hoe ligt jouw kindje in de kinderwagen met dit weer?
+10
Mamsie
Flip Fluitketel
Fiwen
Teddyaapje
LMCurious
Nijntje
bella
Tazz
Woezies
mauwmauw
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoe ligt jouw kindje in de kinderwagen met dit weer?
Om de reden die Stoeptegel aangeeft, mochten wij van de kraamzorg en de verloskundige absoluut geen kruik in de wagenbak leggen. Wel om voor te verwarmen, maar tijdens het wandelen niet!
@ Mauwmauw: Hoe gaat het nu met je zoontje? Hij is toch laatst geopereerd?
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen T haar gewone kleertjes aan (lang mouw shirt, met lang mouw romper, broekje en sokken) san jasje en muts, dekentje en dekje kinderwagen. Moet zeggen dat T het dan wel vaak warm heeft, maar zeker niet te koud.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
ja dat klopt,het gaat hartstikke goed met hem,gelukkig is de operatie geslaagd.hij is flink aangekomen mocht ook wel hij woog net 3kilo terwijl zijn geb gewicht 3240 was.en hij alRataplan schreef:
3540 had gewogen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
PrinsesBo schreef:Dromertje schreef:Tazz schreef:wij mochten de kruik niet in de wagen laten liggen, wel de wagen voorverwarmen voor je naar buiten gaat.
waarom mochten jullie de kruik niet in de wagen laten liggen?
Waarschijnlijk omdat wij als kraamverzorgende bang zijn dat de dop gaat lekker door het 'schudden' van de kinderwagen.
Ik adviseer dit nl ook om dit niet te doen.
precies om die reden inderdaad. Als je ze warm genoeg aankleed is een kruik ook niet echt meer nodig, je blijft toch geen uren achter elkaar buiten met zo'n kleintje.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zoontje heeft gewoon zijn kleertjes aan (rompertje met lange mouw, broekje, sokjes, shirtje met lange mouw), mutsje, gevoerd vest (met capuchon), voorverwarmde wagenbak, lakentje en 1 dekentje (wel dubbel gevouwen). Daarover heen de kap van de wagen en het windscherm. De kruik leg ik normaal gesproken onderin het mandje maar afgelopen week toen het ook zo koud was had ik hem op de deken gelegd, onderin de bak. Heb vandaag nog wantjes en een sjaal gehaald, ik ga graag wandelen met hem dus lekker warm inpakken met dit koude weer.
Gast- Gast
Ik zou idd geen kruik in de wagen houden. Mijn tante heeft de inhoud van de kruik toen ze nog baby was over de voeten gekregen en mist een halve voet!
Bij ons liggen ze sinds een paar weekjes niet meer in de reiswieg, maar in de wandelwagen. Ze hebben nu buiten hun gewone kleertjes aan die ze binnen ook dragen, een jasje (met wijde muts) en dan in de voetenzak, deze doe ik maar tot halverwege dicht, alleen over hun beentjes. Als het kouder wordt doe ik die pas helemaal dicht.
Vandaag ook maar eens handschoentjes en mutsjes gekocht.
Bij ons liggen ze sinds een paar weekjes niet meer in de reiswieg, maar in de wandelwagen. Ze hebben nu buiten hun gewone kleertjes aan die ze binnen ook dragen, een jasje (met wijde muts) en dan in de voetenzak, deze doe ik maar tot halverwege dicht, alleen over hun beentjes. Als het kouder wordt doe ik die pas helemaal dicht.
Vandaag ook maar eens handschoentjes en mutsjes gekocht.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» als je kindje in het ziekenhuis ligt....
» Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed?
» de weg op met je kindje en dit weer...
» Ligt jullie kindje onder een deken of in een slaapzak?
» Hoe ligt jouw kind in een zij-liggings kussen?
» Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed?
» de weg op met je kindje en dit weer...
» Ligt jullie kindje onder een deken of in een slaapzak?
» Hoe ligt jouw kind in een zij-liggings kussen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: