Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu zwanger blijkt te zijn.

+105
Bluestar
Carmen_
Raindrop
Reeza
Fiwen
Theeleut
-Belle-
sanne-84
Zwerver
Arwyn
loesje
Annemoontje
Mom-Of-3
Theezakje13
Linda
Sarah1985
Stokstaartje
smooch
kwebbeltje
Sugarfall
Guusje
tuttebel
JD
Shy
Niene
Jezzie
Discordia
Aimee
mickey
*Lookie*
Stuiterbal
liesje
RYW
Muppetje
Ugly Betty
Shisha
SoGood
Lolly's
meisje
Phileine
Le Chat Noir
nillis
Teddyaapje
Jilke
Aagje!
Jasmine
Lonely Goatherd
Merai
Jade
-Ieniemienie-
Roxi3
yes1984
Minx
xxDila
Antibes
Océane
Blue flower
Burn
M@niek
Sophiee
Silver
Lenthe
Purpleflower
Rush
PiP
Flip Fluitketel
Coco
Annemie
SarahKey
Viva
Miss G
Marin
girli
Annie24
Paper Crown
Lousanne
munk
Happydobby
Caresses
_Lana_
LDJ
Tania
Sterrin_
Floor
teletascha
Twellie
ekjir@M
Parel
Laced
Bruintje Beer
ProudMom
LaBird
mii_joyce
Susan
Printje
Flower_L
TukTuk
Rumble
Linnie1985
studiebol
Lejow
Parisienne
Puggle
Sam
Mamsie
109 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Sugarfall vr 2 nov 2012 - 0:01

Dan zou ik denk ik niet heel erg blij zijn, ik wil nu nog liever geen kinderen. Mijn vriend zou wel blij zijn, hij wil wel al heel graag kinderen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 0:07

Carrie schreef:
Waarom vind je mijn toon een beetje raar? Dat is helemaal niet zo bedoeld hoor, ik ben alleen verbaasd dat dat in jou opkomt, omdat ik van wat ik lees, niet echt verwacht dat jouw man dan weg zou gaan, that's all.

Ik vond het overkomen als 'wat belachelijk' maar kennelijk bedoelde je het anders.

Hij zou het ook vast niet zo cru brengen, maar ik denk dus wel dat het een risico kan zijn voor je huwelijk, zeker als er al veel stress is in een gezin. Dan kan zoiets denk ik wel net de druppel zijn, zeker omdat ik dan degene ben die erover beslist.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  kwebbeltje vr 2 nov 2012 - 0:37

Wij zouden het houden. Pas geleden was ik onverwacht en ongepland zwanger van de 2e. Mijn man heeftvaltijd gezegd ik wil geen 2e. Toen was ik zwanger en toen hij eenmaal aan het idee gewend was vond hij het harstikke leuk . Jammer genoeg heb ik een miskraam gehad .
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 0:41

Ik zo dolblij zijn. Helaas gaat zwangerschap niet samen met mijn medicatie en is het qua gezondheid geen goede zet, maar ik wil wel heel graag meer kindjes. Helaas is mijn man het daarmee niet eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  smooch vr 2 nov 2012 - 0:45

Toevallig hadden mijn vriend en ik het hier laatst over.
Ik zou wel schrikken zo snel weer een kindje maar ook wel leuk. Mijn vriend zei meteen dat hij het niet erg zou vinden zo snel een 2e maar ik wil liever nog een aantal jaartjes wachten.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Stokstaartje vr 2 nov 2012 - 1:01

Ik en mijn vriend zouden ons rot schrikken, maar voor 500% er voor gaan....We willen allebei erg graag kinderen, liever gisteren dan vandaag. We hebben alleen nog niet de ruimte ervoor en mijn vriend geen baan en ik alleen oproepbaan. Maar we komen er wel uit!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:03

Wow dat zou wel heftig zijn...vooral omdat me afgeraden is ooit nog zwanger te raken.

Maar we zitten nu in zo'n wervelstorm, daarbij zouden we eentje meer of minder ook nog wel geregeld krijgen. Alleen als ik weer zo misselijk zou zijn als de vorige keer, zouden we wel echt een probleem hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:05

Susan schreef:
Carrie schreef:
Waarom vind je mijn toon een beetje raar? Dat is helemaal niet zo bedoeld hoor, ik ben alleen verbaasd dat dat in jou opkomt, omdat ik van wat ik lees, niet echt verwacht dat jouw man dan weg zou gaan, that's all.

Ik vond het overkomen als 'wat belachelijk' maar kennelijk bedoelde je het anders.

Hij zou het ook vast niet zo cru brengen, maar ik denk dus wel dat het een risico kan zijn voor je huwelijk, zeker als er al veel stress is in een gezin. Dan kan zoiets denk ik wel net de druppel zijn, zeker omdat ik dan degene ben die erover beslist.

Nee zo bedoelde ik hem niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Sarah1985 vr 2 nov 2012 - 1:17

onwijs blij zijn dat we eindelijk een kindje krijgen naar al die jaren
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:30

Ik zou schrikken maar natuurlijk zou het welkom zijn. Ik denk dat m`n man er meer moeite mee zou hebben maar over abortus gaan wij niet eens nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Linda vr 2 nov 2012 - 1:34

Het zou schokkender zijn als ik nu niet zwanger blijk te zijn.

Als ik hierna ongepland zwanger raak dan zou ik daar wel heel erg van schrikken. Ik heb een abortus altijd uitgesloten, maar ik denk dat ik daar pas echt over kan oordelen als het echt zo zou zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Theezakje13 vr 2 nov 2012 - 1:42

Ik zou heel erg blij zijn.en mijn vriend ook.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Mom-Of-3 vr 2 nov 2012 - 2:16

Als ik hierna weer zwanger zou zijn dan zou ik het houden ondanks dat het dan de vierde is.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Annemoontje vr 2 nov 2012 - 2:19

Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik tranen in mijn ogen krijgen..van geluk!!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  loesje vr 2 nov 2012 - 2:48

als ik weer zwanger zou worden naar deze zwangerschap dan zou ik eerst heel erg schikken en het raar vinden want mijn man wil zich laten helpen. en ik denk dat we dan voor een abortus kiezen want 2 kinderen is echt genoeg voor ons.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 2:58

Dan schrik ik me kapot en mijn vriend zichzelf waarschijnlijk ook. Ik hoop ook echt niet dat het gebeurt want ik heb nog heel veel andere plannen en wil alles zelf kunnen kopen voor ons kindje en dat zal in deze situatie nooit kunnen/lukken (beide student, beide een lening, daarnaast vrij weinig inkomen).

We zouden het trouwens wel houden maar we moeten ons uitgave patroon drastisch aanpassen. Geen haar op mijn hoofd die denkt aan abortus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Arwyn vr 2 nov 2012 - 3:15

Ik zou heel erg schrikken en mijn vraagtekens hebben bij de werking van de pil..
Vriend hetzelfde denk ik.

Daarna heel snel op zoek naar een ander huisje, want dat kindje komt er dan zeker.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Zwerver vr 2 nov 2012 - 3:17

Ik zou echt enorm schrikken. Mijn vriend en ik zijn net 2 maandjes samen. Ik weet dat hij er enorm blij mee zou zijn en mij ook in alles steunt. Weghalen zou ik sowieso nooit doen, dus ik zou er samen met mijn vriend helemaal voor gaan. Snel kijken naar een ander huisje en marktplaats afspeuren voor baby kamer en noem maar op.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  sanne-84 vr 2 nov 2012 - 3:58

Die vraag is nu hier niet aan de orde (of juist wel, maar het antwoord is dan bekend)

Als ik hierna (onverwacht) zwanger zou zijn zou ik het willen houden, maar man weet het nog niet. Ik roep nu ook heel hard dat ik nooit abortus zou plegen, maar man is daar wel makkelijker in
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  -Belle- vr 2 nov 2012 - 5:20

Zouden wij beide heel erg blij zijn.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Theeleut vr 2 nov 2012 - 5:21

Dan laten we het weghalen, we willen absoluut geen kinderen er bij meer.
Gelukkig krijgt mijn man volgende week een knippie dus hopelijk komen wij nooit in deze situatie terecht.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 5:22

Ik zei het tegen manlief wat hij zou willen dan. Hij zei meteen houden, lastig maar houden. Ik zou dus eerder degene zijn die er enorm aan zou twijfelen...aan de ene kant zou ik geen abortus over mijn hart kunnen verkrijgen...maar een derde erbij, dat lijkt me vreselijk. (laat ook eerst nummer 2 maar gezond geboren worden en wat groter zijn hahaha)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Fiwen vr 2 nov 2012 - 6:22

Ik zou stiekem heel erg blij zijn want de wens is er bij mij zeker maar manlief is nog niet helemaal overtuigd (al is hij het wel eens dat als het ongepland zou gebeuren we het zeker zouden houden). Plus de omstandigheden zijn nu nog niet ideaal genoeg om te zeggen 'we gaan ervoor'. Maar als het zo zou zijn dan worden de keuzes waar we nu voor staan ineens heel makkelijk en zouden we 100% voor een 2e kindje gaan. (Al zou ik me wel zorgen maken over het feit dat ik nog een spiraaltje heb)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Reeza vr 2 nov 2012 - 6:27

We zouden wel schrikken.. Maar ik zou het sowieso willen houden en dat weet mn vriend, dus hij heeft geen keuze :P Ik ben echt tegen abortus..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Raindrop vr 2 nov 2012 - 6:31

Allereerst zou ik ervan schrikken maar daarna zal ik er zeker blij mee zijn en het kindje is zeker welkom, ik zou het absoluut niet weg laten halen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 6 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum