Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskiezen verwijderen

+14
Steep
Shopelle
Viva
Derpy
Marcellah89
Caroow
Lejow
SparklingEyes
kajaka88
Angel1982
Elliot
Rush
Lady Starstruck
Susan
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:01

Ik moet volgende week weer naar de kaakchirurg voor de andere kant, brrrrr, wat een drama!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:21

Harrison schreef:Ik moet volgende week weer naar de kaakchirurg voor de andere kant, brrrrr, wat een drama!
Is de eerste kant niet goed verlopen? En ben je nu zenuwachtiger of juist minder zenuwachtig dan de eerste keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:23

Brr wat een enge bedoeling haha.. Ik ben als de dood voor voorstandskiezen.

Gelukkig liggen die van mijn echt nog heel diep volgens mij tandarts. Als ze doorkomen dan is het er maar 1 rechtsboven, die ligt het meeste aan het oppervlak.. Maar hij zei dat de wortels echt heel erg recht omhoog groeien dus dat ze er volgens hem gewoon uit getrokken zouden kunnen worden bij de tandarts zelf..

Maar laat ze maar gewoon niet doorkomen..

Sterkte H. Komt goed haha.. (En dan wil ik jou moed in praten Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Shopelle wo 7 nov 2012 - 3:05

Meiden hou op schij uit..
Mijn oog moet weer net op dit topic vallen en ik moet a.s. vrijdag naar de kaakchirurg. Ik ben doodsbang Sad
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:08

It's me schreef:
Harrison schreef:Ik moet volgende week weer naar de kaakchirurg voor de andere kant, brrrrr, wat een drama!
Is de eerste kant niet goed verlopen? En ben je nu zenuwachtiger of juist minder zenuwachtig dan de eerste keer?

Ik vond de eerste keer echt verschrikkelijk dus ik zie er nu echt veel meer tegenop haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:23

Ik ben begin mei ook naar de kaakchirurg geweest. In eerst instantie zou ik alleen, want m'n moeder kon niet. Uiteindelijk is ze toch mee gegaan en daar was ik toch wel blij mee, anders had ik met de trein naar huis gemoeten en zelfs nog moeten fietsen. Ik heb die avond wel gewoon gegeten, wel meer moeite met het openen van m'n mond natuurlijk, omdat m'n kaak heel opgezet was en moeizaam open ging. Voor de rest is het me wel mee gevallen. Tijdens niet, maar na wel. Slapen is wel vervelend, als je graag op de zij slaapt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:28

Joan schreef:Ik ben begin mei ook naar de kaakchirurg geweest. In eerst instantie zou ik alleen, want m'n moeder kon niet. Uiteindelijk is ze toch mee gegaan en daar was ik toch wel blij mee, anders had ik met de trein naar huis gemoeten en zelfs nog moeten fietsen. Ik heb die avond wel gewoon gegeten, wel meer moeite met het openen van m'n mond natuurlijk, omdat m'n kaak heel opgezet was en moeizaam open ging. Voor de rest is het me wel mee gevallen. Tijdens niet, maar na wel. Slapen is wel vervelend, als je graag op de zij slaapt Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 394967
Ha, nog een reden om het onder plaatselijke verdoving twee aan twee te laten doen. Dan kan ik tenminste nog op 1 zij slapen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:29

Harrison schreef:
It's me schreef:
Harrison schreef:Ik moet volgende week weer naar de kaakchirurg voor de andere kant, brrrrr, wat een drama!
Is de eerste kant niet goed verlopen? En ben je nu zenuwachtiger of juist minder zenuwachtig dan de eerste keer?

Ik vond de eerste keer echt verschrikkelijk dus ik zie er nu echt veel meer tegenop haha.
Waardoor kwam dat? Heeft de verdoving niet goed gewerkt of vond je het gepruts in je mond zo vervelend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Steep wo 7 nov 2012 - 4:15

Ik heb er 2 laten trekken bij de kaakchirurg en 1 keer heb ik teveel verdoving gehad. Ik kwam voor 1 verstandskies en de assistent was overtuigd dat ik voor 2 kwam en gaf me een verdoving boven en onder terwijl ik haar zei dat het echt niet waar was (stomme *&%>). Verder heb ik geen pijn gehad, ook niet bij de verstandskiezen die waren getrokken door de tandarts, dat ging makkelijker zelfs, in een minuut was het gepiept (wrik, wrik, trek. De tandarts was ook verbaast want ze zei "oh" op een verbaasde toon haha). Bij de tandarts stond ik bij beide met 10 a 15 minuten weer buiten en had ik nergens last van behalve een dikkige wang.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Happydobby wo 7 nov 2012 - 5:05

Ik had er maar 1 en die is weggesneden. De behandeling viel me mee, de 4 weken erna niet. Mad

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 7:59

Vrijdag worden er bij mij 2 getrokken. Ik ben opzich niet zo bang voor het trekken, maar wel de verdoving, die naald, ik vind echt zo verschrikkelijk. Maarja zonder verdoving lijkt me ook geen optie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn do 8 nov 2012 - 4:14

Ik heb in Juni 2 weg laten snijden, en over 3 weken gaan de andere 2 er op dezelfde manier uit. Ik ben de afgelopen keer 3 keer flauwgevallen... Nou ja vallen, je ligt gelukkig al. Ik vindt het zo spannend, dat ik gewoon vergeet te ademen, en helemaal straks gespannen sta. Ik kijk niet uit na de volgende behandeling dus.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 4:36

Manderijn schreef:Ik heb in Juni 2 weg laten snijden, en over 3 weken gaan de andere 2 er op dezelfde manier uit. Ik ben de afgelopen keer 3 keer flauwgevallen... Nou ja vallen, je ligt gelukkig al. Ik vindt het zo spannend, dat ik gewoon vergeet te ademen, en helemaal straks gespannen sta. Ik kijk niet uit na de volgende behandeling dus.
Oei ik kan me voorstellen dat je daar niet echt naar uitkijkt dan... Is het gebruikelijk dat daar zoveel tijd tussen zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Caroow do 8 nov 2012 - 4:50

Yasmin schreef:Vrijdag worden er bij mij 2 getrokken. Ik ben opzich niet zo bang voor het trekken, maar wel de verdoving, die naald, ik vind echt zo verschrikkelijk. Maarja zonder verdoving lijkt me ook geen optie

Gebruik je wel eens een tandenstoker? Als je een beetje geïrriteerd tandvlees hebt voelt stoken hetzelfde als het verdovingsprikje. Geen pijn, alleen een beetje drukken gevoel. Dat vind ik tenminste smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn do 8 nov 2012 - 4:55

It's me schreef:
Manderijn schreef:Ik heb in Juni 2 weg laten snijden, en over 3 weken gaan de andere 2 er op dezelfde manier uit. Ik ben de afgelopen keer 3 keer flauwgevallen... Nou ja vallen, je ligt gelukkig al. Ik vindt het zo spannend, dat ik gewoon vergeet te ademen, en helemaal straks gespannen sta. Ik kijk niet uit na de volgende behandeling dus.
Oei ik kan me voorstellen dat je daar niet echt naar uitkijkt dan... Is het gebruikelijk dat daar zoveel tijd tussen zit?

In principe hoeven de laatste 2 nog niet. Maar aangezien ik mijn eigen risico dus met die andere 2 al betaald heb, laat ik deze 2 dit jaar nog doen, anders betaal ik daar volgend jaar weer voor. Die dik 200 euro ruil ik voor een week zere mond. Gelukkig had ik aardige pijnstillers, en daar heb ik de helft nog van over. Neem nu dus bij voorbaat maar al wat in.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Steep do 8 nov 2012 - 8:41

Caroow schreef:
Yasmin schreef:Vrijdag worden er bij mij 2 getrokken. Ik ben opzich niet zo bang voor het trekken, maar wel de verdoving, die naald, ik vind echt zo verschrikkelijk. Maarja zonder verdoving lijkt me ook geen optie

Gebruik je wel eens een tandenstoker? Als je een beetje geïrriteerd tandvlees hebt voelt stoken hetzelfde als het verdovingsprikje. Geen pijn, alleen een beetje drukken gevoel. Dat vind ik tenminste Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 561177

Dat vind ik wel een goede omschrijving! Dat vind ik ook dus.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:02

Nou daar zijn we weer. Ben vandaag bij de kaakchirurg geweest en ze gaan het onder plaatselijke verdoving doen, maar de assistent zei dat ze gewoon eerst 1 kant doen, dan vragen of het nog gaat en of ze door kunnen gaan en als ik dan ja zeg, doen ze gewoon de andere kant ook meteen onder plaatselijke verdoving. Ik heb ermee ingestemd omdat ik er heel graag in 1 keer vanaf wil zijn, maar begin nu toch te twijfelen. Ik heb hier nog nooit van gehoord, dat alle vier onder plaatselijke verdoving tegelijk gaan worden en ik hoor van verschillende mensen dat dat je slikreflex tijdens de behandeling zou kunnen verstoren enzo.

Iemand die hier meer over weet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:54

Ik heb toch maar gewoon even het ziekenhuis gebeld. Voelde me een beetje dom, maar anderzijds is het waarschijnlijk nog dommer om er niet gewoon even naar te vragen :P Ze gaan dus inderdaad plaatselijk verdoven en alle vier tegelijk doen. Kan geen kwaad volgens de beste man. We zullen zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Manderijn wo 14 nov 2012 - 9:00

Ik meende altijd dat dat juist niet kon, inderdaad omdat je dan je slikreflex (?) kwijt bent.
Lijkt me eng. Maar wel met als voordeel dat je in 1x klaar bent.
Ik heb me echt ellendig gevoeld na de eerste 2, dat als ik dat dubbel zou moeten tellen voor 4 kiezen, ik echt ongelukkig was geweest.
Maar goed, het is kiezen uit 2 kwaden wat mij betreft. Beide opties zijn niet leuk.
Wanneer ben je aan de beurt?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 20:58

Manderijn schreef:Ik meende altijd dat dat juist niet kon, inderdaad omdat je dan je slikreflex (?) kwijt bent.
Lijkt me eng. Maar wel met als voordeel dat je in 1x klaar bent.
Ik heb me echt ellendig gevoeld na de eerste 2, dat als ik dat dubbel zou moeten tellen voor 4 kiezen, ik echt ongelukkig was geweest.
Maar goed, het is kiezen uit 2 kwaden wat mij betreft. Beide opties zijn niet leuk.
Wanneer ben je aan de beurt?
Eigenlijk iedereen tegen wie ik zeg dat mijn verstandskiezen er alle vier tegelijk uit gaan onder plaatselijke verdoving begint over slikreflex enzo. Moet eerlijk zeggen dat ik dat best eng vind. Maar ja, anderzijds, ik mag toch aannemen dat die arts weet wat ie doet. Ik heb nu twee keer nagevraagd of het geen kwaad kan en hij zegt dat dat geen problemen oplevert. Dan gaan we daar maar vanuit... smile

Vind het zelf inderdaad heel fijn dat ik in 1 keer klaar ben. 't Zal naderhand wel niet zo heel denderend zijn en ik zal wel alleen maar vloeibaar kunnen eten in het begin, maar ik hoef in ieder geval niet op te zien tegen een tweede afspraak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 6:09

Kijk even in het fototopic, daar staat een foto van mijn wang na de ingreep haha. Echt, ik vond het heel kut en ik heb echt best wel pijn nu (als de pijnstilling uitwerkt vooral), ik moet er niet aan denken dat aan twee kanten te hebben :shock: . Dan maar twee keer die akelige verdoving en dat gekraak, gesjor en gehak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 6:30

Heb je wel pijnstilling gekregen Harrison? Ik moet ook echt niet aandenken om het nog eens door te maken. Zit er dik in maar ik vond 't vreselijk naar. Ik hoop dat je snel weer een beetje op knapt. Ik vond ijs tegen m'n wang wel echt heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 8:22

Ja pijnstilling en spoelmiddel. Zit nu lekker met een coolpack tegen mijn wang inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Burn ma 26 nov 2012 - 1:32

Ik mag over een half uurtje.. BAH!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 1:37

Harrison schreef:Kijk even in het fototopic, daar staat een foto van mijn wang na de ingreep haha. Echt, ik vond het heel kut en ik heb echt best wel pijn nu (als de pijnstilling uitwerkt vooral), ik moet er niet aan denken dat aan twee kanten te hebben :shock: . Dan maar twee keer die akelige verdoving en dat gekraak, gesjor en gehak.
Ik heb de foto gezien, een echt hamsterwangetje. Is ie nog dikker geweest of is het daarbij gebleven? Ben je trouwens wel meteen de volgende dag weer gaan werken of ging dat niet?

Ik mag in principe op het moment zelf nog beslissen om toch maar 1 kant te doen in plaats van alle twee tegelijk, maar ik neig nog steeds naar allemaal tegelijk. Zal achteraf inderdaad niet heel erg leuk zijn, maar ik weet zeker dat ik er de tweede keer anders echt nog 10 keer zoveel tegenop zie.

Burn sterkte zo meteen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen verwijderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum