Pissig... Zijn wij nu onredelijk?
+11
Ella
Pien
SarahKey
boekenwurm83
tuttebel
Printje
Parisienne
Tania
Bacio
Susan
Minx
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pissig... Zijn wij nu onredelijk?
Kan je niet een ander restaurant zoeken dan? Er moet toch een oplossing zijn waar iedereen blij mee is, lijkt me.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Logisch dat jullie boos zijn, van mij zou dat bakkie koffie ook echt niet meer hoeven. Dan houd het gewoon op.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Logisch dat jullie boos zijn, van mij zou dat bakkie koffie ook echt niet meer hoeven. Dan houd het gewoon op.
Dat vind ik dan ook wel weer kinderachtig.
Je kunt het dan toch gewoon even laten bezinken tot de woede is afgezwakt en uiteindelijk wel iets van koffie doen ofzo? Als ze dat echt niet willen, oké, maar als je uit boosheid/koppigheid dan maar niks gaan doen, vind ik echt zonde van de kerst. Het blijft wel familie.
Marin- Lady Post-a-lot
Dat zei ik ook al. Uit koppigheid niet gaan vind ik een beetje kinderachtig en niet goed voor de familiebanden. Iemand moet in zo'n situatie verstandig zijn dus dat zou ik dan gewoon zijn. Dus ik zou gewoon gaan, zeker omdat kerst nog bijna twee maanden weg is, en tegen die tijd de woede wel wat minder is mag ik hopen.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Het is misschien kinderachtig maar bij hun vandaan word er tot 3keer toe iets beslist waarvan ze weten dat het niet onze voorkeur heeft. Dat vind ik ook vrij kinderachtig!
Maar.... Zojuist belde mijn schoonmoeder, het restaurant heeft een voorstel gedaan van kwart voor 5. Gelukkig is iedereen daarmee akkoord en kunnen we alsnog kerst vieren met mijn schoonfamilie.
Maar.... Zojuist belde mijn schoonmoeder, het restaurant heeft een voorstel gedaan van kwart voor 5. Gelukkig is iedereen daarmee akkoord en kunnen we alsnog kerst vieren met mijn schoonfamilie.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het wel een beetje krom dat Pien en haar man van alles voorstellen wat schoonouders allemaal afwijzen en dat zij dan kinderachtig zijn als ze geen koffie willen komen drinken. Het is prima om de verstandigste te zijn, maar als je dat een keer niet wil dan ben je nog niet meteen kinderachtig.
Maar goed, het is opgelost.
Maar goed, het is opgelost.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vond het van alle partijen kinderachtig, ook van die ouders. Maar gelukkig is het opgelost en toch een middenweg gevonden.
Marin- Lady Post-a-lot
fijn dat er een middenweg is,kan me voorstellen dat je je het jezelf aantrekt en boos/verdrietig van word. Hopelijk wordt het toch nog gezellig!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Gezellig , maar fijn dat er in ieder geval een oplossing is.
Moet zeggen dat ik het vreemd vind dat ze ook met de schoonouders van je zwager (?) gaan, die horen toch niet bij het gezin, anders zouden, bij wijze van, jouw ouders er ook bij horen. Maar goed, daar zou ik over vallen.
Moet zeggen dat ik het vreemd vind dat ze ook met de schoonouders van je zwager (?) gaan, die horen toch niet bij het gezin, anders zouden, bij wijze van, jouw ouders er ook bij horen. Maar goed, daar zou ik over vallen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pien, fijn dat ze jullie toch serieus namen & dat het opgelost is nu!
Gast- Gast
Fijn dat het is opgelost.
Ik had jullie niet kinderachtig gevonden als jullie ook geen bakje koffie gingen doen.
Ik had jullie niet kinderachtig gevonden als jullie ook geen bakje koffie gingen doen.
Het is opgelost maar dat betekend niet dat alles weer koek en ei is.... Ik ben nog steeds echt heel erg boos en teleurgesteld. Wil dit sowieso nog een keer bespreken hoe ik me slecht we ons behandeld voelen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Het is opgelost maar dat betekend niet dat alles weer koek en ei is.... Ik ben nog steeds echt heel erg boos en teleurgesteld. Wil dit sowieso nog een keer bespreken hoe ik me slecht we ons behandeld voelen!!
Kan ik me goed voorstellen, ik zou me ook gekwetst voelen. Wie niet?
Zou het zeker nog bespreken met je schoonouders voor jullie kerstdiner, zou vervelend zijn dat de voorgeschiedenis van het diner meegesleept naar het daadwerkelijke etentje.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fijn dat het is opgelost...blijft gezellig kerstmis vieren met familie hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen