Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw middelbare school-tijd!

+30
bolus26
Silver
Caramba
Mariposa
Floor
Caroow
Lousanne
SuperGrover
Susan
Twellie
Lady Starstruck
Zonnetje
Middleme
Gympie
Lavendel
Flippin' Bitch
Mizz_S
Bliss
TukTuk
Shisha
_Lacey_
GreenGrass
Toet
Rose
Elliot
Rush
minoessepoes
Bazinga
Burn
Marin
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 11:32

Ik bedenk me nu trouwens dat ik echt onwijs veel herinneringen heb aan T.ony.. We hebben Laura Pausini songteksten uit ons hoofd geleerd en gingen toen hele 'gesprekken' in 't Italiaans voeren... We hebben over straat gelopen, alsof er overal pers rond liep en foto's van ons wilden maken, voor Privé en Story Very Happy

We hebben gespijbeld, om Hema worsten te gaan eten. Foto's maken in een foto hokje bij de V&D en toen vond ik een foto lelijk en gooide die op 't hokje en toen hij 'm wilde pakken, had-ie een andere beet. Een foto van een man alleen. We hebben echt de meest wilde verhalen erbij verzonnen; hij zou een man zijn met een penvriendin in Thailand en een foto van zichzelf willen sturen, zodat ze naar Nederland zou komen. Dat was de winnaar... We spoorden echt niet, maar 't was zó leuk. Ik heb zo van die tijd genoten, door hem, dankzij hem!

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 403559_393161597389390_1303200127_n
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Lavendel vr 2 nov 2012 - 4:04

Ah mijn middelbare schooltijd was echt fantastisch! De eerste feestjes, dronken worden, jongens, uitwisseling naar Milaan, de pauzes. Zo leuk! smile Ik heb eerst Havo en daarna VWO gedaan en beide waren erg leuk! Qua vak heb ik de beste herinnerignen aan de drama lessen. Ik en mijn groepje vrienden waren echt ontzettend creatief en enthousiast en waren elk vrij uurtje in het theater te vinden om aan opdrachten te werken. Vooral 5 havo en 6 vwo was het feest omdat we eind examen drama deden. In VWO heb ik mijn profielwerkstuk voor drama gemaakt. (We hebben een film naar een toneelstuk vertaald). Toen was ik dus helemaal de hele dag in het theater.

Ik hoorde wel bij een redelijk populair groepje, populair omdat iedereen ons aardig en grappig vond, niet barbie populair want die groep was er ook.

Ik heb nog een paar vriendinnen uit die tijd, al delen we meer het verleden dan het heden. ik weet niet of we nu nog vriendinnen zouden worden want we zijn wel allemaal een compleet verschillende kant op gegaan.

Ik wil bijna weer terug naar die tijd! (haha ik kan nu net zo goed een topic over mijn basisschool of studententijd beginnen want dan eindig ik net zo Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 2474380249)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gympie vr 2 nov 2012 - 4:42

Ah, Bazinga, dat is echt een leuke foto. Als je dan het verhaal erboven bij leest, is het helemaal leuk haha.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Middleme vr 2 nov 2012 - 5:28

En dan ongeveer 2e/3e leerjaar!

Wat zijn je beste herinneringen?
Dat is, als je het over 2e/3e hebt: het vechten om het beste plekje bij de verwarming in de aula! Er was altijd strijd tussen ons groepje meiden en een groep jongens van een klas hoger.. De ene keer waren wij eerder, de volgende keer zij.. Verder heb ik weinig herinneringen.

Toch wel het allerleukste: in dat groepje jongens, zat mijn vriend.... Hij zegt altijd dat hij me van die tijd nog exact voor zich kan halen... Embarassed

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
Een allemansvriend én super braaf. Ik kwam nooit te laat, lette goed op e.d. Vanaf de bovenbouw had ik twee vriendengroepen waar ik tussen hopte.

Ga je nog om met je klasgenoten?
Nee, niet echt. Ik heb met een paar vriendinnen in de klas gezeten, maar dat contact wordt wat minder.

Lievelingsvakken of favoriete leraren?
Ik vond Duits altijd leuk! Die leraar was echt super relaxed, maar gaf wel dusdanig les dat de klas wat leerde: daar heb ik zeker wel respect voor. Daarnaast vond ik ict/informatica en de expressievakken (muziek, tekenen, handvaardigheid) leuk.

Dieptepunten of hoogtepunten?
Hoogtepunt: Romereis in 5 VWO en het bekladden van de school bij de verhuizing! We gingen, toen ik halverwege 5 VWO zat, over naar een nieuw gebouw. Van het oude gebouw was het een en ander verkocht, maar op de laatste lesdag liep iedereen met een watervaste stift álles onder te schrijven. Ge-ni-aal!

Een dieptepunt is misschien achteraf gezien dat we met de hele klas onze mentor (lerares Grieks en een beetje wereldvreemd) aan het huilen hebben gekregen omdat we haar niet meer als mentor wilden. Maar in die tijd (2 en 3 VWO) 2 jaar dezelfde mentor die niet cool is, dat is gewoon niet cool..

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd?
Jahoor! Ik heb het gezellig gehad, er uiteindelijk een diploma aan over gehouden en een aantal goede vrienden. (En uiteindelijk dus mijn relatie nu...) Achteraf gezien had ik iets 'wilder'/ 'brutaler' willen zijn..
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Zonnetje vr 2 nov 2012 - 6:08

Wat zijn je beste herinneringen?
Lachen en kletsen met vriendinnen, vriendinnendagboeken die we met onze vriendinnengroep bijhielden, M&Ms en worstenbroodjes eten in de pauze, de bijnamen/stopwoorden en gekke woorden die we met vriendinnen bedacht hadden voor allerlei personen/dingen/situaties en schoolfeesten.

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
Allemaal niet eigenlijk, ik was een vrij rustig, onopvallend meisje wat goede punten haalde met een hechte vriendinnengroep.

Ga je nog om met je klasgenoten?
Ja, een van mijn beste vriendinnen heb ik op de middelbare school leren kennen. Ook een paar andere meiden zie ik nog af en toe. De groep is wel uit elkaar gevallen, maar dat was wel te verwachten.

Lievelingsvakken of favoriete leraren?
Ik had niet echt een lievelingsvak, al vond ik Nederlands altijd wel leuk. Ik had wel een favoriete lerares, mijn aardrijkskundelerares waar ik 3 jaar les van heb gehad en veel mee heb gekletst, tijdens en na de lessen. Wat een leuk mens was dat.

Dieptepunten of hoogtepunten? Hoogtepunt: het halen van mijn VWO-diploma en alle leuke momenten met vriendinnen. Dieptepunt: in de derde gepest/geplaagd worden door een paar kinderachtige jongens. Gelukkig duurde dit niet lang en had ik leuke vriendinnen.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd? Ja, ik heb daar een leuke tijd gehad. Ik ben in die tijd echt volwassen geworden, heb veel geleerd en leuke mensen leren kennen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Lady Starstruck vr 2 nov 2012 - 10:22

Wat zijn je beste herinneringen? Zelfgemaakte patat eten na schooltijd bij de snackbar, lachen en ouwehoeren tijdens de les, na schooltijd altijd naar een vriendin toe en dan bij elkaar eten, tijdens het tussenuur weggaan naar de stad terwijl het niet mocht
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) rare weirdo. Ik deed altijd alles wat andere niet deden. Ging express met mijn kleding er tegen in. Zo liep ik met lang los slierterig haar, een houthakkers bloes, een vale spijkerbroek en een Metallica shirt.
Ga je nog om met je klasgenoten? Ik spreek mijn beste vriendin nog van toen. Voor de rest niemand meer.
Lievelingsvakken of favoriete leraren? VAP (ik zat op de agrarische school en je had daar agrarische vakken VAP=Verwerking Agrarische Producten), dierenhouderij, geschiedenis, biologie de dierenhouderij en biologie leraren waren ook wel toffe peren.
Dieptepunten of hoogtepunten? diepte punt is een meisje die ik in de tweede in mijn klas had. Volgens mij had ze zelf behoorlijk wat problemen, maar het was echt zo'n hittepetitje. Ze heeft o.a. een keer een beitel tegen mijn hoofd aan gegooid (was godzijdank mis), en ze tikte mij altijd express aan als ik voor haar zat. Wat een tutje was dat zeg.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Twellie vr 2 nov 2012 - 10:33

Beste herinneringen: heb ik niet zo, ik vond de middelbare school niet leuk vanwege groepjesvorming en de druk om je te gedragen als de rest om niet buiten de boot te vallen.

Labels: alto en spijbelaar.

Contact klasgenoten: ja, het grootste deel van mijn vriendinnen ken ik uit die tijd.

Lievelingsvakken: biologie en scheikunde.

Dieptepunten / hoogtepunten: ik vond die hele tijd drie keer niks, alleen het spijbelen kon ik wel van genieten haha.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 10:38

Wat zijn je beste herinneringen? De tweede vond ik echt een rotjaar, daar heb ik geen leuke herinneringen aan. De derde vond ik wel iets leuker. Mijn beste herinnering is dat ik mijn eerste vriendje kreeg aan het einde van het derde jaar. Ik was wel ontroostbaar toen het uitging en ik was nog blijven zitten ook.
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) Buitenbeentje, ik had in de klas niet echt vrienden of vriendinnen, gelukkig daarbuiten wel.
Ga je nog om met je klasgenoten? Nee.
Lievelingsvakken of favoriete leraren? Nederlands is altijd mijn favoriete vak geweest, verder vond ik tekenen wel leuk, maar dat hield na de tweede op.
Dieptepunten of hoogtepunten? Dieptepunt: dat ik wel redelijk vaak gepest werd, vooral in de tweede maar ook nog wel in de derde. Hoogtepunt: eerste vriendje dus.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd? Niet echt, in elk geval niet op die eerste jaren. Ik vond de vierde, vijfde en zesde de leukste jaren, toen had ik ook meer vriendinnen in de klas en ging wel met redelijk veel plezier naar school.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 10:39

Wat zijn je beste herinneringen? Eigenlijk de gehele periode. Enorm veel lol gehad, veel gelachen. De striptekeningen die mijn vriendinnen en ik toendertijd maakten over leraren staan me het meeste bij. Tijdens de les vlogen de striptekeningetjes in onze agenda's over en weer Laughing
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) Ik was niet echt populair, maar had ondanks dat wel veel vriendinnen om me heen. Kon/kan goed leren en hoorde wel altijd een beetje bij de besten van de klas, heb mavo eigenlijk met twee vingers in mijn neus gehaald. Ik lag bij veel leraren wel oke, kon ook veel ongein uithalen voordat ik een keer een grens bereikte, waar ik ook veel misbruik van maakte. Alleen in het derde jaar ben ik er geregeld uitgestuurd bij wiskunde en bij muziek.
Ga je nog om met je klasgenoten? Nee. Ik kom er zo nu en dan eens eentje tegen op mijn werk omdat ze nu hun kind wegbrengen naar het kdv Laughing
Lievelingsvakken of favoriete leraren? Lievelingsvak was Engels, lievelingsleraren was m'n lerares Duits 3e jaar en m'n leraar techniek 1e en 2e jaar. Zo'n heerlijke Surinamer met enorme dosis humor was dat. Die belde in de 4e na m'n slagen nog speciaal op om me te feliciteren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 10:53

Die tijd is voor mij heel dubbel; ik was hartstikke depressief maar er waren maar weinig mensen die dat aan mij merkte. Altijd vrolijk, alleen maar vrienden, goed kunnen slijmen bij leraren, altijd lol. Ik was wel de alto van de school, maar niemand die daar raar over deed. Ik liep altijd met 3 andere meiden en dat was altijd lachen, gieren en brullen. En af en toe met z'n vieren keihard janken. Vooral toen we in de derde op werkweek naar Londen gingen, vlak voor vertrek belde een van de meiden me op dat ze niet mee kon, haar vader was die nacht overleden. Tranen met tuiten, in iedere kerk die we bezochten hebben we kaarsjes gebrand. Jaar later was een andere vermist, had contact met een foute man. Die man had ooit eens contact met mij gezocht en een foto van zijn auto gestuurd, dus ik had 's nachts de politie op bezoek om de foto van mijn computer te halen en 3 dagen later was ze gelukkig weer terecht. Echt, we waren onafscheidelijk, maar na onze diploma uitreiking zijn we nooit meer met zijn vieren geweest. En dat mis ik wel heel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  SuperGrover vr 2 nov 2012 - 22:17

Ik heb de 3e klas gemist en een deel van de 2e ook, dus daar kan ik weinig over zeggen. Een beetje één groot dieptepunt, haha. Ik had 2 echt goede vriendinnen, dat zijn nog steeds mijn beste vriendinnen. Verder ging ik in het begin van de 2e klas veel om met een wat alternatief groepje. Ik was qua labels dan ook de goth, haha. Mijn beste herinneringen aan mijn middelbare schooltijd zijn uit de latere jaren, 4/5/6 VWO. Uit de 2e zijn mijn beste herinneringen het geiten met mijn vriendinnen, uit de 3e eetlijsten jatten en in codetaal overschrijven op school.

Ik heb dus nog steeds heel goed contact met die 2 vriendinnen. De rest van mijn klasgenoten spreek ik nog wel via facebook en als ik ze toevallig tegenkom, maar daar heb ik geen structureel contact meer mee. Mijn lievelingsvakken wisselden. In de eerste jaren vond ik vooral Engels leuk, in mijn laatste jaren vooral Nederlands, biologie en wiskunde. Mijn lievelingsdocent was mijn docent Nederlands van de laatste jaren.

In het algemeen kijk ik wel terug op een hele fijne middelbare schooltijd, maar dat komt echt puur door de laatste jaren. Mijn school was echt een fantastische school, met fantastische docenten. Alles was daar mogelijk in overleg. Ik had me geen betere middelbare school kunnen wensen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Lousanne za 3 nov 2012 - 2:06

Wat zijn je beste herinneringen? Oeh dat zijn er zoveel! Wat me als eerste te binnen schiet is de gezellige pauzes en tussenuren met klasgenoten. In tussenuren gingen we altijd 'het dorp in' om ergens te gaan zitten en een saucijzenbroodje te eten van euro 1,15, haha dat weet ik nog precies. Of naar de Jamin, om daar snoepjes te halen.
Een andere goede herinnering is het fietsen van en naar school. Ik moest 10 km heen en 10 km terug fietsen, ik heb dat vaak vervloekt als het weer eens regende etc., maar het was toch altijd wel erg gezellig. Op de terugweg langs de C1000 de goedkoopste zak chips halen, die kon je dan neer zetten voor op je stuur tussen de rem- en versnellingskabels, en dan kon je al fietsen chips eten.
(haha, als ik dit zo typ, wij aten en snoepten toen echt zooo veel! en ik was hartstikke dun, ik kon gewoon alles eten zonder dik te worden.. Helaas nu niet meer;))
Ook een goede herinnering is de schoolband waar ik in speelde. De repetities op vrijdagmiddag het 8e uur waren heel erg leuk, en de optredens ook!

Als we over labels
praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje,
allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
. Hmm als ik moet kiezen tussen bovenstaande was ik toch wel een beetje de allemansvriend. Onze klas bestond vaak uit een paar hele populaire mensen, daar hoorde ik niet echt bij, een paar alternatieve mensen, daar hoorde ik ook niet bij, en een paar buitenbeentjes, daar hoorde ik ook niet bij. In het overige deel hoorde ik bij, de middenmoot zeg maar. Een groep meiden van een stuk of 10, was altijd erg gezellig!

Ga je nog om met je klasgenoten?
. Ja! In de eerste en tweede klas hebben wij met 7 personen een hecht groepje gevormd, die nog steeds mijn beste vriendinnen zijn en ik regelmatig zie! Ook al zaten we vanaf de tweede klas een beetje verspreid (een paar naar HAVO gegaan, andere vakkenpakketten etc). We zijn echt samen 'opgegroeid' zeg maar, echt heel erg leuk!
Ik zat de laatste 2 jaar bij niemand van dat groepje meer in de klas, omdat ik als enige een exact profiel had gekozen, maar ging toen wel veel om met meiden uit mijn klas. Die heb ik daarna niet meer gezien, maar toevallig gaan we binnenkort met z'n vieren afspreken om weer eens bij te kletsen.
En ik ga nog om met een vriendin die ik al van de basisschool ken, we zijn samen naar middelbare school gegaan, en alhoewel we daar niet superveel met elkaar omgingen (zij zat in populaire groepje) zijn we toch altijd vriendinnen gebleven en zien we elkaar nog ongeveer 2 keer per jaar.

Lievelingsvakken of favoriete leraren? Mijn lievelingsvak was muziek! We hadden een hele leuke enthousiaste muziekleraar, die ook de begeleider was van de schoolband waar ik in zat. Echt zo'n geweldige vent was dat! Helaas is hij een paar jaar geleden plotseling overleden, ik schrok echt toen ik het hoorde, ook al had ik geen contact meer met hem.
En een ander favoriet vak was gym. In de zomer lekker buiten slagbal of voetbal, in de winter in de zaal. Ik vond alle sporten eigenlijk wel leuk, was er ook goed in. De leraar zei altijd dat ik naar de sportacademie moest gaan, vond ik altijd leuk om te horen.

Dieptepunten of hoogtepunten? Hoogtepunten: eindexamenstuntdag was geweldig leuk! En we zijn naar Parijs geweest, dat was ook superleuk! Sportdagen, schoolfeesten, etc.
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar ik kan eigenlijk geen dieptepunten bedenken..

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd? Ik denk het al duidelijk is geworden uit bovenstaand verhaal: Ik kijk met heel veel plezier terug op mijn middelbare schooltijd
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 4:34

Wat zijn je beste herinneringen?
De pauze's en tussenuren, met veel te veel mensen in een veel te kleine kantine waar het altijd zo vol lag met tassen.
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
Buitenbeentje
Ga je nog om met je klasgenoten?
Nee, ik heb er nog 2 op facebook. Ik ben 2 jaar na de middelbare school een heel stuk verhuist dus ik zie ook niemand meer.
Lievelingsvakken of favoriete leraren?
Mevrouw Fris van Engels, de economie leraar die van zeilen hielt en later Boelie, ook een leraar Engels. Ik vond economie een heel leuk vak, en de administratie lessen vond ik ook heel leuk.
Dieptepunten of hoogtepunten?
Dieptepunt, ik voelde me vaak heel alleen ondanks dat ik wel vriendinnen had. Ik heb in de 3e en 4e ook een meisje best wel gepest en haar sigaretten laten stelen van haar ouders, ook niet echt een hoogtepunt.
Wat wel een hoogtepunt was, is het moment waarop ik een niveau naar beneden moest. Ik kwam in een veel leukere klas, met leukere leraren. Ook vond ik de lessen weer leuk omdat ik het nu wel snapte. Dit was als ik het goed heb halverwege het derde jaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 23:02

Ik heb geen leuke tijd gehad op de middelbare school. Doordat ik met een groepje vanaf de basisschool kwam ging het pesten vrolijk verder. Ik fietste ook altijd alleen de 12 km heen en terug.

Handvaardigheid en biologie vond ik het leukst. De leraar van handvaardigheid gaf nooit een 10, dus ik stond altijd een 9 op mijn rapport. Erg flauw ;-)

Heb geen contact meer met mensen van de middelbare.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Floor zo 4 nov 2012 - 0:16

Wat zijn je beste herinneringen? Niks eigenlijk, ik vond het niet leuk.
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? Ik was een buitenbeentje, probeerde alles goed te doen zodat iedereen me aardig vond (wat niet lukte uiteraard)
Ga je nog om met je klasgenoten? Ja mijn 2 vriendinnen van toen zijn nu nog steeds mijn enige 2 vriendinnen.
Lievelingsvakken of favoriete leraren? Niks, had echt een hekel aan school
Dieptepunten of hoogtepunten? Hoogtepunten, ik denk toen ik klaar was Wink dat ik mijn diploma kreeg en er niet meer naar toe ging. Dieptepunt, elke dag opnieuw gepest worden (schelden, in elkaar slaan, geld/eten stelen van me)
En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd? Nee.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 0:30

Wat zijn je beste herinneringen? De enorme verliefheid die ik had op mijn leraar/mentor.
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) Allemansvriend. Ik wilde altijd door iedereen aardig gevonden worden, maar ik viel altijd een beetje buiten de boot.
[b]Ga je nog om met je klasgenoten? 1 zie ik nog af en toe, de rest niet meer.
Lievelingsvakken of favoriete leraren? Mijn mentor uiteraard.
Dieptepunten of hoogtepunten? Een meisje uit mijn klas werd heel erg gepest. Er zat 1 popie jopie in onze klas, die de lachers op haar hand had....ik vond het zo sneu voor dat meisje, maar ik durfde niks te doen. Het pesten ging best ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 2:11

Wat zijn je beste herinneringen? Ik had leuke vriendinnen waarmee ik heel veel lol heb gehad
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) Buitenbeentje
Ga je nog om met je klasgenoten? Nog maar met 2
Lievelingsvakken of favoriete leraren? Lievelingsvak was Engels, favoriete leraar was leraar Engels
Dieptepunten of hoogtepunten? Dieptepunten: veel en vaak gepest door de 'populaire' meiden en jongens. En ook echt op een gemene manier. Hoogtepunten: veel lol gehad met vriendinnetjes, schoolreis naar L.uxemburg.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd?
Ja, over het algemeen wel, maar er zijn ook pijnlijke herinneringen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Mariposa zo 4 nov 2012 - 3:20

Wat zijn je beste herinneringen?
Geen, tenminste niet aan mijn school of klas. Buiten school om heb ik aan die periode wel goede herinneringen, mn eerste vriendje, stiekem alcohol drinken en roken, het voor het eerst uitgaan en voor die tijd uren met mn beste vriendin lopen tutten voor de spiegel. Zij zat op een andere school.

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
Buitenbeentje en meeloper, ik wilde toen maar wat graag bij de populaire meidengroep horen maar zij vonden mij maar niks. Je had ook een groepje met nerds maar daar voelde ik me ook niet thuis bij. Heb regelmatig pauzes doorgebracht op het toilet of ik hing maar ergens bij terwijl ik genegeerd werd.

Ga je nog om met je klasgenoten?
Nee, wel met 1 meisje die in een andere klas zat. Maar zij is pas na mijn middelbare schooltijd een echte vriendin geworden. Heb er verder ook totaal geen behoefte aan om mensen van die school nog te spreken, heb me daar zo ongelukkig gevoeld, zelfs oud-klasgenoten die me proberen toe te voegen op facebook weiger ik.

Lievelingsvakken of favoriete leraren?
Maatschappijleer, biologie en muziek.

Dieptepunten of hoogtepunten?
Dieptepunt: ik ben eigenlijk al die 4 jaar gepest en buitengesloten. Ik denk vooral omdat ik zo verlegen was dus een makkelijk slachtoffer. Hoogtepunt was het halen van mijn diploma, eindelijk weg van die rotschool en nieuwe start maken op het mbo. Dit laatste is dan ook helemaal goed gekomen, heb daar een erg gezellige tijd gehad en leuke vriendinnen aan over gehouden.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd?
Nee totaal niet. Die pesterijen hebben een hoop verziekt, ik voel me nu nog vaak onzeker en minderwaardig en ik denk dat dat mede daar door komt. Maar zoals ik al zei, buiten school om heb ik gelukkig wel leuke herinneringen aan die tijd.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Caramba ma 5 nov 2012 - 9:10

Wat zijn je beste herinneringen?
In de eerste klas had ik een vriendje en wij waren het stelletje van de school! Dat was natuurlijk wel erg speciaal.

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc)
Ik was altijd erg aanwezig, dit vanaf de eerste klas. Enorm druk, grote mond, ging tegen alle regels in en spijbelen had ik al snel aardigheid aan.
Ik trok altijd met de jongens op, buitenschool maar ook op school. Werd dan ook snel een "sletje" genoemd, dit was in de tweede klas.
Leraren mocht ik graag narren, meer pesten silentEmbarassed Zelfs een leraar overspannen geraakt door de hele klas, maar het meeste kwam door mij. Die leraar wilde onze klas geen les meer geven. Steeds meer schoolgenoten kwamen naar mij toe hoe ver ze konden gaan. Op een gegeven moment gaf hij aan geen enkele klas meer les, omdat iedereen nu door had wat ze er aan konden doen. Trots? Op dat moment natuurlijk wel, maar nu, ik schaam mij diep. Later hoorden ik dat hij nergens meer les gaf, helemaal met leraar gestopt. Ik heb er achteraf enorm spijt van.

Ga je nog om met je klasgenoten?
Ik kom heel af en toe nog klasgenoten tegen. Ga er niet mee om. Spreek ze wel, maar daar blijft het bij. Wel zie ik regelmatig schoolgenoten en daar ga ik wekelijks mee om, zijn intussen vrienden geworden. Halen dan nog verhalen op, lachen er wat om en toch komt mijn schaamte gevoel dan ook om de hoek kijken.

Lievelingsvakken of favoriete leraren?
Techniek en muziek waren de vakken die ik leuk vond in de eerste 2 jaren. Op vrijdags had ik de laatste 2 uren muziek. Het was dan een halfuurtje zingen en daarna film kijken. Lerares zei altijd, ik moet me wel wat aan het vak houden, anders kunnen jullie nooit meer film kijken.
Na het 2de jaar ben ik naar een andere school gegaan en daar werd ik alleen maar erger. Ik mocht daar op laatst bij 2 leraren nog maar in de les. Nee ik was echt geen leuk iemand!

Dieptepunten of hoogtepunten?
Ik kan alleen nog maar de raarste en vreemdste dingen herinneren die ik heb uitgevroten. De school had 2 verdiepingen, tassen gooiden wij naar beneden, zodat we die weer konden ophalen om te zien welke klas er onder ons les had.
De school feesten vond ik helemaal te gek, vooral toen ik in de eerste klas zat (stiekem drank mee naar binnen krijgen en dat boven de wc's verstoppen en in de wc opdrinken) ook eerste schoolfuif (gabbertijd) Hier kreeg ik mijn eerste zoen van een 3de jaars, was ook "de jongen" van de 3de, pas later kreeg ik mijn eerste vriendje.

Na het 2de jaar ben ik naar een andere school gegaan. Hier werd alles alleen maar erger. Ik raakte aan de drugs en heb dit, de laatste 2 schooljaren, stevig gebruikt. Tijdens school en ook buiten school. Ik rookte ervoor wel, maar nadat ik aan de drugs raakte, moest ik niets meer van sigaretten hebben, rookte alleen maar jointjes en ook andere drugs ging ik gebruiken.
Het 4de jaar heb ik totaal verprutst. Ik heb mijn mavo dan ook niet gehaald en heb het ook niet over gedaan.

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd?
Ik kijk niet met plezier terug op mijn middelbare school tijd. Het waren de 4 moeilijkste jaren van mijn leven. Pas na de middelbare school kwam ik pas in het ritme van leren en presteren.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Silver ma 5 nov 2012 - 10:09

Jip83 schreef:Ik heb geen leuke tijd gehad op de middelbare school. Doordat ik met een groepje vanaf de basisschool kwam ging het pesten vrolijk verder. Ik fietste ook altijd alleen de 12 km heen en terug.

Heb geen contact meer met mensen van de middelbare.


Dit had mijn verhaal kunnen zijn. Ik vond handvaardigheid en verzorging (heette dat geloof ik) met koken, ziektebeelden en mode het leukste.
Doordat het pesten doorging is mijn dieptepunt de PTSS geworden waar ik nog steeds voor in behandeling ben.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  bolus26 ma 5 nov 2012 - 10:46

Wat zijn je beste herinneringen? Eigenlijk de gehele periode. Enorm veel lol gehad, veel gelachen. Achteraf gezien was ik best populair in die tijd en had veel vrienden kennissen door heel de school,was echt heel gelukkig in de tijd!Op de basisschool hoorde ik er nooit echt bij, ook wel gepest dus dit was wel een hele overgang die goed voor mijn zelfvertouwen is geweest.

Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) uhm ja ik hoorde niet echt bij een groepje ofzo, kon met iedereen goed opschieten en deed aan veel activiteiten mee zowel sport als theater en muziek en acties voro goede doelen etc. Op de mavo hoefde ik niet zo hard te werken dus was wel veel aan t kletsen e.d. Werd er daarom wel een s uitgestuurd maar kreeg voor t algemeen wel veel voor elkaar omdat ik altijd wle beleefd was tegen leraren.

Ga je nog om met je klasgenoten? Ik heb nog 1 vriendin over uit die tijd en als ik op stap ga kom ik nog veel kennissen tegen.

Lievelingsvakken of favoriete leraren? Lievelingsvakken waren nederlands aardrijksunde en geschiedenis, lievelingsleraren had ik niet echt eigenlijk,ik vond mijn aardrijksundeleraar wel 1 van de leukste!

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd

ja was een super tijd, zeker toen ik van de havo naar de mavo ging en naast school veel tijd overhield om dingen te doen die ik leuk vond zoals sporten,dansen in bandjes zingen en verschillende theater dingen. Ook ging bij ons iedereen op dansles (stijldansen) en elke vrijdagmiddag naar de kroeg. (in de 3e en 4e) iest waar ik ook leuke herinneringen aan heb.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:05

Wat zijn je beste herinneringen? Ohh ik vond het zo leuk op de middelbare school! Mijn beste herinneringen.. ik heb er echt veel haha! Hoe relax was het nou op de middelbare school, lekker elke dag met je vriendinnen op school een beetje hangen en kletsen haha. De vakanties samen met mijn vriendinnen. Mijn eerste vriendje, mijn eerste gebroken hart. De schoolfeesten, de hockeyfeesten, de Rome reis!
Als we over labels praten, welke paste dan 't best bij jou? (Sporter, nerd, buitenbeentje, allemansvriend, slet(? who knows) teachers pet etc) Ik hoorde bij "het populaire groepje" maar ik was wel een allemansvriend haha. Ik kon het met veel mensen goed vinden, al hoorde ik laatst van een vriendin dat ze mij in het begin eng vond omdat ik een grote mond had en dingen hardop zei die anderen dachten hahaha. En op de een of andere manier kon ik het ook met de meeste leraren erg goed vinden.
Ga je nog om met je klasgenoten? Jazeker! Ik zie iedereen wat minder dan de rest elkaar nog ziet want ik ben een van de weinige die de gemeente uit is, maar ik zie/spreek ze nog regelmatig.
Lievelingsvakken of favoriete leraren? Biologie, Engels en scheikunde vond ik heel leuk. Mijn favoriete leraar was meneer T. (zet zijn naam hier maar niet neer). Later bleek dat hij al jaren een geheime relatie had met een meisje een klas boven mij, hahaha. Hij heeft inmiddels dus een kind met haar. Zijn dochter zat ook nog eens bij haar in de klas. Echt wat een verhaal.
Dieptepunten of hoogtepunten? Dieptepunt was niet meer op de middelbare school maar vlak er na, toen is een klasgenoot overleden aan een hersentumor. Hij was al een hele tijd ziek, het leek beter te gaan, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Het hoogtepunt.. er was zoveel leuk, ik kan niet kiezen! Al moet ik zeggen dat de sinterklaasvieringen bij ons op school altijd echt briljant waren. (De leerlingen en docenten die dat jaar iets geks/goeds/idioots hadden gedaan werden naar voren gehaald (en veelal voor lul gezet op een leuke manier haha).

En over 't algemeen; kijk je met plezier terug, op je middelbare school tijd? Zeker weten, ik zou als het kon zo weer terug gaan naar die tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:31

haha H. mijn mentor had ook een relatie met een meid die op school zat/heeft gezeten en die hebben nu ook samen een kind Wink

Iedereen die nog een man zoekt.. ga terug naar school zou ik zeggen.. Blijkbaar groeien daar liefdes op :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Antibes ma 5 nov 2012 - 23:42

Wist dat ik dit niet moest lezen, bah, kuttopic.. :nopompom: Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 0:44

Antibes schreef:Wist dat ik dit niet moest lezen, bah, kuttopic.. Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 1270000679 Cry

Ahh Sad was het niet leuk bij jou op school?



Haha, Punk'd, blijkbaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw middelbare school-tijd! - Pagina 2 Empty Re: Jouw middelbare school-tijd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum