Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je nu zwanger blijkt te zijn.

+105
Bluestar
Carmen_
Raindrop
Reeza
Fiwen
Theeleut
-Belle-
sanne-84
Zwerver
Arwyn
loesje
Annemoontje
Mom-Of-3
Theezakje13
Linda
Sarah1985
Stokstaartje
smooch
kwebbeltje
Sugarfall
Guusje
tuttebel
JD
Shy
Niene
Jezzie
Discordia
Aimee
mickey
*Lookie*
Stuiterbal
liesje
RYW
Muppetje
Ugly Betty
Shisha
SoGood
Lolly's
meisje
Phileine
Le Chat Noir
nillis
Teddyaapje
Jilke
Aagje!
Jasmine
Lonely Goatherd
Merai
Jade
-Ieniemienie-
Roxi3
yes1984
Minx
xxDila
Antibes
Océane
Blue flower
Burn
M@niek
Sophiee
Silver
Lenthe
Purpleflower
Rush
PiP
Flip Fluitketel
Coco
Annemie
SarahKey
Viva
Miss G
Marin
girli
Annie24
Paper Crown
Lousanne
munk
Happydobby
Caresses
_Lana_
LDJ
Tania
Sterrin_
Floor
teletascha
Twellie
ekjir@M
Parel
Laced
Bruintje Beer
ProudMom
LaBird
mii_joyce
Susan
Printje
Flower_L
TukTuk
Rumble
Linnie1985
studiebol
Lejow
Parisienne
Puggle
Sam
Mamsie
109 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 21:26

Dan ben ik niet verrast want dat wist ik al. Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 5 253468018
Als ik hierna al heel snel weer zwanger zou zijn dan ben ik wel verrast en het is misschien niet heel handig maar we hebben genoeg ruimte en het zou zeker welkom zijn.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 5 Empty Re: Als je nu zwanger blijkt te zijn.

Bericht  Rush do 1 nov 2012 - 21:34

Megara schreef:Begrijpelijk. Ik vind het ook zeker geen simpele beslissing. Je eerlijkheid vind ik erg mooi.
Bedankt.

Ik was ook wel blij met het topic wat je mist nu je kinderen hebt. Dat vond ik echt een heel eerlijk topic. Totdat 1 weer begon met 'je krijgt er zoveel liefde voor terug' en daarna vrijwel iedereen het bericht met een gelijke zin afsloot haha. Als je nu zwanger blijkt te zijn. - Pagina 5 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  RYW do 1 nov 2012 - 21:38

Schrikken, want het is nu niet het juiste moment, liever een jaar later. Vriend zou ook schrikken, want we komen nu net in rustiger vaarwater, en alle drie de kinderen die we hebben waren al ongepland, we zouden er graag eens eentje plannen Wink maar we zouden er wel voor gaan, ja.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 21:44

Als ik nu zwanger zou zijn zou ik heel erg schrikken, maar het zou wel welkom zijn. Als het aan mijn man lag zouden we nu alweer voor een tweede gaan, dus hij zou er hartstikke blij mee zijn.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal do 1 nov 2012 - 21:45

Dan zou ik even achter mijn oren moeten gaan krabben omdat ik dan toch moet gaan geloven dat baby's met de ooievaar worden gebracht !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Ugly Betty do 1 nov 2012 - 21:46

Zou ik me afvragen hoe het mogelijk is dat ik zwanger zou zijn (nog niet aan seks gedacht sinds de bevalling).
Maar stel dat het zou kunnen zou ik het veel te snel vinden, maar er wel voor gaan. Abortus is voor ons geen optie.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje do 1 nov 2012 - 21:49

Ik zou me een rolberoerte schrikken, maar er wel voor gaan, abortus is geen optie voor mij

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  RYW do 1 nov 2012 - 21:50

Ugly Betty schreef:Zou ik me afvragen hoe het mogelijk is dat ik zwanger zou zijn (nog niet aan seks gedacht sinds de bevalling).
Maar stel dat het zou kunnen zou ik het veel te snel vinden, maar er wel voor gaan. Abortus is voor ons geen optie.

In jouw geval wel heel snel ja! Maar ach... de beste vriend van mijn vriend is in december geboren en zijn oudere broer in januari van datzelfde jaar Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Ugly Betty do 1 nov 2012 - 21:54

RYW schreef:
Ugly Betty schreef:Zou ik me afvragen hoe het mogelijk is dat ik zwanger zou zijn (nog niet aan seks gedacht sinds de bevalling).

In jouw geval wel heel snel ja! Maar ach... de beste vriend van mijn vriend is in december geboren en zijn oudere broer in januari van datzelfde jaar Wink

Zo daar moet ik echt niet aan denken!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  liesje do 1 nov 2012 - 21:58

dan zouden we het houden
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:08

Susan schreef:Ik zou nu vooral schrikken omdat ik medicatie slik die je niet mag slikken als je zwanger bent.

Verder zou zijn mening wel zwaar wegen, als hij weg zou gaan als ik de baby zou houden dan zou ik toch voor ons gezin kiezen, simpelweg omdat het belang van de kinderen die ik nu al heb dan voorgaan. De gevolgen voor hen zijn dan té groot. Maar ik zou me er niet makkelijk bij neer kunnen leggen. Zelf voor abortus kiezen zou ik, hoe zwaar het ook zou zijn om een derde kindje te krijgen, toch niet kunnen. Ik weet trouwens ook niet of hij überhaupt zou dreigen om weg te gaan, ik weet helemaal niet wat hij zou doen als ik zwanger zou zijn en ik zou de zwangerschap tegen zijn zin in doorzetten. Dat zijn van die vragen waarop hij nooit antwoord wil geven zolang het niet aan de orde is.

Huh? Hoe kóm je er uberhaubt op? Ik ken jou man niet natuurlijk, maar het lijkt me niet dat hij dan weg zou gaan en zijn vrouw en kinderen in de steek laat.

Als ik nu zwanger zou zijn zouden mijn vriend en ik heel erg blij zijn!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal do 1 nov 2012 - 22:11

Overigens zou ik ondanks dat het nu onmogelijk is, echt zo onwijs blij zijn als ik zwanger zou zijn.
Ik wil zo graag een 2e kindje.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  *Lookie* do 1 nov 2012 - 22:23

Mijn vriend weet nog niet of hij voor een tweede wil gaan, dat zou mij wel remmen in mijn blij zijn. Maar wat mij betreft is het welkom en ik zou het dus vanuit mezelf erg leuk vinden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mickey do 1 nov 2012 - 22:31

*Lookie* schreef:Mijn vriend weet nog niet of hij voor een tweede wil gaan, dat zou mij wel remmen in mijn blij zijn. Maar wat mij betreft is het welkom en ik zou het dus vanuit mezelf erg leuk vinden.

Ik denk dat het hier net zo zou gaan. Mijn vriend is het nog niet over uit. Al geloof ik dat hij steeds meer naar wel een tweede neigt, maar niet in ons huidige huis.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Aimee do 1 nov 2012 - 22:35

Ik zou blij zijn, want de wens voor een tweede kindje is er bij ons beide, maar ook heel angstig voor wat komen staat. Ten eerste omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap heel veel last heb gehad van migraineaanvallen, die wel een week konden duren, waarin ik gewoon helemaal niets kon. Als ik dat nu weer zou hebben, zou ik niet zelf voor Luuk kunnen zorgen...
Ten tweede hebben we allebei net een andere baan, waardoor we nu ook minder financiele zekerheid hebben.
Maar we zouden het kindje zeker houden, en dus toch ook wel erg blij zijn smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Discordia do 1 nov 2012 - 22:36

Waarschijnlijk niet houden.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Jezzie do 1 nov 2012 - 22:38

Dan zou ik heel erg schrikken!
Maar ik zou er wel voor gaan, dan is de gezinsuitbreiding wat sneller dan we bedacht hebben.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Susan do 1 nov 2012 - 22:42

Carrie schreef:

Huh? Hoe kóm je er uberhaubt op? Ik ken jou man niet natuurlijk, maar het lijkt me niet dat hij dan weg zou gaan en zijn vrouw en kinderen in de steek laat.

Ik vind je toon een beetje raar, maar goed.

Ik denk ook niet dat hij me letterlijk op die manier voor de keuze stelt, maar ik kan me wel voorstellen dat de druk voor hem dan wel heel hoog wordt, want dat is het nu al voor ons allebei. Het zou dus wel kunnen dat hij dat gewoon niet meer trekt. Er zijn wel meer huwelijken die stuklopen op een draaglast die te hoog geworden is, een scheiding is niet altijd een chantagemiddel.

Ik kan me dus wel voorstellen dat hij zegt: 'Ik trek dat echt, echt, écht niet meer.' Of dat hij in paniek raakt. En dat zou ik uiteraard wel heel serieus nemen. Ik zou het hem waarschijnlijk toch ook wel kwalijk nemen omdat het mij weer heel veel pijn zou doen om de zwangerschap te beëindigen, want mijn reactie is natuurlijk ook op emoties gebaseerd en niet alleen op verstand, maar ik zou niet denken: ach, laat maar gaan, als ik de baby maar mag houden.

Overigens zou ik uiteraard ook niet willen dat hij blijft, maar overspannen raakt door een keuze die niet de zijne is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:01

Susan schreef:
Carrie schreef:

Ik vind je toon een beetje raar, maar goed.

Ik denk ook niet dat hij me letterlijk op die manier voor de keuze stelt, maar ik kan me wel voorstellen dat de druk voor hem dan wel heel hoog wordt, want dat is het nu al voor ons allebei. Het zou dus wel kunnen dat hij dat gewoon niet meer trekt. Er zijn wel meer huwelijken die stuklopen op een draaglast die te hoog geworden is, een scheiding is niet altijd een chantagemiddel.

Ik kan me dus wel voorstellen dat hij zegt: 'Ik trek dat echt, echt, écht niet meer.' Of dat hij in paniek raakt. En dat zou ik uiteraard wel heel serieus nemen. Ik zou het hem waarschijnlijk toch ook wel kwalijk nemen omdat het mij weer heel veel pijn zou doen om de zwangerschap te beëindigen, want mijn reactie is natuurlijk ook op emoties gebaseerd en niet alleen op verstand, maar ik zou niet denken: ach, laat maar gaan, als ik de baby maar mag houden.

Overigens zou ik uiteraard ook niet willen dat hij blijft, maar overspannen raakt door een keuze die niet de zijne is.

Waarom vind je mijn toon een beetje raar? Dat is helemaal niet zo bedoeld hoor, ik ben alleen verbaasd dat dat in jou opkomt, omdat ik van wat ik lees, niet echt verwacht dat jouw man dan weg zou gaan, that's all.

Gast
Gast

Bericht  Niene do 1 nov 2012 - 23:21

Dan kan je mij aan het zuurstof leggen.. Hoe erg ik ook tegen abortus ben,ik kan niet nogmaals alleen een kind opvoeden en een helse zwangerschap hebben.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Shy do 1 nov 2012 - 23:23

Ik zou zeker weten een gat in de lucht springen Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  JD do 1 nov 2012 - 23:32

Ik zou het houden, maar zou wel erg schrikken....het zou nu niet goed uitkomen omdat ik geen werk heb, en het daardoor financieel niet zo gunstig is.

Maar gewenst is het zeker, dus abortus zou geen optie zijn.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  tuttebel do 1 nov 2012 - 23:35

dan zou mijn leven echt even op z'n kop staan. Ik zou het wel houden, maar gezien ik wel mijn studie wil doorzetten zal ik wel een goed plan moeten maken hoe ik het allemaal wil doen.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:42

Het liefst willen we nog even wachten, maar als het zo zou zijn dan is het van harte welkom. Man zei laatst ook, liever nog even wachten, maar onze situatie (beide een baan, genoeg ruimte in huis) is prima dus het zou welkom zijn.

Gast
Gast

Bericht  Guusje do 1 nov 2012 - 23:46

Ik zou me rot schrikken, maar stiekem ook wel weer erg blij. M'n vriend zou gek worden denk ik, die is er volgens hem nog helemaal niet klaar voor.

Toch denk ik dat ook hij het zou willen houden, daar hebben we het ook weleens over gehad.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: