Ben ik raar?
+10
Magenta
Atelier Madame
Rush
Elliot
Toet
Rumble
Tabbert
Marin
Yare
Tiana
14 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben ik raar?
Toet schreef:Rood schreef:Heb je wel seks gehad dan, Toet?
Ja, ik heb 5 jaar een relatie gehad en daarin hadden wij gewoon regelmatig seks. Sinds het uit is heb ik ook wel seks gehad maar ik merk ook vooral dat 'als mijn lichaam er om vraagt' ik dan gewoon zin heb in een man en niet in mezelf.
Soms wil ik het wel doen, maar ja ik weet niet, ik vind het gewoon raar. Ik kan ook niet zo goed moeite doen voor mezelf of zo, snap je? Ik ben er wel eens aan begonnen, maar halverwege heb ik dan ineens geen zin meer. Dan heeft het ook niet heel veel nut.
Maar halverwege? Hoelang duurt zoiets dan? Ik bedoel, meer dan een minuut of 2 is het écht niet volgens mij. Ik denk eerder korter.
Gast- Gast
Harrison schreef:Carrie schreef:Rood schreef:Sorry, ik zie je al helemaal liggen.Caro schreef:Ik speel genoeg met mezelf :-). Soms doe ik het ook idd iedere dag, soms een par dagen niet. Maar goed: ik heb dan ook geen partner :-)
Gatsie. DIT WILDE IK NIET WETEN! Maar ja, moest ik het topic maar niet openen
Ben je nou serieus? Wat boeit het nou, haha. Het zal mij echt een worst wezen wat mijn vriendinnen uitspoken. Al hangen de vellen er aan, dat moet ze toch lekker zelf weten. Jij hebt toch ook seks?
De rest kon ik nog wel hebben, maar dít is me te beeldend
Gast- Gast
In korter dan 2 minuten klaarkomen?Eucalypta schreef:Toet schreef:Rood schreef:Heb je wel seks gehad dan, Toet?
Ja, ik heb 5 jaar een relatie gehad en daarin hadden wij gewoon regelmatig seks. Sinds het uit is heb ik ook wel seks gehad maar ik merk ook vooral dat 'als mijn lichaam er om vraagt' ik dan gewoon zin heb in een man en niet in mezelf.
Soms wil ik het wel doen, maar ja ik weet niet, ik vind het gewoon raar. Ik kan ook niet zo goed moeite doen voor mezelf of zo, snap je? Ik ben er wel eens aan begonnen, maar halverwege heb ik dan ineens geen zin meer. Dan heeft het ook niet heel veel nut.
Maar halverwege? Hoelang duurt zoiets dan? Ik bedoel, meer dan een minuut of 2 is het écht niet volgens mij. Ik denk eerder korter.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Eucalypta schreef:Toet schreef:Rood schreef:Heb je wel seks gehad dan, Toet?
Bij mij niet hoor, ik moet daar echt de tijd voor nemen en precies dát lukt me niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als ik het zelf doe ja. Als een ander het doet kan het ook weleens een minuut of wat langer zijn denk ik, geen idee eigenlijk, maar ik heb er meestal dan ook geen timer bij. Het is iig niet iets waar ik moeite voor hoef te doen ofzo, en als een ander het doet is het ook niet echt een enorme klus die geklaard moet worden geloof ik.
Gast- Gast
Caro mag het ook wel zeggen, maar haar post is zo duidelijk dat ik voor me zie dat ze uit haar werk komt, zich op bed neervlijt, beentjes wijd en 'met zichzelf speelt'. Ze is niet super expliciet, maar blijkbaar toch expliciet genoeg om mij aan dat beeld te helpen.Toet schreef:Haha ja ik snap dit ook wel! Maar tot op zekere hoogte kan het nog wel, er worden toch geen details besproken?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Als ik het zelf doe ja. Als een ander het doet kan het ook weleens een minuut of wat langer zijn denk ik, geen idee eigenlijk, maar ik heb er meestal dan ook geen timer bij. Het is iig niet iets waar ik moeite voor hoef te doen ofzo, en als een ander het doet is het ook niet echt een enorme klus die geklaard moet worden geloof ik.
Gefeliciteerd! (niet sarcastisch)
Gast- Gast
Lucky bastard. Of naja, ook wel een beetje saai. Klinkt me nogal doelmatig in de oren.Eucalypta schreef:Als ik het zelf doe ja. Als een ander het doet kan het ook weleens een minuut of wat langer zijn denk ik, geen idee eigenlijk, maar ik heb er meestal dan ook geen timer bij. Het is iig niet iets waar ik moeite voor hoef te doen ofzo, en als een ander het doet is het ook niet echt een enorme klus die geklaard moet worden geloof ik.
Gast- Gast
Carrie schreef:.Marin schreef:*
Wat had je nou weer voor vies' neergezet!
Carrie!!! Ik heb nu de thee uit mijn neus komen ja!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het weleens gedaan, maar meer om mijn eigen lichaam en wensen te ontdekken. Nu doe ik het zelden meer. Mijn vriend kan zich dat overigens nauwelijks voorstellen, die denkt dat vrouwen niet zonder masturberen kunnen, net als mannen
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Dat is het toch ook hahaha.. Zonder een orgasme vind ik de sex niet af .. Maar dat mag ik als vrouw niet zeggen volgens mij.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Harrison schreef:Carrie schreef:Rood schreef:Sorry, ik zie je al helemaal liggen.Caro schreef:Ik speel genoeg met mezelf :-). Soms doe ik het ook idd iedere dag, soms een par dagen niet. Maar goed: ik heb dan ook geen partner :-)
Gatsie. DIT WILDE IK NIET WETEN! Maar ja, moest ik het topic maar niet openen
Ben je nou serieus? Wat boeit het nou, haha. Het zal mij echt een worst wezen wat mijn vriendinnen uitspoken. Al hangen de vellen er aan, dat moet ze toch lekker zelf weten. Jij hebt toch ook seks?
De rest kon ik nog wel hebben, maar dít is me te beeldend
hahahaha.. Ik had wel wat meer van jou verwacht Euc.
Gast- Gast
Rood schreef:Lucky bastard. Of naja, ook wel een beetje saai. Klinkt me nogal doelmatig in de oren.Eucalypta schreef:Als ik het zelf doe ja. Als een ander het doet kan het ook weleens een minuut of wat langer zijn denk ik, geen idee eigenlijk, maar ik heb er meestal dan ook geen timer bij. Het is iig niet iets waar ik moeite voor hoef te doen ofzo, en als een ander het doet is het ook niet echt een enorme klus die geklaard moet worden geloof ik.
Nou nee, dat absoluut niet Nou ja, als ik het zelf doe wel natuurlijk. Maar waarom is het doelmatig omdat het snel gaat? Het gebeurt gewoon, kan ik óók niets aan doen Het is niet dat ik zo snel mogelijk klaar wíl komen
Gast- Gast
Eens, hoor.Punk'd schreef:Dat is het toch ook hahaha.. Zonder een orgasme vind ik de sex niet af .. Maar dat mag ik als vrouw niet zeggen volgens mij.
Gast- Gast
Rood schreef:Caro mag het ook wel zeggen, maar haar post is zo duidelijk dat ik voor me zie dat ze uit haar werk komt, zich op bed neervlijt, beentjes wijd en 'met zichzelf speelt'. Ze is niet super expliciet, maar blijkbaar toch expliciet genoeg om mij aan dat beeld te helpen.Toet schreef:Haha ja ik snap dit ook wel! Maar tot op zekere hoogte kan het nog wel, er worden toch geen details besproken?
Hahahah en ik heb nu zoooveel binnenpretjes met mezelf want zo bedoelde ik het ook precies!! Maar nee dames: doe maar allemaal rustig aan wat mij betreft!
Caro- Ratel
Je kunt toch omweggetjes maken? Of maakt dat allemaal niks uit?Eucalypta schreef:Nou nee, dat absoluut niet Nou ja, als ik het zelf doe wel natuurlijk. Maar waarom is het doelmatig omdat het snel gaat? Het gebeurt gewoon, kan ik óók niets aan doen Het is niet dat ik zo snel mogelijk klaar wíl komen
Gast- Gast
Rood schreef:Je kunt toch omweggetjes maken? Of maakt dat allemaal niks uit?Eucalypta schreef:Nou nee, dat absoluut niet Nou ja, als ik het zelf doe wel natuurlijk. Maar waarom is het doelmatig omdat het snel gaat? Het gebeurt gewoon, kan ik óók niets aan doen Het is niet dat ik zo snel mogelijk klaar wíl komen
Ik zeg toch ook nergens dat ik 1x klaarkom en dat ik daarna klaar ben met seks Maak je geen zorgen, omwegen genoeg.
Gast- Gast
Speel je nou ook al met ons?Caro schreef:Hahahah en ik heb nu zoooveel binnenpretjes met mezelf want zo bedoelde ik het ook precies!!
Gast- Gast
Ja, houd nu maar je mond!Eucalypta schreef:Ik zeg toch ook nergens dat ik 1x klaarkom en dat ik daarna klaar ben met seks Maak je geen zorgen, omwegen genoeg.
Gast- Gast
Rood schreef:Speel je nou ook al met ons?Caro schreef:Hahahah en ik heb nu zoooveel binnenpretjes met mezelf want zo bedoelde ik het ook precies!!
Ik hou van spelletjes spelen ;-).
Caro- Ratel
Rood schreef:Speel je nou ook al met ons?Caro schreef:Hahahah en ik heb nu zoooveel binnenpretjes met mezelf want zo bedoelde ik het ook precies!!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Huh? Wat moeten we rustig aan doen? En bedoel je nou dat je wilde dat wij gingen visualiseren? Nee toch!Caro schreef:Rood schreef:Caro mag het ook wel zeggen, maar haar post is zo duidelijk dat ik voor me zie dat ze uit haar werk komt, zich op bed neervlijt, beentjes wijd en 'met zichzelf speelt'. Ze is niet super expliciet, maar blijkbaar toch expliciet genoeg om mij aan dat beeld te helpen.Toet schreef:Haha ja ik snap dit ook wel! Maar tot op zekere hoogte kan het nog wel, er worden toch geen details besproken?
Hahahah en ik heb nu zoooveel binnenpretjes met mezelf want zo bedoelde ik het ook precies!! Maar nee dames: doe maar allemaal rustig aan wat mij betreft!
Gast- Gast
(Bijna) iedereen heeft toch seks, wat preuts van sommigen van jullie zeg!
Je kan dus wel je sexleven met je partner bespreken, maar als het sex met jezelf is, is het 'raar'? We leven in 2012, de dildo's en vibo's kan je nog net niet in de supermarkt kopen. Onenightstands zijn nogmaal, maar masturbatie is dan iets prives wat je (even zwart-wit gezegd) niet met vriendinnen kan bespreken?
Je kan dus wel je sexleven met je partner bespreken, maar als het sex met jezelf is, is het 'raar'? We leven in 2012, de dildo's en vibo's kan je nog net niet in de supermarkt kopen. Onenightstands zijn nogmaal, maar masturbatie is dan iets prives wat je (even zwart-wit gezegd) niet met vriendinnen kan bespreken?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat het 2012 is, is natuurlijk geen argument. Ook al is het 3167, ik vind gewoon wat ik vind. ONS's en dildo's bij de Etos vind ik niet per se normaal hoor. Carrie en ik bespreken zelden elkaars seksleven; tenminste, niet te expliciet. Maar als zij gaat vertellen dat ze elke dag met zichzelf speelt, krijg ik daar ook beelden bij. Daar word ik dan niet noodzakelijkerwijs blij van :-). Ik vind seks best privé, maar dat betekent niet dat ik preuts ben eigenlijk.
Gast- Gast
Sogood schreef:(Bijna) iedereen heeft toch seks, wat preuts van sommigen van jullie zeg!
haha inderdaad. Ik zie het zo gebeuren.. Bij de Etos heb je ook gewoon schappen met speeltjes
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: