Samen douchen
+11
CCC
Highway
Aimee
Parisienne
Fearie
Steep
Floor
Charles
Laurientje
Paper Crown
sanne-84
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Samen douchen
Doen jullie dat ook zonder hulp van je partner? En zo ja, hoe?
Ik wil graag een x douchen, maar heb nu geen partner die haar aan kan geven en kan pakken..
Zit te denken om hasr uitgekleed in de wasbak te leggen op een handdoek en ingewikkeld in een omslagdoek, mezelf te doen, haar te pakken en douchen, haar ingewikkeld terug te leggen, mezelf af te drogen en dan haar te doen.
En een losse vraag; t douchen/badderen, doen jullie dit 'sochtends of 'savonds, en dan voor of na t eten?
Ik wil graag een x douchen, maar heb nu geen partner die haar aan kan geven en kan pakken..
Zit te denken om hasr uitgekleed in de wasbak te leggen op een handdoek en ingewikkeld in een omslagdoek, mezelf te doen, haar te pakken en douchen, haar ingewikkeld terug te leggen, mezelf af te drogen en dan haar te doen.
En een losse vraag; t douchen/badderen, doen jullie dit 'sochtends of 'savonds, en dan voor of na t eten?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Samen douchen
Niet in de wasbak, stel je voor ze kiept om. Pak gewoon je wipper, en als je die niet hebt een wasmand lekker paar handdoeken erin en haar inwikkeld daarin en dan aanpakken. Zorg ervoor dat je niet drijfnat je badkamer door moet om haar te pakken/terug te leggen wegens glibberen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja ik nam dan de wipstoel mee!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
De wipper of idd een lage wasmand. Of de maxi-cosi met een berg handdoeken erin? De wastafel zou ik dood- en doodeng vinden. Nu zal het nog goed gaan, maar áls het fout gaat kun je meteen naar de spoedeisende hulp.
Gast- Gast
Hier op de grond op het aankleedkussen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wasmand of wipstoel is idd ook een goed idee!
En t glibberen zal erg meevallen, onze badkamer is vrij klein..
En t glibberen zal erg meevallen, onze badkamer is vrij klein..
sanne-84- Ratel
ik nam het aankleedkussen mee (later de wipstoel). Gewoon op de grond, daar legde ik dan ook al lekker grote warme handdoek in zodat ik na het douchen hem kon inwikkelen en afdrogen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wipper! Ideaal!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik deed D ook in de wipstoel, dat gin prima.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Maxi cosi i.p.v. wipstoel kan ook. N. vond het ook altijd heerlijk om even na te genieten in de maxi cosi na het douchen. Een handdoek in de maxi cosi, daarop een wikkeldoek opengeslagen, N. erin en wikkeldoek om haar heen slaan. Zij lag nog heerlijk na te doezelen en ik kon zo op mijn gemak mijn haren nog wassen en net zo lang douchen tot N. het zat was
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zette altijd haar badje in de badkamer en legde haar daarin, gewikkeld in een handdoek. Dan douchte ik eerst zelf, pakte haar daarna bij me, legde haar wanneer we klaar waren weer ingewikkeld terug, droogde mezelf af en kleedde me aan om daarna haar af te drogen en aan te kleden.
Gast- Gast
Ik zette de wipper in de badkamer, handdoek erin, Luuk in de handdoek gevouwen in alleen zijn luier. Dan waste ik eerst mezelf, pakte hem uit de wipper (alleen nog even de luier uit). Als hij klaar was met douchen zette ik hem in de wipper, vouwde de handdoek dicht en legde nog een handdoek over hem heen. Dan droogde ik mezelf gauw af, badjas aan en Luuk afrdogen/aankleden. Easy peasy! En nog douchen we elke ochtend samen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ikzet haar in luier en ingewikkeld in een handdoek in het wippertje bij de douchedeur, dan ga ik eerst zelf douchen en als ik klaar ben dan pak ik haar. Daarna haar weer terug in de handdoek in de wipper. Snel zelf een badjas aan en dan ga ik haar afdrogen en aankleden.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Oh precies hetzelfde als aimee dus
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Hier het aankleedkussen op de grond, legde ik haar naast de douchecabine neer en pakte haar als ik alles zelf had gedaan. N. vind het heerlijk zo te liggen, nu kruipt ze de hele badkamer door dus is het wat lastiger. En idd, zorg even voor veel handdoeken op de grond enzo. Je wilt echt niet uitglijden met zo'n kleintje.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zet hem in zijn badjas in de wipstoel (echt ook supercute) in de badkamer en ga zelf douchen. Als ik schoon ben pak ik hem en leg wat hydrofieldoeken in de wipstoel. Als hij dan schoon is leg ik hem in die hydrofieldoeken onder de badjas en trek mijn eigen badjas aan en doe een handdoek om mijn haar. Dan ga ik hem afdrogen en alles in de babykamer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Toen ze nog jonger was, legde ik haar op het aandkleedkussen op de grond. Nu zit ze naast me in de inloopdouche in haar babybadje. Ik douche mezelf, was haar, samen douchen we verder. Ik zet haar terug in het babybadje, ik kleed mezelf aan en daarna haar. Doen we iedere ochtend samen, heerlijk is het!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Heerlijk dat samen douchen!!
Heb nu gebruik gemaakt van een wasmand met een kussen erin, daarover een handdoek en daaro E ingewikkeld in omslagdoek. Maar de luier omlaten is mss wel slim, want ook al heeft ze daar maareven gelegen, geplast had ze wel aha
Heb nu gebruik gemaakt van een wasmand met een kussen erin, daarover een handdoek en daaro E ingewikkeld in omslagdoek. Maar de luier omlaten is mss wel slim, want ook al heeft ze daar maareven gelegen, geplast had ze wel aha
sanne-84- Ratel
Ik zet de wipstoel klaar met een handdoek en omslagdoek er in. Kleed mezelf uit en daarna L.
Dan gaan we samen douchen en leg ik haar ingewikkeld in de handdoeken in de wipstoel (tegenwoordig met het riempje vast, anders komt ze overeind).
En dan was ik snel mijn haren en droog me af en trek mijn badjas aan.
Dan gaan we samen douchen en leg ik haar ingewikkeld in de handdoeken in de wipstoel (tegenwoordig met het riempje vast, anders komt ze overeind).
En dan was ik snel mijn haren en droog me af en trek mijn badjas aan.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Sophiee schreef:Toen ze nog jonger was, legde ik haar op het aandkleedkussen op de grond. Nu zit ze naast me in de inloopdouche in haar babybadje. Ik douche mezelf, was haar, samen douchen we verder. Ik zet haar terug in het babybadje, ik kleed mezelf aan en daarna haar. Doen we iedere ochtend samen, heerlijk is het!
Ik kan niet wachten tot L goed kan zitten en ik dat ook zo kan doen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Doen jullie dat ook zonder hulp van je partner? En zo ja, hoe? Ja hoor. Maxi cosie op de douche erbij en dat gaat prima.
Zit te denken om hasr uitgekleed in de wasbak te leggen op een handdoek en ingewikkeld in een omslagdoek, mezelf te doen, haar te pakken en douchen, haar ingewikkeld terug te leggen, mezelf af te drogen en dan haar te doen. Je kan haar ook uitgekleed en wel in de maxi cosie zetten...?
En een losse vraag; t douchen/badderen, doen jullie dit 'sochtends of 'savonds, en dan voor of na t eten? Vaak word er 's avonds gedoucht omdat de oudste adn ook thuis is en ze dus samen in de douche kunnen.
Zit te denken om hasr uitgekleed in de wasbak te leggen op een handdoek en ingewikkeld in een omslagdoek, mezelf te doen, haar te pakken en douchen, haar ingewikkeld terug te leggen, mezelf af te drogen en dan haar te doen. Je kan haar ook uitgekleed en wel in de maxi cosie zetten...?
En een losse vraag; t douchen/badderen, doen jullie dit 'sochtends of 'savonds, en dan voor of na t eten? Vaak word er 's avonds gedoucht omdat de oudste adn ook thuis is en ze dus samen in de douche kunnen.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Soortgelijke onderwerpen
» Samen douchen met je kind...
» douchen met je kindje
» Zwanger en douchen
» Hoe vaak douchen of in bad?
» Zelf douchen
» douchen met je kindje
» Zwanger en douchen