Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat zit lekker!

+4
yes1984
Happydobby
Susan
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Dat zit lekker!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 7:02

Een positiebroek :P Mijn knoop sneed net zo in mijn buik, dat ik even de enige positiebroek die ik al heb het aangedaan... Wat een opluchting! Maandag meteen nog eentje halen...

Edit: Ik wilde eigenlijk nog geen positiekleding aan, zo groot lijkt mijn buik nog helemaal niet... Maar zelfs de op een na wijdste broek snijd nu dus, dus toch maar wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Mida4you vr 8 apr 2011 - 7:24

Wat een genot he! Dat had ik precies hetzelfde, ik had nog niet eens zo'n dikke buik maar toen ik een positiebroek aantrok voelde het heerlijk en veel beter
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Susan vr 8 apr 2011 - 7:33

Lekker doen. Als zo'n positiebroek met band nog te wijd zit kun je ook een underbelly nemen, daarvan loopt de band net onder je buik door, die zijn dus ideaal als je net een buikje krijgt. Ik had er een aantal van 5 euro per stuk van Prenatal, daar hebben ze vaak uitverkoop.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 7:48

En als gewone positiebroeken nog te groot zijn en je hebt zelf een aantal oude broeken, kun je ook de broekzakken eruit halen tot de boord en daar elastiek in de plaats voor maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 8:15

Ik had nog broeken uit mijn dikkere tijd, die draag ik nu. Heb ook een positiebroek, maar lage band zit toch lekkerder...
Broek zit ook precies onder mijn buik terwijl ik toch al een aardig buikje heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Happydobby vr 8 apr 2011 - 9:55

Ik ben ze ook vanaf week 16 gaan dragen, ach je hebt ze maar een paar maanden aan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 20:02

Opzich is de band niet te wijd, dus underbelly hoeft denk ik niet... Ik ga maandag toch naar de prenatal, dus ik zal in ieder geval kijken

ProudMama, ik heb van de week ook een zomerbroek al aangehad die ik heb gekocht toen ik dikker was, en die liep sowieso nog heel erg uit, dat zat ook nog lekker. Maarja, om telkens in dezelfde broek te gaan lopen is ook zoiets :P En heb wel zomerjurkjes die ik straks ook nog aan kan, maar das nu nog te koud moet echt wel 2-3 broeken hebben die ik aankan nog.

Hoe bedoel je dromertje? Oude broeken heb ik ook niet echt, maar ik snap het ook niet helemaal wat je bedoeld...

Owja, nu lijkt mijn buik ineens wel groter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 21:04

je knipt de zak van de broekzak er zeg maar uit en dan van de rechterkant van de zak recht omhoog en van de linkerkant van de zak ook recht omhoog. Dan heb je zeg maar vanaf de broekzak een hap eruit, daar naai je elastiek in en dan rekt de broek mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  yes1984 vr 8 apr 2011 - 21:56

Ik draag beide. En positie kleding, en gewone kleding. Maar mijn buikje groeit nu al wel flink!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Annemie vr 8 apr 2011 - 22:29

Mijn zoontje is 9 maanden, maar ik draag nog steeds positiebroeken.. laughcry
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Teddyaapje za 9 apr 2011 - 0:17

Ik had met 7w de eerste positiebroek aan. Mn gewone broeken zaten nog prima maar de knoop irriteerde me als ik zat. Ik sloeg wel de buikband naarbinnen toe. Met de broeken van noppies en mamalicious gaat dat prima! Ook nu draag ik nog een aantal positiebroeken en een positiespijkerrokje (ook met de band naar binnen geslagen), mijn gewone broeken passen wel weer maar vind het zonde om de positiebroeken weg te moeten doen. Als ik nog eens zwanger raak dan is de mode toch weer heel anders en wil ik toch weer wat nieuws.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  M@niek za 9 apr 2011 - 7:08

Annemie schreef:Mijn zoontje is 9 maanden, maar ik draag nog steeds positiebroeken.. laughcry

haha, typisch! ik heb ook nog tot 7 maanden ofzo positiekleding gedragen. Ik heb nog steeds een hele fijne zwarte broek.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Spring zo 10 apr 2011 - 19:49

Ik had met 12 weken mijn eerste positiebroek aan en dat zat erg lekker!
Heb nog twee mooie, beetje skinny achtige van mamalicious. Ik paste direct weer in mijn oude kleding maar heb de broeken nog wel. Ze zitten erg lekker dus wie weet trek ik ze gewoon aan. Waarom niet. Het valt niet eens op dat het een positiebroek is.Very Happy
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat zit lekker! Empty Re: Dat zit lekker!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum