Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu zwanger blijkt te zijn.

+105
Bluestar
Carmen_
Raindrop
Reeza
Fiwen
Theeleut
-Belle-
sanne-84
Zwerver
Arwyn
loesje
Annemoontje
Mom-Of-3
Theezakje13
Linda
Sarah1985
Stokstaartje
smooch
kwebbeltje
Sugarfall
Guusje
tuttebel
JD
Shy
Niene
Jezzie
Discordia
Aimee
mickey
*Lookie*
Stuiterbal
liesje
RYW
Muppetje
Ugly Betty
Shisha
SoGood
Lolly's
meisje
Phileine
Le Chat Noir
nillis
Teddyaapje
Jilke
Aagje!
Jasmine
Lonely Goatherd
Merai
Jade
-Ieniemienie-
Roxi3
yes1984
Minx
xxDila
Antibes
Océane
Blue flower
Burn
M@niek
Sophiee
Silver
Lenthe
Purpleflower
Rush
PiP
Flip Fluitketel
Coco
Annemie
SarahKey
Viva
Miss G
Marin
girli
Annie24
Paper Crown
Lousanne
munk
Happydobby
Caresses
_Lana_
LDJ
Tania
Sterrin_
Floor
teletascha
Twellie
ekjir@M
Parel
Laced
Bruintje Beer
ProudMom
LaBird
mii_joyce
Susan
Printje
Flower_L
TukTuk
Rumble
Linnie1985
studiebol
Lejow
Parisienne
Puggle
Sam
Mamsie
109 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Floor do 1 nov 2012 - 9:47

Dan zou ik me rotschrikken en me geen raad weten. Ik wil geen tweede, mijn man wel.
Geen idee wat ik/we dan zouden doen dus. Ik denk veel praten maar wat de uitkomst daarvan is weet ik niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Sterrin_ do 1 nov 2012 - 9:47

Dan zou ik echt even janken. Maar het zeker wel laten komen. Abortus is hier hoe dan ook geen optie.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 9:48

Dan komt er een derde. Dat is niet wat we willen maar dan is het niet anders. Ik ga geen abortus laten plegen, ook niet als mijn man dat wel zou willen. Ik zou hem dat altijd kwalijk blijven nemen en uiteindelijk zouden we dan toch wel uit mekaar gaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  LDJ do 1 nov 2012 - 9:50

Ik ben nu al zwanger.
Maar stel dat het hierna zou gebeuren, dan zouden we ons rot schrikken, maar dan zouden we het wel houden.
Weg laten halen zou voor ons geen optie zijn.
Alleen hoop ik dan niet dat het dan op zeer korte termijn zou gebeuren.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Printje do 1 nov 2012 - 9:52

Manlief blijft maar mooi met zijn gevalletje uit mijn buurt totdat ik zeker weet dat ik na de bevalling weer beschermd ben, het liefste zie ik dat hij zichzelf laat helpen omdat ik wel klaar ben met de pil maar das nog een discussiepunt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 9:53

Dan zou ik gek worden denk ik. Op dit moment red ik het net met 2 kindjes. Een derde zal wel echt heel lastig worden maar ik weet zeker dat ik toch niet voor een abortus zou kiezen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  _Lana_ do 1 nov 2012 - 9:53

teletascha schreef:Dan zou het wel erg laat zijn Very Happy
Ik vond met 18 weken het al aardig laat, maar dit helemaal....

Verklaar je nader? Very Happy

Wij zouden in eerste instantie wel erg schrikken, maar wel heel erg blij zijn.
Het zou hier dan hartstikke welkom zijn.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Viva do 1 nov 2012 - 9:54

Dan vraag ik mij af hoe dat kan als ik nog moet bevallen Wink
Maar stel ik ben net na de bevalling weer zwanger, dan zal ik heel hard huilen, me zwaar rot voelen omdat ik echt niet geniet van zwanger zijn..

Maar het wel uiteraard (voor mij) houden, we hopen in totaal op 3 kindjes.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 9:54

Dan heb ik een groot probleem. Neutral

Het wordt dan als de wiedeweerga mijn leven omgooien. En ik zou niet weten hoe. Maar weggehaald wordt hij/zij niet, ook al komt het niet uit en gaat het heel moeilijk worden. Gelukkig sta ik er niet voor. Het is wel altijd een angst geweest. Wat nu als het mij toch 'overkomt'? En dan? En hoe? Maar het zal altijd wel op zijn pootjes terecht komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 9:54

Extreem gelukkig zijn en het houden. Gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over. Als dit niet het geval was, dan zou ik het alsnog houden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Happydobby do 1 nov 2012 - 9:58

Parel schreef:Dan is het zo, en breiden we ons gezin iets eerder uit dan gepland.
+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  munk do 1 nov 2012 - 9:58

Me rot schrikken... omdat ik eindelijk na veel wikken en wegen heb besloten dat het (voorlopig) zo goed is.

Maar mocht het gebeurden... dan is het kindje zeer welkom.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Viva do 1 nov 2012 - 9:58

teletascha schreef:Dan zou het wel erg laat zijn Very Happy
Ik vond met 18 weken het al aardig laat, maar dit helemaal....
Kwam je er pas met 18wk achter? :O
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Lousanne do 1 nov 2012 - 9:59

Abortus is voor ons beiden zeker geen optie, dus dat valt af..

Maar pfoe, ik zou er toch even een paar dagen van moeten bijkomen.. Beiden net begonnen met werken full-time, te klein huurhuis, nog geen geld.. En sowieso ben ik er denk ik nog niet echt klaar voor om moeder te worden.. Ik wil t wel over een paar jaar, maar nu nog niet.

En stiekem zou ik een heeeeeeel klein beetje blij zijn, gewoon om t gevoel, zo bijzonder zo'n nieuw leven..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Annie24 do 1 nov 2012 - 10:00

Wij willen geen 2e kindje, maar mocht het toch gebeuren is het kindje van harte welkom.
Al zullen we dan wel even aan het idee moeten wennen en er echt naartoe moeten groeien ben ik bang + verhuizen laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Paper Crown do 1 nov 2012 - 10:01

@ Susan, ik hoop niet dat je me dit niet kwalijk neemt, maar ik zie je wel vaker reageren in de zin van dat je in het belang van kinderen moet denken en een 3de niet goed zou zijn, ondanks dat jij nog wel een kleintje zou willen. Ik kan er niets aan doen maar soms denk ik gewoon: maar Y. zou misschien wél heel veel hebben aan een broertje of zusje die (shit.. hoe zeg ik dit nou zonder raar te klinken..) 'normaal' is. Ik bedoel niet dat E. abnormaal is, dat wil ik echt helemaal niet zeggen.. maar ik hoop dat je me begrijpt. Niet dat een broer of zus een garantie is dat je er ook steun aan hebt later of dat je het perse goed met elkaar kan vinden hoor, Dat weet ik wel, maar toch soms denk ik dat.

@ wat ik zou doen als ik nu zwanger bleek..man ik zou multimuljonair worden: Vrouw zonder eileiders en zwanger van IVF poging 32 weken, is opnieuw zwanger van een baby.. It's a MIRACLEEE!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 10:02

Dat wil ik niet weten.. Ik zou het willen houden en hij waarschijnlijk weg willen laten halen. En dat zou ik kut vinden en niet weten wat te doen. Maar daarom heb ik een spiraaltje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Annie24 do 1 nov 2012 - 10:03

Marin schreef:Dat wil ik niet weten.. Ik zou het willen houden en hij waarschijnlijk weg willen laten halen. En dat zou ik kut vinden en niet weten wat te doen. Maar daarom heb ik een spiraaltje.

dan nog is de kans nooit 0% dat je niet zwanger kan worden Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  girli do 1 nov 2012 - 10:04

Ik heb geen idee wat ik zou doen. Ik denk dat vriendje het wel wil houden. Ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wil en bij dat standpunt blijf ik ook. Abortus vind ik echter ook een hele grote stap.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 10:04

Nee maar wel de minste kans. Kleiner dan de pil iig. Ik wil iig de kans zo klein mogelijk maken zodat ik NIET voor die moeilijke keuze kom te staan. Het lijkt me vreselijk namelijk.


Laatst aangepast door Marin op do 1 nov 2012 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Miss G do 1 nov 2012 - 10:04

Wij zouden er heel blij mee zijn, alleen dan heb ik wel een probleem aangezien er volgende week een operatie gepland staat.

Ik zou absoluut geen abortus willen, en dan zou ik de operatie niet door laten gaan. Worden wel 9 maanden met (veel) pijn, maar ik denk dat ik liever dat heb dan mijn hele leven een schuldgevoel..
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:05

Viva schreef:Dan vraag ik mij af hoe dat kan als ik nog moet bevallen Wink
Maar stel ik ben net na de bevalling weer zwanger, dan zal ik heel hard huilen, me zwaar rot voelen omdat ik echt niet geniet van zwanger zijn..

Maar het wel uiteraard (voor mij) houden, we hopen in totaal op 3 kindjes.

Toen ik net bevallen was had ik gedroomd dat ik na 3 maanden wéér moest bevallen.
Tijdens A. zijn zwangerschap zou ik dus weer zwanger zijn geraakt, toen van A. bevallen en 3 maanden later van nummer 3 Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Susan do 1 nov 2012 - 10:08

Paper Crown schreef:@ Susan, ik hoop niet dat je me dit niet kwalijk neemt, maar ik zie je wel vaker reageren in de zin van dat je in het belang van kinderen moet denken en een 3de niet goed zou zijn, ondanks dat jij nog wel een kleintje zou willen. Ik kan er niets aan doen maar soms denk ik gewoon: maar Y. zou misschien wél heel veel hebben aan een broertje of zusje die (shit.. hoe zeg ik dit nou zonder raar te klinken..) 'normaal' is. Ik bedoel niet dat E. abnormaal is, dat wil ik echt helemaal niet zeggen.. maar ik hoop dat je me begrijpt. Niet dat een broer of zus een garantie is dat je er ook steun aan hebt later of dat je het perse goed met elkaar kan vinden hoor, Dat weet ik wel, maar toch soms denk ik dat.


Misschien wel, ik zeg ook niet dat een derde per definitie niet goed zou zijn, ik heb het over de situatie waarin het op een scheiding zou uitlopen. Dat lijkt me niet in het belang van de kinderen. Verder lijkt het me op dit moment ook niet goed om een derde te krijgen, zowel niet voor ons als voor de kinderen, omdat we al redelijk overbelast zijn op het moment, maar ik sluit het voor de toekomst (nog) helemaal niet uit. Het hangt ook van D af natuurlijk.

Overigens is het niet gezegd dat een derde kind zich normaal zal ontwikkelen. Niet dat het kindje daardoor minder is natuurlijk, maar ik denk niet dat het zinvol is om eraan te beginnen puur om Y te laten opgroeien met een 'normaal' broertje of zusje in het gezin. Je hebt geen garanties.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:08

Ik zou het absoluut houden, maar we zullen wel heel veel dingen moeten veranderen om alles gereed te kunnen maken voor de komst van het kindje. Een ideale situatie zou het nu zeker nog niet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Viva do 1 nov 2012 - 10:09

Watermeloen schreef:
Viva schreef:Dan vraag ik mij af hoe dat kan als ik nog moet bevallen Wink
Maar stel ik ben net na de bevalling weer zwanger, dan zal ik heel hard huilen, me zwaar rot voelen omdat ik echt niet geniet van zwanger zijn..

Maar het wel uiteraard (voor mij) houden, we hopen in totaal op 3 kindjes.

Toen ik net bevallen was had ik gedroomd dat ik na 3 maanden wéér moest bevallen.
Tijdens A. zijn zwangerschap zou ik dus weer zwanger zijn geraakt, toen van A. bevallen en 3 maanden later van nummer 3 Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 394967
Gelukkig dan maar dat dromen vaak bedrog zijn Laughing
Zou wat wezen zeg pale
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 2 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum