Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

+7
Linda
Alex
Ella
snowflakes
Primrose
Coccinelle
Printje
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Floor ma 7 jan 2013 - 10:12

Nog even afwachten dus. spannend
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Lady4 ma 7 jan 2013 - 11:58

Zo, dat is echt heel veel geld. Ik hoop van harte voor jullie dat de NHG dit zal overnemen. Wel fijn dat het huis nu verkocht lijkt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Primrose vr 11 jan 2013 - 10:15

De taxatiewaarde is in ieder geval goed uitgevallen..maar nu nog steeds even verder afwachten...
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Primrose zo 31 maa 2013 - 2:21

Afgelopen woensdag hebben we bericht van NHG gekregen dat zij onze restschuld overnemen! Wat een opluchting..
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 3:53

Zo wat fijn zeg! Ik heb zelf ook te maken gekregen met een restschuld maar ik was niet officieel partners met mijn ex dus konden ze niets voor ons doen. Daarna heb ik ook niet meer met NHG gekocht, wat een onzin was dat eigenlijk toen voor ons... Ik heb het zelf opgehoest maar gelukkig kon ik toen een half jaartje bij mijn ouders wonen en met 2 banen heb ik mijn schuld binnen een jaar afgelost en een nieuw huisje gekocht. Maar echt fijn dat jullie van het huis en de schuld af zijn, zal een hoop stress schelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Primrose zo 31 maa 2013 - 4:29

@Zus, dat waren wij ook niet, maar het stond wel 50/50 op naam, dat is t m denk ik? Wel moesten we een verklaring schrijven, bijna lachwekkend, dat we verklaarden dat we onze relatie hadden beëindigd bladiela, en ondertekenen, dat was het. Wat goed dat je je restschuld toen zo snel weg hebt kunnen werken!
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Ibbeltje zo 31 maa 2013 - 4:59

Primrose schreef:De taxatiewaarde is in ieder geval goed uitgevallen..maar nu nog steeds even verder afwachten...


Oh wat fijn!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  xxjojootjexx zo 31 maa 2013 - 6:40

Dat is wel logisch dat je zon verklaring moet schrijven.
Nhg is er niet voor bedoeld om makkelijk van je huis af te komen.
Het is afgelopen jaren gebeurd dat mensen binnen een half jaar na verkoop huis en kwijtschelding schuld weer bij elkaar ingeschreven stonden op 1 adres, diegenen hebben de schuld alsnog gekregen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Primrose zo 31 maa 2013 - 11:35

@jojootje, dat snap ik, maar ik vond het een nogal nietszeggend iets. Gewoon met de hand geschreven en ondertekend, foto gemaakt met mn telefoon en opgestuurd, klaar is Kees. Nu geloof ik niet dat wij ooit nog op 1 adres ingeschreven komen te staan :p en dit was ook zeker niet bedoeld om te frauderen in ons geval. Maar kan me voorstellen dat het gebeurt..wel erg jammer voor de mensen die er op de juiste manier gebruik van mogen maken, dat zal vast ook consequenties hebben uiteindelijk.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update! - Pagina 2 Empty Re: Huis verkopen met flinke restschuld (NHG?) Update!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum