Cadeau na bevalling..
+43
Aimee
Nijntje
studiebol
munk
PiP
Shy
kwak
Sterrin_
Dille
_Jet
LDJ
Mamsie
_Lana_
Marin
Paper Crown
Susan
Lejow
yes1984
Océane
Pien
Ugly Betty
Sophiee
loesje
Bluestar
sanne-84
Flip Fluitketel
Funk
-Ieniemienie-
Coco
Limburg85
Laced
Parel
Floor
SarahKey
Happydobby
Linda
Puggle
Twellie
Fiwen
Parisienne
Printje
Thunder
CCC
47 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Cadeau na bevalling..
Ik denk dt ik deze pagina eens open laat staan wanneer mijn man toevallig erop wil.
Denk niet dat hij er uberhaupt aan denkt. Tzou van mij niet hoeven, maar lief is t wel natuurlijk
Denk niet dat hij er uberhaupt aan denkt. Tzou van mij niet hoeven, maar lief is t wel natuurlijk
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, maar toen onze zoon 2 werd heb ik wel een super mooie ketting en een ring van hem gekregen. Wil daar nog steeds de naam van onze zoon in laten graveren.
Gast- Gast
Ook ik heb niks gekregen, vind dat ook niet nodig. Vind het fijn genoeg dat hij zoveel keer heeft geroepen zo trots op me te ziijn.
En leuke dingen doen, doen we zowiezo wel als we willen!
En leuke dingen doen, doen we zowiezo wel als we willen!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
nee maar vind het al een heel mooi kado als onze dochter gezond te wereld komt.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
nee, ik heb niks gekregen.
Wel krijg ik met de eerste moederdag een extra steentje in mijn trouwring.
Nu zit er een steentje in van mijn man en een iets kleinere die is van D. en deze moederdag krijg ik er weer een steentje bij voor onze zoon.
Nu zit er een steentje in van mijn man en een iets kleinere die is van D. en deze moederdag krijg ik er weer een steentje bij voor onze zoon.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja ik! Een paar dagen na de bevalling kreeg ik van mijn vriend een setje parfum en douchegel voor mn harde werk. Vond het echt superlief!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hij heeft mij wel gevraagd of ik een mooie ring wilde uitzoeken of een ander sieraad, maar ik vind het niet nodig. Onze zoon is het mooiste cadeau en we kunnen het geld wel beter besteden. Ik vond het wel lief dat hij het vroeg trouwens.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook niks gekregen, tenslotte ligt het mooiste in je armen he?!
Laatst aangepast door Anniej op ma 5 nov 2012 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb van mijn schoonouders een cadeau gekregen en deze gaven ze namens hunzelf en namens mijn man en e. Een super mooie ketting van M'amour. Hij is me heel dierbaar.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
We hebben extra diamantjes in mijn trouwring laten zetten. Patroon dat daarin zit leent zich daar mooi voor. Binnenkort komen er weer extra bij, dat is nog niet gebeurd na de geboorte van de jongste.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik heb geen cadeau van mijn vriend gekregen. Hij heeft me natuurlijk wel een prachtige zoon geschonken.
Van mijn ouders heb ik een armbandje op het kraambed gekregen. Voor moederdag heeft A. hier een bedel aan gekocht met J. zijn naam erin. (daarnaast nog bloemen en een tekening van J.) Dus toen heeft hij mij erg verwend.
Van mijn ouders heb ik een armbandje op het kraambed gekregen. Voor moederdag heeft A. hier een bedel aan gekocht met J. zijn naam erin. (daarnaast nog bloemen en een tekening van J.) Dus toen heeft hij mij erg verwend.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Nee, hier niets gekregen in materiële zin. Hij heeft tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling zoveel voor me gedaan. Daar was ik al heel blij mee.
Ik heb voor hem een hanger gekocht met B's naam en geboortedatum, voor aan zijn ketting.
Ik heb voor hem een hanger gekocht met B's naam en geboortedatum, voor aan zijn ketting.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik lees nergens dat Printje het wel nodig vond. Zulke dingen doe je gewoon als extraatje en niet omdat ze nodig zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Eens. Heel veel dingen zijn niet 'nodig' maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te krijgen.Susan schreef:Ik lees nergens dat Printje het wel nodig vond. Zulke dingen doe je gewoon als extraatje en niet omdat ze nodig zijn.
Gast- Gast
Volgens mij krijg ik een ring. Ik vond een bonnetje van een bepaalde winkel. Al vond ik het wel wat vroeg, nu al iets kopen. Dus of het is voor mij of hij heeft iemand anders ten huwelijk gevraag hahaha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zelda schreef:Eens. Heel veel dingen zijn niet 'nodig' maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te krijgen.Susan schreef:Ik lees nergens dat Printje het wel nodig vond. Zulke dingen doe je gewoon als extraatje en niet omdat ze nodig zijn.
Inderdaad. Dat is gewoon een bepaalde traditie, een geboortecadeau aan de moeder. M'n stiefmoeder kreeg een mooie armband toen ze bevallen was van m'n zusje.
Ik zou zoiets echt niet persé willen, maar vind het op zich een mooie gedachte.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ook! Wie had dat ooit gedacht, IK met de meest onattente man ever (of toch niet dus). Ik heb een horloge van Tissot van hem gekregen met de namen van onze kindjes erin gegraveerd. Kwam hij mee aanzetten aan mijn ziekenhuisbed. Ik was echt verbaasd, verrast en ontroerd.
Gast- Gast
Het valt me op dat veel mensen zeggen: Nee dat vind ik niet nodig. Maar het is toch ook niet perse nodig, maar het is toch wel heel mooi en symbolisch om te krijgen?
Ik heb na mijn bevalling geen cadeautje gekregen. Eerlijk gezegd waren we ook met heel andere dingen bezig en was het een drukke en heftige tijd.
Ik heb na mijn bevalling geen cadeautje gekregen. Eerlijk gezegd waren we ook met heel andere dingen bezig en was het een drukke en heftige tijd.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Marin schreef:Zelda schreef:Eens. Heel veel dingen zijn niet 'nodig' maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te krijgen.Susan schreef:Ik lees nergens dat Printje het wel nodig vond. Zulke dingen doe je gewoon als extraatje en niet omdat ze nodig zijn.
Inderdaad. Dat is gewoon een bepaalde traditie, een geboortecadeau aan de moeder. M'n stiefmoeder kreeg een mooie armband toen ze bevallen was van m'n zusje.
Ik zou zoiets echt niet persé willen, maar vind het op zich een mooie gedachte.
Bovenstaande dus ;-), ik had dit nog niet gelezen.
Ik heb trouwens van vrienden een hele mooie armband gekregen, een mama armband met een bedel eraan die symbool staat voor moeder worden. En daarbij een mooie tekst.
Dit vind ik echt heel erg mooi en dan denk je altijd weer even terug aan die tijd.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Anniej schreef:Ik heb ook niks gekregen, tenslotte ligt het mooiste in je armen he?!
+1 dat dus..
Gast- Gast
Hier alleen bij de 2e een vaasje met een mooie bloem erin uit t ziekenhuis winkeltje. Die wilde de oudste aan mij geven. Verder niets. Vind ik ook niet nodig.
Wel heb ik de tattoo met de namen van onze kinderen van mijn vriend gekregen maar dat was niet per se voor de bevalling.
Wel heb ik de tattoo met de namen van onze kinderen van mijn vriend gekregen maar dat was niet per se voor de bevalling.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat mijn man mij straks na de bevalling, als ik er weer een beetje fatsoenlijk uitzie, lekker kleding laat shoppen.
Aangezien ik het hier al een maand of 2 over heb .
Aangezien ik het hier al een maand of 2 over heb .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik had er totaal niet aan gedacht en was dus ook compleet verrast toen ik met S ging knuffelen en er ergens een pakje verstopt zat bij haar. Mijn vriend had een armband voor mij gekocht (volgens mij wel nadat zijn moeder hem had ingefluisterd om iets voor me te kopen ). Ik wilde later nog haar naam en geboortedatum erin laten graveren, maar helaas kan dat nergens op de armband. Toen had ik een hangertje gekocht als symbool om eraan te hangen, maar helaas heeft deze het ook al 2 keer begeven.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb wel 'werpgoud' gekregen; twee aanschuifringen, voor elk kind één. Moest hem wel zelf op het idee brengen hoor, maar vind het erg mooi om zo al mijn liefdes aan mijn vingers te hebben (heb natuurlijk ook een trouwring). Heb verder helemaal geen sieraden, maar doe deze ringen nooit meer af.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
kwak schreef:nee, ik heb niks gekregen.
Zal vast per juwelier verschillen, maar is dit erg duur? En wat voor steen zit erin? Een diamant of iets anders?
Ik wil dit nl. ook graag in mijn trouwring voor alle kinderen. Mag ook via pm hoor!
Ik kreeg bij de oudste een m'amour hanger. Die heb ik echt altijd om.
En bij de 2e gouden oorbellen met diamantjes. Ook erg blij mee.
Bij de jongste 2 kreeg ik een bos bloemen namens de andere kinderen.
Normaal is hij niet zo attent, maar ik merk wel dat het steeds meer wordt. Erg lief!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» In bad na bevalling
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» Wie bij de bevalling?