in vredesnaam een reden zou willen/moeten hebben om naar jou uit te halen, want die snap ik nog niet.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 5:39

Marsy28 schreef:
Eucalypta schreef:Dat bedoel ik inderdaad. Niet dat hij een pak koekjes opeet of dat blijkt dat de chocola van de supermarkt alweer op is, dat mag gewoon. Maar stel dat ik van mijn werk iets mee krijg, en ik wil dat de avond erna opeten, maar mijn man is overdag thuis en eet alles op, zonder wat over te laten, dan vind ik dat best aso. Niet omdat ik geen nieuwe dingen kan halen ofzo, en het gaat niet om het eten, maar ik vind het gewoon behoorlijk aso om iets van een ander op te eten zonder het te delen.

Het spijt me als hierdoor een rel vooroorzaak maar ik krijg ook bijna de slappe lach van dit bericht, waar HEB je het over, werkelijk. Ik kan er alleen een kinderstemmetje bij voorstellen. Als iets van MIJ is, mag HIJ het niet! nananana
Behalve als het van de supermarkt is, dan mag het gewoon. Dan MAG het gewoon? Ik vind het werkelijk idioot, sorry. Helemaal het stukje dat je plant dat je iets opeet.
Maar het zal wel aan mijn karakter liggen dan. Beetje CBL niveau.. Ik irriteer me in elk geval niet zo snel en kan me werkelijk om andere dingen druk maken.

Hmmm... Ik vind jouw reactie eigenlijk voornamelijk kinderachtig. Het gaat hier toch niet om wereldproblemen, 't gaat gewoon om (niet zulke) lekkere acties. Misgrijpen als je net enorm trek hebt in de chocoladeletter die JIJ gekregen hebt is gewoon ergerlijk. Dat hoeft toch niet redelijk of gelijk een wereldprobleem te zijn? En als je een reep chocolade koopt en je inhoud en dan van jezelf 's avonds een stukje mag en het is er niet meer, ja dat is ook gewoon ongelofelijk irritant. Ik vind dat je in een relatie een beetje rekening met elkaar moet houden en daar hoort dingen met elkaar delen ook bij. Dat betekend niet dat hij nooit iets op mag maken of dat hij niets van MIJN chocoladeletter krijgt. Maar dat betekend wel dat ik geïrriteerd ben als ik 's ochtends chocolade koop om 's avonds een stuk van te eten en het is gewoon op, want dat is gewoon niet echt lief of sociaal van de ander. En heus, ik heb ook héus ook wel eens een pak koekjes wat ik had gekocht in mijn eentje opgegeten, maar jemig, moet het gelijk een wereldprobleem zijn om je er aan te mogen ergeren? Neutral


Laatst aangepast door Pompoen op za 17 nov 2012 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Marsy28 za 17 nov 2012 - 5:40

Shisha schreef:Nou inderdaad. Lekkere acties - Pagina 2 394967
Als het echt zo'n drama was geweest was ik niet met hem getrouwd hoor. En heel fijn voor jou dat jij je nooit ergens op verheugd (of eigenlijk vind ik dat eerder een beetje triest) en het daardoor geen probleem vindt maar ik vind het gewoon niet netjes en dat weet hij ook.

Wie zegt dat ik me nooit ergens op verheug? Hoezo conclusies trekken.. Ik heb werkelijk waar nooit dat ik 's morgens denk dat ik 's avonds zin heb in chips/koekjes/chocola. Ik verheug me vreselijk op mijn afscheidsfeestje van vanavond, ik verheug me op de markjes volgende week, ik verheug me op de etentjes nog deze week. Ik verheug me op genoeg. Maar niet op een reep chocola en dat ik dan teleurgesteld ben als mijn vriend/moeder/zusje het heeft opgegeten.

Verklaar je vooral nader Pompoen
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere acties - Pagina 2 Empty Re: Lekkere acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum