Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw middelbare school-tijd!

+30
bolus26
Silver
Caramba
Mariposa
Floor
Caroow
Lousanne
SuperGrover
Susan
Twellie
Lady Starstruck
Zonnetje
Middleme
Gympie
Lavendel
Flippin' Bitch
Mizz_S
Bliss
TukTuk
Shisha
_Lacey_
GreenGrass
Toet
Rose
Elliot
Rush
minoessepoes
Bazinga
Burn
Marin
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Antibes di 6 nov 2012 - 3:17

Harrison schreef:
Antibes schreef:Wist dat ik dit niet moest lezen, bah, kuttopic.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1270000679 Cry

Ahh Sad was het niet leuk bij jou op school?



Haha, Punk'd, blijkbaar!

Nee, ik ben in 2/3 VWO vastgelopen met mijn depressie, gepest, belachelijk gemaakt en alle leuke dingen erna (feestjes, eerste vriendjes, examenstunts) heb ik allemaal gemist.. Dus ik vind dat laatste vooral echt kut om terug te lezen, wat mensen aan leuke/lieve herinneringen van tienertijd hebben. Die heb ik gewoon niet, nul, mijn leven is pas 3 jaar geleden begonnen ofzo.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:19

Antibes schreef:
Harrison schreef:
Antibes schreef:Wist dat ik dit niet moest lezen, bah, kuttopic.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1270000679 Cry

Ahh Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1371890812 was het niet leuk bij jou op school?



Haha, Punk'd, blijkbaar!

Nee, ik ben in 2/3 VWO vastgelopen met mijn depressie, gepest, belachelijk gemaakt en alle leuke dingen erna (feestjes, eerste vriendjes, examenstunts) heb ik allemaal gemist.. Dus ik vind dat laatste vooral echt kut om terug te lezen, wat mensen aan leuke/lieve herinneringen van tienertijd hebben. Die heb ik gewoon niet, nul, mijn leven is pas 3 jaar geleden begonnen ofzo.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1371890812

Wat zonde Sad. Ik hoop dan dat je het nu dan wel erg naar je zin hebt. Die verloren tijd krijg je niet terug, dat besef ik me, maar het is nooit te laat om mooie herinneringen te maken, toch? Dus; niet alleen maar heel hard studeren, maar ook gewoon eens lekker de luie student uithangen en dingen doen die je leuk vindt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:27

Harrison schreef:
Antibes schreef:
Harrison schreef:
Antibes schreef:Wist dat ik dit niet moest lezen, bah, kuttopic.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1270000679 Cry

Ahh Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1371890812 was het niet leuk bij jou op school?



Haha, Punk'd, blijkbaar!

Nee, ik ben in 2/3 VWO vastgelopen met mijn depressie, gepest, belachelijk gemaakt en alle leuke dingen erna (feestjes, eerste vriendjes, examenstunts) heb ik allemaal gemist.. Dus ik vind dat laatste vooral echt kut om terug te lezen, wat mensen aan leuke/lieve herinneringen van tienertijd hebben. Die heb ik gewoon niet, nul, mijn leven is pas 3 jaar geleden begonnen ofzo.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1371890812

Wat zonde Sad. Ik hoop dan dat je het nu dan wel erg naar je zin hebt. Die verloren tijd krijg je niet terug, dat besef ik me, maar het is nooit te laat om mooie herinneringen te maken, toch? Dus; niet alleen maar heel hard studeren, maar ook gewoon eens lekker de luie student uithangen en dingen doen die je leuk vindt!

Ben ik het helemaal mee eens. Ik hoop echt dat je een heerlijk leven tegemoed/t gaat.



Laatst aangepast door Punk'd op wo 7 nov 2012 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Blond di 6 nov 2012 - 3:33

Mizz_S schreef:Chance, jij komt toch uit W.? Heb jij op 't P. gezeten? Daar mocht ik van mn ouders niet heen haha, terwijl die school volgens mij achteraf gezien best bij me gepast had...

Ja klopt! Op locatie H. Ik vond het een prima middelbare school, dat ik het niet zo naar mijn zin had lag niet aan de school zelf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Poubelle di 6 nov 2012 - 3:49

Punk'd, heeft jouw vriend dat ook, dat hij weinig vriendin heeft?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:57

Ja.. Hij had op puberleeftijd vooral veel foutere vrienden..(Fout is een groot woord.. maar vriendschappen kon je het niet echt noemen. Het was meer uitgaan en blowen) Mijn vriend is echt heel erg veranderd vanaf zijn 18/19 en zijn vrienden zijn bijna allemaal blijven 'hangen'. Daar heeft hij geen behoefte meer aan.

Hij studeert nu ook duaal en dan ook nog een studie die maar heel weinig mensen doen. Zijn klas bestaat uit 4 mensen (exclusief hijzelf) en naast dat hij er op school leuk mee kan werken is het geen vriendschapsmateriaal Wink .. Dan is het toch moeilijk om nieuwe vrienden te 'maken'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Poubelle di 6 nov 2012 - 3:58

Mijn middelbare schooltijd was geweldig, in de eerste en de tweede zat ik op 't vwo in een hele leuke klas. We hadden daar niet echt groepjes in, onze hele klas stond bij elkaar in de pauze. Dat was ook de klas met de meeste knappe jongen volgens alle andere brugklassen, m'n vriendinnen en ik waren elke maand ongeveer op een andere klasgenoot verliefd.
Vanaf de derde ging ik naar de Havo, daar raakte ik bevriend met nu nog mijn beste vriendin. We hadden een vast groepje gekregen waar we elke pauze mee stonden, ik denk wel dat wij de populaire meiden waren.
Vanaf dat jaar ging ik veel stappen, naar de drive-in disco in de dorpen in de omgeving maar ook voor het eerst met m'n zus en haar vrienden mee naar een discotheek. Dan mocht ik tot 1 uur blijven, whoohoo!
Dat jaar begon ik ook met werken bij de supermarkt, dat was zó gezellig. Ik werkte met vooral jongeren en ik was het jonkie van de groep. De jongens kwamen mij dan thuis ophalen, dronken een biertje met m'n vader en brachten me na het stappen netjes weer thuis.
Vanaf de vierde ging ik niet meer zo vaak naar school, economie skipte ik sowiezo al en de laatste uren vond ik meestal ook niet meer interessant, ik ging liever de stad in.
Drama was m'n lievelingsvak, we hadden daar ook een superleuke lerares voor. Ze was maar een paar jaar ouder dan ons en het was altijd gezellig.
Tegen de tijd dat ik m'n examens inging stond ik alleen voor de talen voldoende, ik verwachtte eigenlijk niet te gaan slagen. Ik ben toch maar gaan leren voor de examens, vooral voor biologie en geschiedenis. Voor economie heb ik niets geleerd, dat snapte ik toch niet.
Een half uur voor het examen heeft m'n beste vriendin, die ook M&O in haar pakket had, wat dingen van economie uitgelegd.
Uiteindelijk had ik een hoger cijfer voor het examen, haha! En ik heb alle examens met een voldoende gehaald.
De leukste dingen die ik heb meegemaakt op school zijn een dag zeilen met alle derdeklassers, logeerpartijen met z'n allen, naar Parijs, winkelen in Lille en een week naar Praag.
Ik kan best goed handschriften nadoen, ik schreef dus regelmatig voor schoolgenoten absentiebriefjes, haha!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Poubelle di 6 nov 2012 - 4:01

Punk'd schreef: Verhaal Punk'd

Wat jammer, zeg!
Dat had ik nooit van jou gedacht, jij komt heel leuk over en ik dacht dat jij juist wel een grote vriendenkring zou hebben!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 4:08

Pixie schreef:
Punk'd schreef: Verhaal Punk'd

Wat jammer, zeg!
Dat had ik nooit van jou gedacht, jij komt heel leuk over en ik dacht dat jij juist wel een grote vriendenkring zou hebben!

Ja maar dat ben ik ook!! hahaha Very Happy .. Ik vind zelfs van mijzelf dat ik een grote sociale kring zou moeten hebben.. Ik praat echt makkelijk met mensen en ik geloof zeker dat er genoeg types zoals ik zijn. Alleen als ik dit topic al doorlees, hoeveel mensen er populair/allemansvrienden waren. En de rest van de verhalen qua jongens en dingen die je meemaakte in die tijd.

Ik ben alleen zoveel van studie geswitched wat echt killing is voor vriendschappen die 'snel' ontstaan op school. Ik heb een jaar in Utrecht op school gezeten met leuke mensen maar die woonde allemaal in Utrecht en ik woonde al samen in Nijmegen.. Dat was al onhandig laughcry .. Toen ben ik dezelfde studie in Nijmegen gaan doen en daar had ik een super leuke meid leren kennen was echte en goede vriendin in die tijd maar na een jaar vond ik het zo'n kloot studie in Nijmegen dat ik ben gestopt. En daarna ben ik mijn studie nu gaan doen maar daar hoef ik maar 2 dagen p.w. naar school tot 5 uur.. Iedereen woont overal in het land en als je pas om 5 uur klaar bent ben je toch snel geneigd om naar huis te gaan (iedereen in die klas trouwens :P ). Heb wel 2 leuke meiden waarmee ik altijd in de trein zat en daar ben ik ook wel eens mee wezen uit eten en zelfs wezen stappen in hun gehucht in Limburg hahahaha (Dat is echt heel grappig, op stap gaan in een dorp Yes ).. haha eigenlijk waren de afgelopen 2 jaar best leuk wat dat betreft..

Maar dat hechte van vroeger heb ik al een tijd niet meer gehad. Ik zou het fijn vinden om gewoon een vriendin om de hoek te hebben waarmee ik kan hardlopen/shoppen/niets doen/stappen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Mizz_S di 6 nov 2012 - 7:11

Chance schreef:
Mizz_S schreef:Chance, jij komt toch uit W.? Heb jij op 't P. gezeten? Daar mocht ik van mn ouders niet heen haha, terwijl die school volgens mij achteraf gezien best bij me gepast had...

Ja klopt! Op locatie H. Ik vond het een prima middelbare school, dat ik het niet zo naar mijn zin had lag niet aan de school zelf.

Huh locatie H? Bestaat die nu nog want dat zegt me dan weer niets...?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Antibes di 6 nov 2012 - 10:04

Harrison schreef:
Antibes schreef:
Harrison schreef:
Antibes schreef:Wist dat ik dit niet moest lezen, bah, kuttopic.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1270000679 Cry

Ahh Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1371890812 was het niet leuk bij jou op school?



Haha, Punk'd, blijkbaar!

Nee, ik ben in 2/3 VWO vastgelopen met mijn depressie, gepest, belachelijk gemaakt en alle leuke dingen erna (feestjes, eerste vriendjes, examenstunts) heb ik allemaal gemist.. Dus ik vind dat laatste vooral echt kut om terug te lezen, wat mensen aan leuke/lieve herinneringen van tienertijd hebben. Die heb ik gewoon niet, nul, mijn leven is pas 3 jaar geleden begonnen ofzo.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1371890812

Wat zonde Sad. Ik hoop dan dat je het nu dan wel erg naar je zin hebt. Die verloren tijd krijg je niet terug, dat besef ik me, maar het is nooit te laat om mooie herinneringen te maken, toch? Dus; niet alleen maar heel hard studeren, maar ook gewoon eens lekker de luie student uithangen en dingen doen die je leuk vindt!

Ja, ik heb het nu op zich wel naar mijn zin. Zeker mijn afgelopen drie jaar in Amsterdam zijn fantastisch geweest. Studie topprestaties geleverd, lag lekker in de groep, leuke vriendinnen van studie leren kennen, hoop sociale contacten en leuke activiteiten opgedaan met mijn studentenvereniging. Paar reisjes, liftwedstrijd. Voor drie jaar heb ik echt wel superveel gedaan en al een hoop mooie herinneringen opgedaan.

Het stomme is gewoon dat het inderdaad alsnog niet in te halen valt, het blijft gewoon "minder". Het is niet alsof de mensen die een leuke middelbare schooltijd hadden, nu opeens niets leuks meer doen. Dus dat het nu leuk is, weegt niet op tegen de teleurstelling dat ik dat soort andere dingen gemist heb. Helemaal als ik dan praat met mensen van mijn leeftijd, of een paar jaar jonger, die dan met vriendinnen op vakanties geweest zijn, eerste vriendjes hadden, eindexamens/examenstunten (precies dit topic dus). Dat ga je gewoon nooit in kunnen halen, dat is gewoon weg, los van het feit dat ik het nu wél gewoon leuk heb..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 22:22

Ja, ik begrijp het. Sad

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Rouxxxe wo 7 nov 2012 - 6:41

Wat zijn je beste herinneringen?
De schoolfeesten, het lachen met klasgenoten en vriendinnen, het rondje park wat we altijd liepen in de pauze.

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
Toch wel het buitenbeentje

Ga je nog om met je klasgenoten?
Nee, ik heb wel een goeie vriend die ik van de middelbare school ken, maar we werden pas na de middelbare school vrienden.

Lievelingsvakken of favoriete leraren?
Geschiedenis vond ik heel leuk! En biologie vond ik ook wel leuk.

Dieptepunten of hoogtepunten?
Ik heb Mavo gedaan, en de eerste twee jaar ben ik daar gepest. Dat was echt wel een dieptepunt. De laatste twee jaar werd ik niet meer gepest, maar ik had ook geen aansluiting met klasgenoten. Ik had wel vriendinnen op school, maar die deden allemaal Havo en VWO. Ik slingerde dus een beetje tussen twee werelden, tijdens de lessen waar ik me niet op mn plek voelde, en buiten de lessen met mn vriendinnen. Hoogtepunten waren de pauzes waarin ik vanaf de 3e klas met vriendinnen altijd in het park ging wandelen en naar de jongens kijken Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 1578173417 en de schoolfeesten met mn eigen vriendinnen waren ook erg leuk. Maar het grootste hoogtepunt was toch de dag dat ik gebeld werd dat ik geslaagd was! Was toch wel blij dat ik van school kon.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd?
Niet met heel plezier. Uiteraard waren er ook leuke momenten, maar doordat ik toch een buitenbeetje en grijze muis was ben ik pas echt ná mn middelbare schooltijd uit mn schulp gekomen en mezelf leren kennen. Heb dus aan die tijd daarna veel meer mooie herrineringen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 1:15

Leuk topic!



Wat zijn je beste herinneringen?
Mijn beste Turkse vriendin waarmee ik in de klas zat. De weekendjes logeren bij haar en haar familie. Echt opgenomen worden als gezinslid. Sinsdien hou ik van Turken I love you Very Happy

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) Toch wel een buitenbeentje. Niet gepest worden maar nergens echt bij horen. Ik ben half Surinaams, maar 'hoorde' niet bij de 'echte' Surinamers omdat ik halfbloed was. Bij de Nederlanders hoorde ik ook niet, omdat ik halfbloed was Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 394967 Voelde me heel erg goed en fijn bij de Turkse meisjes, daar maakte het geen klap uit.


Ga je nog om met je klasgenoten?
Nee. Ik ben in de 2e klas al van school gegaan, ben 2 keer in de 2e blijven zitten. Het ging toen niet echt goed met mij. Wel heb ik mijn toenmalige vriendin en haar moeder op Facebook. Het plan is wel om nog eens met haar af te spreken.


Lievelingsvakken of favoriete leraren? Maatschappijleer, Engels, NederlandsGodsdienst, en Scheikunde. Erg leuke leraren ook.


Dieptepunten of hoogtepunten? Dieptepunten, dat ik geen klap uitvoerde op school, ik veel spijbelde en uiteindelijk de school meost verlaten.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd?
Nee zeker niet. Had het beter en anders moeten doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 3 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum