Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed?

+3
sheila123
Liadan
Mida4you
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed? Empty Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed?

Bericht  Mida4you za 16 jul 2011 - 6:33

Normaal gesproken gaat Z. altijd rond 7 uur naar bed en slaapt dan ongeveer tot de volgende ochtend 7 uur.
Vanavond was ze zo vervelend en huilen, we hebben alles geprobeerd en ze wou helemaal niets. Dit begon rond 16.00 uur terwijl ze van 14.30 tot 15.30 had geslapen. Om 18.00 uur hebben we haar maar een flesje gegeven en naar bed gedaan want ze wou echt helemaal niets meer. Nu hoop ik dat ze niet al te vroeg wakker is morgenvroeg. Dit doen we normaal nooit.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed? Empty Re: Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed?

Bericht  Liadan za 16 jul 2011 - 6:36

Yara ligt er bijna nooit eerder in dan normaal (ze gaat rond 19.30 uur naar bed), maar als ze een keer eerder gaat omdat ze heel moe is, is ze de volgende ochtend niet eerder wakker. En als ze later naar bed gaat dan normaal is ze ook niet later wakker.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed? Empty Re: Ligt jullie kindje soms ook erg vroeg op bed?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:48

Ja hoor, normaalgesproken gaat ze 19.00 naar bed. Als ze jengelig / moe overkomt doe ik haar wel eens om 18.00 naar bed. Dit geld ook voor het middagslaapje: normaal slaapt ze nu ongeveer 13.00 - 15.00, maar als ze al eerder moe is, doe ik haar ook wel eens twee keer per dag een uurtje / anderhalf uur naar bed.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you za 16 jul 2011 - 6:50

Overdag heb ik er absoluut geen problemen mee dat ze vaker of langer slaapt want Z. is al een dikke slaapkop. Ze slaapt 's ochtends nog 2 uur en 's middags ook ongeveer 1,5 uur. Maar ik vond het eigenlijk wel te vroeg om haar om 18.00 uur op bed te doen maar we hebben het toch maar gedaan. We zullen wel zien hoe laat ze wakker wordt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:53

Ik zou me daar niet druk om maken. Blijkbaar had ze het even nodig.
Ik verwacht niet dat ze eerder wakker zal zijn hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:54

D. wordt er dan meestal ook niet eerder wakker van, ze heeft het dan inderdaad gewoon nodig. Ze wordt wel eerder wakker als ik haar dan ophoud, want dan kan ze niet meer lang slapen omdat ze overprikkeld is geraakt.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you za 16 jul 2011 - 6:57

Ik ga me ook niet druk maken smile We zien het morgenvroeg vanzelf wel
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 7:08

Ohja hoor! Heel bekend Wink Vandaag was meneer ook helemaal uit z'n doen. Had ook alleen maar sochtends een dutje gedaan van..jaja...een half uur! En verder niet geslapen, dus vandaag lag hij ook om 18:15 in bed.

Gast
Gast

Bericht  sheila123 za 16 jul 2011 - 7:44

Heel normaal hoor! Dan heeft ze het gewoon even nodig! Je zult zien dat ze morgenvroeg haar gewone tijd weer wakker is.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 7:47

Ik probeer altijd naar mezelf te kijken dan, heb ook wel eens dat ik veel vroeger moe ben als normaal en dan ga ik ook vroeger!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 7:53

Tomas had dat rond die leeftijd ook, dan sliep hij regelmatig al om 18.30. En werd de volgende ochtend lekker pas om 7.30 wakker.

Blijkbaar hebben ze het soms nodig inderdaad.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:19

H. slaapt tegenwoordig niet meer tussen de middag als ze op het KDV is.

Waardoor ze om 18u compleet opgebrand is.
Dan doe ik haar nog lekker in badje en an naar bed.
Welliswaar ligt ze dan nog anderhalf uur te keten en te kletsen in bed, maar dat doet ze ook als ik haar pas om 19u of om 19.30 naar bed doe.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:28

Lekker toch dat je kindje even bij kan slapen; er zal wel even behoefte aan zijn geweest! Hebben wij ook wel eens Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:20

Hier varieert bedtijd tussen 18.00u en 22.00u. Ze is wel altijd tussen 7u en 8u wakker.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn zo 17 jul 2011 - 5:43

L. is altijd rond 5e a half 6 wakker. Of hij nu om kwart over 5 of 7 uur naar bed gaat. Gister was het dus kwart over 5. Hij wilde overdag niet slapen en bleef maar huilen, tja dan is het eten en bedje toe!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Nana zo 17 jul 2011 - 7:52

En was ze vroeger wakker dan normaal?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Mida4you zo 17 jul 2011 - 9:01

Nee, ze was om 07.00 uur wakker. Blijkbaar was ze het gewoon nodig Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: