Wat 'mis' je het meeste sinds je kinderen hebt...
+41
*Lookie*
Bolleke
studiebol
SarahKey
Niene
_Lana_
Sophiee
Theezakje13
ProudMom
Paper Crown
Aggi
Twellie
Lonely Goatherd
strawberry
Océane
Pien
Happydobby
Parel
Parisienne
Lejow
Coco
Floor
Slakje
Steep
Monnie
Fearie
Susan
Teddyaapje
Diese
Flip Fluitketel
Dille
M@niek
Earane
PapillonRose
Linda
kwak
Printje
-Ieniemienie-
piene1983
Tania
Flower_L
45 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat 'mis' je het meeste sinds je kinderen hebt...
Steep schreef:Ik merk dat ik het heel erg mis om met mijn man hand in hand te lopen.
Dit ook ja!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Het spontane. Alles moet op voorhand geregeld worden. En het vroeg opstaan. Soms wil ik gewoon uitslapen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slaap en dan niet eens uitslapen maar gewoon slaap. en vrijheid
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Steep schreef:Ik merk dat ik het heel erg mis om met mijn man hand in hand te lopen. Omdat altijd 1 van ons de buggy vasthoudt. Gister zijn we samen naar Walibi geweest en hebben we de hele tijd hand in hand gelopen
Ja, dat herken ik!
Wij waren vandeweek in de dierentuin met vrienden, en toen duwde zij een stukje de wagen en hebben wij weer eens hand in hand gelopen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap! Vooral uitslapen. En ongegeneerd alcohol kunnen drinken zonder dat ik daar 2 dagen kapot van ben. En vrijheid in het algemeen.
Gast- Gast
Pff, wat niet?
Ongestoord een film kijken, winkelen, sporten, SLAPEN, rust, ontspannen, qualitytime met mijn man.
Ongestoord een film kijken, winkelen, sporten, SLAPEN, rust, ontspannen, qualitytime met mijn man.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Uitslapen, en dan mag ik eigenlijk niet klagen, want B is een goede slaper, en slaapt gewoon door.
Maar waar ik wakker ben van haar eerste geklets 's morgens, slaapt mijn vriend er heerlijk door heen.
En als ik eenmaal wakker ben 's morgens, kom ik maar moeilijk weer in slaap...
Maar waar ik wakker ben van haar eerste geklets 's morgens, slaapt mijn vriend er heerlijk door heen.
En als ik eenmaal wakker ben 's morgens, kom ik maar moeilijk weer in slaap...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik mis slaap, ik mis vrijheid in het algemeen en avondjes ECHT uitgaan (zonder daarna dagen te moeten bijkomen).
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij slapen wel goed dus dat is niet zo'n probleem, idd hand in hand lopen en zomaar even weggaan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik mis eigenlijk niks... Uitslapen kan ik nog steeds, we kunnen nog steedS weg als we willen.
Het enige wat ik mis is dat ik de aandacht van mijn man nu moet delen!
Het enige wat ik mis is dat ik de aandacht van mijn man nu moet delen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Alleen het onverwacht de deur uit kunnen gaan voor wat quality time met z'n tweeën...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Diese schreef:Eigenlijk niets. Ik ben best wel een piekeraar, en natuurlijk maak ik me wel eens zorgen om L, maar eigenlijk veel minder dan dat ik van mezelf zou verwachten.
L is een goede slaper, dus ik krijg slaap genoeg (en anders doe ik op een vrije dag samen met haar een middagdutje). Ik heb ook voldoende vrijheid, heb aan mijn mams een hele flexibele oppas.
Het enige wat ik mis is mijn lijf van voor de zwangerschap , de zwangerschap heeft me echt toegetakeld...
+1
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Dille schreef:Criminal Minds kunnen kijken zonder dat ik alleen maar zit te brullen om al die gemeeheeheene mensen, en wat nou als ze straks bij ons in huis staan?!
Nooit meer eens lekker met rust gelaten worden, en als dat wel eens kan, dat je dan alleen maar bezig bent met of het voor de ander nu niet heel druk is met twee kids, dus dan heb je er nog geen reet aan.
Boeken lezen. Hell, een tijdschrift lezen zou al cool zijn.
Uitgebreid douchen, wanneer en zo vaak als ik maar wil.
Hahaha, echt heel herkenbaar! Voordat ik kinderen kreeg, keek ik ook regelmatig horrorfilms. Maar wanneer er nu iemand door een gek met een kettingzaag achtervolgd wordt, denk ik: 'Het zou je kind maar zijn' . Criminal minds kan ik nog net kijken, maar laatst die aflevering met de gekke taxichaueffeur die op geur af ging, trok ik al niet echt meer.
Verder mis ik mijn vrijheid. Ik was nogal een wereldreizigster voordat ik kinderen kreeg en reizen mis ik toch echt wel.
Slaap uiteraard ook.
En wat ik ook erg mis is stilte. Mijn oudste dochter praat echt zooooo ontzettend veel. Ze was vandaag een keer ruim vijf minuten minuten stil, de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet eens meer herinneren. Het was echt zo fijn, even stilte haha.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik mis het zomaar even weggaan het meest.
Tijd voor mezelf mis ik ook zo nu en dan.
Uitslapen doen we nog steeds, R is gelukkig ook een langslaper, dus onze slaap hebben we altijd wel gehad.
Tijd voor mezelf mis ik ook zo nu en dan.
Uitslapen doen we nog steeds, R is gelukkig ook een langslaper, dus onze slaap hebben we altijd wel gehad.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Nu ik dit zo lees..
Bied ik hem bij deze ter adoptie aan. Baby met alle toebehoren, gratis af te halen!
Haha
Bied ik hem bij deze ter adoptie aan. Baby met alle toebehoren, gratis af te halen!
Haha
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Monnie schreef:Ik mis ook echt wel het uitslapen. Maar ook wel de vrijheid, je moet gewoon altijd rekening houden met je kinderen. Ook het onbezorgde is wel heel herkenbaar, ik ben echt vreselijk bang dat mijn kinderen iets overkomt (soms echt té).
+1. Precies dit!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Slaap.
En mijn bewegingsvrijheid ...om eventjes ergens heen te gaan.
Dat is met 1 baby al lastig, met 2 vaak technisch gezien niet te doen. Stel je voor, hoe moet ik eventjes boodschappen gaan doen? Dat gaat helemaal niet, ik kan niet met 2 maxi cosi's zeulen en de kinderwagen past niet in de auto. Dat is dus gewoon niet mogelijk. Dat is soms wel rot. Ik had vandaag maar één baby, ander was bij de oppas en dat was al een totaal ander gevoel want dan kan ik wél eventjes weg...met de draagzak ofzo is dat zo gepiept.
Dat is met 1 baby al lastig, met 2 vaak technisch gezien niet te doen. Stel je voor, hoe moet ik eventjes boodschappen gaan doen? Dat gaat helemaal niet, ik kan niet met 2 maxi cosi's zeulen en de kinderwagen past niet in de auto. Dat is dus gewoon niet mogelijk. Dat is soms wel rot. Ik had vandaag maar één baby, ander was bij de oppas en dat was al een totaal ander gevoel want dan kan ik wél eventjes weg...met de draagzak ofzo is dat zo gepiept.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Nu ik dit zo lees..
Haha
Ik graag alleen de toebehoren .
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Nu ik dit zo lees..
Haha
Hahaha! Jaaaa, ik wil!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
T enige wat ik echt mis is een goede nachtrust.
Gast- Gast
Ik mis het uitslapen soms wel.
En gewoon weg kunnen gaan als ik wil. Niet rekening moeten houden met die kleine man.
En sinds leuke dingen doen met vriend. Miss het niet echt. Maar als we waar met zijn tweetjes doen geniet i daar enorm van.
En gewoon weg kunnen gaan als ik wil. Niet rekening moeten houden met die kleine man.
En sinds leuke dingen doen met vriend. Miss het niet echt. Maar als we waar met zijn tweetjes doen geniet i daar enorm van.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Tot nu toe nog niks. Dan moet ik er wel bij zeggen dat wij een ontzettend makkelijk meisje hebben. Voelt zich overal thuis, slaapt al sinds 3 maanden de klok rond en is eigenlijk altijd vrolijk tenzij er iets lichamelijks aan de hand is. Dat maakt dat we veel nog wel kunnen doen. Maar goed, ze is dan ook pas 5 maanden.. Wellicht komt het gemis dan over een tijdje wel .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Charlie schreef:Slaap.
Dit vind ik inderdaad het meest lastige van een tweeling. Dat je niet zo even snel ergens naartoe kan. Bij mij past de kinderwagen wel in de auto, maar voor een kleine boodschap ga ik die niet helemaal inladen.
Verder had ik voor de kids er waren altijd heel veel tijd voor mezelf nodig en hield ik heel erg van uitslapen.
Gek genoeg mis ik dat niet eens.
In het begin vond ik het vooral lastig dat ik de hele dag met de kinderen bezig was. Dan liep ik alleen in het winkelcentrum en op alle babygeluiden reageerde ik, ik was de hele dag zo alert.
Wat ik nu het meeste mis, zijn kleine momenten van vrijheid. Gewoon een keer in je bed blijven liggen, zonder na te hoeven denken. En als je na je werk een keer moe thuiskomt, dat je dan meteen in het spitsuur terecht komt, dan zou ik wel eens niets willen. Ook al ben ik weer heel blij om ze te zien.
Maar goed, na een uur liggen ze in bed en dan heb ik de avond weer voor mezelf.
En als ik een vriendin spreek zonder kinderen en vraag wat ze die dag gaat doen. Dat ze dan antwoord: Ja ik ga eerst even gezellig lunchen en daarna de stad in met mijn moeder en uiteten. Dan denk ik even een klein momentje: Ja geniet er maar lekker van, dat is hier niet zo vanzelfsprekend meer.
Maar dit mis ik eigenlijk maar heel af en toe, voor de rest heb ik wel mijn eigen leventje weer terug. En ben ik heel blij met mijn 'nieuwe' leventje.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» 'Wacht maar tot je zelf kinderen hebt...'
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» 'Wacht maar tot je zelf kinderen hebt...'
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Waar heb je nu het meeste zin in?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: