Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even lekker...

+32
Rebecca
Ibbeltje
Lady4
Susan
Annemoontje
rapa nui
Sam
Livine
Gympie
VeryCherry
Lejow
TukTuk
Pompoen
Parel
Paper Crown
Rose
Aziraphale
widko
mzcharlotte
Elliot
Carra
Minx
Poubelle
Burn
Kowalski
Caroow
girli
Toet
Mida4you
SoGood
Antibes
SuperGrover
36 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 9:42

Ik krijg gewoon zin om weer eens te klagen. Maar ik ben de laatste dagen alleen maar blij en vandaag nog blijer geworden. Even lekker...  - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Poubelle do 8 nov 2012 - 9:50

Kowalski schreef:Balen Pixie! Ik was al heel benieuwd of het iets geworden zou zijn Even lekker...  - Pagina 2 1270000679

Ja ik baal er zo van!
Had het me waarschijnlijk ook veel te mooi voorgesteld, toen ik zag dat het huisnummer van 'mijn' huis in het oude gedeelte zat was ik al helemaal teleurgesteld. Ik kijk wel of ik het ooit nog van binnen te zien krijg, anders was het gewoon niet meant to be ofzo. Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Antibes do 8 nov 2012 - 9:50

Minx schreef:Heb je het cijfer al of komt dat later? Want bij zulke extreme casussen is het vaak makkelijker punten scoren dan bij die simpele casussen. Dat is ten minste wel mijn ervaring bij praktijktoetsen. Soms blijkt er bij die simpele casussen toch ergens een addertje onder het gras te zitten waar je maar net op uit moet komen. Het belangrijkste bij die extreme patienten/casussen is vaak de leiding houden en al kom je niet aan de helft van je vragen dat is dan jammer. Je hebt nou eenmaal dat soort patienten er in het echt ook tussen zitten.

edit: Al snap ik volledig je frustratie over praktijktoetsen.

Nee, ze gaan dinsdag vergaderen en dan worden de rapporten en brieven verstuurd. Wordt bij de brievenbus liggen dus, allemaal lekker angstaanjagend! En ik hoop het zou mooi wezen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Minx do 8 nov 2012 - 9:59

Bijzondere constructie helemaal omdat het een praktijktoets is, of is het ook gefilmd? Want anders vind ik het wel apart. Maar wat mijn ervaring is dus het belangrijkste dat je laat zien dat je de leiding houd, luistert en dan duurt het maar wat langer. Zulke mensen kun je in de praktijk ook treffen. Nu zal jij waarschijnlijk richting het onderzoek gaan. Maar ik heb zelf liever iemand die een vreselijke hypochonder is dan iemand met een ogenschijnlijk afgebakende klacht, maar waar ontzettend veel achter zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Carra do 8 nov 2012 - 10:05

Ik baal omdat ik zo'n hoofdpijn heb. Even lekker...  - Pagina 2 1270000679
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 10:23

Dropdraakje schreef:Ik baal ook over school, qua kennis gaat het super maar de klas is een regelrechte ramp aan het worden. Even lekker...  - Pagina 2 1270000679
Ahh nee toch? Wat is er aan de hand dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Kowalski do 8 nov 2012 - 21:23

Nu wil ik wel even lekker klagen! Ik heb zo mijn stinkende best gedaan afgelopen tentamenweek en ik krijg gewoon onvoldoende na onvoldoende binnen. Ik snap er niks van Even lekker...  - Pagina 2 1270000679 Er was één (van de vier) waarvan ik toch wel bijna zeker was dat ik die wél had gehaald, die blijk ik vandaag dus niet gehaald te hebben. Lekker motiverend is dat! Nu heb ik er waarschijnlijk geen gehaald, wat betekent dat ik komende maand 8 tentamens tegelijk heb, dat is toch niet te doen?

Ik begrijp het gewoon niet, ik heb echt mijn uiterste best gedaan! En ik weet ook wel dat 'je best doen' niet voldoende is, maar dacht dat er toch wel iets van niveau in zat Cry
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  bolus26 do 8 nov 2012 - 21:38

ow balen kowalski zeker als je er wel hard voor gewerkt hebt!

ik baal!! werd gisteren door mn baas gesmst of ik even op mn werkmail wilde kijken( ben met zwangerschapsverlof)

blijkt dat mn uren en werkdagen voor na mn verlof ineens niet meer geregeld zijn!! ik was woest, opvang en alles is geregeld, heb met 9 weken al vertelddat ik zwanger was ivm formatieplaatje en nu dit!!!! grmbl en dan bedrust hebben ivm hoge bloeddruk... dit helpt niet!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Elliot do 8 nov 2012 - 23:50

Oh Koko dat is zo balen! Zeker als je er zelf wel een aardig gevoel over had. Even lekker...  - Pagina 2 1270000679

Succes met studeren, ik weet zeker dat je het wel kan! Even lekker...  - Pagina 2 3079029344

Bolus, ik zou ook pisnijdig zijn hoor, als het allemaal al geregeld was. En dan ook nog als jij momenteel zo'n moeilijke zwangerschap heb, jeetje die stress kun je er natuurlijk niet bij hebben. Even lekker...  - Pagina 2 699888

Ik heb niet echt iets te balen, behalve dat er een flinke stapel werk op me ligt te wachten, ik de helft ervan nog niet snap (werk hier nog niet zo lang), en mijn ene collega met vakantie is en de ander op vrijdag een parttime dag heeft. Ik zit dus een beetje vast. Irritant!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:00

Potverdikke, ik heb studs voor op mijn kleding besteld vorige week vrijdag, maar ze zijn nog stééds niet binnen. Ik wil ermee aan de slag :nopompom: al 4 keer gebeld waarvan ik ze 3 keer niet te pakken kreeg, dus nu maar een mailtje die kant op gedaan. Ik hoop echt dat het nog goed komt, het gaat niet om gek veel geld, maar dan nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  mzcharlotte vr 9 nov 2012 - 7:07

Ik baal omdat ik onzeker ben over mijn examen volgende week, omdat iedereen op mijn werk maar wat doet en omdat (ook al heb ik geen haast) er nu toch wel eens naar uit kijk om zwanger te raken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  widko vr 9 nov 2012 - 7:25

Ik wil even klachen over mijn gezndheid, twee weken geleden geopereerd en voel me nog steeds niet beter. En dan heb ik ook nog een bovenbuurman die zijn tv zo hard heeft staan dat ik het hier kan volgen. Aanbellen heb ik al gedaan maar hij maakt niet open. Klaagmodus weer uit.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Aziraphale vr 9 nov 2012 - 7:26

Carra schreef:Ik baal omdat ik zo'n hoofdpijn heb. Even lekker...  - Pagina 2 1270000679

+1. Heb de hele week flinke hoofdpijn, wéér een doorbraakbloeding en lig vandaag, op m'n vrije dag, al de hele tijd ziek op de bank en in bed :nopompom:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:56

/


Laatst aangepast door Pippa op vr 23 nov 2012 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:39

Ik baal omdat het jurkje wat ik bij HM besteld heb voor een bruiloft die ik mórgen heb gewoon nog steeds niet binnen is Even lekker...  - Pagina 2 1270000679. Heb gelukkig nog twee andere opties, maar had 'm graag even geprobeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:41

Ik baal omdat mijn darmen compleet van de leg zijn, ik geloof dat ik vandaag al minstens 10x op de wc gezeten heb. En pijn in mijn buik... pale Hopelijk is het morgen over want mijn vader viert morgen z'n verjaardag en daar wil ik eigenlijk gewoon bij zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Paper Crown vr 9 nov 2012 - 8:44

Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Rose vr 9 nov 2012 - 8:53

Paper Crown schreef:Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.

lol!
Ik zie het al helemaal voor me, hopelijk is je man snel 'uitgebeld'.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:57

Paper Crown schreef:Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.

Hoeveel uggs heb jij dan, dat je ze allemaal op hebt. :-p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:58

Jip83 schreef:
Paper Crown schreef:Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.

Hoeveel uggs heb jij dan, dat je ze allemaal op hebt. :-p

Haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Paper Crown vr 9 nov 2012 - 9:00

Rose schreef:
Paper Crown schreef:Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.

lol!
Ik zie het al helemaal voor me, hopelijk is je man snel 'uitgebeld'.

Ik heb al 5x geroepen: 'ik gaaaa!' En de deur open en dicht gegooid zo van ben zogenaamd weg maar hij deed niet eens moeite om naar de gang te komen om te kijken of ik weg was, stond ik daar in 't donker.. Nu ijsbeer ik door de woonkamer en heb heel theatraal mijn schoenen uitgetrapt en muts afgezet. Maakt geen indruk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Paper Crown vr 9 nov 2012 - 9:01

Jip83 schreef:
Paper Crown schreef:Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.

Hoeveel uggs heb jij dan, dat je ze allemaal op hebt. :-p

Haha je snapt me wel!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 9:02

Zielige jij! Heb je zijn jas al op zijn schoot gegooid?

Ik baal eigenlijk vandaag nergens van :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 9:03

Paper Crown schreef:
Jip83 schreef:
Paper Crown schreef:Ik baal omdat in nú naar de Mc wil voor een Mcflurry, al mijn Uggs en muts op heb maar mijn man nog in een conference call zit wat heel gezellig is volgens mij want hij lacht keihard! Ik. Wil. Nu.

Hoeveel uggs heb jij dan, dat je ze allemaal op hebt. :-p

Haha je snapt me wel!

Uiteraard...had ook nog een flauwe kunnen maken dat je toch geen trek meer hebt, als je ze allemaal op hebt. Ben in een flauwe bui...solly

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Rose vr 9 nov 2012 - 9:04

Kan je niet zonder je man gaan? Of daadwerkelijk naar buiten gaan en de auto alvast starten? (dat moet ie vast wel horen)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lekker...  - Pagina 2 Empty Re: Even lekker...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum