Wat 'mis' je het meeste sinds je kinderen hebt...
+41
*Lookie*
Bolleke
studiebol
SarahKey
Niene
_Lana_
Sophiee
Theezakje13
ProudMom
Paper Crown
Aggi
Twellie
Lonely Goatherd
strawberry
Océane
Pien
Happydobby
Parel
Parisienne
Lejow
Coco
Floor
Slakje
Steep
Monnie
Fearie
Susan
Teddyaapje
Diese
Flip Fluitketel
Dille
M@niek
Earane
PapillonRose
Linda
kwak
Printje
-Ieniemienie-
piene1983
Tania
Flower_L
45 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat 'mis' je het meeste sinds je kinderen hebt...
Wat ik mis is de onbezorgdheid. En vooral nu ik heel ziek ben al een paar weken mis ik 'vroeger' dat ik gewoon kon uitzieken,nu moet ik door voor de kleine meid en duurt alles een stuk langer qua genezen.
En heb in het begin het heel moeilijk gehad met het feit dat ik de enige was met kind,ook nog alleenstaand en daardoor heel veel mensen ben kwijtgeraakt omdat die in zo'n andere levensfase zaten/zitten. Maar daar heb ik mij nu bij neergelegd.
En heb in het begin het heel moeilijk gehad met het feit dat ik de enige was met kind,ook nog alleenstaand en daardoor heel veel mensen ben kwijtgeraakt omdat die in zo'n andere levensfase zaten/zitten. Maar daar heb ik mij nu bij neergelegd.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
'zomaar' dingen doen. Dat je op de bank zit en denkt' hé ik wil samen de stad in/ naar de bioscoop/stukje wandelen. Dat gaat allemaal niet.
Gast- Gast
Ik kan niet meer zomaar een hele dag gaan scrappen, dat mis ik wel. En ik kan ook niet zomaar meer gaan sporten wanneer ik wil, dat vergt nu wat organisatie.
Voor de rest mis ik niet zoveel. Ik kan nu ook rustig gaan winkelen met een vriendin als ik wil. S slaapt de hele nacht (als hij niet ziek is dan) dus slapen kunnen we genoeg.
Voor de rest mis ik niet zoveel. Ik kan nu ook rustig gaan winkelen met een vriendin als ik wil. S slaapt de hele nacht (als hij niet ziek is dan) dus slapen kunnen we genoeg.
Een stuk van mijn sociale leven. Het zomaar dingen doen. Terrasje pakken als het mooi weer is. Spontaan de kroeg in lekker uiteten. Dat kan nu ook nog maar bij alles moet ik een oppas regelen er van te voren over na denken.
Dus het gewoon doen wat ik op dat moment wil doen dat mis ik wel.
Dus het gewoon doen wat ik op dat moment wil doen dat mis ik wel.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Het niet hoeven rekening houden met of het wel gaat wat je wil gaan doen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Tijd voor mezelf, en de vrijheid om zo van huis te kunnen zonder rekening te houden met slaapjes, voedingen etc..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moet zeggen dat ik uitslapen eigenlijk niet eens zo mis. Ik vind het wel heerlijk om rond 7/8 uur uit bed te zijn samen met dochter.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Quality time met m'n vent. Niet meer zomaar naar de bios kunnen, niet meer zomaar uiteten kunnen, niet meer zomaar een avondje de hort op samen. Die dingen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Sylvana schreef:Quality time met m'n vent. Niet meer zomaar naar de bios kunnen, niet meer zomaar uiteten kunnen, niet meer zomaar een avondje de hort op samen. Die dingen.
Dit inderdaad en goede nachtrust/ eens uitslapen
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik mis ook het 'zomaar' dingen doen.
Voordat zij er was, besloten we nog wel eens spontaan naar de sneakpreview te gaan in de bios. Als we 's avonds eens weg wilden, kon dat zonder problemen. Daarnaast gingen we zaterdagavond vaak dansen (we hebben jaren fanatiek aan stijldansen, ook wedstrijden). Dat gaat niet meer, want op zaterdagavond hebben we gewoon geen oppas. En ik vind het irritant dat ik niet even snel de deur uit kan voor een boodschap. Tegen de tijd dat ik nu met dochter op de fiets zit, zou ik alleen al bijna bij de winkel zijn. En ik mis het dat ik niet even wat langer in mijn bed kan liggen als ik daar zin aan heb. Zeker nu het kouder wordt, heb ik 's ochtends nog wel eens iets van: 'argh, mijn bed is nog zo warm, ik wil blijven liggen'.
Nu hebben wij wel een heel makkelijke dochter en negen van de tien keer nemen we haar gewoon lekker mee, maar dat gaat dus niet altijd. En met zijn allen op stap voelt toch anders.
Toch zou ik echt niet meer terug willen, daarvoor vind ik de positieve dingen aan het moederschap veel te mooi en bijzonder.
Voordat zij er was, besloten we nog wel eens spontaan naar de sneakpreview te gaan in de bios. Als we 's avonds eens weg wilden, kon dat zonder problemen. Daarnaast gingen we zaterdagavond vaak dansen (we hebben jaren fanatiek aan stijldansen, ook wedstrijden). Dat gaat niet meer, want op zaterdagavond hebben we gewoon geen oppas. En ik vind het irritant dat ik niet even snel de deur uit kan voor een boodschap. Tegen de tijd dat ik nu met dochter op de fiets zit, zou ik alleen al bijna bij de winkel zijn. En ik mis het dat ik niet even wat langer in mijn bed kan liggen als ik daar zin aan heb. Zeker nu het kouder wordt, heb ik 's ochtends nog wel eens iets van: 'argh, mijn bed is nog zo warm, ik wil blijven liggen'.
Nu hebben wij wel een heel makkelijke dochter en negen van de tien keer nemen we haar gewoon lekker mee, maar dat gaat dus niet altijd. En met zijn allen op stap voelt toch anders.
Toch zou ik echt niet meer terug willen, daarvoor vind ik de positieve dingen aan het moederschap veel te mooi en bijzonder.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik mis alleen voldoende slaap.
Verder zijn er natuurlijk veel dingen veranderd (spontaan naar de bios etc.) maar wat ik er voor terug gekregen heb maakt dat ik het gewoon echt niet mis.
Verder zijn er natuurlijk veel dingen veranderd (spontaan naar de bios etc.) maar wat ik er voor terug gekregen heb maakt dat ik het gewoon echt niet mis.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Parisienne schreef:Ik moet zeggen dat ik uitslapen eigenlijk niet eens zo mis. Ik vind het wel heerlijk om rond 7/8 uur uit bed te zijn samen met dochter.
Dit zou voor mij ook al voldoende zijn, maar hier is het helaas elke dag opstaan tussen vijf en zes
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» 'Wacht maar tot je zelf kinderen hebt...'
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» 'Wacht maar tot je zelf kinderen hebt...'
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Waar heb je nu het meeste zin in?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: