Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau na bevalling..

+43
Aimee
Nijntje
studiebol
munk
PiP
Shy
kwak
Sterrin_
Dille
_Jet
LDJ
Mamsie
_Lana_
Marin
Paper Crown
Susan
Lejow
yes1984
Océane
Pien
Ugly Betty
Sophiee
loesje
Bluestar
sanne-84
Flip Fluitketel
Funk
-Ieniemienie-
Coco
Limburg85
Laced
Parel
Floor
SarahKey
Happydobby
Linda
Puggle
Twellie
Fiwen
Parisienne
Printje
Thunder
CCC
47 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Cadeau na bevalling.. - Pagina 4 Empty Re: Cadeau na bevalling..

Bericht  Printje ma 5 nov 2012 - 20:36

Idd net zo druk geweest???? Echt niet, een man hoeft er niets aan te doen, alleen het leuke stukje, de rest doen wij toch? Ik heb nog nooit een man zien bevallen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Clapperdie ma 5 nov 2012 - 20:38

SarahKey schreef:
Clapperdie schreef:Ik heb niets gekregen en dat vind ik stiekem best jammer. Ik vind zo'n mamaketting erg mooi maar vind het stom om dit voor mezelf te kopen. Mijn moeder heeft al een paar keer stiekem een hint gegeven aan mijn vriend maar helaas is hij niet zo attent met dit soort dingen.

Omdat ik nog steeds niets heb gekregen als symbool voor T. heb ik van mijn moeder een bedelarmbandje gekregen met 2 bedeltjes waar op 1 T.ies staat. Heel lief!

Misschien geeft hij zo'n ketting op je verjaardag. Ik heb op mijn verjaardag, namens S, een ketting met een babyjongentje eraan gekregen. Wie weet wacht je vriend wel op je verjaardag.

Ben begin oktober jarig geweest maar niets hoor.. Laughing nou wel een cadeau maar geen ketting.

Misschien dan met kerst... of moederdag... of T. zijn verjaardag... of misschien mijn volgende verjaardag Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 20:40

Daarbij lees ik a) nergens dat Printje een cadeau VERWACHTTE, b) lees ik nergens dat ze vond dat ze cadeautjes moest krijgen omdat ze harder had gewerkt en c) lees ik wel dat zij óók cadeautjes voor haar man had, maar daar wordt voor het gemak even overheen gelezen.

Verder klopt het inderdaad dat cadeautjes bij een bevalling niet nodig zijn. Maar eigenlijk zijn cadeautjes bij een bruiloft ook niet nodig. Het grootste cadeau is toch immers dat je zojuist met de man van je leven bent getrouwd, die envelopjes met geld zijn dan toch maar bijzaak? En cadeautjes op een verjaardag, ook onzin, het grootste cadeau is toch dat je weer een jaartje ouder bent geworden? Maar ja, daar valt niemand over, want dat 'hoort' nou eenmaal, dat is traditie en daar wordt niet echt meer over nagedacht. Sommige mensen vinden het daarbij ook leuk om een speciaal moment als een bevalling extra te vieren door een cadeautje voor de ander te kopen. Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet zien wat daar mis mee is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey ma 5 nov 2012 - 22:09

Ik heb wel een cadeautje gekregen na de bevalling. Een flesje parfum kreeg ik. Voor onze zoon had hij een box-mobile gekocht, die hadden we nog niet. Ik kreeg de cadeautjes in het ziekenhuisbed. Ik vond het heel lief van mijn vriend. Ik had het absoluut niet verwacht en zelf ook niet eens over na gedacht, dus het was wel echt een verrassing dat hij een cadeautje voor ons had.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: