Even lekker...
+32
Rebecca
Ibbeltje
Lady4
Susan
Annemoontje
rapa nui
Sam
Livine
Gympie
VeryCherry
Lejow
TukTuk
Pompoen
Parel
Paper Crown
Rose
Aziraphale
widko
mzcharlotte
Elliot
Carra
Minx
Poubelle
Burn
Kowalski
Caroow
girli
Toet
Mida4you
SoGood
Antibes
SuperGrover
36 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Even lekker...
Ik heb niet heel veel te klagen, alleen dat ik erg moe ben. Ik kan wel stellen dat ik momenteel een tevreden mensch ben.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Ik moet zo naar mijn schoonouders, omdat mijn schoonvader excuus wil maken.
Hij heeft zich vorige week op de verjaardag van mijn vriend zo asociaal gedragen. Hij heeft mijn opa meerdere malen uitgescholden, gezegd dat hij niet op onze bruiloft komt, met deuren gegooid waar het glas bijna uitvloog, weggelopen uit ons huis om zich daarna niet te laten vinden. Toen vriend hem vond heeft hij mijn hele familie uitgescholden. Vervolgens niet meer binnen willen komen, maar wel nog een keer mijn opa uitschelden en vervolgens gaan. Twee dagen alleen maar bellen om zich aan zijn verhaal te houden.
Mijn vriend voelde zich rot. Ik was/ben zo boos.
Onze verlovingsdag en begin van de vakantie verpest, om niks!
En dan moet ik zo vredelievend zijn om zometeen zijn excuses te gaan luisteren. Voor mij is het echt nog niet klaar....
Hij heeft zich vorige week op de verjaardag van mijn vriend zo asociaal gedragen. Hij heeft mijn opa meerdere malen uitgescholden, gezegd dat hij niet op onze bruiloft komt, met deuren gegooid waar het glas bijna uitvloog, weggelopen uit ons huis om zich daarna niet te laten vinden. Toen vriend hem vond heeft hij mijn hele familie uitgescholden. Vervolgens niet meer binnen willen komen, maar wel nog een keer mijn opa uitschelden en vervolgens gaan. Twee dagen alleen maar bellen om zich aan zijn verhaal te houden.
Mijn vriend voelde zich rot. Ik was/ben zo boos.
Onze verlovingsdag en begin van de vakantie verpest, om niks!
En dan moet ik zo vredelievend zijn om zometeen zijn excuses te gaan luisteren. Voor mij is het echt nog niet klaar....
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam ik zou ook echt woedend zijn. Die man zou voor mij echt door het stof moeten kruipen. Als mijn schoonvader mijn opa uit zou schelden. Sowieso mocht die dan bij mijn hele familie langs gaan om persoonlijk excuses aan te bieden. Maar hoe kon hij zo boos worden dan?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Minx schreef:Moeilijke keuzes zijn dat, maar denk dat je voor jezelf moet bepalen of je vrienden wil zijn met mensen die niets van zich laten horen als jij dat ook niet doet.
Daar ga ik even over nadenken. Ik laat het iig even rusten! Een van die twee stuurde een uitnodiging voor haar verjaardag, maar die heb ik afgezegd. Ik ga niet 2 uur enkele reis reizen, als zij niet eens de moeite neemt om wat te laten horen.
Let je wel op dat je/jullie nu niet in een vicieuze cirkel blijft/blijven hangen. Ik snap best wel dat je geen zin hebt in die verjaardag maar aan de andere is dat voor je vriendin misschien weer een teken dat jij geen zin meer hebt in die vriendschap, is zij weer teleurgesteld en laat ze daarom weer niets van zich horen waardoor jij weer teleurgesteld blijft etc etc
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Gympie schreef:Carrie schreef:Ah bah wat naar!Gympie schreef:Mijn fiets is gestolen. Vuile dief!
Ja, stom. Nu voel ik me incompleet.
Haha, oke dat klinkt echt dramatisch, maar het voelt wel een beetje zo.
Echt klote is dat he. Het is een heel naar idee dat er iemand aan je eigendom heeft gezeten en misschien nog steeds gebruik van maakt.
@ sam Wat rot zeg dat je schoonvader zich zo aso gedroeg. Was er iets voorgevallen dat hij zo deed of kwam dat uit het niets? Wat het ook is, niks is een goed excuus natuurlijk voor zijn gedrag en snap heel goed dat je nu niet op excuses zit te wachten. Sterkte zo!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik irriteer erger me aan een collega op fb. Haar moedergevoel zet dat er iets niet goed is met haar kindje, maar naar de dokter gaan, ho maar. Loop dan ook niet te kermen dat je moedergevoel zegt dat iets niet klopt...
quote maar niet
quote maar niet
Gast- Gast
Maar ja, als het kind geen concrete klachten heeft dan weet een arts ook niet waar hij moet zoeken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Stadaard verhoging/koorts 's avonds. Maargoed, als je moedergevoel zegt dat het niet klopt dan ga je toch voor je eigen gemoedsrust? Nu hoopt ze geruststelling te vinden op FB, terwijl daar geen dokters zitten...Susan schreef:Maar ja, als het kind geen concrete klachten heeft dan weet een arts ook niet waar hij moet zoeken.
Edit: Maar dit is niet het enige hoor, er zijn zoveel meer dingen waar ik me bij haar aan erger. Kan er zo een boek vol van schrijven.
Gast- Gast
Pff nu zitten mijn man en ik op Texel ( weekend weg ) en ik ben zoooo verkouden en voel me futloos. Ik snuit me een ongeluk en mijn neus is helemaal schraal... Ik ben bang dat ik mijn man ook heb aangestoken want die begint ook al te snotteren. Leuk, gaan we ook een weekend weg. We keken er vanaf juni al naar uit.... Nouja we doen lekker rustig aan en lekker veel in bad
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hé bah Mida, dat is niet leuk! Inderdaad maar rustig aan doen, beterschap voor jullie beiden!
Ik baal want ik ben zo ongeduldig. Ik wil niet meer wachten op m'n tentamencijfers, zo nieuwsgierig!
Ik baal want ik ben zo ongeduldig. Ik wil niet meer wachten op m'n tentamencijfers, zo nieuwsgierig!
Gast- Gast
Ik baal, want ik heb uit het niets echt ineens knallende koppijn..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik baal ook, mijn kat heeft mijn UBS-stick gesloopt en daar staat nog studiemateriaal op wat ik nog niet over heb gezet naar de computer.
Zucht, dit gaat een lange studeerzondag worden, en ik heb al zin voor 10 mensen die geen zin hebben.
Zucht, dit gaat een lange studeerzondag worden, en ik heb al zin voor 10 mensen die geen zin hebben.
Gast- Gast
DD balen Een hele dikke knuffel voor jou
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik baal van de verkeersboete die gisteravond op mijn deurmat lag, toen mijn vriend en ik thuis kwamen van een weekje Tenerife. Natuurlijk is het helemaal mijn eigen schuld, maar toch, van een boete van 193 euro word je niet blij.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Woow Lady dat is een domper ja
Lady4 schreef:Ik baal van de verkeersboete die gisteravond op mijn deurmat lag, toen mijn vriend en ik thuis kwamen van een weekje Tenerife. Natuurlijk is het helemaal mijn eigen schuld, maar toch, van een boete van 193 euro word je niet blij.
Oh, mijn vriend had er laatste ook een van dit bedrag. Hij gaf in de buurt van een flitspaal extra gas. We komen daar zo vaak lang maar hij was even vergeten dat daar een flitspaal stond. Dat was behoorlijk dom, maar hij heeft het echt over het hoofd gezien. Maar dan baal je idd flink als je het bedrag ziet.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:DD balen Een hele dikke knuffel voor jou
Ach, even flink de frustraties eruit sporten en het moet goed komen, hopelijk! Anders heb ik echt nog veel in het halen.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ibbeltje schreef:DD balen Een hele dikke knuffel voor jou
Ach, even flink de frustraties eruit sporten en het moet goed komen, hopelijk! Anders heb ik echt nog veel in het halen.
Succes!
Ik baal dat ik een brief van DUO kreeg dat ik volgend jaar ineens 283 euro studieschuld per maand moet gaan terugbetalen. Dit was altijd 122 en ik ga volgend jaar ook nog eens de helft minder werken!
Gast- Gast
Oh Charlie dat is mooi balen. Weet je ook waarom dat dat veranderd is?
Zoooo Charlie dat is geen zuinig bedrag...
Ik baal omdat ik me ineens best eenzaam voel maar verder voel ik me op zich wel goed, want ik ga vandaag met mijn zoontje naar Den Bosch.
Ik baal omdat ik me ineens best eenzaam voel maar verder voel ik me op zich wel goed, want ik ga vandaag met mijn zoontje naar Den Bosch.
Gast- Gast
Zelda hoe komt het dat je je eenzaam voelt? Verder veel plezier vandaag!
Ik heb deze week niemand gezien buiten mijn collega's en familie om. Ben elke dag vroeg gaan slapen (10 uur) en nu voel ik me een beetje een saaie muts ofzo
Gast- Gast
Ja echt erg, dat is echt meer dan ik kan missen met een vrachtlading aan luiers en voeding elke maand.
Ik heb geen idee hoe ze erop komen, mijn inkomen is het afgelopen jaar helemaal niet hoger geworden, zelfs ietsje lager!
Gister maar meteen even die brief op de post gedaan voor een nieuwe draagkrachtmeting, maar het zit me totaal niet lekker .
Ik heb geen idee hoe ze erop komen, mijn inkomen is het afgelopen jaar helemaal niet hoger geworden, zelfs ietsje lager!
Gister maar meteen even die brief op de post gedaan voor een nieuwe draagkrachtmeting, maar het zit me totaal niet lekker .
Gast- Gast
Komt vast wel goed hoor, Charlie. No worries.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: