Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

+13
sterremaan
Stuiterbal
Minx
Suus
Marin
Bazinga
Bliss
Poubelle
Burn
Pompoen
Elliot
Toet
Mida4you
17 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 2:22

Wat voor karakter denk jij dat de forummer boven je heeft?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 2:24

Ik denk dat jij een uitgesproken mening hebt en daar ook niet makkelijk vanaf te praten bent. Voor vrienden en familie ga je door vuur. Je waait zeker niet met alle winden mee maar blijft echt heel erg jezelf.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Burn do 1 nov 2012 - 2:29

Caroline, l meid met een eigen mening, een hart op de juiste plek!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 2:30

Ik denk dat Caroline een rustig karakter heeft, maar erg lief is. Ze geeft om de mensen die dicht bij haar staan. Ze is wel een tikkeltje onzeker en mag wat meer aan d'r zekerheid werken. Maar bovenal is ze gewoon erg zachtaardig.

Pompoen is een lekker warhoofd, een chaoot pur sang, dat is ook waarom ze zo creatief is. Dat zit echt in haar karakter volgens mij, zo ís ze gewoon. Af en toe een heethoofdje ook, maar wel altijd met goede bedoelingen. Volgens mij ben jij snel boos, maar nooit diep boos. En bovendien gewoon lief, maar alles altijd geheel op je eigen manier. Dat is denk ik ook waarom jullie relatie zo goed werkt, jullie zíjn gewoon zo, en dat is leuk. Dat maakt jou/jullie eigen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 2:32

Da's toch heul lastig in te schatten??...

Ik denk.. Dénk! Dat Marin lief is, onzeker, maar zorgzaam. Tikkeltje naief.

Denk ik..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:35

Bazinga is grappig, brutaal, eigenwijs maar ook best lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:36

Ik denk dat Marin een dromer is met brains. Soms naief en onzeker maar op het moment dat ze wel een keuze maakt, gaat ze er ook voor. Ze laat zich soms afleiden door negatief gedrag. Ze is heel zorgzaam en komt uit een liefdevol gezin maar voelt zich hier soms toch een buitenbeentje. Verder probeert ze zich toch niet teveel van andere aan te trekken en trekt ze alsnog haar eigen plan. Ze houdt van verschillende stijlen op verschillende vlakken. Tevens is ze creatief maar doet er nog te weinig mee. Tevens wil ze meer doen wat ze leuk vindt in plaats waar ze voor afgestudeerd is.

Dat denk ik Wat voor karakter heeft de forummer boven je? 561177.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 2:37

Bazinga schreef:Da's toch heul lastig in te schatten??...

Ik denk.. Dénk! Dat Marin lief is, onzeker, maar zorgzaam. Tikkeltje naief.

Denk ik..

Haha klopt wel aardig. Hoewel ik op sommige vlakken echt totaal niet meer onzeker ben. Andere nog wel.

Jij bent iemand die zo hard kan schoppen als ze wil, maar de mensen die jou echt kennen, weten dat je toch wel lief bent. Dat kan je drempel verhogen om mensen wat beter te leren kennen, maar als ze eenmaal binnen zitten, zijn ze dat ook echt. Typisch geval van grote mond, klein hartje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 2:39

Marin schreef:Ik denk dat Caroline een rustig karakter heeft, maar erg lief is. Ze geeft om de mensen die dicht bij haar staan. Ze is wel een tikkeltje onzeker en mag wat meer aan d'r zekerheid werken. Maar bovenal is ze gewoon erg zachtaardig.


Wat grappig dat jij vind dat ik onzeker ben, dat idee heb ik zelf niet zo heel erg. Zachtaardig ben ik zeker wel! smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 2:39

Wat een lief stukje Shoes! Klopt ook goed, zeker die dromer Wink

Maar wat bedoel je met onderstaand stukje? Wat kan ik er nog meer mee doen dan? Ik snap het niet helemaal.

Shoesdontlie schreef:Tevens is ze creatief maar doet er nog te weinig mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:40

Marin schreef:Wat een lief stukje Shoes! Klopt ook goed, zeker die dromer Wink

Maar wat bedoel je met onderstaand stukje? Wat kan ik er nog meer mee doen dan? Ik snap het niet helemaal.

Shoesdontlie schreef:Tevens is ze creatief maar doet er nog te weinig mee.

Ik doel op je mooie foto's Laughing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:41

Marin is actief, wil heel veel, maar loopt zich voorbij als ze niet uitkijkt. Ze is romantisch en een dromer. Ik vind je redelijk bescheiden, ik denk dat je jezelf soms wel wat meer mag profileren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 2:43

Ik leer door dit soort topics altijd weer, dat ik zo fucking weinig weet van andere forummers! Ik zie iedereen wel reageren, maar weet echt verdomd weinig van veel forummers. Shoesdontlie, ja tuurlijk, ik zie je reageren, maar wie of hoe of wat je bent...

Nouja, de wát is misschien nog wel te ontdekken, maar verder?.. Vind 't zo knap dat zoveel mensen kunnen reageren, voel mezelf een slechte forummer.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Burn do 1 nov 2012 - 2:44

Rejoy., moeder die alles over heeft voor haar kinderen, hardwerkend, laat niet over zich heen lopen, weet wat ze wil.

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:44

Caroline ken ik niet zo heel goed, maar ik zal het proberen:

Volgens mij ben jij iemand die opgaat in een grote mensenmassa, niet heel uitgesproken wb mening of voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:47

Bazinga schreef:Ik leer door dit soort topics altijd weer, dat ik zo fucking weinig weet van andere forummers! Ik zie iedereen wel reageren, maar weet echt verdomd weinig van veel forummers. Shoesdontlie, ja tuurlijk, ik zie je reageren, maar wie of hoe of wat je bent...

Nouja, de wát is misschien nog wel te ontdekken, maar verder?.. Vind 't zo knap dat zoveel mensen kunnen reageren, voel mezelf een slechte forummer.

Je baseert op wat je leest en ik schrijf weinig persoonlijke verhalen dus ik snap dat je weinig van me weet. Haha, en zelf geef je in deze reactie aan hoe ik over je denk, je bent een slecht forummer. GRAPJE!! Je bent lekker direct en dramt soms behoorlijk door maar als het puntje bij het paaltje komt dan komt je vriendelijke kant weer naar voren, je hebt een goed hart en voelt je snel aangesproken. Je hebt ook humor. Je bent niet jaloers aangelegd en gunt anderen heel veel. Zo, heb ik mijn analyse over jou ook weer af Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 2:51

Rejoy. schreef:Caroline ken ik niet zo heel goed, maar ik zal het proberen:

Volgens mij ben jij iemand die opgaat in een grote mensenmassa, niet heel uitgesproken wb mening of voorkomen.

Ik hoop stiekem niet dat je gelijk hebt. Ik zou het niet leuk vinden als ik zo gezien wordt door de mensen die mij kennen.

Over jou: Ik denk dat jij keihard je best doet om een goede moeder te zijn voor je twee dochters en daar heel goed in slaagt. Ik heb ook een beetje het gevoel dat jij je eigen geluk daarvoor aan de kant zet.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:53

Caroline: Ik denk dat jij een rustig karakter hebt en een beetje een 'kat uit de boom kijker' bent. Ik denk ook dat jij een heel eerlijk persoon bent en geen leugens zou vertellen als het je goed zou uitkomen.. Hoe moet ik het zeggen.. Ik denk gewoon dat jij het beste met mensen voor hebt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Mida4you do 1 nov 2012 - 2:54

Punk'd, volgens mij ben je een hele stoere meid met een duidelijke mening. Je draagt altijd gave kleding!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:59

Caroline. schreef:
Rejoy. schreef:Caroline ken ik niet zo heel goed, maar ik zal het proberen:

Volgens mij ben jij iemand die opgaat in een grote mensenmassa, niet heel uitgesproken wb mening of voorkomen.

Ik hoop stiekem niet dat je gelijk hebt. Ik zou het niet leuk vinden als ik zo gezien wordt door de mensen die mij kennen.

Over jou: Ik denk dat jij keihard je best doet om een goede moeder te zijn voor je twee dochters en daar heel goed in slaagt. Ik heb ook een beetje het gevoel dat jij je eigen geluk daarvoor aan de kant zet.



dit is puur gebasseerd op hoe je op het forum op me overkomt hoor. Je post zijn niet heel opvallend of uitgesproken, je avater is niet heel opvallend en hoewel ik je naam wel ken, weet ik eigenlijk weinig over je.

en jouw analyse klopt denk ik wel aardig, al voelt het niet alsof ik mijn geluk opzij zet.



mida: je lijkt me een lieve vrouw, maar wel eentje met weinig geduld en eentje die vaak meer wil dan op dit moment mogelijk is. Je wil heel veel, maar weet soms de middelen niet te vinden die dit mogelijk maken.

punk'd: je lijkt me een hele actieve vrouw, je staat volop in het leven, houdt van een borrel en socializen, je hebt humor en een grote kring kennissen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Mida4you do 1 nov 2012 - 3:02

Haha je hebt wel een beetje gelijk rejoy. Dat ongeduldige is gelukkig al een heel eind afgezakt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:26

Mida4you, ik vind je hier soms onzeker overkomen. Wel iemand die weet wat ze wil, maar soms bang voor de mening van anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Bliss do 1 nov 2012 - 3:31

Pippa is lief en zorgzaam en houdt niet van rommel! smile Ze is georganiseerd en gestructureerd (volgens mij). Af en toe kan ze ook best pittig uit de hoek komen, volgens mij nu meer dan een paar jaar geleden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Toet do 1 nov 2012 - 3:31

Ik ken Pippa niet zo heel erg goed maar ik weet wel dat ze heel erg lief en zorgzaam is! Ik heb het idee dat Pippa de afgelopen tijd wel is veranderd, zelfverzekerder en volwassener geworden. Dat komt denk ik omdat ze gelukkig is in haar relatie, dat heeft haar karakter positief veranderd, ik denk dat het haar op de een of andere manier sterker heeft gemaakt. Ik denk dat ze dingen waar ze voorheen lang over in kon zitten nu beter los kan laten. Maar ik kan er naast zitten smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Poubelle do 1 nov 2012 - 3:33

Pippa, in het begin vond ik je altijd erg lief en meegaand overkomen.
het laatste jaar/ anderhalf jaar vind ik je pittiger/ feller geworden, ik heb het idee dat je nu meer voor je mening uitkomt en meer schijt hebt aan wat anderen zeggen.
Volgens mij sta jij altijd klaar voor familie en vrienden en wordt je door je vrienden weleens teleurgesteld omdat ze niet evenveel energie in jou steken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor karakter heeft de forummer boven je? Empty Re: Wat voor karakter heeft de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum