Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je huis snel verkopen

+7
Susan
rianne287
meisjesmama
redd
Ibbeltje
TGR
TwistedAngel
11 plaatsers

Ga naar beneden

Je huis snel verkopen Empty Je huis snel verkopen

Bericht  TwistedAngel wo 14 maa 2012 - 6:15

Hoe kan je snel je huis verkopen? Natuurlijk is de vraagprijs naar beneden gooien een optie, maar dat wil mijn ex niet.. Nu gaan wij straks ook weer mee doen aan de openhuizen route in maart.
Plaats onze woning regelmatig op facebook, in de hoop dat vrienden mss weer mensen weten die zo'n woning zoeken..
Maar wat kan ik nu nog meer doen??
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je huis snel verkopen Empty Re: Je huis snel verkopen

Bericht  TGR wo 14 maa 2012 - 6:18

Bidden, duimen?

Het is een rottijd voor verkopers en dat blijft het helaas nog wel even. Ik hoop dat je niet met een (hoge) restschuld achterblijft.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 6:19

Open huis is een optie maar daar moet je wel voor betalen en dan is het nog maar afwachten of er iemand komt. Verder is er geen andere manier denk ik. Je moet gewoon veel geduld hebben, vooral in deze tijd!

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel wo 14 maa 2012 - 6:28

Dit geintje gaat ons sowieso ontzettend veel geld kosten. de woning staat nu al voor minder te koop als wij hem gekocht hebben...
Maar weet je? als ik er nu maar snel vanaf kom, dan ben ik best bereid iets meer te betalen. Ik wil verder met mijn leven, en mijn nieuwe relatie, nu blijf ik steeds maar in het verleden met mijn ex hangen.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje wo 14 maa 2012 - 6:45

Helaas kan je tegenwoordig niet meer even snel een huisverkopen. Zoveel mogelijk reclame maken en hopen op een koper.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:33

Er toverpoeder overheen strooien en een spreuk zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:35

Snel verkopen bestaat bijna niet meer volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:39

En er is absoluut geen mogelijkheid dat één van de twee het huis op naam krijgt?

In het noorden is de huizenmarkt nooit heel erg in trek geweest. Toen wij, mijn toenmalige vriend en ik, besloten om uit elkaar te gaan en het huis te koop te zetten, zaten we anderhalf jaar later nog aan elkaar vast. Tijdens een gesprek samen vroeg ik hem of hij het huis echt wilde verkopen en dit bleek absoluut niet het geval, maar hij dacht het alleen ook niet te kunnen opbrengen. Ik heb de volgende dag direct een afspraak gemaakt met de Hypotheker en omdat hij het alleen kon opbrengen, hebben we de hypotheek op alleen zijn naam laten zetten. Zo was ik er wel zo snel mogelijk af en kon ik weer gaan en staan waar ik wilde. Hij woont er nu nog steeds, met zijn vrouw, dus dat is voor ons toen de juiste keuze geweest.

Gast
Gast

Bericht  redd wo 14 maa 2012 - 8:46

Geloof dat r speciale makelaars zijn die de woning per veiling kunnen verkopen,je betaald dan wel iets meer aan makelaarskosten maar hij geeft je wel de garantie dat t binnen n bepaalde tijd voor n normaal bedrag weg is(weet alleen niet meer hoe die heet,maar ff googlen ofzo?)

Sucses iig

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  TwistedAngel wo 14 maa 2012 - 8:50

Maura, helaas hebben wij geen van beiden deze mogelijkheid. Ik verdien lang niet genoeg om dat te doen. Eerst vond ik dat verschrikkelijk aangezien dit mijn huisje is. Maar heb mij erbij neer gelegd en nu ik een nieuwe relatie heb wil ik hier niet eens meer blijven.. Mijn huidige vriend heeft hier vroeger in de straat gewoond en wil hier niet wonen. Mocht het zijn dat het huis in december nog niet weg is trekt mijn vriend wellicht bij mij in en laten we het overschrijven op onze naam. dan laten we het wel te koop staan, maar zo ben ik dan wel van mijn ex af en kunnen mijn lief en ik verder
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  meisjesmama wo 14 maa 2012 - 9:04

En weekkranten of blaadjes die in de buurt worden verspreid?
Wij hebben ons huis zelf verkocht binnen 4 maanden was ons huis verkocht...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 9:05

Dat is wel balen, TA. Het is gewoon heel erg vervelend om met een verleden te worden geconfronteerd, terwijl je al verder bent gegaan. En met een schuld overblijven is natuurlijk ook niet leuk, maar zelfs al zou je de prijs naar beneden zetten, de huizenmarkt is nu zo slecht, of althans er zijn genoeg mensen die willen kopen, maar te weinig mensen die daadwerkelijk een hypotheek krijgen, dat ik niet denk dat het echt iets zou uitmaken als de je in de prijs zou zakken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 11:05

Als ik dat nou 's zou weten.. smile

Wij doen de 31ste ook mee met de Open Huizen Route. Ons appartement staat nu vanaf Augustus te koop en deze maand gaan we ook zakken met de prijs. We willen er ook heeeeel erg graag vanaf Sad

Gast
Gast

Bericht  rianne287 wo 14 maa 2012 - 19:08

Wij hebben heel erg geluk gehad, met 2 weken verkocht. Dit terwijl er nog 5 meer in de staat te koop stonden.
Wij zaten wel veel lager met de verkoopprijs. Gelijk in het begin al.. Dit voelde niet goed in het begin, maar dit is wel onze redding geweest..
En wij hadden echt een overijverige makelaar Very Happy
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 21:01

PrinsesBo schreef:Snel verkopen bestaat bijna niet meer volgens mij.

Het bestaat natuurlijk wel. Het is gewoon een kwestie van geluk. Als de buren een vergelijkbaar huis hebben dat al twee jaar te koop staat en jouw huis staat net een week te koop dan heb jij in principe net zoveel kans dat iemand binnen nu en een maand zijn oog op jouw huis laat vallen als de buren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses wo 14 maa 2012 - 21:33

Zorgen dat het er binnen ook goed uitziet (dus zo ingericht dat het ruimer lijkt).
Er is wel eens zo'n programma op televisie geweest waarbij mensen hun huis niet verkocht kregen. Dan ging een styliste het anders inrichten (en evt. verven). Voor sommige mensen is het moeilijk om door bepaalde dingen heen te kijken, dus als je voorkomt dat dat moet, scheelt dat al een hoop.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:16

Caresses schreef:Zorgen dat het er binnen ook goed uitziet (dus zo ingericht dat het ruimer lijkt).
Er is wel eens zo'n programma op televisie geweest waarbij mensen hun huis niet verkocht kregen. Dan ging een styliste het anders inrichten (en evt. verven). Voor sommige mensen is het moeilijk om door bepaalde dingen heen te kijken, dus als je voorkomt dat dat moet, scheelt dat al een hoop.

Inderdaad, dat helpt zeker! Het appartement van mn buuf was na een paar maanden verkocht (hele mooie inrichting) maar dat van mn overburen staat al meer dan 1.5 jaar te koop.. (vreselijke mannen-inrichting)
Eventueel misschien iets verbouwen? Als de keuken er bv niet uitziet; een ikea keuken heb je voor €5000. Dat is beter dan dat je de vraagprijs met 10.000 moet verlagen bv.
Je kunt hier ook wat foto's plaatsen? Misschien zien wij al dingen die beter kunnen...

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! do 15 maa 2012 - 5:24

Hotspots in de buurt vragen of je verkoop brochures mag neerleggen.

Wij hebben ons huis ook te koop (zonder makelaar) en hebben brochures gemaakt die ik bij restaurantjes, bioscoop, kapper etc. neer leg.

Het is gewoon de tijd dat je zelf erg actief moet zijn. Je kunt het ook op Linkedin zetten bijvoorbeeld, Facebook deed je al zag ik.
Vraag anders de makelaar wat er mogelijk is mbt het plaatsen van een grote advertentie in de plaatselijke krant.

Als je ECHT gek wilt doen kun je flyers maken en op een markt gaan uitdelen. Klinkt misschien gek, maar dit gebeurde mij laatst op de Dappermarkt in Amsterdam. Very Happy

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 0:03

En verhuren tot je het verkoopt? Zo blijven de kosten gedekt.

Gast
Gast

Bericht  Lien vr 16 maa 2012 - 8:03

Het bestaat nog wel! Mijn oom had zijn huis nog niet eens op internet staan! De mensen die het gekocht hebben zijn hun huis ook al kwijt, dat heeft 2 weken te koop gestaan!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Linda vr 16 maa 2012 - 8:35

Mijn zus was haar huis onlangs ook binnen een paar weken kwijt. Haar vriend en zij waren ook uit elkaar en het huis moest verkocht worden. Ze houden er een behoorlijke schuld aan over, maar de NHG betaald al die schulden. Ze houden beiden wel 5 jaar een negatieve BKR registratie, maar dat hebben ze er voor over.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven