Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mam, vertel 's

+20
*Noosa
ThinkPink
Sam
Shy
nina
Printje
Marsy28
Toet
Slakje
Angela_1986
Suus
Lejow
Zonnetje
Lady Starstruck
Chocoholic
Ibbeltje
Bazinga
Antibes
Thunder
Cheesegirl
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Sam zo 11 nov 2012 - 3:12

Mijn moeder, opa en oma hebben het ingevuld. Ik vind het super.
Voor mijn vader heb ik hem ook nog staan.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  ThinkPink zo 11 nov 2012 - 3:49

Ik heb vorig jaar voor Moederdag dit boek gegeven en op Vaderdag de Pap vertel 's versie. Het waren beide de 'light versie'. Mijn moeder vindt het denk ik wel leuk om in te vullen en ik hoop ook echt dat mijn vader het doet. Ik had met Moederdag al tegen mijn moeder gezegd dat ik mijn vader ook zo'n boekje zou geven zodat ze allebei tegelijk aan het boekje kunnen beginnen.
Heb ze nog niet terug gehad maar het lijkt me zo mooi om te hebben als ze er later allebei niet meer zijn.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  *Noosa zo 11 nov 2012 - 6:04

Voor diegenen die hem nog willen kopen: ze verkopen het bij de Action, erg goedkoop dus smile

Ik heb ze vorig jaar cadeau gegeven (voor sinterklaas geloof ik) aan mijn beide ouders. Mijn ouders vonden het leuk om te krijgen en wat ik niet verwacht had was dat mijn vader er meer zijn best voor heeft gedaan dan mijn moeder, ik dacht dat het andersom zou zijn. Wij zijn thuis niet zo van die praters en dit was voor mij een mooie manier om bepaalde dingen te weten te komen. Heb ze nadat ik ze terug heb gehad 1x gelezen maar misschien ga ik dat zo nog wel een keer doen.
Ik heb er ook een aan mijn oma gegeven maar die moet ik nog terug krijgen. Ze vind het lastig om antwoord te geven omdat het zo lang geleden is zegt ze haha, moet ze goed nadenken. Nichtjes van mij hebben ooit het boek aan mijn inmiddels overleden oma gegeven, ik heb het na het overlijden pas gelezen en dat vond ik heel fijn en mooi smile
Zoals jullie hier ook zeggen, ik denk dat het later van nog meer waarde wordt dan dat het nu is.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:19

Bij de Action hier hadden ze ze ook, maar daar zaten ze verkeerd om in de kaft, op de kop. Dus ik zou wel even kijken voordat je ze daar koopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Jade zo 11 nov 2012 - 6:33

Ik heb hem 2,5 jaar geleden aan mijn moeder gegeven. Ik heb hem nog niet terug gekregen, maar heb hem wel een paar keer op tafel zien liggen bij mijn ouders. Ik denk dus dat mijn moeder er wel zo af- en toe mee bezig is.

Ik hoop het boek ooit een keer terug te krijgen! Mam, vertel 's - Pagina 2 827601

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:34

Ik ga de boeken ook aan mijn ouders geven. Ik weet zeker dat ze het allebei wel willen invullen. Mijn broertjes ga ik er ook in betrekken. Het idee om ze te geven heb ik al jaren maar ik weet niet zo goed op welk moment. Vond ze de afgelopen jaren er ook nog te jong voor, haha. Mijn moeder heeft de boeken nl. ook aan mijn opa en oma gegeven, dus die leeftijd hangt er voor mij een beetje aan. Slaat nergens op natuurlijk. Misschien ga ik ze met kerst ofzo maar eens geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 7:05

Ik heb ze ook aan mijn ouders gegeven, overigens niet bij wijze van cadeau, want het is iets wat zij uiteindelijk voor mij maken. Het is al vrij lang geleden, ik heb geen idee hoe ver ze er nu in zijn. Mijn moeder is nu sowieso meer bezig met dagboeken voor haar kleinkinderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 7:12

Hadden jullie ouders nog vragen aan jullie ingevuld en hoe hebben jullie daar antwoord op gegeven? Ik kan alle antwoorden wel zo vertellen maar het lijkt me ook gewoon leuk om 'iets blijvends' terug te maken voor mijn moeder/ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  tienie31 zo 11 nov 2012 - 10:04

Het is nu 9 jaar geleden dat we te horen kregen dat mijn moeder ongeneselijk was. Een paar weken later las ik in vriendin dat dit boek er was. Mijn zus en ik hebben toen allebei zo'n boek aan mijn moeder gegeven. Een half jaar voordat ze overleed (1,5 half jaar nadat we het gegeven hebben) kregen we ze terug. We hebben zelfs heel veel info voor haar begrafenis eruit gehaald, zoals liedjes, bloemen enz. Dit boek is me gewoon goud waard, ook voor als ik later kinderen zou krijgen leren ze op die manier ook hun oma een beetje kennen. Mijn vader heeft er ook 1 gekregen maar die heeft er niet zo'n haast mee. Alleen als we vragen wanneer we het terug kunnen verwachten gaat ie er even mee bezig.

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Mees zo 11 nov 2012 - 10:37

Ik heb het mijn moeder ook gegeven..helaas is ze er nooit meer aan toegekomen het in te vullen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 10:38

Ik heb hem samen met mijn zus aan beide ouders gegeven, maar allebei zijn ze nog niet ingevuld. Dat vind ik stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mam, vertel 's - Pagina 2 Empty Re: Mam, vertel 's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum