Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen?

+5
Rouxxxe
Niekske
blondje1313
bolus26
Printje
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen? - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen?

Bericht  Zora ma 26 nov 2012 - 9:19

Niekske, ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe je het met je vorige baan hebt opgelost. Ging dat relatief makkelijk? Om het een beetje anoniem te houden; je had een baan waar je eigenlijk niet zo 1-2-3 kon stoppen toch? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen? - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen?

Bericht  Niekske ma 26 nov 2012 - 21:26

Zora schreef:Niekske, ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe je het met je vorige baan hebt opgelost. Ging dat relatief makkelijk? Om het een beetje anoniem te houden; je had een baan waar je eigenlijk niet zo 1-2-3 kon stoppen toch? smile

Dat klopt, dat je dat nog weet smile maar na herhaaldelijke pogingen om er iets van te maken (met nul medewerking van mijn leidinggevende), ben ik naar HR gestapt en heb het hele verhaal op tafel gegooid. Ik heb ook meteen gevraagd wat de consequenties van stoppen enzo waren en dat was eigenlijk toch makkelijker dan ik dacht. Al zat een deel van de moeilijkheid van stoppen ook in mijn eigen gevoel, ik had het idee dat ik faalde. Uiteindelijk heb ik, samen met mijn HR adviseur en mijn leidinggevende besloten dat het voor mij het beste was om te stoppen. Ik mocht mijn contract uitdienen in een iets andere functie en ben ondertussen op zoek gegaan naar een nieuwe baan. Als je meer wil weten, stuur me maar een PM!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen? - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen?

Bericht  Zora di 27 nov 2012 - 8:45

Wauw, fijn dat dat nog relatief gemakkelijk is gegaan! Ik weet het idd nog omdat ik toentertijd (en nu nog wel een beetje) met name aan het rondkijken was voor vergelijkbare banen, en eigenlijk altijd wel in de veronderstelling was dat het echt not done was om te stoppen met zoiets, alleen al voor je cv. Maar bij jou heeft het dus goed uitgepakt!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen? - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe baan (onderwijs)- vrije dagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum