Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskiezen verwijderen

+14
Steep
Shopelle
Viva
Derpy
Marcellah89
Caroow
Lejow
SparklingEyes
kajaka88
Angel1982
Elliot
Rush
Lady Starstruck
Susan
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Evalynn ma 26 nov 2012 - 2:00

Ik durf niet naar de tandarts voor controle. Hij zei namelijk dat als mijn verstandskiezen niet verder door kwamen ze er dus uitgesneden moesten worden. Daar zou hij naar gaan kijken. Maar mijn moeder is er zo ziek van geweest en echt bont en blauw. Dus ik durf niet. Terwijl ik al heel vaak gaatjes heb moeten laten vullen, een kies laten trekken en een paar wortelkanaal behandelingen heb gehad (hoezo slecht gebit?).
Nu heb ik eindelijk al een jaar of 5 geen problemen er meer mee, geen gaatjes, geen pijn, geen rotzooi. En nu krijg ik dit. Ik wil echt niet. Pussy die ik ben.

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 1270000679
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Burn ma 26 nov 2012 - 2:19

Ik leef nog, het is me meegevallen! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:20

Dat is snel gegaan! Fijn dat het is meegevallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Burn ma 26 nov 2012 - 2:22

Kwartiertje, hoefde er maar 1, en ze moest ook nog boren, heb een hele snelle tandarts! Wink

Moet nu alleen nog een kwartier op een gaasje bijten, dat is iets minder..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:25

Mijn vriend heeft ze er alle vier in één keer uit laten halen, en heeft op een aantal nabloedingen na (van 1 deel, dat hadden ze gewoon verkeerd gedaan) nergens last van gehad eigenlijk. Hij kon dezelfde avond gewoon (zacht) eten en is blij dat hij het gelijk heeft laten doen, anders was hij bang dat hij de andere kant gewoon niet wilde laten doen meer na veel pech.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:06

Kijk, dat zijn de verhalen die ik moet horen :P Is hij onder narcose geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:11

Nee, alleen verdoving!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:12

Het is nog wel dikker geworden, en blauw. Maar het is nu bijna weg. Alleen nog een beetje groen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:15

@Pippa: ha, eindelijk iemand die alle vier tegelijk onder plaatselijke verdoving heeft laten doen. Ik hoor alleen maar verhalen van mensen dat dat helemaal niet kan omdat je dan niet meer kunt slikken. Maar hij heeft het dus niet als vervelend ervaren?

@Harrison: haha, groen, arme jij... Hopelijk trekt het snel weg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:17

Dat kan prima. Ja je hebt er wel wat last van, maar dat heb je ook als je de helft weg laat halen per keer. Nu ben je er wel in één keer vanaf uiteindelijk! Hij heeft wel last gehad, maar echt heel erg? Nee, dat niet. Op die bloeding en 3x terug naar het ziekenhuis om het dicht te maken na niet Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn ma 26 nov 2012 - 5:25

Ik mag morgen! Ik kijk er minder tegen op dan de vorige keer. Ik probeer me maar in te praten dat het de vorige keer best mee viel smile
Ik heb ook nog pijnstilling van de vorige keer, dus die neem ik morgen van te voren, dan hoef ik dat niet te nemen als ze net getrokken zijn.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Lady Starstruck ma 26 nov 2012 - 7:37

Het wat naar Harrison dat het zo tegenviel. 3 maanden geleden is mijn verstandskies er dus ook uitgegaan, en ik kreeg vrijdag de rekening van mijn ziekte kosten verzekering. Wat een prijs zeg. En er moet er nog 1 uit. Die laat ik nu dus al helemaal mooi zitten. Ik mocht gelukkig in termijnen terug betalen!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn wo 28 nov 2012 - 2:09

Oh ik voel me zo ongelukkig!!

Gisteren had ik mijn afspraak, maar de onderste kies zat zo vast. Boor er aan te pas gekomen, en erg veel kracht! Nu een dikke opgezette aan het blauw wordende kaak, en ik voel me zo ongelukkig. Wat is dat een rot gevoel.
De wondjes van de getrokken kiezen op zich voel ik niet eens, maar mijn hele rechter kaak dus wel, echt erg vervelend!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 0:44

Nou, ik ben weer thuis, 4 verstandskiezen armer. Het viel me heel erg mee. De hele behandeling heeft geloof ik hooguit een kwartiertje geduurd. Nu afwachten of ik het nog vind meevallen als de verdoving uitgewerkt raakt... clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 0:48

It's me schreef:Nou, ik ben weer thuis, 4 verstandskiezen armer. Het viel me heel erg mee. De hele behandeling heeft geloof ik hooguit een kwartiertje geduurd. Nu afwachten of ik het nog vind meevallen als de verdoving uitgewerkt raakt... clown

Waarschijnlijk niet haha! Maar slik vast wat pijnstillers, dan hoef je niet in 1x cold turkey pijn te lijden.

Wat vervelend Manderijn, is echt shit ja. Je kunt er echt even 2 dagen naar van zijn. Hopelijk gaat het snel over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 0:50

Harrison schreef:
It's me schreef:Nou, ik ben weer thuis, 4 verstandskiezen armer. Het viel me heel erg mee. De hele behandeling heeft geloof ik hooguit een kwartiertje geduurd. Nu afwachten of ik het nog vind meevallen als de verdoving uitgewerkt raakt... clown

Waarschijnlijk niet haha! Maar slik vast wat pijnstillers, dan hoef je niet in 1x cold turkey pijn te lijden.

Wat vervelend Manderijn, is echt shit ja. Je kunt er echt even 2 dagen naar van zijn. Hopelijk gaat het snel over!
dank u voor die opbeurende woorden ;-)

Ik heb al paracetamol klaar staan, maar m'n onderliep voelt nog niks en ik slik moeilijk, dus ik durf het nog niet te nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 0:52

Ah joh het is ook niet zo heel erg hoor, je voelt het vanzelf :p. Maar omdat pijnstillers natuurlijk ook even nodig hebben. Heb je van te voren iets ingenomen? Heb je gaasjes tussen je kaken? Want dan is slikken helemaal onmogelijk haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 1:04

Haha ja dat is ook zo. Inmiddels is de paracetamol gelukt, ondanks dat m'n onderlip nog steeds gevoelloos is. Heb idd gaasjes tussen m'n kiezen. Die mogen er inmiddels wel uit, maar ik laat ze nog maar ff zitten. Haal ze wel weg als ik weer gevoel heb en dus voorzichtig wat kan eten. Gevoel linksboven begint te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn wo 2 jan 2013 - 7:14

Ik ben een dikke week onder de pannen geweest. Mijn wang was helemaal dik, ik had mijn hoofd bijna vierkant. Bont en blauw, het zag er niet uit!
Na een week de hechtingen er uit laten knippen, want die plaagden me ontzettend, en toen ging het beter! Blij dat ik nooit weer hoef! En ik hoop dat het jou beter vergaat.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:23

Manderijn schreef:Ik ben een dikke week onder de pannen geweest. Mijn wang was helemaal dik, ik had mijn hoofd bijna vierkant. Bont en blauw, het zag er niet uit!
Na een week de hechtingen er uit laten knippen, want die plaagden me ontzettend, en toen ging het beter! Blij dat ik nooit weer hoef! En ik hoop dat het jou beter vergaat.
Had je geen oplosbare hechtingen? Gelukkig ben je er inmiddels vanaf! :-)

Vooralsnog is rechts redelijk gezwollen en links alleen iets dikker dan normaal en is de pijn heel goed te doen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn do 3 jan 2013 - 7:59

It's me schreef:
Manderijn schreef:Ik ben een dikke week onder de pannen geweest. Mijn wang was helemaal dik, ik had mijn hoofd bijna vierkant. Bont en blauw, het zag er niet uit!
Na een week de hechtingen er uit laten knippen, want die plaagden me ontzettend, en toen ging het beter! Blij dat ik nooit weer hoef! En ik hoop dat het jou beter vergaat.
Had je geen oplosbare hechtingen? Gelukkig ben je er inmiddels vanaf! :-)

Vooralsnog is rechts redelijk gezwollen en links alleen iets dikker dan normaal en is de pijn heel goed te doen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat zijn.

Ja die had ik wel hoor.. maar hechtingen en ik zijn geen goeie combi. smile Ook niet na mijn keizersnee, altijd ellende met die dingen!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 19:40

Manderijn schreef:
It's me schreef:
Manderijn schreef:Ik ben een dikke week onder de pannen geweest. Mijn wang was helemaal dik, ik had mijn hoofd bijna vierkant. Bont en blauw, het zag er niet uit!
Na een week de hechtingen er uit laten knippen, want die plaagden me ontzettend, en toen ging het beter! Blij dat ik nooit weer hoef! En ik hoop dat het jou beter vergaat.
Had je geen oplosbare hechtingen? Gelukkig ben je er inmiddels vanaf! :-)

Vooralsnog is rechts redelijk gezwollen en links alleen iets dikker dan normaal en is de pijn heel goed te doen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat zijn.

Ja die had ik wel hoor.. maar hechtingen en ik zijn geen goeie combi. smile Ook niet na mijn keizersnee, altijd ellende met die dingen!
Aha vandaar! Ik moet vandaag eens gaan bellen of ik nu wel of niet de hechtingen moet laten verwijderen. Daar is namelijk niets over gezegd en ik heb ook geen afspraak voor nacontrole, maar in de brief die ik mee heb gekregen staat dat de hechtingen na een week moeten worden verwijderd.

Op dit moment heb ik vooral ruzie met het mondspoelmiddel dat ik een week lang moet gebruiken. Echt nasty spul is dat, het verbrandt m'n tong gewoon en smaakt echt ontzettend smerig. Gevolg is dat niets me smaakt en ik word er misselijk van. Wel goed voor de lijn dus, dat dan weer wel :-P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum