Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even lekker...

+32
Rebecca
Ibbeltje
Lady4
Susan
Annemoontje
rapa nui
Sam
Livine
Gympie
VeryCherry
Lejow
TukTuk
Pompoen
Parel
Paper Crown
Rose
Aziraphale
widko
mzcharlotte
Elliot
Carra
Minx
Poubelle
Burn
Kowalski
Caroow
girli
Toet
Mida4you
SoGood
Antibes
SuperGrover
36 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 7 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 20:02

Ik baal omdat ik vandaag een 'vrije' dag heb maar echt belachelijk veel moet doen. En ik heb belachelijk weinig zin in alles. Vorige week een superdrukke week gehad en eigenlijk wil ik vandaag gewoon de hele dag niksen. Maarja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 7 Empty Re: Even lekker...

Bericht  bolus26 ma 12 nov 2012 - 2:55

@ zelda vandaag een betere dag hoop ikEven lekker...  - Pagina 7 561177

ik baal vandaag een beetje omdat mn man voor de hele week weg is en ik dat nu een beetje lastiig vind. Ben wel wat gewend hoor heeft op de grote vaart gezeten en was tot juli doordeweeks heel vaak weg maar nu ik met verlof ben, voel ik me een beetje alleenig. Gelukkig wel leuke dingen op t programma staan en lekker middagdutje gedaan!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 7 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 3:04

Ik baal omdat ik een MRI moet laten maken van mijn enkel. Via de sportarts geregeld, vergoedt menzis dit niet. Ik moet een verwijzing van de huisarts hebben. Heb ik deze, vergoedt menzis het niet, want er moet een verwijzing van een orthopeed zijn...grmbl. Dan moet ik dus eerst weken wachten voor ik bij een orthopeed terecht kan, om alleen maar te vragen of ik een verwijzing mag voor een MRI, en dan moet ik weer weken wachten tot ik voor een MRI aan de beurt bent..

Het is maar goed dat ik het allemaal uitzoek van te voren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 7 Empty Re: Even lekker...

Bericht  silly-one di 20 nov 2012 - 11:57

Ik baal gruwelijk van mijn vriendinnen. Ik heb steeds vaker het idee dat ik er niet meer tussen pas. De afgelopen weken dat we samen gingen sporten gaat het bijna alleen maar over hun. Over hun werk etc. Ze werken allemaal in de medische wereld en ik totaal niet. Hierdoor gaat het vaak over wat hun op het werk meemaken.
Drie weken geleden zat ik financieel krap, baalde daar ook behoorlijk van. Maar in combinatie met een klote dag op mijn werk al helemaal. Afgelopen weken echt super zuinig geleefd, niet dat ik dingen liet, maar ik gaf maximaal 30 euro per week uit. Dat was inclusief boodschappen. Vervolgens zag het er allemaal wat rose kleuriger uit en heb ik een ipad mini gekocht. Niet heel logische dat snap ik, maar doordat ik zo zuinig had geleefd kon het ik het kopen. Ook met het idee dat ik dan de komende maanden ook geen boeken hoef te kopen ( wil hem voornamelijk voor lezen gaan gebruiken). Vervolgens houdt mijn telefoon er dit weekend mee op en koop ik ook een nieuwe telefoon, door mijn spaarrekening te plunderen. Niet wat ik wil, maar ja het is gewoon zo. Krijg ik daar vandaag commentaar op, logische snap ik ook wel, maar uitleggen mag ik niet. Ze vonden maar dat ik beter kan sparen. Tja, ik spaar ook maar niet zelf. Mijn salaris is laag omdat ik geen loonheffingskorting heb, dus ik spaar al bij de belastingdienst. Plus dat ik normaal iedere maand ook nog spaar. Blijkbaar mag ik dus van mijn salaris, met aanvulling van de WW geen dingen voor mijzelf kopen, moet ik echt op een houtje bijten etc. Terwijl ik echt niet de gierigste ben van het stel.
Maar het gaat al weken/maanden niet super lekker tussen hun en mij. Moest het gewoon even kwijt, want ik weet niet waar ik het anders kwijt moet. Baal er gewoon van, dat ik iedere week na het sporten met hun met tranen in mijn ogen zit omdat ik niet weet hoe of wat met hun.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 7 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 22:59

Vervelend Silly-One, dat het niet lekker gaat tussen jou en je vriendinnen. Kan me wel voorstellen dat als zij allemaal dezelfde gemene deler hebben (hun werk) jij je er een beetje buiten voelt vallen. Kun je dat niet met ze bespreken?

Ik baal omdat ik niet fit ben. Gisteren eind van de middag ziek naar huis gegaan en vandaag toch maar thuis gebleven. Op zich gaat het wel weer, maar wil niet blijven kwakkelen de komende dagen dus toch maar een dagje in bed. Hopelijk ben ik morgen dan weer beter, want heb allemaal leuke dingen staan dit weekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 7 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum