Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik raar?

+10
Magenta
Atelier Madame
Rush
Elliot
Toet
Rumble
Tabbert
Marin
Yare
Tiana
14 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ben ik raar? - Pagina 4 Empty Re: Ben ik raar?

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 7:22

Rood schreef:Dat het 2012 is, is natuurlijk geen argument. Ook al is het 3167, ik vind gewoon wat ik vind. ONS's en dildo's bij de Etos vind ik niet per se normaal hoor. Carrie en ik bespreken zelden elkaars seksleven; tenminste, niet te expliciet. Maar als zij gaat vertellen dat ze elke dag met zichzelf speelt, krijg ik daar ook beelden bij. Daar word ik dan niet noodzakelijkerwijs blij van :-). Ik vind seks best privé, maar dat betekent niet dat ik preuts ben eigenlijk.

Maar ik zie ook niet wat er expliciet is aan zelfbevrediging.

Ik heb gisterenavond sex gehad met Pietje
Ik heb gisterenavond sex gehad met mijzelf

In beide situaties weet je niet wat er gebeurt is neem ik aan :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SoGood di 6 nov 2012 - 7:25

Rood schreef:Dat het 2012 is, is natuurlijk geen argument. Ook al is het 3167, ik vind gewoon wat ik vind. ONS's en dildo's bij de Etos vind ik niet per se normaal hoor. Carrie en ik bespreken zelden elkaars seksleven; tenminste, niet te expliciet. Maar als zij gaat vertellen dat ze elke dag met zichzelf speelt, krijg ik daar ook beelden bij. Daar word ik dan niet noodzakelijkerwijs blij van :-). Ik vind seks best privé, maar dat betekent niet dat ik preuts ben eigenlijk.

Je hoeft het toch ook niet tot in detail te vertellen? Je krijgt wel beelden van Carry die met zichzelf speelt maar geen beelden van Carry en haar vriend die met elkaar naar bed gaan? Wink Ik vind seks ook prive, ben ook niet preuts maar weet dan bijvoorbeeld van een aantal vriendinnen wel hoe en waarmee zij zich ontspannen na een werkdag vol stress. En dat is vaak niet met een wijntje. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 7:36

Sogood schreef:

Je hoeft het toch ook niet tot in detail te vertellen? Je krijgt wel beelden van Carry die met zichzelf speelt maar geen beelden van Carry en haar vriend die met elkaar naar bed gaan? Wink Ik vind seks ook prive, ben ook niet preuts maar weet dan bijvoorbeeld van een aantal vriendinnen wel hoe en waarmee zij zich ontspannen na een werkdag vol stress. En dat is vaak niet met een wijntje. Very Happy

Precies. Dat vind ik nou ook smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 8:50

Ik snap het punt ook niet zo eigenlijk. Waarom is dat meer taboe? in het écht bespreek ik ook geen details, maar ik heb er ook geen problemen mee ofzo.

Laatst aangepast door Eucalypta op di 6 nov 2012 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  LaBird di 6 nov 2012 - 9:00

Eucalypta schreef:
Harrison schreef:Ben je nou serieus? Wat boeit het nou, haha. Het zal mij echt een worst wezen wat mijn vriendinnen uitspoken. Al hangen de vellen er aan, dat moet ze toch lekker zelf weten. Jij hebt toch ook seks?

De rest kon ik nog wel hebben, maar dít is me te beeldend lol!

Hahahaha ik barstte in lachen uit toen ik dat las!!! Hahaha

Ik heb de behoefte nooit gehad. Als je er over nadenkt wel apart hoor. Als ik geen vriendje heb, heb ik op een of andere manier ook totaaaaaal geen behoefte aan seks. Maar mocht ik dan een lekker mannelijk persoon aan de haak geslagen hebben bijvoorbeeld bij het stappen, dan draai ik mn hand er niet voor om. Maar dus altijd seks met een man.
Inmiddels al ruim 7 jr een relatie, dus wanneer ik behoefte heb, sleur ik mijn vriend mee het bed in.
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 9:17

Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Aardbei di 6 nov 2012 - 9:35

Rush schreef:
Atelier Madame schreef:
Caroline. schreef:Haha nee je hebt helemaal gelijk hoor Harrie! Maar op de één of andere manier, als ik weet dat iemand masturbeert, denk ik daaraan als ik die persoon zie (reageren). Dus als ik bijv. Caro nu ergens zie reageren denk ik: Ohja, zij doet dat. Terwijl ik dat niet heb met 'gewone' seks. Het is een rare error in mijn hoofd! Ben ik raar? - Pagina 4 1270000679
Ik snap wel hoe je dat bedoelt, maar aan de andere kant, je weet toch ook dat de meeste mannen zichzelf wel aftrekken, en dat is toch ook niet zo'n taboe?
Daar vorm ik bij de meeste mannen ook liever geen beeld van.

Echt niet? Nou, ik vind dat geen verkeerd beeld hoor smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Rush di 6 nov 2012 - 9:36

Aardbei schreef:
Rush schreef:
Atelier Madame schreef:
Caroline. schreef:Haha nee je hebt helemaal gelijk hoor Harrie! Maar op de één of andere manier, als ik weet dat iemand masturbeert, denk ik daaraan als ik die persoon zie (reageren). Dus als ik bijv. Caro nu ergens zie reageren denk ik: Ohja, zij doet dat. Terwijl ik dat niet heb met 'gewone' seks. Het is een rare error in mijn hoofd! Ben ik raar? - Pagina 4 1270000679
Ik snap wel hoe je dat bedoelt, maar aan de andere kant, je weet toch ook dat de meeste mannen zichzelf wel aftrekken, en dat is toch ook niet zo'n taboe?

Ik ga er altijd bij bedenken wat voor gezicht zo iemand trekt als die klaarkomt en dat is hilarisch. Ik kan er gewoon niet serieus overna denken. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aardbei di 6 nov 2012 - 9:40

Rush schreef:
Aardbei schreef:
Rush schreef:
Atelier Madame schreef:

Ik ga er altijd bij bedenken wat voor gezicht zo iemand trekt als die klaarkomt en dat is hilarisch. Ik kan er gewoon niet serieus overna denken. laughcry
Ja haha, dat moet je ook niet doen. Net zoals je tijdens seks NOOIT moet gaan bedenken: gut, wat ben ik nou eigenlijk aan het doen Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 22:36

Rush schreef:Ik ga er altijd bij bedenken wat voor gezicht zo iemand trekt als die klaarkomt en dat is hilarisch. Ik kan er gewoon niet serieus overna denken. Ben ik raar? - Pagina 4 394967
+ 1 miljoen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: