Even lekker...
+32
Rebecca
Ibbeltje
Lady4
Susan
Annemoontje
rapa nui
Sam
Livine
Gympie
VeryCherry
Lejow
TukTuk
Pompoen
Parel
Paper Crown
Rose
Aziraphale
widko
mzcharlotte
Elliot
Carra
Minx
Poubelle
Burn
Kowalski
Caroow
girli
Toet
Mida4you
SoGood
Antibes
SuperGrover
36 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Even lekker...
Jip83 schreef:Zielige jij! Heb je zijn jas al op zijn schoot gegooid?
Ik baal eigenlijk vandaag nergens van :-)
Nee, want ik wil nog wel weg.. Heb geen zin om zelf te rijden, hij moet me rijden. Mijn buik zit in de weg in de auto..
Hij schuift net de ipad onder mijn neus met daarop geschreven: bijna zover hoor, aap..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Misschien moet je meer dan je uggs uittrekken ..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Je kan er trouwens donder op zeggen dat die McFlurry je zo gaat tegenvallen als je er zo`n zin in hebt!
Parel- Ratel
Parel schreef:Je kan er trouwens donder op zeggen dat die McFlurry je zo gaat tegenvallen als je er zo`n zin in hebt!
Echt niet! Kan niet, we halen er elke avond 1 haha
Paper Crown schreef:Parel schreef:Je kan er trouwens donder op zeggen dat die McFlurry je zo gaat tegenvallen als je er zo`n zin in hebt!
*hier moest ik even flink om grijzen haha*
Parel- Ratel
Parel schreef:Paper Crown schreef:Parel schreef:Je kan er trouwens donder op zeggen dat die McFlurry je zo gaat tegenvallen als je er zo`n zin in hebt!
*hier moest ik even flink om grijzen haha*
Herken je dat niet van je zwangerschap? Wil de hele dag bevroren dingen eten. Als ik een
Mcshake heb dan slurp ik zowat 't karton mee zo lekker!
Haha geniaal PC.
Ik ben een weekendje weg met de schoonfamilie en we aten tomatensoep met krentebollen. Dubbel bah, lust ik allebei niet. En mijn ontbijtkoek ligt boven en daar kan ik niet bij ivm met slapende baby. HOOOONNNGGGEEERR!
Ik ben een weekendje weg met de schoonfamilie en we aten tomatensoep met krentebollen. Dubbel bah, lust ik allebei niet. En mijn ontbijtkoek ligt boven en daar kan ik niet bij ivm met slapende baby. HOOOONNNGGGEEERR!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit echt te bedenken wat ik had voor zwakte!
Volgens mij alles haha
Ik hou niet van ijs enzo, dat scheelt!
Maar snackbarfriet oeiiii
Volgens mij alles haha
Ik hou niet van ijs enzo, dat scheelt!
Maar snackbarfriet oeiiii
Parel- Ratel
Nou ik kom ook even klagen...ik ben mijn eigen gezeik meer dan zat! En dat bedoel ik letterlijk! Werkelijk ik zit nog niet of ik moet alweer plassen en dat gaat de hele nacht door. Als ik een wat drink word het erger en als ik niet ga dan doe ik het soms zowat in mijn broek terwijl er dan echt een zielig plasje uitkomt als ik ga plassen. Leuk hoor zwanger zijn .
En mijn tweede klaagpunt is er weer eentje van iets vervelends bij iets positiefs. Mijn man is namelijk gestopt met roken en hij is echt nĂet te genieten. Het is niet de hele dag gelukkig, maar wel echt vlagen dat hij zo vreselijk onredelijk en bot doet. Hij probeert er nog wel een grapje van te maken, maar eigenlijk meent hij het gewoon. Ik ben echt ontzettend blij dat hij gestopt is, maar ik word hier toch wel een beetje moe van. Vooral omdat ik uit ervaring weet dat het nog wel een aantal weken kan duren voor het minder word... zucht
En mijn tweede klaagpunt is er weer eentje van iets vervelends bij iets positiefs. Mijn man is namelijk gestopt met roken en hij is echt nĂet te genieten. Het is niet de hele dag gelukkig, maar wel echt vlagen dat hij zo vreselijk onredelijk en bot doet. Hij probeert er nog wel een grapje van te maken, maar eigenlijk meent hij het gewoon. Ik ben echt ontzettend blij dat hij gestopt is, maar ik word hier toch wel een beetje moe van. Vooral omdat ik uit ervaring weet dat het nog wel een aantal weken kan duren voor het minder word... zucht
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Thank you sweet Jesus..
Nou Pippa, lekker dan! Dat noem ik geen vriendin hoor
Hahaha PC! Lucky you!
Hahaha PC! Lucky you!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik baal van de woningbouw! Afgelopen week hebben hebben ze nieuwe ketel geplaatst, nieuwe ramen, nieuwe isolatie, nieuwe afzuiging etc, zodat het huis zou voldoen aan energie label B.. A
Kom ik net thuis (ben er niet bij geweest, want zat in België), zijn er een hoop beloftes niet na gekomen en blijkt de thermostaat niet te werken.. Ook al zet je hem op 5 graden, de kachels blijven aan springen op volledige temperatuur. Oplossing van de woningbouw "ja dan moet je het maar met de kachels zelf regelen, en die half open of
dicht draaien"... En ze komen dan 21 november het definitief opleveren, en als het niet goed werkte dat zelf regelen, dan zouden ze er wel naar kijken.. En het irritante is dat mijn vriend dat dus geaccepteerd heeft en me dat dus ook niet eerder verteld heeft, en ik nu maandag dus pas kan bellen dat we er niet mee akkoord gaan. Het hele idee van een energie label is dat je gaat BESPAREN.. en nu staat dus constant die ketel op de hoogste stand te werken.
Vervolgens kom ik op de zolder, ze hebben idd nieuwe isolatie aangebracht, maar het is niet afgewerkt met platen, dus je ziet het isolatie materiaal gewoon volledig zitten bij het plafond.. Er zou een volledig nieuwe vloer geplaatst worden, want nu was er alleen in het midden een vloer, en onder een gedeelte van het schuine dak geen vloer.. Hebben ze alleen bij die 2 kanten een vloer gelegd, en de krakkemikkige vloer die er al lag laten liggen (sluit ook totaal niet op elkaar aan).
Daarnaast zouden er schotten geplaatst worden bij het schuine gedeelte, die los gehaald konden worden zodat je er spullen achter kon zetten, maar geen schotten te bekennen.
Voor de afzuiging zou er in de kamer iets komen te hangen, plus een soort afstandsbediening, zodat we hem boven als we gingen douchen, ook konden instellen. Ook die hebben we niet gekregen. Erg handig dus dat je een afzuiging in de badkamer hebt, die aanmoet tijdens het douchen, die je alleen beneden in de woonkamer kan aanzetten.
ARGHHHH! Waarom kunnen ze niet gewoon hun werk goed doen?
Kom ik net thuis (ben er niet bij geweest, want zat in België), zijn er een hoop beloftes niet na gekomen en blijkt de thermostaat niet te werken.. Ook al zet je hem op 5 graden, de kachels blijven aan springen op volledige temperatuur. Oplossing van de woningbouw "ja dan moet je het maar met de kachels zelf regelen, en die half open of
dicht draaien"... En ze komen dan 21 november het definitief opleveren, en als het niet goed werkte dat zelf regelen, dan zouden ze er wel naar kijken.. En het irritante is dat mijn vriend dat dus geaccepteerd heeft en me dat dus ook niet eerder verteld heeft, en ik nu maandag dus pas kan bellen dat we er niet mee akkoord gaan. Het hele idee van een energie label is dat je gaat BESPAREN.. en nu staat dus constant die ketel op de hoogste stand te werken.
Vervolgens kom ik op de zolder, ze hebben idd nieuwe isolatie aangebracht, maar het is niet afgewerkt met platen, dus je ziet het isolatie materiaal gewoon volledig zitten bij het plafond.. Er zou een volledig nieuwe vloer geplaatst worden, want nu was er alleen in het midden een vloer, en onder een gedeelte van het schuine dak geen vloer.. Hebben ze alleen bij die 2 kanten een vloer gelegd, en de krakkemikkige vloer die er al lag laten liggen (sluit ook totaal niet op elkaar aan).
Daarnaast zouden er schotten geplaatst worden bij het schuine gedeelte, die los gehaald konden worden zodat je er spullen achter kon zetten, maar geen schotten te bekennen.
Voor de afzuiging zou er in de kamer iets komen te hangen, plus een soort afstandsbediening, zodat we hem boven als we gingen douchen, ook konden instellen. Ook die hebben we niet gekregen. Erg handig dus dat je een afzuiging in de badkamer hebt, die aanmoet tijdens het douchen, die je alleen beneden in de woonkamer kan aanzetten.
ARGHHHH! Waarom kunnen ze niet gewoon hun werk goed doen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Angelnyn heeft je vriend geen ogen?
Maar het is toch nog niet definitiefopgeleverd?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Paper Crown schreef:Angelnyn heeft je vriend geen ogen?
Nee die is blind
Hij wist niet dat die dingen afgesproken waren, toen ze de maten kwamen opnemen 2 weken geleden, voor de zolder, en die man mij vertelden dat er schotten zouden komen en een hele nieuwe vloer etc, was hij niet thuis.
Hetzelfde met die afzuiging door het hele huis, toen ze de eerste keer langs kwamen van de woningbouw om alles te noteren wat er moest gebeuren, hadden ze dus wel verteld over die losse afstandsbediening, maar ja, dat zijn van die dingen waar je niet zo snel aan denkt op zo'n moment. Ze zijn 2,5 dag bezig geweest hier en mijn vriend was dus vergeten dat we nog een losse afstandsbediening zouden krijgen.
Dat van dat afwerken, of beter gezegd, het gebrek aan afwerken, daar heeft hij uiteraard wel iets van gezegd op dat moment, maar kreeg als reactie dat ze dat op die manier zo moesten doen en dat er dus geen afwerking zou komen.
TukTuk- Ratel
Minx schreef:Maar het is toch nog niet definitiefopgeleverd?
Nee, maar het is toch raar dat ze 2,5 dag hier bezig zijn, ze ons gezegd hadden dat alles in 1x gedaan zou worden? Ik ga er niet van uit dat ze de 21e nog al die dingen op zolder gaan doen. Volgens mij is het dan meer gewoon wat papier werk wat er dan gedaan moet worden.
En daarbij, een thermostaat moet toch gewoon werken? Je kan toch niet 2 weken met een kapotte thermostaat zitten, en constant aan alle verwarmingen moet gaan draaien om de temperatuur een beetje goed te krijgen?
TukTuk- Ratel
Paper Crown schreef:Thank you sweet Jesus..
Deze foto stuurde mijn vriend me laatst ook via de Whatsapp toen hij op zijn werk zat, met de tekst 'hmmm lekker hoor' ik stuurde dezelfde tekst terug met dit plaatje
Gast- Gast
Carrie schreef:Paper Crown schreef:Thank you sweet Jesus..
Deze foto stuurde mijn vriend me laatst ook via de Whatsapp toen hij op zijn werk zat, met de tekst 'hmmm lekker hoor' ik stuurde dezelfde tekst terug met dit plaatje
WHAHAHAHAHAHAHA
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Toen ik zwanger was at ik ook werkelijk elke dag een McFlurry
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Carrie schreef:Paper Crown schreef:Thank you sweet Jesus..
WHAHAHAHAHAHAHA
Die ruil ik direct voor mijn mcflurry. O, wat zijn sommige mannen toch ongelofelijk HOT
@pippa is dat diezelfde vriendin die toen vond dat je haar in de steek had gelaten?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Paper Crown schreef:Lejow schreef:Carrie schreef:Paper Crown schreef:Thank you sweet Jesus..
WHAHAHAHAHAHAHA
Die ruil ik direct voor mijn mcflurry. O, wat zijn sommige mannen toch ongelofelijk HOT
Ja he? Ongelooflijk. Voor deze man smelt ik echt.
Gast- Gast
Ik vind die man niet zo, euhm, aantrekkelijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik vind die man niet zo, euhm, aantrekkelijk
Deze foto is wel heel fout vind ik, met zijn zonnebril in zijn mond Maar, ja HOT.
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: