Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Douchen met je kind(eren)

+8
Beachgirl
kwak
Susan
sheila123
Spring
Tania
Jazzlyn
Coco
12 plaatsers

Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Douchen met je kind(eren)

Bericht  Coco wo 17 aug 2011 - 7:49

Hoe doen jullie dat als je met je kindje gaat douchen?

Het is altijd zo glad met al dat water en onze douche is nogal ruim dus als ik anti slip matjes wil leggen moet ik er een stuk of 15 kopen, lijkt mij wat gekkenwerk. En ik kan er lastig 2 tegelijk vast houden, maar zou wel graag met beiden gaan douchen binnenkort. Altijd wachten op mijn man is geen succes qua tijden. En soms is er te weinig tijd om in bad te gaan.

Nu zat ik aan waterschoentjes te denken, maar zijn die uberhaupt ergens in kleinere maatjes te vinden? (20/21)
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Jazzlyn wo 17 aug 2011 - 7:51

Hema verkoopt kleine waterschoentjes. Hier zet ik hem in bad, was hem en laat hem zelf met de douchekop spelen. Echt zelf staan onder de douche wil hij nog niet.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Tania wo 17 aug 2011 - 7:53

Lijkt me ook lastig met twee. Mijn zoontje wil altijd gaan staan maar glijdt dan inderdaad uit. Misschien is een bibabad wat voor jullie? Dan zet je die bij je in de douche en kun je ze daarin zetten of met 1 onder de douche en de andere in dat bad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Spring wo 17 aug 2011 - 7:53

Ik douche wel eens met mijn dochter en dan heb ik haar op de arm. (is nog maar 6 maandjes oud)
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  sheila123 wo 17 aug 2011 - 7:54

Ik vind de waterschoentjes van Hema echt ondingen dus die zou ik niet halen. Maar goed mss kan je een antislipmat voor een bad kopen? Die zijn wat groter. Ik ga vaak douchen met de oudste lekker snel en makkelijk!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Susan wo 17 aug 2011 - 8:00

Ik zou dan van die surfschoentjes halen, wij hebben ze van de Schoenenreus. Ze vallen wel erg klein, als je kind maat 20 heeft dan heb je zeker maat 22 of 23 nodig.

Wij hebben thuis een bad, maar in het vakantiehuisje een douche, daar zitten ze altijd in een babybadje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Coco wo 17 aug 2011 - 8:01

Mijn kinderen zien nergens gevaar en gooien zich gewoon over de rand van het badje laughcry , daarom wil ik ook graag douchen want het begint nogal gevaarlijk te worden. Ze zijn nogal hardleers.

Hema kan ik nog eens kijken, maar zijn die wel soepel?
Mijn zoontje wil wel staan als ik alleen met hem douche maar als ik mijn dochtertje op de arm heb, dan wil hij ook.


Ik heb nog wel zo'n 4m2 aan foampuzzels, maar ik denk dat dat ook erg glad wordt. Maar als ze daarop vallen is dat natuurlijk niet zo erg als op de tegels.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Coco wo 17 aug 2011 - 8:03

Is dat zoiets Susan? Zit daar iets van een antislipzool onder of glijd dat sowieso niet echt op gladde tegels?

Douchen met je kind(eren) Rood-roze-surfschoentjes-elastisch-HEMA-maat-21-12023216
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Spring wo 17 aug 2011 - 8:03

Dat wordt icm zeep spekglad denk ik.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  kwak wo 17 aug 2011 - 8:06

ik heb een klein antislip-matje die leg ik in de douche en dan zet ik haar er op, dan zit zij lekker te spelen ik ben mezelf aan het douchen.
ik vind het heel makkelijk en D. vind het heerlijk.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Beachgirl wo 17 aug 2011 - 8:08

Misschien raar maar als je douche zo ruim is kun je dan niet gaan zitten in de douche? Op de grond gewoon? Misschien in combi met de foampuzzel....

Of inderdaad gewoon een goede antislipmat (of 2) kopen... lijkt me stug dat je 15 antislipmatten van 60x60 cm kwijt kan. Laughing
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Coco wo 17 aug 2011 - 8:18

Hahaha Very Happy
Ik kan wel gaan zitten in de douche, maar mijn kinderen blijven niet zitten :P (ze zijn 14 maand).
Van 60x60 heb ik er zelfs nog meer nodig dan 15. Ik heb 3m bij 3,5 m aan vrij liggende tegels. Doordat de deur helemaal aan de linkerkant zit, de douche helemaal rechts in de hoek en de wasmachine en droger weer daar tegenover, en de kast in de andere hoek, gaan ze dus alle kanten op.

Ik had de douche cabine er niet uit moeten slopen. laughcry

Maar misschien kan ik ze bezighouden met de puzzels. Wordt het alleen wel een minuutje douchen, maar goed, bij snel douchen moet het toch niet veel langer duren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Beachgirl wo 17 aug 2011 - 8:43

Nois schreef:Hahaha Very Happy
Ik kan wel gaan zitten in de douche, maar mijn kinderen blijven niet zitten :P (ze zijn 14 maand).
Van 60x60 heb ik er zelfs nog meer nodig dan 15. Ik heb 3m bij 3,5 m aan vrij liggende tegels. Doordat de deur helemaal aan de linkerkant zit, de douche helemaal rechts in de hoek en de wasmachine en droger weer daar tegenover, en de kast in de andere hoek, gaan ze dus alle kanten op.

Ik had de douche cabine er niet uit moeten slopen. laughcry

Maar misschien kan ik ze bezighouden met de puzzels. Wordt het alleen wel een minuutje douchen, maar goed, bij snel douchen moet het toch niet veel langer duren.

Aha een soort inloopdouche dus...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Rush wo 17 aug 2011 - 8:55

Douche cabine weer inbouwen? :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Mamsie wo 17 aug 2011 - 9:44

Er zijn gewoon antislip matjes voor in bad. Of je koopt 2 badringen. Of als je het stopje er niet in heb kun je ook wel een handoek leggen maar dat lijkt me alleen een tijdelijk iets.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Parisienne wo 17 aug 2011 - 22:21

Wij hebben in de douchebak ook een antislip matje liggen, pas gekocht bij Kruidvat voor 3 euro. Vind het nu ideaal! Samen met N. zit ik lekker op de grond, zij zit te spelen terwijl ik mijn haar was e.d. Gaat perfect!

Anders zou je inderdaad voor 2 badringen kunnen kijken. Is er geen mogelijkheid om een douchedeur te plaatsen o.i.d.? Of een opstaand randje tegelen en een douchegordijn hangen? Zijn natuurlijk wel gelijk drastische verbouwingen, maar misschien wel de moeite waard?! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Dolphinne wo 17 aug 2011 - 23:32

Ik heb hier ook een anti-slip mat (een keer in bij de kruidvat vandaan in een aanbieding).
Mijn zoontje weet dat hij op die mat moet blijven omdat hij anders uitglijd. Hij kruipt er wel eens af, maar als hij dan uitglijdt gaat het niet hard. Als hij weg wil lopen haal ik hem weer terug/ waarschuw hem.
Maar ik heb ook wel een kleine douche (2 meter diep en ruim 1 meter breed incl wastafel).

Hij speelt meestal met een pannetje, wat bakjes en lepels en gaat dan rustig op de mat zitten terwijl ik mezelf douche.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Douchen met je kind(eren) Empty Re: Douchen met je kind(eren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum