Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

+13
sterremaan
Stuiterbal
Minx
Suus
Marin
Bazinga
Bliss
Poubelle
Burn
Pompoen
Elliot
Toet
Mida4you
17 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:35

Pippa is gewoon een schat! Ik vind het heel mooi dat ze eerlijk is maar toch niemand wil kwetsen en dus goed nadenkt over wat ze zegt. Ze is goed in luisteren en tips geven, maar kan zelf ook heerlijk kletsen;). Pippa is iemand die braaf en huiselijk overkomt maar ik heb het idee dat ze stiekem iets minder braaf is. En dat is interessant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 3:36

Pixie heeft ballen en is makkelijk in omgang en outgoing!

Denk ik..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:40

O toen had ik ineens 3 reacties, haha!
"Fijn" om te horen dat ik nu zelfverzekerder over kom. Ik voel me niet echt anders dan eerst, maar zit wel goed in mijn vel qua uiterlijk/lichaam, dus misschien dat ik daardoor ook wat pttiger over kom, dat zou kunnen. Ik ben inderdaad (te) georganiseerd, zorgzaam & sta voor vrienden/familie klaar.

Ik ben inderdaad wel regelmatig teleurgesteld, dus ik ben inmiddels wel wat egoistischer qua vriendschap en steek alleen nog maar tijd/energie in mensen die dat ook teruggeven, en dat voelt fijn! Toet, loslaten heb ik nog moeite mee, maar dat probeer ik altijd voor me te houden. Na bv. een meningsverschil kan ik echt nog tijden me er rot om voelen, terwijl het helemaal niet belangrijk is. Daar zou ik nog aan moeten werken.

Bliss, je komt stoer, maar ook erg onzeker over. Zonde, want je bent een super leuke meid! Wel heb ik het idee dat je nu met je vriend beter in je vel begint te zitten, wat zich ook in jouw relatie positief uit nu, waardoor je er mee van kunt genieten. Wat ik leuk aan jou vind is dat je echt jezelf bent. Dus qua kledingsmaak, keuzes & wat je leuk vindt. Je laat je niet beinvloeden door anderen.

Toet, vind ik moeilijk te zeggen. Ik krijg niet een heel duidelijk beeld qua karakter van jou. Volgens mij ben je wel een pittige dame jij, die erg goed weet wat ze wil, en vooral wat ze niet wil.

Pixie, stoere meid die goed in haar vel zit. Even een dip gehad na haar ex, maar er weer helemaal bovenop gekomen en nog leuker geworden dan eerst volgens mij. Ik vind jou heel cool, jij bent echt jezelf.

EDIT, toen waren Elodie & Bazinga erbij gekomen!

Bazinga, komt stoer over alsof het er allemaal niet interesseert, maar heeft volgens mij een hartje van goud.

Elodie, ik ben niet braaf laughcry Elodie is heel erg lief, denkt veel aan anderen, en vergeet daardoor zichzelf. Is ontzettend onzeker de laatste tijd, wat helemaal nergens voor nodig is. Ze is zo'n goede moeder & lieve vriendin, die moet zich helemaal geen zorgen (hoeven) maken over zichzelf. Blijf alsjeblieft dicht bij jezelf Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:45

Pippa maakt me aan het huilen.... Het zit een beetje hoog denk ik ;-)

Maar ik zeg niet dat je totaal niet braaf bent ofzo hè! Ik zei het misschien meer omdat ik steeds meer je pittige kant ontdek en dat is een leuke combi. Maar misschien kom ik even niet goed uit m'n woorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:49

Elodie schreef:Pippa maakt me aan het huilen.... Het zit een beetje hoog denk ik ;-)

Maar ik zeg niet dat je totaal niet braaf bent ofzo hè! Ik zei het misschien meer omdat ik steeds meer je pittige kant ontdek en dat is een leuke combi. Maar misschien kom ik even niet goed uit m'n woorden.

Haha, het was maar een grapje! Ik vind het niet erg om een beetje braaf te zijn, jij leert inmiddels ook een andere kant van Pippa kennen denk ik zomaar. Niet huilen, ik bedoelde het niet om je verdrietig te maken, maar vind het rot om te lezen hoe onzeker jij kunt zijn, terwijl je echt een geweldig iemand bent Yes

Kun je niet deze kant op verhuizen? Dan ben je in ieder geval verzekerd van 1 vriendin (en oppas van L.) cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Toet do 1 nov 2012 - 3:50

Ik denk dat Bazinga zich iets stoerder voordoet dan ze is, al geloof ik wel dat ze zich weinig/niks aantrekt van wat anderen over haar denken. Ik denk dat ze gewoon lief is en voor haar familie/vrienden door het vuur gaat. Dat ze daarbij zichzelf ook nog wel eens vergeet. Verder vind ik haar eigenwijs en grappig; ze neemt veel dingen met een korreltje zout.

Elodie ken ik niet zo goed, ik vind haar stoer, lief en oprecht overkomen op het forum. Ik vind het heel jammer om te lezen dat je verdriet hebt, volgens mij mag jij heel trots op jezelf zijn! hug
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Burn do 1 nov 2012 - 3:57

Toet, persoon die bij iedereen geliefd is, laat niet over zich heen lopen, hart van goud!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bliss do 1 nov 2012 - 3:57

Nouuu ik word gewoon door drie mensen overgeslagen :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:58

Bliss schreef:Nouuu ik word gewoon door drie mensen overgeslagen :shock:

Ik heb op je gereageerd hoor pirat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Burn do 1 nov 2012 - 4:02

Bliss schreef:Nouuu ik word gewoon door drie mensen overgeslagen :shock:
Ik ook al:P

Bliss, soms wat onzeker, met een eigen wil!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:02

Wat lief, toet! Very Happy ik weet eigenlijk niet zoveel van jou. Ik denk dat jij een gezellig feestbeestje bent. En volgens mij heb ik een keer zien staan dat jij in dezelfde stad als ik woon.

Pippa, dat onzekere heeft veel te maken met deze periode denk ik. En wat ongelofelijk lief wat je zegt. I love you en ach, in DH heb ik nog nooit gewoond .. Maar ik kom eerst binnenkort maar op de thee, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 4:09

Bliss heeft een wisselend karakter. Aan de ene kant ben je best heel onzeker over sommige dingen en vind je het heel moeilijk om de controle over dingen los te laten, aan de andere kant kan je heel goed voor jezelf opkomen en best heel fel zijn. Ik denk ook dat jij best een goede, strenge juf bent. Oh en je bent emotioneel Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 4:17

Marin is een romanticus, niet alleen wat haar relatie betreft maar ook wat het leven betreft. Ze heeft een duidelijk beeld voor ogen hoe ze iets wil hebben en is daar niet zomaar van af te brengen hoewel het in de ogen van anderen niet altijd even realistisch is. Ze is eigenwijs waardoor ze soms adviezen in de wind slaat, maar daar staat tegenover dat ze zich niet zomaar van de wijs laat brengen door de mening van anderen en best sterk in haar schoenen staat.
Ze laat zich in haar keuzes leiden door emoties, haar gevoel is haar belangrijkste leidraad in het leven. Daardoor volgt ze haar hart in alles wat ze doet, maar valt ze ook om als ze haar hart niet kan volgen.

Bliss is een van buiten vrolijke meid die zich vanbinnen vaak zorgen maakt en onzeker is. Ze heeft echter sterke ideeën en in mijn ogen ook een liefdevol karakter. Het gepieker overschaduwd vaak haar verlangen naar geluk en het leven leven.

Burn is lief en zorgzaam maar ook onzeker over haar voorkomen en wie ze nou eigenlijk is. Ze is nog zoekende naar wat ze wil in het leven en is daar (nog) niet helemaal tevreden over.

Pippa is een puppy met ballen. Ze is zacht en lief, een vriendelijke warme persoon. Maar wel eentje die staat voor haar normen en waarden en iemand die opkomt voor haar familie en vrienden. Vaak uit zich dit overigens in haar zorgzaamheid waarmee ze menigeen een hart onder de riem steekt.
Ze worstelt met haar energie en pijn, in haar hoofd wil ze nog altijd meer dan ze eigenlijk kan en ze vind dat moeilijk te accepteren en tegelijkertijd vecht ze hard om het te accepteren.

Toet kan fel zijn en soms is ze een huppelende spring in het veld die van het leven geniet. Daaronder zit een laag met enorm veel liefde en zorgzaamheid. Ze is er voor mensen om zich heen en wil graag helpen. Ze wil ook een beetje zorgen voor de wereld om zich heen. Ze pakt deze zaken met een frisse vrolijkheid aan waardoor anderen daar ook van kunnen genieten.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:19

Pompoen - een gigantische chaoot, maar enorm gezellig. Weet heel goed wat ze wil, en zou het ook laten merken als dat niet op haar manier gaat gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:20

Elodie schreef:Pippa, dat onzekere heeft veel te maken met deze periode denk ik. En wat ongelofelijk lief wat je zegt. I love you en ach, in DH heb ik nog nooit gewoond .. Maar ik kom eerst binnenkort maar op de thee, haha!

Dat weet ik wel zeker, maar dat is wel iets wat speelt op dit moment natuurlijk en wat er voor zorgt dat je niet lekker in je vel zit. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt! En de thee staat klaar, laat maar weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:21

Burn: lieve meid, soms wat onzeker over haarzelf en over de liefde. Is ook erg intelligent volgens mij.

Elodie: je bent lief, maar kan soms ook wat pittig uit de hoek komen (denk ik). Je gaat door het vuur voor je zoon en je bent soms wat onzeker over je gewicht, wat volgens mij niet nodig is!

Marin: Is erg spontaan en maakt gauw contact met mensen. Ik zou haar scharen onder 'kakkers' Wink en ondanks ik normaal gesproken niet veel met die mensen heb, vind ik Marin wel erg aardig en sociaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 4:23

Pippa is een lieve zorgzame vrouw die weet wat ze wil. Ze is oprecht geinteresseerd in anderen en geeft graag advies en/of hulp waar nodig. Maar als je haar of haar naasten kwetst zul je het weten ook! Ik vind jou echt een moedertype, warm en open (iedereen is welkom) maar toch ook heel beschermend.

Zelda's karakter komt volgens mij eigenlijk heel erg overeen met dat van Pippa. Ook heel zorgzaam en lief en oprecht geïnteresseerd in anderen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 4:23

Pippa schreef:Pompoen - een gigantische chaoot, maar enorm gezellig. Weet heel goed wat ze wil, en zou het ook laten merken als dat niet op haar manier gaat gebeuren.

Laughing, dat eerste klopt, dat laatste klopt een beetje, maar het hangt er wel vanaf wie het is. Als mijn man het niet doet zoals ik het in gedachten had dan heeft hij de poppen aan het dansen, hoewel ik écht écht écht probeer te leren de dingen wat meer los te laten.
Ik heb bij anderen minder de neiging mijn zin door te drijven en laat ik veel sneller de touwtjes vieren, zeker als ik ze toch al niet in handen had. Maar in mijn hoofd denk ik dan nog wel eens "grrrr, dat moet anders.".
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Burn do 1 nov 2012 - 4:25

Pompoen schreef:Burn is lief en zorgzaam maar ook onzeker over haar voorkomen en wie ze nou eigenlijk is. Ze is nog zoekende naar wat ze wil in het leven en is daar (nog) niet helemaal tevreden over.

Dankjewel! Kan me er wel in vinden! smile

Pompoen, meid met een hart vol goud, weet wat ze wil, laat niet over zich heen lopen. Heeft een duidelijke mening en is niet bang om deze te geven.

Pippa, meid die steeds meer voor zichzelf op durft te komen, staat klaar voor iedereen.

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 4:25

Hee Pompoen, wat heb je dat leuk en goed passend omschreven zeg. Lekker met kritische noot, maar wel echt helemaal waar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:27

Pompoen komt op mij over als een streng, doch rechtvaardig type. Maar wel heel lief. Ook heeft ze een goed gevoel voor humor.

Zelda is lief! Komt steeds meer voor zichzelf op en heeft nu door te studeren iets gekozen voor zichzelf.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:28

Dankje Harrison! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 4:29

Ik vind Harrison goedgelovig. En dan bedoel ik; ze wilt overal 't goede in zien. Ze is vrolijk en spontaan!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Burn do 1 nov 2012 - 4:30

Zelda schreef:Burn: lieve meid, soms wat onzeker over haarzelf en over de liefde. Is ook erg intelligent volgens mij.

Dankjewel!

Ik zal zo ook nog weer even een rijtje maken! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:32

Doe ik ook weer mee smile Zelda is een lieve, spontane en erg gezellige meid. Altijd oprecht geinteresseerd in mensen. Vind het knap hoe dat ze het nu doet met haar studie + kind + vriend en huishouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum