Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

+13
sterremaan
Stuiterbal
Minx
Suus
Marin
Bazinga
Bliss
Poubelle
Burn
Pompoen
Elliot
Toet
Mida4you
17 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:37

Lily krijg ik niet zoveel hoogte van hier op het forum. Ze komt stoer over Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:37

Zelda schreef:Elodie: je bent lief, maar kan soms ook wat pittig uit de hoek komen (denk ik). Je gaat door het vuur voor je zoon en je bent soms wat onzeker over je gewicht, wat volgens mij niet nodig is!
.
Klopt;)
Ik denk dat hetzelfde voor jou geldt; je gaat door het vuur voor je zoon. Volgens mij heb je het niet altijd even makkelijk maar je vecht er enorm voor dat de toekomst meer relaxt zal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bliss do 1 nov 2012 - 5:03

Marin schreef:Bliss heeft een wisselend karakter. Aan de ene kant ben je best heel onzeker over sommige dingen en vind je het heel moeilijk om de controle over dingen los te laten, aan de andere kant kan je heel goed voor jezelf opkomen en best heel fel zijn. Ik denk ook dat jij best een goede, strenge juf bent. Oh en je bent emotioneel Wink

Haha, volgens mij heb ik een gespleten persoonlijkheid scratch Maar klopt wel wat je zegt hoor, ik ben er inmiddels ook achter dat ik een enorme controlfreak ben (op het vervelende af). Pippa, wat jij zei klopt ook!

Elodie, Lily en Burn ken ik eigenlijk niet zo goed. Bazinga heeft een grote bek en een hart van goud en gaat door t vuur voor haar familie en vriendinnen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 5:05

Haha ik bedoelde het niet zo extreem hoor Bliss. Maar volgens mij klopt jouw onderschrift gewoon echt bij jou.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Poubelle do 1 nov 2012 - 5:09

Marin schreef:Haha ik bedoelde het niet zo extreem hoor Bliss. Maar volgens mij klopt jouw onderschrift gewoon echt bij jou.

Too much exercise can damage your health." - Miss Piggy?

Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bliss do 1 nov 2012 - 5:09

Marin schreef:Haha ik bedoelde het niet zo extreem hoor Bliss. Maar volgens mij klopt jouw onderschrift gewoon echt bij jou.

Daarmee doel je denk ik op mijn vorige onderschrift? Haha, hoewel deze ook best van toepassing is, maar ik moest er voornamelijk erg om lachen Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 5:10

Pixie schreef:
Marin schreef:Haha ik bedoelde het niet zo extreem hoor Bliss. Maar volgens mij klopt jouw onderschrift gewoon echt bij jou.

Too much exercise can damage your health." - Miss Piggy?

Wink

I. Love it. Absolutely lovin' it.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 5:11

Bliss schreef:
Marin schreef:Haha ik bedoelde het niet zo extreem hoor Bliss. Maar volgens mij klopt jouw onderschrift gewoon echt bij jou.

Daarmee doel je denk ik op mijn vorige onderschrift? Haha, hoewel deze ook best van toepassing is, maar ik moest er voornamelijk erg om lachen Very Happy

Oh hahahaha ja je oude ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Suus do 1 nov 2012 - 5:15

Ik vind Bazinga overkomen als een leuke, spontane meid, die op het forum soms een grote mond heeft, maar volgens mij eigenlijk heel lief is.

Marin vind ik ook overkomen als een hele leuke meid. Ze is erg gelukkig met haar vriend en praat altijd heel liefdevol over hem. Volgens mij is ze positief ingesteld, ik lees altijd leuke dingen over haar verschillende werkzaamheden, maar ze kan soms ook wel piekeren.

Bliss komt ook over als een hele leuke, spontane meid, maar ze kan ook heel onzeker zijn, wat volgens mij nergens voor nodig is!

Pixie komt op het forum erg stoer over, maar durft ook haar kwetsbare kant te laten zien, bijvoorbeeld toen het net uit was met haar vriend. Ze lijkt me een vrolijke, spontane meid!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 5:32

Bazinga schreef:Ik vind Harrison goedgelovig. En dan bedoel ik; ze wilt overal 't goede in zien. Ze is vrolijk en spontaan!
Haha Hmm dat hoor ik vaker. Is dat goed of slecht. Verder Thanks!

Nazingt, Hahaha hier moest bazinga staan! heeft een goed gevoel voor humor, die af en toe een beetje ongepast is :p en verder ben je aan de ene kant heel zeker maar aan de andere kant juist weer niet. Ik heb het idee dat je soms een beetje in de knoop zit met jezelf en wat je allemaal wilt in het leven. Je bent geen dierenvriend maar wel een fritsvriend.

Suus is volgens mij heel stabiel en rustig. Wat verlegen bij mensen die ze niet zo goed key maar als ze zich op haar gemak voelt komt ze helemaal los en kan ze enorm lachen.

Marin is een spring in 't veld, iets waarin ze soms te ver gaat en weer even wat gas terug moet nemen. Ze is heel lief, soms wat onzeker maar he wie niet! En gepassioneerd!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 5:37

Nazingt Very Happy Thats funny!

Ik weet eigenlijk niet of 't goed of slecht is. In prinipe vind ik 't een mooie, bewonderswaardige karaktereigenschap; ik vind je zo oprecht vriendelijk en vrolijk, dat ik je bijna irritant vind... Maar je loopt wel een risicio gekwetst te worden, door je goedgelovigheid, daardoor zou 't een slecht iets kunnen zijn.

Ik denk dat Suus rustig aangelegen is, vriendelijk en nadenkend.

Denk ik. (Ja in dit topic sluit ik elk bericht af met denk ik, want k hoop zo de beledigingen te beperken)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 6:46

Harrison, ik probeer dus echt de hele tijd te bedenken wie jij nou bent!! Ja eentje van de Beatles, haha, maar ik bedoel wie jij hiervoor was.


Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 7:48

Pompoen is een hele fijne, lieve vrouw. Met een ijzersterk gevoel voor humor en een doorgaans zonnig humeur. Ze is buitengewoon creatief, maar af en toe een tikje chaotisch.

Pompoen is gewoon een schat Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 7:52

Minneke is onafhankelijk, doorzetter, ambtieus en enthousiast!

Denk ik.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 7:59

Wauw, dank je Minneke! Zou er haast van gaan blozen ('t is dat ik die schaamslimey haat!!)

Minneke is een vrouw die rechtop loopt, gewoon tevreden over zichzelf zonder naast haar schoenen te lopen. Het mooie is dat ze ook de andere kant daarvan heeft en soms oprecht erg onzeker is over haar eigen prestaties. Niet bang om buiten de hokjes te denken. Verder is ze sterk en ontzettend lief, straalt helemaal als ze het over haar kinderen heeft, is ze grappig en rustig maar springt ze soms juist uit de band. Ik vind Minneke een bijzonder soort rust uitstralen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:06

Nou jaaaaa Pompoen, wat super lief die omschrijving Embarassed (hier móet die smiley helaas voor jou toch wel echt ingezet worden)...

En daarom vind ik Pompoen dus een schat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 8:07

Minneke schreef:Nou jaaaaa Pompoen, wat super lief die omschrijving Embarassed (hier móet die smiley helaas voor jou toch wel echt ingezet worden)...

En daarom vind ik Pompoen dus een schat!


AAAAARGH!!! Niet die Slimey!!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:08

Hahaha, en dan ga je hem nog quoten ook Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 8:10

Yup! Er is geen weg meer terug Twisted Evil .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Minx do 1 nov 2012 - 8:17

pompoen heeft een heel lief, soms wat stuiterig karakter. Ze wil er voor anderen zijn en heeft een open blik. Ze zal ook niet snel mensen veroordelen om wie of wat ze zijn. Gewoon een mooi mens dus. Yes
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Poubelle do 1 nov 2012 - 8:26

Minx is een rustig persoon, heeft voor iedereen een vriendelijk woord over en is behulpzaam.

Sorry, weet weinig over jou!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:30

Pixie, is een vrouw met pit. Je komt sterk over en weet wat je wil. Je doet waar je zin in hebt en ik vind jou ontzettend lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Poubelle do 1 nov 2012 - 19:18

_Liv schreef:Pixie, is een vrouw met pit. Je komt sterk over en weet wat je wil. Je doet waar je zin in hebt en ik vind jou ontzettend lief.

Dat vind ik lief van jou! Very Happy
Ik word niet zo vaak lief genoemd, haha!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Stuiterbal do 1 nov 2012 - 19:46

Pixie komt op mij over als een meid met een groot hart. Qua karakter lijkt ze pittig en vurig maar ik heb het idee dat dat reuze mee valt en dat het vooral voortkomt uit haar kapsels en looks.
Ik vind het een lieve meid, zorgzaam en sociaal.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  sterremaan do 1 nov 2012 - 20:00

Tja zou bijna zeggen de nicknaam verraadt het al. Maar dit is niet zo :-). Ikvheb stuiter bal hier als een leuke gezellige vrouw gezien. Is niet een hak op de tak. Heeft kracht en doorzettingsvermogen. Als ze iets wil zet ze zich meer dan 100% in. Maar soms twijfelt ze aan zichzelf. En dan zeg ik niet doen.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum