Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

+8
Poisongirl
Blond
Penny Blossom
VeryCherry
Minx
Marin
Rush
Caribbeanlover
12 plaatsers

Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Caribbeanlover di 24 apr 2012 - 20:04

M'n bovenbuurjongen zit op de middelbare school, maar het valt mij op dat ik hem nog nooit heb gezien met een rugtas. s'Ochtends zie ik hem wel eens weggaan, naar school neem ik aan en hij heeft echt nooit een tas bij zich. Je had mij toen moeten zien, zo zwaar was die tas.

Ook zie ik hem vaak in het winkelcentrum rondhangen. Daar had ik vroeger niet echt tijd voor omdat ik zoals de meeste kinderen huiswerk moest maken zoals het hoort.

Ik heb get idee dat hij niet eens op school zit of iig veel spijbelt (het is nogal een apart gezin, moeder is hier en bij de buren regelmatig aan de deur geweest voor vn alcohol).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 20:07

Ik had m`n boeken altijd in m`n kluisje, als klein meisje ging ik niet met zo`n zware tas over straat. Huiswerk maken deed ik altijd op school zodat ik ook kon hangen Werkt de middelbare school niet meer met boeken? 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Caribbeanlover di 24 apr 2012 - 20:11

Dat kan ook, maar het lijkt me toch dat je die tijd echt thuis nodig hebt om huiswerk te maken aangezien je niet uren daarvoor op school blijft. Bovendien kan je thuis hulp krijgen en wordt je wellicht gecontroleerd door je ouders of je het wel maakt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 20:16

Wij hadden altijd gewoon tijdens de les tijd voor huiswerk, dus daar hoefde je inderdaad niet uren voor op school te blijven. Misschien heeft hij dat ook wel.

En wellicht maakt hij z`n huiswerk gewoon of controleren z`n ouders het niet. Dat deden mijn ouders ook niet hoor. Je kan je kind er ook gewoon op vertrouwen. Of het boeit je als ouders geen zak, dat kan ook nog.


Laatst aangepast door Rush op di 24 apr 2012 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 20:17

Huiswerkvrije school misschien? Gaf ik ook les op. Die kinderen lieten hun boeken op school omdat ze daar tijd hadden om hun 'huiswerk' te maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Minx di 24 apr 2012 - 20:20

Wij konden juist op school meer hulp krijgen. En ik had zelf nooit veel tijd nodig voor mijn huiswerk. Nam ook nooit veel boeken mee, deed gewoon samen met klasgenoten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  VeryCherry di 24 apr 2012 - 20:20

Mijn zusje heeft alleen een laptop voor school en huiswerk maakt ze daar ook.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Penny Blossom di 24 apr 2012 - 20:42

Mijn broertje maakt ook al zijn huiswerk op school. Daar hebben ze speciale 'lesuren' voor. Heel soms neemt hij een boek mee naar huis. Maar dat is dan om te leren voor een proefwerk o.i.d.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 21:09

ook ik liet bijna al m`n boeken op school, zou wat zijn als ik die steeds mee op en neer moest nemen. En ook kregen wij op school tijd om huiswerk te maken. Ik geloof dat er nu nog geen scholen zijn die geheel op alleen laptops/i-pads werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Blond wo 25 apr 2012 - 0:23

Tegenwoordig zijn er veel scholen die met digitaal lesmateriaal werken. Sommige scholen hebben al speciale laptop en IPad klassen. Dus inderdaad, ipv boeken krijgen leerlingen nu licenties om in kunnen loggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 10:26

Caribbeanlover schreef:Ook zie ik hem vaak in het winkelcentrum rondhangen. Daar had ik vroeger niet echt tijd voor omdat ik zoals de meeste kinderen huiswerk moest maken zoals het hoort.

Hoort dat ja? Ik vind dat het ook hoort dat je geniet van je jeugd. Gelukkig heb ik dat ook gedaan, naast het maken van mijn huiswerk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 10:28

Hier hebben ze een iPad. cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Poisongirl wo 25 apr 2012 - 19:11

Wij haddwn tussen de reguliere lessen door 2 a 3 lesuren per dag om huiswerk te maken. Dan had ik alles wel af hoor. Boeken had ik in mijn kluisje op school, nam ik alleen mee naar huis om te leren voor toetsen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Jade wo 25 apr 2012 - 19:16

**

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 apr 2012 - 21:44

Op een gegeven moment had ik ook mijn boeken op school in m'n kluisje staan. Ik verhuisde toen iedere week/twee weken van mijn vader naar moeder en andersom & mijn koffer met spullen was nooit te tillen. Er lag altijd wel iets bij moeder wat ik bij mijn vader nodig had en zo.

Aan het eind van de dag nam ik de boeken mee uit mijn kluisje die ik nodig had voor m'n huiswerk en die nam ik dan mee naar huis.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:49

Marin schreef:Huiswerkvrije school misschien? Gaf ik ook les op. Die kinderen lieten hun boeken op school omdat ze daar tijd hadden om hun 'huiswerk' te maken.

Ik heb ook op een huiswerkvrije school gezeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Tazz do 26 apr 2012 - 7:41

Waaat bestaan die, huiwerkvrije scholen! Damn dat had ik moeten weten! Ik was ook iemand die altijd moest sjouwen met tassen. En spullen in mn kluisje laten was voor mij geen optie want dan vergat ik altijd het belangrijkste.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  silly-one do 26 apr 2012 - 7:44

Ik werk ook op een huiswerk vrije school. Wat inhoud dat de hoeveelheid huiswerk die ik opgeef bij normaal werken al in de les gemaakt kan worden ( geef wiskunde).
Ik zie ook heel vaak leerlingen met een lege tas naar school komen. Ik vind het nog steeds raar, maar het is het beleid van de school.

Waar ik me wel aan kan irriteren is dat leerlingen niet eens meer een pen, geodriehoek of rekenmachine bij zich hebben. Die dingen had ik altijd in mijn tas zitten en nam ik ook altijd mee.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt de middelbare school niet meer met boeken? Empty Re: Werkt de middelbare school niet meer met boeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum