Samen douchen met je kind...
+29
Stuiterbal
Bolleke
Lady4
Sophiee
Mamsie
Nijntje
Parisienne
Purpleflower
Roodkapje
ProudMom
RYW
mickey
Viva
PapillonRose
Thunder
Coccinelle
Caresses
Stokstaartje
iloverose
Lousanne
xxDila
Bruintje Beer
Floor
Manderijn
Bloem86
Twellie
kwak
Linda
Océane
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Samen douchen met je kind...
Stuiterbal schreef:Ik douche altijd samen met mijn zoon. Hij is zelfs chaggie als ik een keer niet mee ga hahahha. Hij geniet daar echt zichtbaar van en ik ook dus zo lang het kan en hij het fijn vind, doe ik het nog.Hoe leuk is het als je kind zegt "oh mama je bent zo moooooooi"
Haha ja dat is een stuk leuker om te horen als :
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
strawberry schreef:Stuiterbal schreef:Ik douche altijd samen met mijn zoon. Hij is zelfs chaggie als ik een keer niet mee ga hahahha. Hij geniet daar echt zichtbaar van en ik ook dus zo lang het kan en hij het fijn vind, doe ik het nog.Hoe leuk is het als je kind zegt "oh mama je bent zo moooooooi"
Haha ja dat is een stuk leuker om te horen als :mmm mama na dat M. aan je borsten heeft gedronken zijn ze wel een beetje slapjes he?!
Haha, lekker dan!
Gast- Gast
Hier douchen we samen zolang iedereen zich daar prettig bij voelt. J. vindt het het leukst om met papa samen te douchen, ik zet hem er ook wel is alleen onder maar samen vindt hij toch veel leuker. Het liefst wil hij met z'n vieren onder de douche maar dat past niet
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
S heeft een hekel aan douchen, al vanaf de eerste dag. Dus hij gaat in het badje. Heel soms komt het even zo uit dat hij mee moet douchen en dan zorgen we ervoor dat hij er ook zo weer uit is. Wel jammer, leek me zo leuk. Ik hoop dat hij het later wel wat leuker gaat vinden.
26 en dan nog samen met je ouders douchen, nou sorry maar dan vind ik diegene niet sporen op dat gebied. Vind dat wel ver gaan. S zou zelf mogen bepalen maar als hij in de puberteit raakt dan komt er ergens wel een grens.
26 en dan nog samen met je ouders douchen, nou sorry maar dan vind ik diegene niet sporen op dat gebied. Vind dat wel ver gaan. S zou zelf mogen bepalen maar als hij in de puberteit raakt dan komt er ergens wel een grens.
SarahKey schreef:S heeft een hekel aan douchen, al vanaf de eerste dag. Dus hij gaat in het badje. Heel soms komt het even zo uit dat hij mee moet douchen en dan zorgen we ervoor dat hij er ook zo weer uit is. Wel jammer, leek me zo leuk. Ik hoop dat hij het later wel wat leuker gaat vinden.
Hier vond M de douche ook niet leuk maar nu hij zelf de sproeier kan vasthouden wil hij er niet meer onderuit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Wij douchen ook gewoon samen en lopen naakt door het huis.
+1, nou..niet door het hele huis, maar boven zoiezo.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Samen douchen
» Douchen met je kind(eren)
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Douchen met je kind(eren)
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: