Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik raar?

+10
Magenta
Atelier Madame
Rush
Elliot
Toet
Rumble
Tabbert
Marin
Yare
Tiana
14 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik raar? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik raar?

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:05

Toet schreef:Ja, ik heb 5 jaar een relatie gehad en daarin hadden wij gewoon regelmatig seks. Sinds het uit is heb ik ook wel seks gehad maar ik merk ook vooral dat 'als mijn lichaam er om vraagt' ik dan gewoon zin heb in een man en niet in mezelf.
Ja, maar je hebt dan ook geen zin in jezelf. Je wilt gewoon een orgasme, denk ik. En als er geen man is die het je kan geven, doe je het zelf maar. Maar in feite is er geen bal aan.

Toet schreef:Soms wil ik het wel doen, maar ja ik weet niet, ik vind het gewoon raar. Ik kan ook niet zo goed moeite doen voor mezelf of zo, snap je? Ik ben er wel eens aan begonnen, maar halverwege heb ik dan ineens geen zin meer. Dan heeft het ook niet heel veel nut.
Het is ook raar en stom. Maar ja, je moet wat. Wat doe je dan met als je seksdrang? Pluk je gewoon een random guy van straat? Ben ik raar? - Pagina 2 253468018

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tabbert di 6 nov 2012 - 2:07

Voor mij is het ook niet altijd voor een 'ontlading', maar ook ter ontspanning. Ik slaap dan vaak beter. En ik wil niet zomaar een gast in mn bed, dus dan maar zelf. Plus je kan het ook leuk maken hoor. In bad met kaarsjes aan ofzo :P
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Rush di 6 nov 2012 - 2:07

Wat je dan doet met je seksdrang? Gewoon overslaan? Wink

Als er geen man in de buurt was. Tsja, dan niet. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:09

Caro schreef:Ik speel genoeg met mezelf :-). Soms doe ik het ook idd iedere dag, soms een par dagen niet. Maar goed: ik heb dan ook geen partner :-)
Sorry, ik zie je al helemaal liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:09

Rush schreef:Wat je dan doet met je seksdrang? Gewoon overslaan? Wink

Als er geen man in de buurt was. Tsja, dan niet. Laughing
Nu je het zegt... eigenlijk doe ik dat ook. Sad, really sad.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:12

Tabbert schreef:Plus je kan het ook leuk maken hoor. In bad met kaarsjes aan ofzo Ben ik raar? - Pagina 2 253468018
Daar snap ik nou geen biet van. Ga je het voor jezelf ook nog romantisch maken. Dan voel je toch extra dat je heel zielig en alleen bent?

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 6 nov 2012 - 2:17

Rood schreef:
Tabbert schreef:Plus je kan het ook leuk maken hoor. In bad met kaarsjes aan ofzo Ben ik raar? - Pagina 2 253468018
Daar snap ik nou geen biet van. Ga je het voor jezelf ook nog romantisch maken. Dan voel je toch extra dat je heel zielig en alleen bent?

Daar snap ik ook niks van. Ik kan het ook onder TL -buis verlichting.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:22

Rood schreef:
Caro schreef:Ik speel genoeg met mezelf :-). Soms doe ik het ook idd iedere dag, soms een par dagen niet. Maar goed: ik heb dan ook geen partner :-)

Gatsie. DIT WILDE IK NIET WETEN! Maar ja, moest ik het topic maar niet openen Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:23

Carrie schreef:
Rood schreef:

Gatsie. DIT WILDE IK NIET WETEN! Maar ja, moest ik het topic maar niet openen Neutral

Ben je nou serieus? Wat boeit het nou, haha. Het zal mij echt een worst wezen wat mijn vriendinnen uitspoken. Al hangen de vellen er aan, dat moet ze toch lekker zelf weten. Jij hebt toch ook seks?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:24

Harrison schreef:
Carrie schreef:
Rood schreef:

Ben je nou serieus? Wat boeit het nou, haha. Het zal mij echt een worst wezen wat mijn vriendinnen uitspoken. Al hangen de vellen er aan, dat moet ze toch lekker zelf weten. Jij hebt toch ook seks?

Ja ik ben serieus! Ja ik heb ook seks, en als vriendinnen het over seks hebben heb ik dat niet erg. Maar dit, dit vind ik veel te intiem en prive omdat over mijn vriendinnen te weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:24

Rumble schreef:
Rood schreef:

Daar snap ik ook niks van. Ik kan het ook onder TL -buis verlichting.

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 nov 2012 - 2:25

Rood schreef:Ja, maar je hebt dan ook geen zin in jezelf. Je wilt gewoon een orgasme, denk ik. En als er geen man is die het je kan geven, doe je het zelf maar. Maar in feite is er geen bal aan.

Dan zal dat wel de reden zijn dat ik er geen plezier aan beleef. Ik ben er te ongeduldig voor en stop al ruim voordat ik klaar ben gekomen laughcry

Rood schreef:Het is ook raar en stom. Maar ja, je moet wat. Wat doe je dan met als je seksdrang? Pluk je gewoon een random guy van straat? Ben ik raar? - Pagina 2 253468018

Haha nee dat niet. Maar ik heb eigenlijk nog nooit helemaal zonder man gezeten geloof ik. Na mijn ex heb ik altijd wel vaste scharrels gehad. Alleen nu dus al een tijdje niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet di 6 nov 2012 - 2:26

Carrie schreef:
Harrison schreef:
Carrie schreef:
Rood schreef:

Ja ik ben serieus! Ja ik heb ook seks, en als vriendinnen het over seks hebben heb ik dat niet erg. Maar dit, dit vind ik veel te intiem en prive omdat over mijn vriendinnen te weten.

Haha ja ik snap dit ook wel! Maar tot op zekere hoogte kan het nog wel, er worden toch geen details besproken?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 2:28

Ik kan me Carrie's reactie wel voorstellen want dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte. In mijn hoofd is masturberen gewoon een taboe denk ik!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:29

Carrie schreef:
Harrison schreef:
Carrie schreef:
Rood schreef:

Haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 6 nov 2012 - 2:29

Caroline. schreef:Ik kan me Carrie's reactie wel voorstellen want dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte. In mijn hoofd is masturberen gewoon een taboe denk ik!
Volgens mij is niet masturberen nog meer een taboe. Niemand geloofd het. Ben ik raar? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 2:30

Dat is waar Rush!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:30

Ja maar er word toch niks schokkends gezegd? Ja, men doet dat, of niet. Er wordt toch niet verteld hoe men precies aan zijn gerieven komt :p. Maar goed, dat moet iedereen lekker zelf uitmaken of je dat wilt weten of niet. Ben ik raar? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 2:38

Haha nee je hebt helemaal gelijk hoor Harrie! Maar op de één of andere manier, als ik weet dat iemand masturbeert, denk ik daaraan als ik die persoon zie (reageren). Dus als ik bijv. Caro nu ergens zie reageren denk ik: Ohja, zij doet dat. Terwijl ik dat niet heb met 'gewone' seks. Het is een rare error in mijn hoofd! Ben ik raar? - Pagina 2 1270000679
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 6 nov 2012 - 2:44

Caroline. schreef:Haha nee je hebt helemaal gelijk hoor Harrie! Maar op de één of andere manier, als ik weet dat iemand masturbeert, denk ik daaraan als ik die persoon zie (reageren). Dus als ik bijv. Caro nu ergens zie reageren denk ik: Ohja, zij doet dat. Terwijl ik dat niet heb met 'gewone' seks. Het is een rare error in mijn hoofd! Ben ik raar? - Pagina 2 1270000679
Ik snap wel hoe je dat bedoelt, maar aan de andere kant, je weet toch ook dat de meeste mannen zichzelf wel aftrekken, en dat is toch ook niet zo'n taboe?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush di 6 nov 2012 - 2:45

Atelier Madame schreef:
Caroline. schreef:Haha nee je hebt helemaal gelijk hoor Harrie! Maar op de één of andere manier, als ik weet dat iemand masturbeert, denk ik daaraan als ik die persoon zie (reageren). Dus als ik bijv. Caro nu ergens zie reageren denk ik: Ohja, zij doet dat. Terwijl ik dat niet heb met 'gewone' seks. Het is een rare error in mijn hoofd! Ben ik raar? - Pagina 2 1270000679
Ik snap wel hoe je dat bedoelt, maar aan de andere kant, je weet toch ook dat de meeste mannen zichzelf wel aftrekken, en dat is toch ook niet zo'n taboe?
Daar vorm ik bij de meeste mannen ook liever geen beeld van.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 2:49

Nou precies, en daar praat ik ook liever niet over!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 6 nov 2012 - 2:52

Hahah. Jullie zijn pas raar!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 2:54

Sorry! Ben ik raar? - Pagina 2 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:54

Carrie schreef:
Marin schreef:*
.

Wat had je nou weer voor vies' neergezet!
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: