Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

de weg op met je kindje en dit weer...

+9
Liadan
CCC
Charles
koNijntje
Tania
mauwmauw
Susan
Flower_L
duckie
13 plaatsers

Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  duckie vr 7 dec 2012 - 2:41

vanmorgen moest ik A. naar de creche brengen en ik heb haar maar in het fietsstoeltje gezet en we zijn gaan lopen, fietsen durfde ik echt niet aan vanmorgen

gaan jullie fietsen/de weg op met je kindje met zulk weer?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Flower_L vr 7 dec 2012 - 2:45

Ik heb vriend op trein gezet en l bij kdv gebracht...drama. Bij kdv heb ik auto overdwars geparkeerd...kon zo weer wegrijden zonder glijden.
Fietsen doe ik nu echt niet, dan liever wandelen.
Moet l nog wel ophalen, en vriend ook....maar het ziet er nu stuk beter uit als ik naar buiten kijk.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Susan vr 7 dec 2012 - 2:45

Ezra's school is te ver om te lopen, dus we hebben hem inderdaad met de auto gebracht en gehaald en onderweg ook maar meteen Yrsa afgezet en weer opgehaald. Gelukkig was het niet ver. Op de terugweg viel het trouwens wel mee, er lag veel bagger op de weg, maar er is geen sneeuwval meer en je kon redelijk normaal rijden.

Vanavond gaan we waarschijnlijk ook gewoon rijden, behalve als er in de tussentijd iets aan het weer verandert, als het weer hard gaat sneeuwen bijvoorbeeld. Maar volgens mij wordt dat niet voorspeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  mauwmauw vr 7 dec 2012 - 2:45

ik heb ook alleen de mogelijkheid om op de fiets te gaan,en ga met dit weer liever niet fietsen.Gister heb ik het wel gedaan,maar toen was het niet zo erg als vandaag.Als ik echt boodschappen had moeten doen had ik gaan lopen,en dan maar niet zoveel in 1 keer meenemen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Tania vr 7 dec 2012 - 2:47

Gister ben ik nog met ze op de fiets geweest en dat ging eigenlijk prima, de fietspaden waren overal redelijk te doen. Ik ben nu nog niet buiten geweest dus nu weet ik niet niet. Als het erg glad zou zijn zou ik gaan lopen denk ik. Met de auto gaan we sowieso niet als ik zelf moet rijden, bij mijn man mogen ze wel gewoon in de auto. Bij anderen liever niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  koNijntje vr 7 dec 2012 - 7:01

fietsen zou ik nu ook echt niet doen (alleen wel, maar samen met mijn zoontje niet)
auto rijden heb ik niet veel problemen mee met de sneeuw, maar als het niet hoeft doe ik het ook niet.
vandaag hebben we met de slee gewandeld, dat was een groot succes! Very Happy


Laatst aangepast door koNijntje op vr 7 dec 2012 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Charles vr 7 dec 2012 - 7:09

Ik had vandaag een afspraak bij de osteopaat maar die heb ik afgezegd. Ik heb de winterbanden nog niet erop.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  CCC vr 7 dec 2012 - 7:15

Fietsen zou ik met dit weer ook niet doen, als ik alleen de fiets beschikbaar zou hebben zou ik of lopen of het OV pakken. De busbanen hier in A. zijn hier altijd redelijk begaanbaar dus dat vind ik niet zo'n probleem. Toevallig paste mijn schoonmoeder vandaag op en zij komt hier altijd naartoe, als ik haar naar mijn moeder had moeten brengen had ik dat ook gewoon gedaan met de auto. Ik kan daar alleen met de auto komen omdat er geen OV rijd bij hun. Zolang je gewoon rustig rijd is er naar mijn idee niet zoveel aan de hand.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Liadan vr 7 dec 2012 - 7:24

Fietsen doe ik niet met dit weer en zeker niet met kinderen op de fiets, dan was ik ook gaan lopen. Ik moest vandaag even een boodschap doen en heb mijn dochter meegenomen op de slee.
Morgen hebben we een verjaardag en dan neem ik ze denk ik weer met de slee mee (is niet zo ver weg) of misschien met de auto.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Theeleut vr 7 dec 2012 - 8:03

Hier valt het reuze mee met de sneeuwval, maar als het hier wel zo is als in de rest van het land dan ga ik gewoon de deur uit zoals altijd.
Mijn dochter haar school is op loop afstand, ik breng haar sowieso lopend.
Boodschappen haal ik gewoon met de auto.
Fietsen doe ik alleen in de lente en zomer.

Ik maak er nooit een big deal van of het nou regent of sneeuwt, ik blijf er niet voor thuis.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  chipa vr 7 dec 2012 - 8:22

Fietsen doe ik alleen met mooi weer, verder altijd lopen of met de auto. Mijn man brengt f altijd naar het kdv met de auto want ik begin heel vroeg. Man heeft vandaag wel thuis gewerkt ivm vele sneeuwval die werd voorspeld. Viel uiteindelijk allemaal mee. Ik heb f weer opgehaald ondanks nadat ik geen winterbanden heb. Wegen waren goed te doen vanmiddag.

Probeer f wel zo min mogelijk met mijn auto te vervoeren met dit weer. Auto van mijn man heeft wel winterbanden.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Ayla vr 7 dec 2012 - 10:02

Hier heeft het de hele dag gesneeuwd, ben vanmorgen wezen lopen en naar de opvang met de auto, moest meteen door werken. Als ik nog even naar huis had gekund had ik ook gelopen, fietsen doe ik niet met dit weer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  -Ieniemienie- vr 7 dec 2012 - 10:15

Ik ben vandaag gaan lopen.
T is de wagen en M op de slee.
Met de fiets en auto durfde ik niet aan.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

de weg op met je kindje en dit weer... Empty Re: de weg op met je kindje en dit weer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum