Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker dan..

+21
Supertalentje
Happinaz
Ayla
Parisienne
Aagje!
SDL
Blue flower
PiP
Laurientje
Teddyaapje
Tania
Susan
Happydobby
Parel
Puggle
Balloon
Paper Crown
Fortissimo
M@niek
Slakje
Caroow
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Lekker dan..

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 21:50

Mijn schoonouders willen dat R gaat duimen en ze trekken steeds zijn speen uit zijn mond en stoppen z'n duim er in, en houden die tegen zodat hij hem wel in zijn mond moet houden, en zeggen dan "kijk, hij vindt dit veel lekkerder". Ik wil niet dat hij gaat duimen, en ik heb dit al zo'n 20 keer gezegd. En toch doen ze het.

En nu? Straks gaat hij echt duimzuigen Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Slakje do 16 mei 2013 - 21:52

Tegen je schoonouders uitvliegen dat zij hun kans hebben gehad een kind op te voeden en dat het nu jouw beurt is.

Jouw kind, jouw regels.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:52

Jeetje wat een lef :O Gewoon op je strepen gaan staan en hun bij je zoon weg sturen als ze de speen er uit trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  M@niek do 16 mei 2013 - 21:52

Nou ja wat vreemd gedrag van je schoonouders! Kan je vriend niet praten met zn ouders?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 21:53

Wow! Dat vind ik echt niet normaal. Hier had ik wel stennis over gemaakt!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 21:54

Ja ik heb echt duidelijk en niet heel vriendelijk gezegd dat ik het niet wil, maar ze zeggen dat het voor hem fijner is en dat hij duidelijk zelf ook liever zijn duim wil (hij sabbelt soms op zijn knuistjes). En om R nou bij hun van schoon af te trekken Rolling Eyes Ik heb het er nog niet met mijn vriend over gehad, ik was gister moe en hij is nu naar het werk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Paper Crown do 16 mei 2013 - 21:55

Als R wil duimen vindt hij zijn duimpje toch wel. Je kan een kind niet dwingen. Julian wil geen speen, geen vingers niets, heb al 80000x een speentje geprobeerd maar hij wil NIET. Dat is best kut want als hij in slaap valt moet ik 60cc voeding geven anders lukt 't niet. Wat ik wil zeggen: laat gaan. Is de stress niet waard, R kan niet leren duimen omdat je schoonouders hem dwingen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Slakje do 16 mei 2013 - 21:56

Wat een lef, seg. Ik zou hem eerlijk gezegd dan ook wel wegnemen en blijven herhalen dat jij dat niet wilt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:57

Mij als voorbeeld nemen en zeggen dat ik tot mijn elfde heb geduimd, en vervolgens vragen of ze wel eens een kind tot z'n elfde met speen in de giechel hebben zien lopen. Een speen is uiteindelijk veel eenvoudiger afbouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Slakje do 16 mei 2013 - 21:59

Ik tot mijn twaalfde, Lennox!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 22:01

Lennox schreef:Mij als voorbeeld nemen en zeggen dat ik tot mijn elfde heb geduimd, en vervolgens vragen of ze wel eens een kind tot z'n elfde met speen in de giechel hebben zien lopen. Een speen is uiteindelijk veel eenvoudiger afbouwen.

Ik heb zelf tot mijn 12e geduimd en had ook van die heerlijke duim-voortanden. Dat is 1 van de redenen waarom ik het ook niet wil. Dat heb ik ook gezegd. En dat hij zijn duim niet kan vinden, dus als hij die wil moet ik hem net zo goed helpen als wanneer hij zijn speen wil.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Balloon do 16 mei 2013 - 22:04

Die zijn gek! Ik zou ze nog eens flink de waarheid zeggen. Mijn schoonmoeder is ook zo hardleers Sad
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Puggle do 16 mei 2013 - 22:04

Wat raar zeg! Dat ging bij mij echt niet door. Dan maar een vervelende situatie. Mensen die zo aan mijn kind zitten hebben dan echt pech, want ik zou me echt niet inhouden en het even duidelijk laten merken!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 22:06

Ik ook tot mijn twaalfde, met als gevolg een gigantische overbeet van 11mm. Misschien dat maar voorhouden? Wink Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Parel do 16 mei 2013 - 22:08

Ook al gaat hij wel duimzuigen, het zou fijn zijn dat hij dat alleen doet omdat hij dat zelf kan en wil. Ik had hem wel bij hun van schoot getrokken en was volledig uit m'n stekker gegaan. Het is altijd nog JULLIE kind, JULLIE regels.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Parel do 16 mei 2013 - 22:09

Ik tot mijn 10e, en mijn vriend tot zijn 12e, en hebben allebei met dank aan een beugel een mooi gebit terug weer.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Happydobby do 16 mei 2013 - 22:18

@caroow, hoe gaat het verder dan? Mijn schoonmoeder dacht echt dat ze de baas was over M. constant vragen wanneer hij moest drinken, verschoond worden enz. pfff Ik kwam er later achter dat dat hindoestaans is. Mijn vader bemoeid zich er helemaal niet mee, laat ons gewoon onze gang gaan.

Hier waren er vooral tantes die de speen eruit trokken maar M zette het dan op een brullen! Laughing

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 22:21

Happydobby schreef:@caroow, hoe gaat het verder dan? Mijn schoonmoeder dacht echt dat ze de baas was over M. constant vragen wanneer hij moest drinken, verschoond worden enz. pfff Ik kwam er later achter dat dat hindoestaans is. Mijn vader bemoeid zich er helemaal niet mee, laat ons gewoon onze gang gaan.

Hier waren er vooral tantes die de speen eruit trokken maar M zette het dan op een brullen! Laughing

Hij eet te vaak en slaapt op verkeerde tijden. Maar ze kan niet hier 's avonds hem om 12 uur uit z'n bedje trekken omdat hij dan hoort te eten, dus daar heeft ze geen invloed op. Hij 'mag' ook pas 4 uur na de vorige voeding eten, dus als hij om 2 uur heeft gegeten bijvoorbeeld dan zeg ik dat het half 1 was dat hij ging eten, dan krijgt hij gewoon zijn eten wanneer hij trek heeft Rolling Eyes

Mijn vriend zegt dat ze het alleen maar goed bedoelen, en dat is ook wel zo, maar ik lees echt heel veel over borstvoeding en ik vind dat ik zelf daarom prima weet wat R nodig heeft. Maar misschien is het wel gewoon typisch Hindoestaans.
Hoe ging jij er mee om dan?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Happydobby do 16 mei 2013 - 22:26

2 keer flinke ruzie gehad en met mijn vriend afgesproken dat hij zou communiceren met zijn moeder. Ze wilde bijvoorbeeld groente geven met 5 maanden terwijl wij wilden bijvoeden vanaf 6 maanden. Dat vonden ze maar raar.
Verder wilde ze hem steeds koek en chocomelk geven en daar staken we ook een stokje voor.
1 keer wilde ze hem thee geven net voor bedtijd en dat wilde ik niet. ze bleef zo doorzeuren dat ik plofte, dat was ruzie 2.

Inmiddels geeft M. zelf wel aan of hij wil eten drinken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Paper Crown do 16 mei 2013 - 22:28

Misschien moet je minder onzeker overkomen, mij maakte niemand wat wijs hoor, ik zei dat gewoon: 'Hmm, ok' als mensen wat zeiden over hoe ik 't moest doen en trok zeker wel mijn eigen plan, je wil niet weten hoeveel tips ik kreeg, ene oor in en t andere eruit en van de 2/3uur per week max dat de oma van mijn man hem ziet kan hij niet 'leren'

Bijv: kleding van Julian zit nooooooit lekker volgens oma, die rukt zijn schoenen uit, sokjes ook en legt hem zonder luier op de bank, hij pist 5 keer op de handdoek die ze
neerlegt onder hem en ik laat 't gebeuren.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Susan do 16 mei 2013 - 22:29

Ik denk dat je een keer heel boos moet worden, ik denk dat als je vriendelijk blijft protesteren, zij dat niet serieus nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Tania do 16 mei 2013 - 22:31

Ik zou een keer vriendelijk zeggen dat ik het niet wil hebben, de tweede keer nog duidelijker en als ze het dan nog een keer doen zou ik hem weer bij mij laten zitten. Achteraf zou ik mijn man vragen of hij het met ze wil bespreken. Fijn dat zij dat willen maar als ik het er zelf niet mee eens ben dan houden ze zich daar maar aan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Paper Crown do 16 mei 2013 - 22:37

Ik zou trouwens oppassen met klagen bij je vriend over zijn ouders. Hij zal
't 9 van de 10 keer als aanval voelen en dan krijgen jullie straks ruzie en gedoe van.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Teddyaapje do 16 mei 2013 - 22:42

Ik heb tot mn 19e geduimd, als ik toen geen tongpiercing had laten zetten had ik dat nu waarschijnlijk nog gedaan laughcry

Ik zou er zeker wat van (laten) zeggen en het er met je vriend over hebben als je dat nog niet gedaan hebt (sorry, heb niet alles gelezen).
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 23:28

Vind je me echt zo onzeker PC? Ik ben irl best wel zeker van mijn dingen met R hoor.

Ik ben nog nooit echt boos geworden op iemand volgens mij, ik weet niet hoe ik dat moet doen.. Als ik boos ben dan blijf ik nog steeds best wel aardig.

Ik klaag niet met regelmaat tegen mijn vriend over zijn ouders, ik heb het gewoon over dingen op een normale manier. Bijvoorbeeld: Mijn ouders vinden dat ik R te warm kleed en jouw ouders vinden dat hij het te koud heeft, wat moeten we hem nu aantrekken? Denk jij dat hij het warm of koud heeft?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker dan.. Empty Re: Lekker dan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum