Klagen, doe jij dat wel eens?
+12
Elliot
Raven
Livine
Mamsie
studiebol
Aimee
Susan
GeKKiE
Bazinga
Muus
June
Kowalski
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Klagen, doe jij dat wel eens?
Toevallig zat ik nog niet zo lang geleden in een restaurant waar ik pasta met spinazie en ricotta had besteld. Toen het geserveerd werd kwam de stank me al tegemoet, het rook echt naar natte hond ofzo, of was die te lang nat in de machine heeft gezeten. Heel vies! Maar ik was zo'n watje, ik durfde het echt niet te zeggen. Uiteindelijk heeft een vriend die mee was het wel gezegd, maar de eigenaar van het restaurant reageerde heel bot; dat ricotta zo hoort te ruiken en dat ik het niet had moeten bestellen als ik het niet lust..?
Dit is dus maar een voorbeeld, maar daar blijkt wel uit dat ik dus niet snel klaag, omdat ik het gewoonweg niet durf. Tenminste, in een restaurant dan. Als ik iets heb gekocht wat thuis kapot blijkt te zijn dan ga ik wel terug naar de winkel. Dat vind ik geen probleem, omdat het dan duidelijk is dat het echt kapot is.
Dit is dus maar een voorbeeld, maar daar blijkt wel uit dat ik dus niet snel klaag, omdat ik het gewoonweg niet durf. Tenminste, in een restaurant dan. Als ik iets heb gekocht wat thuis kapot blijkt te zijn dan ga ik wel terug naar de winkel. Dat vind ik geen probleem, omdat het dan duidelijk is dat het echt kapot is.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Om iets relatief kleins zal ik niet zo snel gaan klagen, maar als heb wel eens een zak appels mee teruggenomen naar de winkel, de helft was verrot. Toen kon ik zo een nieuwe zak uitzoeken.
Ook ben ik wel eens teruggegaan met een broek waar een gat in bleek te zitten (bij het passen nooit gezien!). Daar deden ze toen ook niet moeilijk over. Ik heb in dat geval mijn geld teruggekregen, want er was geen andere broek in mijn maat.
In een restaurant heb ik nog nooit geklaagd. Maar heb daar ook nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Ook ben ik wel eens teruggegaan met een broek waar een gat in bleek te zitten (bij het passen nooit gezien!). Daar deden ze toen ook niet moeilijk over. Ik heb in dat geval mijn geld teruggekregen, want er was geen andere broek in mijn maat.
In een restaurant heb ik nog nooit geklaagd. Maar heb daar ook nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Gast- Gast
Ik heb vandaag een klacht ingediend. Had een medische test gedaan en het duurde 2 en halve maand voordat ik de uitslag had. Ben in de tussen tijd niet op de hoogte gehouden van ontwikkelingen. De klantenservice waarmee ik belde was ongelooflijk onbeschoft. Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik nu 2 en halve maand langer op mijn visum moet wachten. Waardoor ik nu een ander visum moet hebben en waarvoor ik ook weer voor moet betalen. Vandaag is niet mijn dag!
MacLiberty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12
Nee, ik klaag niet zo veel. Alleen als ik echt vind dat iets niet kan b.v, dan wil ik wel klagen. Heb er dan ook geen moeite mee. Maar ik ben er vaak te lui voor haha, denk al snel van, laat het maar zitten.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mamsie schreef:Ooh ja wat dat soort dingen ben ik echt een zeikmuts. Ik zeg altijd eerlijk wat ik vind en als er iets niet klopt of wat dan ook dan zeg ik het. Tot grote ergernis van mijn vriend.
Ik ook! En ook tot ergernis van vriend
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ja hoor, als iets niet is zoals het hoort, dan maak ik er op zijn minst melding van.
Afgelopen zomer zaten we een midweekje in een bungalow. Er lag nog chips op de grond van de vorige bewoners, voor de deur lag glas en in het lakenpakket hing een oude pleister. Toen heb ik daar wel wat van gezegd ja en dat is toen ook keurig opgelost. Heb van de eerste twee melding gemaakt, maar wel een nieuw lakenpakket gevraagd. Vond ik toch frisser.
Maar heb ook al eens meegemaakt dat de badkuip dusdanig vies en kapot was (stop kon niet dicht en daar waar die draaiknop moest zitten zat een vies gat met allemaal derrie). Toen heb ik echt een klacht ingediend en een andere kamer gevraagd (en gekregen)
In een restaurant zal ik overigens niet snel klagen. Natuurlijk, als iets niet gaar is, er haren of andere zaken inzitten die er niet inhoren, dan zal ik dat ook zeggen. Gelukkig dat nog nooit meegemaakt.
Afgelopen zomer zaten we een midweekje in een bungalow. Er lag nog chips op de grond van de vorige bewoners, voor de deur lag glas en in het lakenpakket hing een oude pleister. Toen heb ik daar wel wat van gezegd ja en dat is toen ook keurig opgelost. Heb van de eerste twee melding gemaakt, maar wel een nieuw lakenpakket gevraagd. Vond ik toch frisser.
Maar heb ook al eens meegemaakt dat de badkuip dusdanig vies en kapot was (stop kon niet dicht en daar waar die draaiknop moest zitten zat een vies gat met allemaal derrie). Toen heb ik echt een klacht ingediend en een andere kamer gevraagd (en gekregen)
In een restaurant zal ik overigens niet snel klagen. Natuurlijk, als iets niet gaar is, er haren of andere zaken inzitten die er niet inhoren, dan zal ik dat ook zeggen. Gelukkig dat nog nooit meegemaakt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: