Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

+13
sterremaan
Stuiterbal
Minx
Suus
Marin
Bazinga
Bliss
Poubelle
Burn
Pompoen
Elliot
Toet
Mida4you
17 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Lady4 do 1 nov 2012 - 20:32

Sterremaan, bij jou komen de volgende woorden bij mij op: lief, sociaal, optimist, betrouwbaar, vechter, doorzetter, gezelligheidsdier, positief.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 20:46

Lady4
Ik denk dat jij iemand bent die met veel mensen goed op kan schieten.
Je het belangrijk vind dat iedereen het naar zijn zin heeft, en daardoor ook mensen bij gesprekken betrekt die wat verlegen zijn.
Verder denk ik dat je erg betrouwbaar bent, vrienden kunnen echt van jou op aan.
Ik denk dat je niet druk, maar ook niet rustig bent, meer een gezelligheidsdier waarvan de buitenwereld vooral ziet dat je een blij mens bent. Ook wanneer het even wat minder met je gaat, dat lang niet iedereen dat dan door heeft.


Laatst aangepast door Caresses op do 1 nov 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 20:48

Sterremaan, ik vind jou een hele krachtige, sterke vrouw die altijd optimistisch is, ondanks dat je het niet makkelijk hebt. Je staat altijd voor een ander klaar en wil ondanks je eigen beperkingen anderen heel graag helpen. Ik vind jou echt een goed mens, allesbehalve egoistisch en een hele lieve meid.

Lady, ik denk dat jij een enthousiaste gezellige meid bent die soms wat onzeker is (terwijl dat helemaal niet nodig is). Je hebt een stoere baan en je zet je daar voor de volle 100% voor in. Dat bewonder ik in je.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Lady4 do 1 nov 2012 - 20:52

Wat een goede beschrijvingen van mij zeg, jeetje.. Ik kan alleen juist wel goed laten merken dat ik niet goed in mijn vel zit, ben een open boek en krop niet snel dingen op.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  SoGood do 1 nov 2012 - 20:55

Lady4 schreef:Wat een goede beschrijvingen van mij zeg, jeetje.. Ik kan alleen juist wel goed laten merken dat ik niet goed in mijn vel zit, ben een open boek en krop niet snel dingen op.

Lady, het eerste wat in me opkomt is dat je een ontzettende doorzetter bent, een sterke vrouw die veel aan anderen denkt en zichzelf daardoor soms op de 2e plaats zet. Verder ben je erg zorgzaam en kan je goed luisteren. Voor zover mijn observaties vanaf het forum. Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Stuiterbal do 1 nov 2012 - 21:37

sterremaan schreef:Tja zou bijna zeggen de nicknaam verraadt het al. Maar dit is niet zo :-). Ikvheb stuiter bal hier als een leuke gezellige vrouw gezien. Is niet een hak op de tak. Heeft kracht en doorzettingsvermogen. Als ze iets wil zet ze zich meer dan 100% in. Maar soms twijfelt ze aan zichzelf. En dan zeg ik niet doen.

bounce Klopt !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:55

Stuitetbal. Een lief en vrolijk karakter. Iemand die altijd voor mensen klaar staat, maar ook iemand met een diep verdriet waar ze hard aan werkt en dat maakt haar weer een heel sterk persoon. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 23:01

Dropdraakje is een energiek en sterke persoon die wel door haar ervaringen uit het verleden erg onzeker is geworden. Ze is slimmer dan ze zelf denkt en heeft meer in haar mars dan ze soms denkt aan te kunnen. Ze is echter wel een doorzetter die ondanks haar onzekerheden nieuwe uitdagingen aan gaat en probeert haar hart te volgen. Ze heeft zowel een stoer als een zorgzaam karakter en weet dat prima te combineren.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:03

Pompoen is volgens mij heel positief en sterk. En chaotisch. Volgens mij kan ze ook heel erg twijfelen aan zichzelf, maar misschien dat ik dat verkeerd heb. Wat overigens onnodig is, want ze volgens mij is ze heel nuchter en slim en lief.

En had ik al chaotisch gezegd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 23:08

Eucalypta schreef:Pompoen is volgens mij heel positief en sterk. En chaotisch. Volgens mij kan ze ook heel erg twijfelen aan zichzelf, maar misschien dat ik dat verkeerd heb. Wat overigens onnodig is, want ze volgens mij is ze heel nuchter en slim en lief.

En had ik al chaotisch gezegd Laughing

Klopt als een bus! Ik kan verschrikkelijk onzeker zijn, zo erg dat ik daar zelfs boos over kan worden op mezelf. laughcry

Eucalypta is een vrouw die sterk in haar schoenen staat, ze is stoer en soms een beetje lomp. Ze weet waar ze voor staat en waar ze voor leeft, soms vliegt ze uit de bocht, maar dat probeert ze dan op haar eigen manier te corrigeren, als ze tenminste vind dat dat nodig is. Voor haar kinderen vecht ze als een tijgerin en volgens mij is ze een moeder die zowel zorgzaam is als die haar kinderen de kans geeft zichzelf te ontplooien tot zelfstandige wezentjes met zelfvertrouwen.
Ze is niet bang voor haar mening op te komen en ook niet bang om buiten de hokjes van de gevestigde orde te denken. Ze leeft haar leven zoals haar hoofd en hart dat ingeven en maakt van haar hart geen moordkuil, hoewel het soms wel een soort slangenkuil word. Maar gelukkig is ze voor de duvel niet bang en ook die kuil gaat ze in met het lef van een slangenbezweerder.
Eucalypta is kortom een stoer wijf, maar wel eentje met een lieve en zachte kant die ze niet altijd even graag wil laten zien.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:17

Dat beeld van mij hier klopt echt niet smile

Ja, ik ben vrij direct, maar ik kreeg bijvoorbeeld laatst feedback van collega's op mijn werk: dat ik wat minder bescheiden moest zijn en wat stelliger mocht zijn in wat ik vond. Hier op het forum word ik nog steeds gezien als iemand die altijd gelijk wil hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ben helemaal niet gemeen of lomp, volgens mij niet op het forum, maar al helemaal niet in het echt.

Ik ben wel heel kritisch en stel bij alles de vraag 'is dat wel zo?' en dat levert wel discussies op, maar dat vraag ik niet vanuit het feit dat ik daar een mening over heb, maar wel omdat ik me afvraag of dat wel echt zo is. Hier op het forum zijn heel veel mensen het altijd met elkaar eens, dingen 'zijn nou eenmaal zo' en werken op een bepaalde manier. Daar kan ik slecht tegen, dus ga ik daar tegenin. Niet eens omdat ik de tegenovergestelde mening heb, maar wel omdat ik me erger als dingen 'nou eenmaal zo werken' en iedereen dat klakkeloos van elkaar aanneemt.

Maar ik ben volgens mij een stuk liever en zachtaardiger dan hier over het algmeeen gedacht wordt. Ik ren niet de hele dag rond om discussie te voeren, ik kook, bak cakejes, ik háák nota bene, ik pieker me regelmatig suf over van alles en ik maak me regelmatig zorgen om mensen om me heen. Ik hoop toch echt dat dat beeld eens een keer veranderd. Want mijn reacties zijn volgens mij de laatste jaren heel erg anders geworden, maar het beeld blijft hetzelfde, en dat is weleens jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:21

Eucalypta is een sterke, onafhankelijke vrouw. Volgens mij kan je heel goed kritisch naar jezelf kijken (zelfreflectie) wat voor een aandeel je hebt in een bepaalde situatie. Verder hou je wel van aanpakken en durf je goed voor je mening uit te komen. Ik denk ook dat jij niet kortzichtig bent, je kijkt altijd naar het verhaal áchter het gedrag zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 23:48

Eucalypta schreef:Dat beeld van mij hier klopt echt niet smile

Ja, ik ben vrij direct, maar ik kreeg bijvoorbeeld laatst feedback van collega's op mijn werk: dat ik wat minder bescheiden moest zijn en wat stelliger mocht zijn in wat ik vond. Hier op het forum word ik nog steeds gezien als iemand die altijd gelijk wil hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ben helemaal niet gemeen of lomp, volgens mij niet op het forum, maar al helemaal niet in het echt.

Ik ben wel heel kritisch en stel bij alles de vraag 'is dat wel zo?' en dat levert wel discussies op, maar dat vraag ik niet vanuit het feit dat ik daar een mening over heb, maar wel omdat ik me afvraag of dat wel echt zo is. Hier op het forum zijn heel veel mensen het altijd met elkaar eens, dingen 'zijn nou eenmaal zo' en werken op een bepaalde manier. Daar kan ik slecht tegen, dus ga ik daar tegenin. Niet eens omdat ik de tegenovergestelde mening heb, maar wel omdat ik me erger als dingen 'nou eenmaal zo werken' en iedereen dat klakkeloos van elkaar aanneemt.

Maar ik ben volgens mij een stuk liever en zachtaardiger dan hier over het algmeeen gedacht wordt. Ik ren niet de hele dag rond om discussie te voeren, ik kook, bak cakejes, ik háák nota bene, ik pieker me regelmatig suf over van alles en ik maak me regelmatig zorgen om mensen om me heen. Ik hoop toch echt dat dat beeld eens een keer veranderd. Want mijn reacties zijn volgens mij de laatste jaren heel erg anders geworden, maar het beeld blijft hetzelfde, en dat is weleens jammer.

Een beetje wat Charlie ook zei dus. Die loopt er ook tegenaan dat er in haar ogen een vrij negatief beeld van haar is en dat ze ondanks dat ze veranderd is daar niet vanaf komt. Ik zelf zie wat ik hier boven omschreef overigens helemaal niet als negatief maar juist als iets waar ik bewondering voor heb.
Blijft een feit dat ik je een toffe sterke vrouw vind en ik zie wel degelijk die zachte kant hoor! Maar voor mijn gevoel overheerst (hier op het forum dan natuurlijk) de sterke onafhankelijke vrouw die voor haar mening staat, graag een beetje morrelt aan de gevestigden waarden en af en toe gewoon lomp is. En met lomp, ja met lomp bedoel ik denk ik ook een beetje iets anders dan jij, ik ben zelf ook lomp, ik denk niet altijd goed over dingen na, struikel over mijn eigen voeten, kan soms pontificaal zijn, vergeet regelmatig mijn sleutels. Zo lomp bedoelde ik eigenlijk, gewoon niet altijd even sophisticated dus eigenlijk...

En dat jij kookt, cakejes bakt en haakt verbaasd me niks. Haha toevallig haken de stoerste meiden van het forum Wink.
Ik vind het juist verfrissend zoals jij in het leven staat, zoals jij niets zomaar voor waar aanneemt, morrelt aan gevestigde waarden en je niet van de wijs laat brengen door de: "het is mijn mening" en "zo is het gewoon"'s. Ik vind dat juist een hele fijne aanwinst voor het forum.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  VeryCherry vr 2 nov 2012 - 1:21

Pompoen is ontzettend lief en chaotisch qua praten, maar dat vind ik juist zó ontzettend leuk ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 2:01

Pompoen schreef:Dropdraakje is een energiek en sterke persoon die wel door haar ervaringen uit het verleden erg onzeker is geworden. Ze is slimmer dan ze zelf denkt en heeft meer in haar mars dan ze soms denkt aan te kunnen. Ze is echter wel een doorzetter die ondanks haar onzekerheden nieuwe uitdagingen aan gaat en probeert haar hart te volgen. Ze heeft zowel een stoer als een zorgzaam karakter en weet dat prima te combineren.

Wauw, dank je! Uhm die veer had ik even nodig wat ik heb echt een drama week achter de rug! confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen vr 2 nov 2012 - 2:39

Dropdraakje schreef:
Pompoen schreef:Dropdraakje is een energiek en sterke persoon die wel door haar ervaringen uit het verleden erg onzeker is geworden. Ze is slimmer dan ze zelf denkt en heeft meer in haar mars dan ze soms denkt aan te kunnen. Ze is echter wel een doorzetter die ondanks haar onzekerheden nieuwe uitdagingen aan gaat en probeert haar hart te volgen. Ze heeft zowel een stoer als een zorgzaam karakter en weet dat prima te combineren.

Wauw, dank je! Uhm die veer had ik even nodig wat ik heb echt een drama week achter de rug! confused

Je kunt het!! Ik zeg: GO Dropdraakje!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum