Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau na bevalling..

+43
Aimee
Nijntje
studiebol
munk
PiP
Shy
kwak
Sterrin_
Dille
_Jet
LDJ
Mamsie
_Lana_
Marin
Paper Crown
Susan
Lejow
yes1984
Océane
Pien
Ugly Betty
Sophiee
loesje
Bluestar
sanne-84
Flip Fluitketel
Funk
-Ieniemienie-
Coco
Limburg85
Laced
Parel
Floor
SarahKey
Happydobby
Linda
Puggle
Twellie
Fiwen
Parisienne
Printje
Thunder
CCC
47 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Cadeau na bevalling.. - Pagina 3 Empty Re: Cadeau na bevalling..

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:24

Hier niks gekregen, van mijn ouders een bos bloemen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:26

Ik heb net als kwak voor moederdag een extra steentje in mijn trouwring gekregen, volgende moederdag krijg ik er nog eentje bij. Er zit één grotere steen in, die staat symbool voor mijn man, daarnaast zitten straks twee kleinere steentjes en die staan symbool voor de kinderen.

Hier kostte het geloof ik ergens rond de 40 euro, maar ik heb wel bijna het kleinste steentje. Ik geloof dat het een echt diamantje is.

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 5 nov 2012 - 5:06

Sterrin_ schreef:
kwak schreef:nee, ik heb niks gekregen.
Wel krijg ik met de eerste moederdag een extra steentje in mijn trouwring.
Nu zit er een steentje in van mijn man en een iets kleinere die is van D. en deze moederdag krijg ik er weer een steentje bij voor onze zoon.

Zal vast per juwelier verschillen, maar is dit erg duur? En wat voor steen zit erin? Een diamant of iets anders?

Ik wil dit nl. ook graag in mijn trouwring voor alle kinderen. Mag ook via pm hoor!

Rejoy heeft je vraag al beantwoord Wink!
Ik heb het bij dezelfde juwelier gedaan als Rejoy en volgens mij zijn onze steentjes net zo groot.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje ma 5 nov 2012 - 5:36

Zelda schreef:
Susan schreef:Ik lees nergens dat Printje het wel nodig vond. Zulke dingen doe je gewoon als extraatje en niet omdat ze nodig zijn.
Eens. Heel veel dingen zijn niet 'nodig' maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te krijgen.

Precies dank jullie wel. Ik vind het gewoon leuk natuurlijk is het mooiste cadeautje je kind maar dat neemt niet weg dat wat waardering altijd leuk is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy ma 5 nov 2012 - 5:46

Hier een Jip en Janneke boekje en een sleutelhanger met de eerste letter van zijn naam. Vond het erg lief dat hij iets had gekocht, maar alsnog jammer dat dat het was en ja daar schaam ik mij wel voor Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow ma 5 nov 2012 - 7:26

Shygirl85 schreef:Hier een Jip en Janneke boekje en een sleutelhanger met de eerste letter van zijn naam. Vond het erg lief dat hij iets had gekocht, maar alsnog jammer dat dat het was en ja daar schaam ik mij wel voor Embarassed

Heh?? Waarom vond je dat jammer?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC ma 5 nov 2012 - 8:23

Printje schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Ik lees nergens dat Printje het wel nodig vond. Zulke dingen doe je gewoon als extraatje en niet omdat ze nodig zijn.
Eens. Heel veel dingen zijn niet 'nodig' maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te krijgen.

Precies dank jullie wel. Ik vind het gewoon leuk natuurlijk is het mooiste cadeautje je kind maar dat neemt niet weg dat wat waardering altijd leuk is.

Waardering kan toch ook anders? Ik zeg, als jij Wicked zo leuk vind, ga dan gewoon en koppel dat niet aan een eventuele bevalling maar ga gewoon lekker genieten van iets wat jij leuk vind.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP ma 5 nov 2012 - 8:42

Ik heb het wel een beetje zelf uitgezocht, maar heb voor/van beide kinderen een bedel voor aan mijn armband.
Beide hetzelfde, maar dan een andere kleur.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  munk ma 5 nov 2012 - 8:50

Mijn man zorgde na de bevalling voor alle lekkere dingen die ik bijna 10 maanden niet mocht hebben! Zo heeft hij 's morgens vroeg eerst filet american gehaald, voor 's avond een flinke biefstuk. Owwww dat was echt fijn.

Bij de eerste moederdag heb ik een bedel voor aan mijn pandora armband gehad welke onze zoon symboliseerd. Die armband syboliseerd mijn levens verhaal. Want ook hangt er een bedel aan voor mijn eerdere miskraam enz.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 8:53

chococupcake schreef:

Waardering kan toch ook anders? Ik zeg, als jij Wicked zo leuk vind, ga dan gewoon en koppel dat niet aan een eventuele bevalling maar ga gewoon lekker genieten van iets wat jij leuk vind.

Waardering kan ook anders, maar hier is toch ook niks mis mee? Als Printje en haar man het leuk vinden om iets te doen ten gelegenheid van de bevalling dan is dat toch prima? Het is toch niet zo dat dat afbreuk doet aan de waarde van de bevalling zelf of zo?

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind sommige reacties hier zo prekerig overkomen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  studiebol ma 5 nov 2012 - 9:03

Susan schreef:
chococupcake schreef:

Waardering kan ook anders, maar hier is toch ook niks mis mee? Als Printje en haar man het leuk vinden om iets te doen ten gelegenheid van de bevalling dan is dat toch prima? Het is toch niet zo dat dat afbreuk doet aan de waarde van de bevalling zelf of zo?

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind sommige reacties hier zo prekerig overkomen.

Dit had ik ook een beetje, antwoorden als het mooiste ligt al in je armen dan denk ik tja daar gaat het toch niet om. Dat weten we allemaal wel, maar de een vind het dus wel prettig/fijn/leuk/attent dat haar partner iets haalt en de ander geeft er minder om dat kan, maar ik vind het echt zo'n dooddoener als ik dan lees, nee mijn vriend had niks maar hij had me al iets moois gegeven en dat lag in mijn armen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Nijntje ma 5 nov 2012 - 9:04

hier ook een sieraden setje gehad. Ook een soort van 'traditie' binnen de familie van mijn vriend. Maar vond het niet erg hoor, ben er nog steeds erg blij mee. Maar als het niet zo was had ik het ook niet erg gevonden, want immers het mooiste en liefste had ik al gekregen Laughing En ik ben helemaal niet zo van cadeautjes krijgen... Rolling Eyes
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Printje ma 5 nov 2012 - 9:24

chococupcake schreef:
Printje schreef:
Zelda schreef:

Ow maar dat doe ik anders ook echt wel hoor haha (naar Wicked gaan dus) maar aangezien we graag nog eens met zijn tweetjes iets wilden doen lijkt me dit een leuk cadeautje, bovendien stopt hij helaas 11 januari en ben ik rond 17 januari uitgerekend. Dat is natuurlijk wel een groot risico vandaar dat ik dan eerder wil gaan, manlief had het zelf ook al bedacht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee ma 5 nov 2012 - 9:28

Hmm mijn partner heeft mijn kind niet 'gegeven' hoor. Had hij ook echt niet moeten zeggen na de bevalling ('nee hoor, je krijgt niets, het mooiste wat ik je kan geven ligt immers al in je armen!'). Niet dat ik persee een cadeautje moest hebben, maar om dat kind te krijgen heb ik zelf wel verdomd hard moeten werken! Was echt geen geven bij.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Printje ma 5 nov 2012 - 9:33

Aimee schreef:Hmm mijn partner heeft mijn kind niet 'gegeven' hoor. Had hij ook echt niet moeten zeggen na de bevalling ('nee hoor, je krijgt niets, het mooiste wat ik je kan geven ligt immers al in je armen!'). Niet dat ik persee een cadeautje moest hebben, maar om dat kind te krijgen heb ik zelf wel verdomd hard moeten werken! Was echt geen geven bij.

hahaha nee das waar. Ik wil wel ruilen hoor, hij het kind eruit persen en ik kom er mooi vanaf met een cadeautje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie ma 5 nov 2012 - 9:39

Ik heb niets gekregen en dat vind ik stiekem best jammer. Ik vind zo'n mamaketting erg mooi maar vind het stom om dit voor mezelf te kopen. Mijn moeder heeft al een paar keer stiekem een hint gegeven aan mijn vriend maar helaas is hij niet zo attent met dit soort dingen.

Omdat ik nog steeds niets heb gekregen als symbool voor T. heb ik van mijn moeder een bedelarmbandje gekregen met 2 bedeltjes waar op 1 T.ies staat. Heel lief!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:48

Ok voor de dames die niks gekregen hebben, zo pak je dit aan:

Kijk de aflevering van de Pfaffs waarin Lindsey bevalt en van Dave een horloge krijgt. Roep de hele tijd aaaah wat lief en wat een attente man, die Lindsey heeft een geluk zeg etc.

Zelfs die van mij pakte de hint op. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 5 nov 2012 - 9:48

Charlie schreef:Ok voor de dames die niks gekregen hebben, zo pak je dit aan:

Kijk de aflevering van de Pfaffs waarin Lindsey bevalt en van Dave een horloge krijgt. Roep de hele tijd aaaah wat lief en wat een attente man, die Lindsey heeft een geluk zeg etc.

Zelfs die van mij pakte de hint op. Very Happy

lol!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:49

Die grap gaat niet bij mij op, mijn vriend vertikt het om dat te kijken met mij laughcry

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 5 nov 2012 - 10:13

Ik heb een heel mooi kettinkje gekregen met daaraan een hangertje van een moeder met kind en de naam van A. erin gegraveerd . Prachtig I love you

Van mijn moeder trouwens, mijn ex gaf me uiteraard niks Wink Maar zelfs al waren we nog samen geweest, zulke dingen bedenkt hij sowieso niet uit zichzelf Razz

Vind het trouwens heel lief en attent als een partner daar aan denkt. Waardering kun je ook wel anders tonen, maar met een cadeautje mag dat toch ook best? Zonder cadeautje zou ik zelf niet teleurgesteld zijn, maar met cadeautje zou ik me toch wel extra speciaal voelen. Mocht ik ooit nog zwanger worden, dan denk ik trouwens dat ik mijn partner ook iets wil geven. Het liefst iets blijvends, iets symbolisch.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  _Lana_ ma 5 nov 2012 - 10:20

Pippa schreef:Die grap gaat niet bij mij op, mijn vriend vertikt het om dat te kijken met mij Cadeau na bevalling.. - Pagina 3 394967

Hahaha mijn man ook! Die kan daar geen seconde naar kijken Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Star007 ma 5 nov 2012 - 10:32

Nee, heb niets gekregen. Had ik wel heel leuk gevonden. Maargoed hij is nooit echt attent en ook niet romantisch( oke , de laatste tijd niet, kreeg vroeger wel eens een bosje bloemen smile), dus had dat ook niet verwacht haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  SarahKey ma 5 nov 2012 - 19:26

Clapperdie schreef:Ik heb niets gekregen en dat vind ik stiekem best jammer. Ik vind zo'n mamaketting erg mooi maar vind het stom om dit voor mezelf te kopen. Mijn moeder heeft al een paar keer stiekem een hint gegeven aan mijn vriend maar helaas is hij niet zo attent met dit soort dingen.

Omdat ik nog steeds niets heb gekregen als symbool voor T. heb ik van mijn moeder een bedelarmbandje gekregen met 2 bedeltjes waar op 1 T.ies staat. Heel lief!

Misschien geeft hij zo'n ketting op je verjaardag. Ik heb op mijn verjaardag, namens S, een ketting met een babyjongentje eraan gekregen. Wie weet wacht je vriend wel op je verjaardag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey ma 5 nov 2012 - 19:28

studiebol schreef:
Susan schreef:
chococupcake schreef:

Dit had ik ook een beetje, antwoorden als het mooiste ligt al in je armen dan denk ik tja daar gaat het toch niet om. Dat weten we allemaal wel, maar de een vind het dus wel prettig/fijn/leuk/attent dat haar partner iets haalt en de ander geeft er minder om dat kan, maar ik vind het echt zo'n dooddoener als ik dan lees, nee mijn vriend had niks maar hij had me al iets moois gegeven en dat lag in mijn armen.

Ik vind het juist zo'n dooddoener dat de moeder wat verwacht na de bevalling. De man is toch net zo druk geweest. Je kunt als vrouw toch ook iets voor je man kopen? Doe je dat niet verwacht dan zelf ook niets. De meeste mannen zijn zo hyper dat ze opeens (opnieuw) papa zijn dat ze echt niet denken aan een kado. Mijn man zou zeggen: moet dat dan?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Limburg85 ma 5 nov 2012 - 20:13

SarahKey schreef:
studiebol schreef:
Susan schreef:
chococupcake schreef:

Ik vind het juist zo'n dooddoener dat de moeder wat verwacht na de bevalling. De man is toch net zo druk geweest. Je kunt als vrouw toch ook iets voor je man kopen? Doe je dat niet verwacht dan zelf ook niets. De meeste mannen zijn zo hyper dat ze opeens (opnieuw) papa zijn dat ze echt niet denken aan een kado. Mijn man zou zeggen: moet dat dan?

Nou net zoveel? Ze doen heel veel, tijdens de zwangerschap, tijdens de bevalling en daarna en ze zullen ook veel zorgen hebben maar voor mijn gevoel echt niet net zoveel als ik alleen al kijk naar de bevalling.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: