Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

+61
Buddha88
Serena
_Liv
Zonnetje
Jeanette
Punk'd
Enelya
Laurientje
Cato
Sun88
TukTuk
Rouxxxe
Destino
Linda
Auxo
Printje
Mizz_S
Evalynn
Atelier Madame
Moira
Blond
Charles
PapillonRose
Susan
Fortissimo
Slakje
Annie24
Pineco
Barbabella
Snirp
Corsica
Tania
Char1
Pitufo
GreenGrass
June
Middleme
Taeda
Liadan
ellibre
Caroow
Bliss
Phileine
Elliot
Bazinga
Lady Starstruck
Prosecco
Minx
Lonely Goatherd
girli
Rush
Beachgirl
Catwoman79
Roza
Sterrin_
Tiara
Chocoholic
Nyx
Monte
Parisienne
Darius
65 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school? Empty welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

Bericht  Darius wo 3 jul 2013 - 8:23

Ik was nog even mijn schooltijd aan het doorlopen naar aanleiding van het topic over de cito-scores.

Ik ben benieuwd welk vakkenpakket/profiel/sector jullie hebben gekozen en waarom.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school? Empty Re: welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

Bericht  Darius wo 3 jul 2013 - 8:24

Ik heb mijn havo diploma gehaald met het profiel Cultuur & Maatschappij. Mijn eindexamenvakken waren: 
Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis, aardrijkskunde, wiskunde B en economie.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

welk profiel heb je gekozen op de middelbare school? Empty Re: welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?

Bericht  Parisienne wo 3 jul 2013 - 8:28

Ik heb gekozen voor Cultuur en Maatschappij. Dit omdat ik niet bepaald goed was in cijfers (helaas nog steeds niet, blijkt wel uit mijn afgelopen studiejaren). Ik wilde graag zoveel mogelijk met mijn talen doen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Monte wo 3 jul 2013 - 8:28

Ik had natuur & gezondheid met scheikunde, 1 na hoogst wiskunde, natuurkunde en biologie. Ik vond deze vakken leuk, ging me aardig af. Maar bovenal wilde ik later de betakant op.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 8:33

Ik ben al te oud voor profielen, blijkt.

Ik heb nooit voor een profiel mogen kiezen. Ik heb Frans en Duits uit het pakket gegooid (domste keuze ooit) en vervolgens met de standaardvakken, die overbleven, examen gedaan.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Chocoholic wo 3 jul 2013 - 8:33

Ik deed nog de oude MAVO, waarbij een richting kiezen niet aan de orde was. Mijn examenvakken waren Engels, Nederlands, Frans, Aardrijkskunde, Biologie en Wiskunde. Het 'pretpakket' zoals het destijds wel eens genoemd werd. :P
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Darius wo 3 jul 2013 - 8:45

Chocoholic schreef:Ik deed nog de oude MAVO, waarbij een richting kiezen niet aan de orde was. Mijn examenvakken waren Engels, Nederlands, Frans, Aardrijkskunde, Biologie en Wiskunde. Het 'pretpakket' zoals het destijds wel eens genoemd werd. :P
Volgens mij is dat geen pretpakket toch, met biologie en wiskunde erin? Ik dacht altijd dat een pretpakket Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en aardrijkskunde was.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Tiara wo 3 jul 2013 - 8:47

Cultuur en Maatschappij, wiskunde was/is altijd mijn zwakke plek.

Laatst aangepast door Tiara op wo 3 jul 2013 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Sterrin_ wo 3 jul 2013 - 8:48

Darius schreef:
Chocoholic schreef:Ik deed nog de oude MAVO, waarbij een richting kiezen niet aan de orde was. Mijn examenvakken waren Engels, Nederlands, Frans, Aardrijkskunde, Biologie en Wiskunde. Het 'pretpakket' zoals het destijds wel eens genoemd werd. :P
Volgens mij is dat geen pretpakket toch, met biologie en wiskunde erin? Ik dacht altijd dat een pretpakket Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en aardrijkskunde was.

IK had het pretpakket: nederlands, engels, duits, geschiedenis, biologie en maatschappij Wink

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Roza wo 3 jul 2013 - 8:52

Geen profiel hoeven kiezen op het VMBO.....

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Catwoman79 wo 3 jul 2013 - 8:56

ik ben ook nog van de tijd dat je een vakkenpakket mocht kiezen.
ik heb HAVO/mbo gedaan.
Nederlands, engels, wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en biologie op havo nivo en informatica op mbo nivo
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Beachgirl wo 3 jul 2013 - 8:58

Natuur & Gezondheid met als keuzevakken Frans en Informatica.

(N&G was bij mij Wiskunde B1, scheikunde, natuurkunde en Biologie)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Rush wo 3 jul 2013 - 9:00

Zorg&Welzijn. Ik kon profiel economie niet kiezen omdat ik wiskunde had laten vallen in klas 3.

Ik heb examen gedaan in; Nederlands, Engels, Economie, Maatschappijleer 1, Maatschappijleer 2, Aardrijkskunde, Geschiedenis en Biologie.

Gym was ook een examenvak. Maar ik had vrijstelling voor gym.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  girli wo 3 jul 2013 - 9:02

Ik had C&M: frans, muziek, ckv2, wiskunde A1, M&O, Nederlands en Engels natuurlijk, ehm... ik vergeet wat volgens mij.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Chocoholic wo 3 jul 2013 - 9:05

Darius schreef:

Mijn moeder noemde het altijd een pretpakket, maar heb het even gegoogled en wiskunde zou er dan officieel niet bij horen. Maar ja, 'pret' was het sowieso al niet. Wink
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 9:14

Rush schreef:

Serieus? Wat ben ik blij dat dat destijds nog niet zo was. Voor het eerst ben ik blij dat ik ouder ben. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lonely Goatherd wo 3 jul 2013 - 9:17

Cultuur & Maatschappij met in mijn vrije deel Spaans, omdat ik crap was in wiskunde en goed in talen. En talen en kunst leuk vind.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Rush wo 3 jul 2013 - 9:19

Nyx schreef:
Rush schreef:

Serieus? Wat ben ik blij dat dat destijds nog niet zo was. Voor het eerst ben ik blij dat ik ouder ben. :P
Ja dat was een beetje vreemd, want je cijfer van het hele jaar telde. Je hoefde er niet letterlijk examen in te doen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 9:22

Rush schreef:
Nyx schreef:
Rush schreef:

Ja dat was een beetje vreemd, want je cijfer van het hele jaar telde. Je hoefde er niet letterlijk examen in te doen.

Ik weet nog wel dat wij eens in de zoveel tijd een cijfer kregen en deze was bij mij niet hoger dan een vijf. Staat lekker op een cijferlijst. En waarom zou het in de toekomst belangrijk zijn dat je goed bent in Gym?

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 3 jul 2013 - 9:27

Natuur en gezondheid met economie 1.

Dus natuurkunde 1, wiskunde b1, scheikunde 1, biologie 1/2, economie 1, Nederlands, Engels. En schoolexamen geschiedenis 1, Frans 1, Duits 1

Heb ook nog een tijdje wiskunde b1/2 gehad maar daar moest ik wat voor doen en daar had ik geen zin in.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Prosecco wo 3 jul 2013 - 9:29

Ik heb examen gedaan in: Nederlands, Engels, wiskunde, scheikunde, economie en handvaardigheid Very Happy
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Lady Starstruck wo 3 jul 2013 - 9:30

Ik moet echt even graven. Volgens mij had ik Nederlands, Engels, Verwerking Agrarische Producten (ik zat op de agrarische school vandaar), Biologie, scheikunde, wiskunde en economie. Die laatste drie was en ben ik nog steeds belabberd slecht in. Maar ze waren helaas verplicht.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Bazinga wo 3 jul 2013 - 9:35

C&M, omdat dat me 't makkelijkst leek.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Elliot wo 3 jul 2013 - 9:37

Economie en Maatschappij met Management en Organisatie als keuzevak
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Phileine wo 3 jul 2013 - 9:40

Economie & maatschappij, profielvakken waren economie, wiskunde A2, geschiedenis en aardrijkskunde, met als keuzevak biologie. Ik wilde eigenlijk Cultuur & maatschappij kiezen, maar dat mocht niet van mijn ouders, omdat ik er zogenaamd in de toekomst minder mee zou kunnen confused Nou ja, ik heb het overleefd, maar aardrijkskunde vond ik niet leuk, economie vond ik echt lastig en laten we het over wiskunde maar niet hebben Wink Ik was alleen goed in algebra, maar dat kregen we nou net niet in de laatste twee jaren van de havo. Geschiedenis vond ik dan wel weer heel erg leuk, dat heb ik zelfs afgesloten met een 8.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: