Cadeau na bevalling..
+43
Aimee
Nijntje
studiebol
munk
PiP
Shy
kwak
Sterrin_
Dille
_Jet
LDJ
Mamsie
_Lana_
Marin
Paper Crown
Susan
Lejow
yes1984
Océane
Pien
Ugly Betty
Sophiee
loesje
Bluestar
sanne-84
Flip Fluitketel
Funk
-Ieniemienie-
Coco
Limburg85
Laced
Parel
Floor
SarahKey
Happydobby
Linda
Puggle
Twellie
Fiwen
Parisienne
Printje
Thunder
CCC
47 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Cadeau na bevalling..
Wie heeft dat gekregen??
Je leest weleens dat vrouwen, van hun man, een ketting oid krijgen nadat ze bevallen zijn. Bij R heb ik een spiegelreflexcamera gekregen, hierbij speelde uiteraard wel de ellendige tijd vooraf mee, manlief wilde graag iets voor mij doen.
Maar nu wil ik eigenlijk voordat ik bevallen ben naar Wicked hahaha lijkt me het ideale pre-bevallingscadeau;)
Maar wie heeft er iets gekregen na de bevalling en zo ja wat?
Ik had trouwens voor manlief een mand met kleine cadeautjes gemaakt en iedere dag mocht hij iets openmaken.
Je leest weleens dat vrouwen, van hun man, een ketting oid krijgen nadat ze bevallen zijn. Bij R heb ik een spiegelreflexcamera gekregen, hierbij speelde uiteraard wel de ellendige tijd vooraf mee, manlief wilde graag iets voor mij doen.
Maar nu wil ik eigenlijk voordat ik bevallen ben naar Wicked hahaha lijkt me het ideale pre-bevallingscadeau;)
Maar wie heeft er iets gekregen na de bevalling en zo ja wat?
Ik had trouwens voor manlief een mand met kleine cadeautjes gemaakt en iedere dag mocht hij iets openmaken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Cadeau na bevalling..
Helaas, nee. Hij wel van mij aan het einde van de eerste zwangerschap, omdat ik het hem toen heel moeilijk heb gemaakt door alle angsten die ik had en hij daar zo geduldig mee omging. Hij kreeg een iPod Touch, dat was toen net nieuw.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee ik heb geen cadeau gekregen van mijn vriend. Vind ik ook totaal niet nodig eigenlijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, maar andersom ook niet.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
chococupcake schreef:Nee ik heb geen cadeau gekregen van mijn vriend. Vind ik ook totaal niet nodig eigenlijk...
Als ik naar Wicked mag vind ik het zeker wel nodig hahahahahhaa het was hier ook niet zomaar na de bevalling, we hadden een enorme K tijd vantevoren en dat speelde een grote rol.
Het schijnt toch best vaak te gebeuren hoor, dat de kraamvrouw een cadeau krijgt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nee, niks gehad. Ik zeg eerlijk dat ik het wel leuk had gevonden iets symbolisch te krijgen, zoals een mooie M'amour hanger voor aan een ketting of iets dergelijks.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een 'memory-ring' gekregen van manlief na de geboorte van J. Het is een smalle gouden ring met 52 kleine diamanten rondom. Ik ben er nog steeds heel blij mee, heb hem altijd om en verwacht ook niet dat ik hem ooit af zal doen. Ik zou zelf liever niet iets als een camera of kaartjes voor een musical willen omdat dat naar mijn idee niet 'blijvend' is maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Nee, het zou echt niet in mijn vriend opkomen om me buiten verjaardagen een cadeau te geven.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nee, en ik vind het ook niet nodig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja, ik wel. Ik mocht een lading kleding bestellen, 3 maten groter dan wat ik normaal droeg.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Twellie schreef:Nee, het zou echt niet in mijn vriend opkomen om me buiten verjaardagen een cadeau te geven.
+1
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Nee, zelfs voor mijn verjaardag koop ik zelf iets, dus ik had het ook niet verwacht. Al had ik een bos bloemen best leuk gevonden, zeker omdat mijn zwangerschap niet heel makkelijk is geweest.
Gast- Gast
chococupcake schreef:Nee ik heb geen cadeau gekregen van mijn vriend. Vind ik ook totaal niet nodig eigenlijk...
Hier ook zo. Zijn kado was dat hij vreselijk goed voor mij gezorgd heeft in de kraamweek. Dat is in geen kado uit te drukken.
En net wat rataplan zegt: heb voor hem ook niets gekocht. Terwijl hij net zo druk is geweest op zijn manier tijdens de bevalling.
Ze zijn hier in oktober geboren en ik kreeg met kerst een duur kado. Een ipad. Hij had daar een heel verhaal bij, heel emotioneel en lief en super gewoon. En dat had vooral ook met de zwangerschap en bevalling enzo te maken dat ik dit jaar echt een duurder kerstkado verdiende.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb kort na de bevalling een hangertje voor aan een ketting gekregen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hier bij D.ylan stond er een grote bos bloemen *die werd gebracht, deze had hij telefonisch besteld smorgens* en kreeg ik een bonnen boekje met slaapmomenten (hehe grapje uiteraard echter waren die na D.ylan hard nodig )
En na de geboorte van L.ynn kreeg ik een pandora bedeltje voor aan mijn armband en een te goed bon voor een dagje sauna met alles erop en eraan zodat ik wanneer ik daar aan toe was lekker een dag kon ontspannen.
Zoiets krijgen is niet nodig maar vond het wel heel attent dat hij daar aan had gedacht!
En na de geboorte van L.ynn kreeg ik een pandora bedeltje voor aan mijn armband en een te goed bon voor een dagje sauna met alles erop en eraan zodat ik wanneer ik daar aan toe was lekker een dag kon ontspannen.
Zoiets krijgen is niet nodig maar vond het wel heel attent dat hij daar aan had gedacht!
Gast- Gast
Oh ja, ik! Zelf verzonnen! Gezien bij Oprah haha
Ik mocht een paar maanden na de bevalling toen ik weer op gewicht was shoppen voor nieuwe kleren. En mezelf heb ik een paar uggs cadeau gegeven haha
Ik mocht een paar maanden na de bevalling toen ik weer op gewicht was shoppen voor nieuwe kleren. En mezelf heb ik een paar uggs cadeau gegeven haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Twellie schreef:Nee, het zou echt niet in mijn vriend opkomen om me buiten verjaardagen een cadeau te geven.
+1
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Parel schreef:Oh ja, ik! Zelf verzonnen! Gezien bij Oprah haha
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nee en verwacht dit keer ook niks te krijgen. Ik zou het wel super vinden want beide zwangerschappen zijn niet heel makkelijk (geweest). Maar goed mijn man is niet attent dus rekenen we nergens op.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Nee, hij heeft genoeg gedaan tijdens de zwangerschap aangezien ik niets mocht.
Hij heeft van mij wel een stalen fossil armband gekregen met hun namen en geboortedatum erin. Die had ik van te voren al gekocht en mijn moeder heeft hem de dag van de bevalling nog laten graveren met de namen en geboortedatum van de kinderen, zodat ik die 's avonds kon geven.
Hij heeft van mij wel een stalen fossil armband gekregen met hun namen en geboortedatum erin. Die had ik van te voren al gekocht en mijn moeder heeft hem de dag van de bevalling nog laten graveren met de namen en geboortedatum van de kinderen, zodat ik die 's avonds kon geven.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Nee, niks gehad. Ik heb wel voor moederdag (tijdens de zwangerschap) een verwendag met z'n 2tjes gehad, massages e.d. Was echt heerlijk en had ik totaal niet verwacht!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ja ik kreeg heel verrassend een broodje filet van hem
Nee na de bevalling kreeg ik geen kado. Vond het ook eigenlijk niet nodig.
Nee na de bevalling kreeg ik geen kado. Vond het ook eigenlijk niet nodig.
Gast- Gast
Nee, vond ik noet nodig. Heb hem ook geen cadeau gegeven en het mooiste 'cadeau' vond ik toch wel hoe hij voor ons zorgde in/na de kraamweek. We gaan al regelmatig op stap naar bijv een musical o.i.d.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» De bevalling....
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....